Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Pettencs #360 üzenetére

    én lennék az a kolléga és nagyon jól rá tértél a lényegre hogy 2000ft én is vettem - adtam el pár dolgot ph-n az elmúlt 2hétben vagy 6 dolgot tudok mondani amit eladtam és 5 öt amit meg vásároltam és senkinek semmi féle problémája nem volt most hogy irsz ide ettől nem lesz jobb se neked se nekem az idegen emberek meg kb leszarják az egészet ..

    vissza térve a ramra én amit adtam ramot az egy a-data 1gb ddr2 800mhz memória volt hibátlan állapotban .. mivel mielőtt talalkoztunk előtte 15 percel vettem ki a gépből :))

    másik én azért nem cseréltem visza mert igaz hogy 3 nap volt meg beszélve hogy proba gari stb de nem akkarok hülyeséget mondai ugy emléxem a 3. napon reggel írtal h nem jó a ram ami tuti hogy jónak kellet lennie .. no mind1 én vissza is cseréltem volna de mint mondtam neked privibe is nem nekem kellet a vinyo és a vinyot elpostaztam vidékre .. most az az illető meg kb ugy leszarja h mi van hogy az nem igaz :D mert ö adott cash-t plusz 1 memóriat hogy majd max ezt adjam valakinek a cash mellé ha nem elég a pénz mondtam rendben most maga visza postazni stb több lenne mint 2000ft másik meg hogy én nem fogok más helyett fizetni mert 2000ft is 2000ft és tudom hogy nem vagyok hibás maximum azt tudtam felajanlani hogy ha lesz még valami üzlet ha neked kell tőllem valami akkor -2k az árából igy én 1 ft ot nem adok neked de amit adok alkatrészt azt olcsóbban kapod kb enyi és akkor szerintem nem voltam szemétláda főleg olyanért amit else követtem

    egyébként meg ez akkora faszság ide irni taps érte :C ja és ha vállaszól bárki erre bármit max elolvasóm nem reagálok üdv :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz -NOKIA- #365 üzenetére

    értem én szerinted is csere de nem a te üzleted és nem is másé volt .. és én tudom magamról hogy amit eladtam müködöt és ha nem lett volna jó irhatott volna az elsö két napban érdekess .. biztos aagyon tuningolta a ramot és meg sült vagy nem tudom hogy mehet tönkre egy memória kb 3 nappal ezelöt adtam el 2db geilt ... semmi probléma nincs azóta se nem írt a vevő hogy hibás lenne ö pedig a 3. napon ír délutan hát cseszheti pekh enyit tudok rá mondani amit adtam tuti hogy jó volt én pedig nem leszek minuszba se egy hibás memóriaval se pénzel

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz danilla #367 üzenetére

    van benne valami de én ugy voltam vele hogy tudom h semmi baja a ramnak és ha lenne mégis valami hiba akkor az elsö nap este vagy másnap ír de nem harmdaik nap ir egyébként meg ha ugy nézük meg volt a 3. nap ...

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz danilla #369 üzenetére

    3 nap meg volt 3. nap nem irt és postaztam a vinyot ha valami hibas irhat elsö nap is vagy másodikon sajnálom anyit tudok teni az ügy érdekében ha kelleni fog neki tőlem valami akkor olcsóbban adom 2000 ft al és a témát lezártam az én részemről eddig sose volt senkivel problémám ez az első és nagyon röstellem főleg azért mert igy most én vagyok midnenki szemében a k***ög .. pedig a memóra hibátlan volt :W

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz -NOKIA- #371 üzenetére

    figí fekete pont ide minusz oda attól független én tudom hogy nem vagyok hibás .. ha valakinek kel tőlem valami az ugyis megveszi általabban csak személyes átvételt szoktam elönyben részesíteni szóval erről ennyit

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz -NOKIA- #373 üzenetére

    értelek és van benne igazság de most én fizessek azért hogy ne legyen nekem rontva a rangom mikor semmi hiba nem volta memóriaval ... ha most hibás lett volna ugy hirdettem volna meg mint pl egy gf 7900gt-t is nem ugy hírdettem h hibás na mind1

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    a memóriát egy öv táskába vittem amibe csak a memória volt és a nyakamba volt szóval tuti nem sérült meg és kb 15 perc séta volt az utam a próba pedig nem hoztad fel hogy ki szeretnéd probalni mert akkor megoldható lett volna .. :(( :(((

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    sziasztok törént 1 tanulságos esett a tegnapi nap volt egy alaplapom Gigaybyte P965 DS4 néven futott ! 1 srác rám írt hogy érdekli az alaplapom adna érte cserébe GA-EP35C-DS3R DDR2/DDR3 alaplapot de csak abban az esetben ha adok mellé egy 7600gs vga-t pci express hát bele mentem ugy akart cserélni elsönek hogy utcán át veszük egymástól és csókolom én mondtam ez kizárt látni szeretném müködés közbe az alaplapot mondta rendben igy is lett át mentem hozá vittem az én alaplapom+vga-t meg néztem működött az alaplapja minden rendben volt de ő azt mondta nem probálja ki az enyémet .. amit nem értettem miért na de mind1 ja előtte mesélte hogy vga-kat tud javitani stb stb mind1 nyélbe ütöttük a cserét elindultam haza de vissza forudltam és be kopogtam hogy tudna adni e egy telepitö lemezt holnapig kölcsön azt mondta sajna nincs neki mondtam rendben hali de lattam hogy már szereli is össze a gépet eltelt 1 óra és még mindig nem hivot ugy voltam vele nincs semi probléma ja azt le szögezem hogy estig mig elnem indultam azt az alaplapot hasznaltam hibátlanul müködöt .. na szal eltel 1 óra nem hiv 2 nem hiv rendben reggel negyed 8 kor rám csörög hogy nem jó az alaplap sceréljük vissza meg ilyenek :D vcore faild meg ilyeeket ir ez egyértelmüen arra utal hogy tul sok feszt adot az alaplapnak és csödött mondot a tuning . amiről nem én tehetek ja és ha rossz let volna az alaplap hivot volna az utan miutan elmentem 15percnél tovább nem tart 1 gép össze rakas .. és akkor most igy cseréljem vissza hogy adtam 1 teljesen hibátlan alaplapot és vissza kapok 1 roszat ja és mellete eladtam a ramomat és a procimat mert ddr3 as ramra váltotam az alapalp miatt és procibol is nagyobbra váltotattam és akkor még ö fenyegetözik hogy következményei lesznek és le tilt msn en komolytalan az egész és büzlik mint a pöce gödör .. mondtam vigye el szervizbe ott meg állapitjak mi a probléma .. de ő nem sajnalni tudom a tanulság ha valaki nem akarja ki probalni a te cuccod akkor is eröltesd rá legközelebb ! :D hogy de problaja ki hogy tényleg müködik .. na mind1 egyébként meg tisztába volt vele hogy azal az alaplapal voltam neten de lényegtelen mondtam neki elmehetünk poligráfkikus tesztre vagy bármire ha ö fizeti és meg nézhetjük hazudok e :))

