Új hozzászólás Aktív témák

  • gorbep

    senior tag

    Megreklamáltam a FishText-nél hogy a T-Mobil és Vodafone előfizetők nem kapják meg az SMS-eim, miközben ők meg visszaigazolják a kiküldést, és a díjat levonják az egyenlegemből...

    1.
    Thank you for submitting a support request. A summary of your request is below:

    Details. [Submitted 21/07/2015 18:53]

    ID: 162809
    Key: WDRLAUKFFF
    Subject: FishText General Enquiry

    Our engineers have been alerted to your query and will reply as soon as possible.

    CardBoardFish clients may track the status of this request using the above ID and Key from within the Support section of the online account.

    Regards,

    2.
    HI,

    We are currently investigating your issue and will get back to you shortly.

    Regards,

    3.
    Hi,

    This should now be resolved, please try sending again now and let us know if you have any further issues.

    Regards,

    Tom

    Ezek után ma már tudtam SMS-t küldeni a Voda hálózatába, de az nem a saját számommal ment ki.... de legalább átment...
    Most nincs T-Mobilos ismerős a közelben, ha valaki FishText előfizető kipróbálhatná....

    - Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......

Új hozzászólás Aktív témák