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    bocs a regényért és a sok helyes írási hibáért csak picit ideges vagyok aludtam 3és fél órát és ki vagyok borulva idegileg ... :W

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    egyébként most nézem 3 napja van fent prohardveren ... vicc

    ja meg miert vinném házhoz a saját alaplapom ha szar lenne ? érdekes a srác érdekes ..

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    ja most pedig árulja az egész gépét az én "hibás" alaplapomal ami kiderült hogy ö rontotta el s meg javította .. ati 3780x2 1gb os videokarival és nekem azt mondta azt a videokarit eladta :D és azért kellet neki a 7600 gs videokarim mert ugye adtam az alaplap mellé 1 videokarit neki szal ez is hazugság volt.. ja és ugy hirdette meg hogy az alaplapra garis papir jár miközbe én nem adtam neki és neki sem volt . talán nyomtatott 1 et ? :F .. ez uton szeretnék fekete pontot adni neki a neve Dr.Skype köszönöm :W :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Sziasztok a véleményetekre vagyok kivancsi.
    Volna 1 videokártya amit meg egyezve az árban megvásárolta 1 tag .
    előre utalta a pénzt mert postázni kell neki posta költséggel együtt 4.000ft ba egyeztünk meg

    Kértem tőle amint elutalja a pénzt küldjön sms-t vagy írjon aprón semelyik nem történt meg este 8 óra körül én írtam rá hogy na nállam van a vga mikor utal ?
    ekkor közli ö elutalta a pénzt ? mondom igen ? és miert nem értesitett direkt le írtam h annyi kivetésem van az egészben hogy jelezze amint utalt . Ez nem történt meg

    Ráadásul a pénz nem foylt be a kártyára tegnap elmentem ki venni a pénzt
    de az autoamata csak 1000ft ot adott ki ak ártyáról este 22.00 körül .. azaz ha megjött volna a pénz akkor 4.000ft le kellet volna tudjak venni nem csak 1000ft ott

    viszont ő mutatta a befizetett szelvényt.. Nem tudom most mi legyen mert ő pedig azt mondja küldjem a kártyát

    Most mi legyen ?

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #868 üzenetére

    Értem . kb én is igy vélekedek erről de a srác közölte akkor fekkete listára tesz itt aprón azaz beajánlj 1 fekete pontot .. :U

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #870 üzenetére

    rendben köszönöm :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    a srác elment most az otp be a bizonlyatal utánna járni h mivan ..

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #874 üzenetére

    elvileg tegnap 16:22 kor

    de kértem hogy ha utalt jelezze sms-be vagy itt aprón privátba semmi sem törént sőt még én írtam rá 8 körül .. és akkor közölte h ö már elutalta ..

    szerk: soha az életbe nem fogok utaltatni csak személyesen ez az első ilyen esetem h utalásból lenne probléma ..

    rá adásul a srác ilyeneket ír " TESÓ megszopod ugyis fekete listára kerülsz" stb :D most :(

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #876 üzenetére

    de ő bement személyesen elvileg az opt be és ott készpénzt oda adod és a számla számra amit adtam arra utaltattot

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #878 üzenetére

    igen csak sajnos nem az enyém a bankártya hanem nagy anyámé.. és elvileg van rajta neki valami hitel .. de ha hitel van rajta akkor le vonjak az egész pénzt ami rá utalnak nem fognak rajta hagyni 1000ft ot .. másrészt minden honap 12. én vonnak tőle kb 20.000ft ott szóval tökre nem értem ..

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #880 üzenetére

    igen ezt értem de a számla szám minuszba van multhéten utaltak 31.000ft ott és le tudtam venni és akkor is minuszban volt .
    és nem 3 ezer forint minusba 100 ezer ft körül
    szóval ha vontak volna akkor le vonták volna mind a 4 ezret .. nem 3at

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #882 üzenetére

    igen de tegnap mikor kivettem a bizonlyatott ugyan annyi pénzt írt minuszba mint amennyi ezelőt 1 héttel volt :D

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #884 üzenetére

    nagy anyám már volt bent és azt mondtak neki h nem vontak le semmit .. szval akkor nem tudom mmi van de a srác vérig van sértve én meg nem akkarok igy utalni ..

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Mr X #886 üzenetére

    írtam és írtam azt is hogy addig nem árusitom a kártyát amíg nem derül ki h mi van ..

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Sziasztok!
    Sajnálom hogy ide írok , de inkább megosztom másokkal is a történteket.

    Adott egy Asus GTX 970 black vga amit itt árultam jelentkezett rá egy fórum társ aki mondta hogy megvásárolná mondtam rendben de még nincs nálam a vga hátsó lemeze amivel a gépházhoz lehet fogatni
    mert aki használta a videókártyát az asztalba beszerelve használta ezért leszedte azt , de ez nem befolyásolja a garanciát se semmit mert az csak 1 hátlap. 2 sima csavar fogja oda.
    Mondta rendben ha nalam lesz hivjam és jegeljem neki ,
    így is tettem aztán tegnapi nap akie volt a vga elhozta nekem a hátlapot és 2csavart ra csavarozva dobozában minden tartozékával ami = doboz kiskönyv és a vga elvittem neki a népligethez
    megnézte és ki is fizette

    Aztán jött ma az üzenet hogy ajdak neki 5000FT ot kárpotlásért vissza mert nem az a 2 gyári csavar van a hátulján ami gyárilag volt .. hát néztem egy nagyot.. aztán le írtam az lehet de nem tudom akkor az eredeti csavarját hogy hol van mert nem én használtam , aztán mondtam még neki hogy szerezzen be 2 sima lapos standard csavart.. bárhol hozzá vágják akár ingyen is..
    Aztán jött azzal hogy nem minden tartozéka volt benne mert a vga-n levo dvi kupak meg ilyen müanyag kupakok nem volta kbenne.. néztem megint 1 nagyot kb azt nem hasznalja semmire és nem is besfolyásolja a vga-t és azért nem volt benne mert nem kaptam hozzá , közöltem vele hogy remélem tudja nem boltban van hanem hardverapron hasznaltan vesz 40 ezer ft -al olcsobban egy vga-t ne várja azt el hogy bontatlan vga-t kapjon
    hibátlan allapotu doboza és a benne levo össze tartozékával gari papirral adtam neki egy tökéltes vga-t
    aztán csak jött még és inkább nem másolom be h ogy miket írt és hogyan ..
    de csak erőltette hogy 5000ft ott adjak neki a 2 csavar ért mert hogy neki kell szereznie meg mit tudom én..
    Ha ennyire zavarja az a 2 csavar és hogy neki kell lecserelnie akkor miert nem mondta azt hogy cseréljük vissza adja vissza a vga-t én vissza adom a penzet és viszlát..
    nem ő neki 5000 ft kell vissza :D hihetetlen emberek vannak.. Minden esetre ha esetleg valaki üzletelne az úri emberrel legyen nagyon körültekintő .. nehogy belekössön valamibe amiert utana pénzt kér vissza. :W
    Természetesen leírtam a véleményem hosszasan neki amiutan jött a leszarom üzenet stb.. de azt hiszem megértette h ne madok vissza pénzt
    persze le írtam neki is üzenetbe hogy nem kell ez az áll duma ha ennyire zavarja hogy neki kell le cserélnie 2db csavart akkor hozza vissza és vegye meg boltba vagy mástól itt aprón.
    persze erre nem jött válasz.
    Szóval fekete pontot nem adnék neki mert korrektül ott volt ahol kell és kifizette (egyébként akkor is megnézhette volna..)
    csak jelzem itt hogy részemről rossz pont :(

    az adatlapja [link]

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Sziasztok,
    Sajnálom hogy ide kell írnom, (nem szeretek ide írni)
    De sajnos sikerült bele futnom egy üzletbe ahol a kolléga kiborít..

    Adott egy Avermedia Streamer Capture Card amit hirdettem itt, és írt az illető pontosan ő: [4nt4ur1] hogy szeretné megvenni és hogy Go Pro camera és Mac-re szeretné kötni, írtam neki hogy nem tudom hogy jó e hozzá nézzen uttána. Ezt követően írt hogy GL310 Avermedia Capture-al elvileg jó, erre válaszoltam neki hogy Ez amit én árulok drágább, szóval valószínűleg működni fog vele, de nézzen utána és írjon hogy mire jutott vele.
    Kettő napra rá (ha jól emlékszem) írt hogy szeretné megvenni írtam rendben, személyes találkozóból lett Posta
    meg is kapta és mindenki "Happy" volt
    És most jön a fekete leves.. Több mint 23 napra rá Tehát jóval 23+ napra rá közli hogy ez nem működik stb..
    Nézek ki a fejemből hogy mi az hogy nem működik? Mikor meghirdettem és eladásra kínáltam a terméket hibátlanul működött.. Ha nem így lett volna nem hirdettem volna meg.. Elég régóta fent vagyok az oldalon és pár ezer ft ért nem szeretném elrontani a renomém .. úgymond..
    Aztán leírtam neki hogy ha rossz amit nem értek hogy, akkor miért nem írt akkor mikor megkapta vagy mondjuk 3 vagy 7 napon belül ? Általában itt ph-n így szokott menni a dolog próba garancia gyanánt ugye..
    De nem az hogy 23+ nappal később ír.. :W
    Aztán írogattunk h mi a gondja és kiderült a végére hogy elvileg Nem kompatibilis a Mac-el amire köti
    és hogy ez a gond.. Én írtam neki hogy oké. de nem áll módomban vissza venni ennyi idő után én hibátlan terméket árultam amit meg is kapott ha 3 vagy legrosszabb esetben 7 napon belül jelzi hogy gondja van Mondjuk egy privát üzenet formájában akkor se lennék köteles vissza venni kompatibilitási probléma miatt de jóhiszeműségből azt mondtam volna oké hozd vissza és vissza cseréljük..
    De nem az hogy 23+ nappal később közli követelő és fenyegető módon hogy adjam vissza a pénzét :U
    Miért nem járt utána rendesen a megvásárolt terméknek ? én írtam neki hogy nem tudom járjon utána és írjon hogy mire jutott.. Aztán ír hogy megveszi...
    Ha gondja van a termékkel mert nem kompatibilis a Mac-el akkor hirdesse meg és adja el ezt is írtam neki.
    De sokra nem mentem vele Ki fotózom az üzeneteit..

    *

    Ez csak a beszélgetés egy része.. az előtte lévő beszélgetést nem Copy-z tam ki pedig ott is vannak finomságok..

    Mint látjátok fenyegetőzik és stb, és miért is ? Mert vásárolt valamit ami után nem járt utána hogy az neki jó lesz-e és mert közel 30 nappal később nem szeretném vissza venni ? :F Hibás? NEM. akkor innentől kezdve nem kötelező vissza vennem főleg nem ennyi idő után.. Ha 3 napon belül elromlik vagy közli hogy mégse jó neki mint fentebb írtam simán .. De nem ennyi idő után főleg fenyegetőzik Nav-al és a többivel ..
    Egyébként se tudnak semmit csinálni én úgy gondolom mert semmi rosszat nem követtem el A fentebbi üzenetekben látszik az is hogy nem vezettem félre megkérdezte és válaszoltam hogy nem tudom járjon utána .. Aztán pedig vásárolni szeretett volna Innentől kezdve én nem érzem magam sehol sem hibásnak vagy nem korrektnek..
    Azért osztottam csak meg mert szánalmas amit művel és hogy Nem ajánlom vele az üzletet.. SENKINEK :(

    * A másik fél beleegyezése nélkül nem oszthatsz meg privit.

    [ Módosította: Speed® ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Lackooo84 #1653 üzenetére

    Köszönöm..
    Azért osztottam meg mert, ez amit írt ez vicc és ha nem osztom meg akkor nem jön át hogy milyen stílusban és miket írt és én hogy reagáltam le..
    Ezért nem lehet kérni az illető kitiltását legalább egy időre innen apróról ? Mert ez sok amit művel fenyeget stb.. és csak a beszélgetés egy részét másoltam ki ahol nagyon durva dolgok nem hangzanak el.. :W

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Whaazzup #1657 üzenetére

    Szia
    Általában ki írom a hirdetésben ha van a termékre garancia vagy ha adok akkor mennyit. Nem volt sehol sem feltüntetve hogy én garanciát vállalok rá, persze ettől független ez egy íratlan szabály itt ph-n legalább is régi motorosoknak hogy adok rá próba garit mert ha bármi kínja baja van, és időben szól akkor vissza cserélem mert így korrekt.
    De feltett a kolléga egy egyszerű kérdést írtam h nem tudom nézzen utána és írja meg mire jutott, másnap írt hogy kell neki = utána nézett és úgy döntött megveszi.
    Aztán közel 1 hónappal később közli hogy hibás, aztán 2nappal később kiderül hogy nem kompatibilis a gépével, de közben már olyan stílusban ír és fenyegetőzik ami nonszensz..
    Miért kellene vissza vennem tőle ? Nem hibás terméket kapott, próba garancia nem volt megbeszélve, de én ettől független tartottam magam ehhez, ha normális idő kereten belül jelzi ja és főleg ha nem enged meg magának ilyen stílust és fenyegetőzést.. :))

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Üdv/Sziasztok!

    Lenne egy olyan problémám hogy elküldtem 4db 320GB HDD-t egy fórumtársnak 3.500 FT/db áron + 2.000 Ft szállítási díj fejében amit előre utalt.
    DPD Futár szolgálattal küldtem el, amit mai nap meg is kapott, és közölte hogy 2db hdd-től lefagy a bios és hogy kattog.
    Én ha eladok valamit minden esetben 110%-ra megyek hogy az elküldött termék biztosan hibátlan e, most is így tettem mielőtt elküldtem rádugtam a gépemre mind a 4 hdd-t és hibátlanul működtek, ezt követően becsomagoltam jól hogy nehogy megsérüljön sőt még a futárnak is jeleztem hogy törékeny pc alkatrészeket küldök szóval figyeljen rá.
    Tehát én részemről biztos vagyok benne hogy mindent megtettem illetve hibátlan terméket küldtem.
    Az illető azt kérte privát üzenetben hogy fizessem vissza a 16.000 FT -ott vagy küldjek másikat :Y :(((
    Ilyenkor kötelességem azt megtenni ? Csak mert tudom hogy nem küldtem hibásat, és tudom azt is hogy jól becsomagoltam.
    Illetve eléggé régóta fent vagyok itt hogy a szavam megbízható legyen (sok hibátlan üzleten keresztül mentem már)
    Az amit ő állít hogy a termék hibás volt amikor már leküldtem mivel tudja bizonyítani ? Csak mert magamat ismételve tudom hogy hibátlan terméket küldtem..
    Én azt írtam neki hogy ha tényleg ez a helyzet, akkor szállítás közben törént valami amire én nem tudok és nem is szeretnék semmiféle visszafizetési illetve csere garanciát vállalni.
    Vegye fel a kapcsolatot a DPD Futárszolgálattal Mivel kifizette a szállítási költség díját ami 100%-ban a dpd markát üti így neki valószínűleg kell valamiféle értéknyilvánításra garanciát vállalni vagy nem tudom..

    Ha rosszul vélekedek a helyzetről és / nekem kellene kifizetni vagy cserélni az ő kárát, kérlek javítsatok ki. :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Update:

    Kaptam tőle egy olyan üzenetet hogy,
    "Ha akarom elhiszem ha akarom nem" ezt arra írta hogy minden egyes hdd-t leteszteltem mert leírtam neki is privátban.
    Aztán ezt követően a 153 pozitív-ommal kapcsolatban írta hogy pont ezért vett tőlem, tehát egyik szavával üti a másikat :W
    és hogy hdd sentinel kép sehol (nem kért)
    Illetve mejegyezte hogy volt már olyan mint most hogy szállítás közben sérült meg a "cucc" az ö szavaival élve, és az eladó kifizette neki :DDD :W :C

    Erre csak ezt írtam neki, az én privát üzenetem bemásolnám az övét csak saját szavaimmal fogalmaztam meg

    Szia
    Mint írtad 157 pozitív értékelésem van, nem lenne célom a renomémat úgy mond elrontani 3500 ft-os tételeken. De mivel tudom hogy hibátlan terméket küldtem így nehezemre esik elfogadni azt a tényt hogy azt állítod hogy hibásat küldtem.
    Ha akarod elhiszed ha akarod nem, ez így van de akkor pedig miért nem nyomatékosítottad hogy "szia érdekelne a hdd de csak hdd sentinel kép fejében" és akkor kapsz róla képet.
    így utólag nem tudom mit mondjak erre. Én is mondhatom azt hogy ha akarom elhiszem ha akarom nem hogy például nem ejtetted el őket...
    Persze én nem így vélekedek róla, valószínűbbnek tartom hogy a futárszolgálat hibázott.
    Amiért továbbra is csak azt tudom mondani őket keresd.
    És ha vásároltál már úgy hogy szállítás közben megsérült a termék és az eladó vissza fizette az árát, akkor az az eladó jóindulata. Miért lennék köteles azért mert a futárszolgálat hibázott kifizetni több ezer forintot ? :F Ezzel magamat megkárosítani..
    Arról meg nem beszélve ha már történt veled ilyen és ott vissza fizették neked az árát
    és a fentebbi gondolatodat folytatva hogy "ha akarom elhiszem ha akarom nem" -elven miért ne gondoljam azt hogy most megpróbálkozol ezzel ismét hogy ingyen legyen a hdd..
    Mint említettem ha ezt az elvet követném így is gondolkozhatnék.
    De továbbra is azt tudom mondani hogy inkább a DPD-t keresd ezzel majd ők fizetnek ha sérülten szállították le a terméket.

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Sziasztok!

    Nagyon nem szeretek ide írni de sajnos meg kell tennem.. :(
    Vásárolt tőlem egy fórumtárs itt hardverapron egy videókártyát (Gigabyte Aorus RX570 4GB)
    Mielőtt elküldtem a kártyát a gépembe üzemelt a videókártya (Z370 GAMING M5 MSI alaplap és 8700K procival) 1 hónapig volt a gépemben a kártya CSGO, FORTNITE, DESTINY2 stb stb játékokkal volt használva

    Megvette a srác és aznap írt nekem hogy egyszer elment a kép és vissza jött.. mondom az érdekes mert nálam hibátlanul működött, erre az a válasz jött lehet valami kompatibilitási hiba vagy én arra gondoltam hogy driver frissités történt, montior hz váltás bármi..

    Eltelt 1 hét és most közli hogy hibás a kártya olyan hiba jelenségekről beszél amiket nem is tudok hova tenni.. És hogy vissza küldi.. 1 héttel később..

    Én ha veszek valamit azt azonnal letesztelem ha hibát észlelek le tesztelem másik gépben, haver bármi..
    És ha ott is ez van akkor nyomatékosítom hogy vissza szeretném cserélni a pénzemre.
    Ez nem történt meg se aznap se 3napon belül és így több mint egy héttel később szeretné vissza adni
    De ha kell akkor olcsóbban is vissza adná és akkor "nyerek" rajta.. Ezt sem értem igazából adjam el másnak azt ami nálam hibátlan volt de nála több mint 1 héttel később hibás lett és verjek át vele mást? :F
    Ja arról nem beszélve hogy adtam a kártya mellé garancia levelet is amivel tudja érvényesíteni a garanciát

    Miért kellene akkor így eladást követően több mint 1 héttel vissza vennem, olyan hiba jelenséggel ami tudom hogy nem volt nálam + úgy hogy adtam garancia levelet is :F

    Én úgy érzem teljesen korrektül jártam el, de 1 hét után + garancia levéllel nem gondolom hogy nekem ebbe bele kellene folynom .. ez az ő dolga.. ott a garancia levél intézze el.
    Jól gondolom? :F

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Speed® #1698 üzenetére

    Köszönöm..
    Közben a srác elnézést kért a maga módján illetve le írta hogy valószínűleg az integrált vga zavart be neki..
    :W :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Sziasztok!

    Sikerült belefutnom egy átverésbe.. Szeretném igényelni/indítványozni a ki tiltását az illetőnek.

    A story:

    Hirdetett Micsinai15 nevű fórumtárs egy laptopot nevezetesen ezt: [Hirdetés] ráírtam a géppel kapcsolatban hogy hibátlanul működik e az aksit leszámítva ? Erre az a válasz jött hogy esztétikailag és hardwerileg is hibátlan az aksit leszámítva.
    megegyeztünk egy 95.000 FT-os vétel árban utánvétellel.
    A végén vissza kérdeztem tőle mégegyszer a gépről hogy tuti nincs más hibája stb? amire a következő válasz jött
    "Igen csak az akkumlátorral van gond. A gép friss állapotban, van tehát csak a win10 van feltelepítve rá, úgy hogy majd a drivereket le kell töltened, hogy minden megfelelően működjön. Azért is nem telepítettem fel rá, mert nem tudom, hogy az illető aki használni fogja miylen op rendszert használ majd rajta. :)"
    Megjött a gép ki fizettem, és az első ami szembe tűnő volt ami a képeken nem látszott az az hogy a csavarjai agyon voltak barmolva és a közepén igaz alul de volt egy karc ami a képen szintén nem látszott, (a kép valószínűleg photoshopolt mert a képen ott véletlen módon ahol a karc van elvan mosódva az egész)..
    Itt még azt mondtam no mind1 semmi gond de azért jelzem felé a problémám.

    "Szia!
    Megjött a gép, viszont nem teljesen igaz az amit írtál, először is ez volt már szétszedve jó párszor az biztos mert a csavarok szarrá vannak.. és 2 csavarnak a menete is szét van cseszve.. 2 órát szenvedtem vele mire sikerült lecsavaroznom a hátlapját
    illetve a touch pad nál a bal klikkelőnak a bal szélén nehezen érzékel és mikor és picit más hangot add ki mint a jobb oldali, valamint a szélein itt ott van szépség hiba ami a képeken nem látszik, és ha képet küldesz a gépről akkor illik a valós állapotát bemutatni rajta.."

    Elkezdtem használni a gépet és arra lettem figyelmes ha a laptopot egy adott szögbe mozgatom miközben használom filmnézés/játék közben elkezd ilyen kattogó fura hangot kiadni de nagyon durva módon..
    és ha mozgatom a gépet egy másik szögbe akkor abba hagyja.. mondom mi a ...
    ezt szintén jeleztem neki amire nem volt semmi konkrét válasz ő nála ezt nem csinálta azt mondta.. Tehát a dobozban amiben becsomagolva érkezett hip hopp lett vele valami..

    Itt már nagyon nem tetszett a dolog, vártam az akku-t amit berendeltem ebay-ről hozzá mert csak ott kapható hozzá 22E ft ért megvettem vártam kb 3 hetet vagy talán picit többet mire megérkezett
    rá dugom és nem látja rendesen az aksit azt se hogy hány %-on megy és mikor rá dugom a töltőre azt írja hogy ismeretlen töltötmennyiség ha kihuzom 2perc után lekapcsol..
    Mondom ezaz sikerült egy rossz aksit vásárolnom, rendeltem hát egy másik eladótól egy másik aksit.. vártam ismét 3 hetet megjött 2 napja ki próbáltam ugyan ez a helyzet.. Kötve hiszem hogy mind kettő akku hibás lenne..
    Kaptam egy olyan tippet hogy valószínűleg elektronikai hibája van az alaplapjának ami az akku-t kezeli és overheat miatt le öli az akku-t és egyből lekapcsolja..
    Ja igen még valami mikor megjött az első akku akkor ki vettem a benne lévőt és láttam hogy ugyan olyan matrica van rajta mint amit én rendeltem.. tehát a srác már ebay-ről rendelt hozzá akut tehát nem a gyári volt benne.. Szóval több mint valószínű hogy tudott a hibáról hisz már rendelt hozzá ő is akkut.. persze ezt sem közölte :))

    Na most ennek tudatában hogy a laptop állapota külsőre nem olyan mint amit ígért és fotózott a csavarok szét vannak barmolva, kattog benne valami ha melegszik a gép és épp olyan szögben van a gép, az akkut ki nyirja a gép rá jöttem hogy ez valószínűleg átverés lesz így szeretném rendezni soraimat ezzel a vásárlással kapcsolatban.
    Rá írtam a srácra hogy öntsünk tiszta vizet a pohárba és írja le a gépről mit kell tudni hogy ez alapján ki derítsem a javítási költségét és azt rendezze ő vagy ha nem akkor vissza küldöm a gépét és kezdjen vele amit szeretne mert nekem nem kell egy hibás gép nem ez volt a hirdetésben és privátban sem erről volt szó.

    Erre a következő választ kaptam:

    "A gépet úgy vetted meg tőlem, hogy személyes ellenőrzés nélkül. (ami a te felelősséged). Lefotóztam, levideóztam a működését...szóval te igy megrendelted tőlem " Ezzel a kijelentésével már védekezik arról hogy mivel én nem ellenőriztem személyesen így ő eladhat szart és átverhet és hazudhat a gépről ? :W

    Illetve azzal jön hogy "A leirásban megirtam, hogy a gépnek NEM MŰKÖDIK AZ AKKUMLÁTORA, MEGKIMÉLT ÁLLAPOTBAN eladásra kinálom. Tehát nem hibátlan, hanem MEGKIMÉLT eleve egy 2013-as modellről beszélünk ami 5-6 év használat után szerintem teljesen makulátlan állapotban van. Ha ennél jobb 2013as modellt találsz ilyen olcsón kérlek linkeld be nekem."
    Tehát most próbálja kimagyarázni a szavak forgatásával hogy ő mondta hogy akkumáltor hibás, többször rá kérdeztem hogy az akku hibás vagy a gép...

    a kattogó hangokat továbbra is le tagadja a csavarokra pedig azt írja hogy még szép hogy elhasználódott mert 2013as gép :D ...

    illetve hogy nem tudja mit kezdjek vele de ő nem veszi vissza 2 hónap után ami szintén egy aljas dolog hisz tudta jól hogy akku-t kell rendelnem hozzá ami 3 hét mire megjön.. és ezt 2x is megtettem..

    Én úgy látom a dolgot hogy volt neki egy gép amivel nem tudott már mit kezdeni lehet hogy volt bga hibája is a kattogó hangból ki indulva, megcsináltatta és eladta amennyiért tudta egy baleknak és most mindent tagad és elzárkózik mindenféle vissza csere/vételtől.. és

    Semmikép sem ajánlom vele az üzletet és ha lehet kérvényezni kitiltást akkor részesüljön benne.
    Illetve a véleményetekre vagyok kíváncsi hogy tehetek e feljelentést ez ügyben ?
    Mert akkor holnapi nap ügyvédemmel megteszem :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz koko52 #1720 üzenetére

    Értem, köszönöm.

    Ő:
    Nem fogok tovább vitázni. Nemrég még feljelentéssel fenyegetőztél most meg azzal ,hogy visszaküldöd a laptopot. Eszem ágában nincs visszafizetni a pénzt és a javittatás költségét sem vállalom. Eleve tudtad mit vásárolsz, nem hibátlan terméket adtam el mint ahogy a hirdetésben és leirtam. Szóval ha te hibátlan laptopot akarsz csinálni belőle az miért az én költségem lenne?

    Visszaküldheted, de én nem fogom átvenni.

    Én:
    Továbbra sem érted amit írok innen látszik hogy hibás vagy, mert azonnal a védekező mehanizmus lép életbe, tipikus emberi reakció.

    Le írtam még1x hogy mit ajánlottam fel az elején. Tehát ismételtem magam hátha le esik..
    nem fenyegetőzőm tényeket közlök. és amit közöltem azt továbbra is tartom. Tehát holnap megteszem a feljelentést.
    Amit tudtam hogy mit vásárolok:
    Idézem:

    "Esztétikailag és működésileg is hibátlan, egyedül az akkumlátora a problémás sajnos."

    "Igen csak az akkumlátorral van gond. A gép friss állapotban, van tehát csak a win10 van feltelepítve rá, úgy hogy majd a drivereket le kell töltened, hogy minden megfelelően működjön. Azért is nem telepítettem fel rá, mert nem tudom, hogy az illető aki használni fogja miylen op rendszert használ majd rajta. :)"

    Ennek tudatában mondtam hogy küld.
    E helyett kaptam egy gépet esztétikai hibákkal, szét cseszett csavarokkal, a gépben már egy utángyártott akku-val
    egy "rejtet" hiba is kiderült hogy valami kattogo hang is jön belőle
    és hogy nem az akku a hibás hanem a gép alaplapja elektronika hibás ami az akku részért felelős.

    Illetve továbbra sem kértem hogy azért fizess hogy hibátlan laptopot kapjak. Hiszen egy akkumlátor hibás laptopot vásároltam és vásároltam is hozzá a saját költségemen akku-t 2-t is
    azért kérem hogy fizess amit eladtál és nem jó. Nem akku hibája van hanem alaplap hibája.

    Tényleg nincs mit vitázni, én próbáltam szépen ha nem hát nem, a szakértő vizsgálata amit majd a feljelentés után igénybe kell venni a rendörség jóvoltából azt nekem kell kifizetni ami nem lesz olcsó, de nem gond mert a végén minden költséget annak kell fizetni aki átverte az embert. azaz neked.

    Ha holnapi napig meggondolnád magad és vállalod a javítási díj rendezését (amit még továbbra sem tudok mennyi) vagy ha vissza vennéd a gépet jelezd és ez esetben eltekintek a feljelentéstől és a vele járó konfrontálódástól. :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz koko52 #1734 üzenetére

    Srácok most olvastam végig ezt a sok hsz-t amit írtatok, Én rá kérdeztem privátban 2x sőt talán 3x is hogy akkor csak az akku hibás?
    Postai vásárlás követően hogyan tudnék körültekintőbb lenni ? meg kellett volna kérdeznem még 15x ? vagy nem értem..
    Nem egy 2 napos regisztrációs felhasználótól vettem hanem 3000+ napos tól így az ami a hirdetésben és utána a privát üzenetben válaszként kaptam számomra elég volt.. De hallgatom hogy tudtam volna "körül tekintőbb lenni"
    Az pedig hogy 100k ért 2013 as gépet venni ebből látszik hogy nagyon nem vagy képben a dologgal
    ez egy razer gép 47xx i7 procival 2gb vga-val hasonló gépek 130-150E ft ért mennek pl lenovo y50-70 csak az 15" kijelzővel
    ez pedig egy 14" qhd razer gép aminek megvan az ára.
    De egyébként is ha 500E ft ért veszek valamit ami 1980 ból származik semmi köze ahhoz h ha a termék eladója azt hirdeti meg h nem hibás és ha rá kérdek 2x arra h tuti stb mindenre kitérek és azt mondja nem, aztán kiderül hogy igen.. Szóval akkor sem korrekt ez így..

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz turbokappa #1738 üzenetére

    Én ezt értem, de ez nem ok arra hogy átverjen, azt hirdette hogy hibátlan esztétikai és működésileg is. ez nem igaz ahogy fentebb is ecseteltem miért.
    Magyarán egy hibás gépet hirdetett hibátlannak állítva mi ez ha nem átverés? Jogilag ezért büntethető ? Itt aprón ezért ki tiltható? Ha igen akkor mind kettőt kérvényezem/indítom.

    Ne legyen már az a magyarázat hogy "megérdemled hülye gyerek" minek veszel 2013 as gépet postai úton..
    Legalább is én ezt így látom. :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz dvd_R+ #1739 üzenetére

    Bocsánat rosszul fogalmaztam, Akku hibás esztétikailag és működésileg hibátlan gépet hirdetett
    e helyett sem esztétikailag nincs rendben sem működésileg. és egy rejtet hiba is előjött 2 óra használat után ami a kattogó hang

    amire ezt írta "Megmondanám ha tudnám. Kattogó hang nálam tényleg nem volt. Akkor fordult elő ilyen amikor frissen telepített windows után használtam"
    Ezt a mondatott valaki értelmezze már nekem.. A mondat első felében azt írja nála tényleg nem volt ilyen nem adott ki ilyen hangot, a másik felében pedig akkor fordult ilyen elő amikor új windows volt a gépen
    :))

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Spet #1741 üzenetére

    Szia!
    levettem a hátlapját és hallgattam de semmi.. és szó szerint kattogó, clicking noise youtubon keress rá
    ha nem csal a fülem a töltő csatlakozó részétől jön a hang egyébként..
    [link] hasonló hangot add ki mint ez a videü 8 másodperctől :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Sziasztok!
    Olyan kérdésem lenne hogy, eladtam a tegnapi nap 14:00 körül egy RTX2060 EVGA videókártyát ami természetesen hibátlanul működött. Máskülönben nem hirdettem volna meg és nem adtam volna meg a címem hogy jöjjön érte az illető.
    Megérkezett a srác levittem a kapuba neki, elvitte, majd este 21 óra körül írt hogy valami nem okés a kártyával mert amint felteszi a drivert fekete képernyő lesz..
    DDU-t próbált illetve átvitte az egyik ismerőséhez is állitása szerint, akinél ugyan ezt produkálta a kártya.

    Nem tudom mi történhetet mert nálam hibátlanul működött a kártya, de nem szerettem volna őt sem kellemetlen helyzetbe hozni, és végülis tengap vitte el a kártyát, és annak ellenére hogy tudom nálam működött, úgy voltam vele vissza veszem, mivel az EVGA gyártói garancia intézéssel cserélhető ha még tönkre is ment. Azt nem feltételezem hogy ő tette tönkre (legalabb is remélem)
    Szóval mondtam neki hozza vissza, megnézzük nálam is és ha nálam is ezt produkálja vissza veszem aztán majd gariztatom én.

    Aztán most az van hogy úgy volt hogy jön ma 16 körül aztán 17, aztán 18 körül most pedig az van hogy elvileg nem tud jönni és majd jövöhéten valamikor..
    A videokártya egy ismerőösömmel közös vétel, és ő szerinte azért nem akarja vissza hozni mert nem sikerült eltüntetni a nyomait annak hogy fizikai sérülés érte vagy valami és jöv hétig megpróbálja valahogy eltüntetni ezt.. Ami picit belém adta a paranoid hozzállást, de ha én vásárolnék valamit és az hibás és felajánlja az eladó h vigyem vissza akkor vissza vinném.. Tényleg fura a dolog mivel működött is nálam a kártya..

    Azt írtam neki hogy hozza vissza a mai nap nekem mindegy mikor akár este 9 -10 kor is jó nekem..
    Nézzük meg nálam és vissza adom az árát vagy vihet helyette másik vga-t mert van más is eladó

    De ha ma nem hozza vissza akkor oldja meg ő mert egyébként nálam működött hibátlanul a vga..
    Maximum segítek a gyártói garanciális ügyintézésben.

    Szerintetek helyesen járok el ez ügyben vagy nem ? :F

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz dvd_R+ #1754 üzenetére

    Update: Elhozta és nálam is ezt csinálta, tehát több mint valószínű hogy nála keletkezett valami probléma mert nálam hibátlan volt.. De vissza vettem tőle, most Evga gyártói gariztatthatom :)) :(((

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz apple2003ota #1791 üzenetére

    Sziasztok!
    Nem szoktam kommentelgetni főleg nem az ilyen szintű vitákhoz.. De nem bírom ki hogy ne írjam le...

    Ez az egész röhejes.. Ha az eladó meghírdet egy terméket 1 hét pénz visszafizetési garanciával és 2 hónap után megy benne bármi is tönkre, az onnantól kezdve a vásárló gondja.. Az meg hogy a utángyártott kábel és akksi van benne azt előre kellene tisztázni és hisztizni miatta nem pedig utólag 2 hónappal..
    Ez a szó használat pedig hogy hamisítván szintén röhej egy telefon alkatrész/kiegészitő esetében.. Utángyártott a megfelelő szó..
    Bolti ár alatt akar az ember vásárolni, tudja és látja és van keze szája hogy vásárlás előtt kideritse hogy mivel mi a helyzet és ha ezek alapján úgy dönt hogy megveszi a terméket majd a szóban forgó 1 hetes pénz visszafizetési garancián belül nem megy tönkre
    mire fel a hepciáskodás ? Komolyan.. ez Magyarország, mindenki olcsón szeretne mindent de az jobb legyen mint a boltban 2x-es áron kapható bontatlan :D
    Röhej..
    Ha pedig gondja van a termékkel 2hónap után ami már jócskán a szóban forgó időn túl van, akkor azt jelezze az eladónak de normális és kérés módján, nem pedig a szar halmazt az eladó fejére zúditani hogy szart adtál el te szar..
    Komolyan olvasom és tátva marad a szám hogy ez mi ??
    Én a te helyedben csak azért hogy éreztessem a vásárlóval hogy mennyivel kevesebbet ér emberileg, vissza fizetném neki a vételárat vagy a használatból és piaci mozgás miatt csökentett árat mondjuk 50E ft-ért vissza venném aztán vegyen magának másikat..

    Hozzáteszem nem szeretném védeni egyik felet sem, én inkabb az eladó vs vásárló oldalat figyelembe véve az eladót védem.. Mert a leírtak alapján nem tett semmi rosszat...

    A vásárló pedig nagyon elvakult látáskörrel rendelkezik, csak azt tudom ajánlani legközelebb menj boltba vásárolni, ott kinyalják a s***et akkor is ha 10 hónap múlva viszed be a telefont. persze nem 60 hanem 130e ft ott hagytál ott... :)) :W :O

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz polgi803 #1795 üzenetére

    Tőlem vásárolta ezt a fejhallgatót, de előtte 3x is írogattunk és sosem sikerült semmit össze hozni, ezt is eléggé nehézkesen, misem bizonyitja jobban mint 37 üzenet váltás vele.. :D

    Végül velem pozitivan végződött az a biznisz, de nem egyszerű esett a srác az nekem legalabbis lejött a vele való beszélgetésből :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz gaborn1 #1800 üzenetére

    Szia!
    Dehogyis.. Ne viccelj már..
    Elvitted, megnézte, működött, tudatában volt hogy nincs már rá bolti garancia
    3 nap vagy 7 napos próba garancia bőven lejárt, de ha bolt lennél akkor is 14 napos visszafizetés van ugye, és már a 14 napot is túl lépte
    Magánszemélyként eladtál valamit ami működött, közel 1 hónappal később nála tönkre ment az már nem a te dolgod..
    Ha nem volt nálad javítva, szétszedve stb, és tiszta a lelki ismereted hogy nem egy buherált ketyegő bombát adtál neki ami nála robbant akkor nincs miről beszélni..
    Ráadásul azt sem értem ha gondja volt vele miért nem téged hívott először? miért vitte bárhova is addig amíg veled nem beszélt? Gondolom én azért mert tudta hogy ez már nem a te dolgod.. Akkor viszont most miért neked mondja ? :F

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Krisztianby #1806 üzenetére

    Szia!
    Sajnos ő a vásárló, az hogy milyen stílust enged meg magának az itt nem mérvadó, te annak tudatában árulsz valamit hogy vállalod a vásárló stílusát, pontosabban nem kötelező de ebben az esetben megmondod neki nem eladó neked szia..
    Ez nem történt meg, és végülis véletlenül de te írtad el a feladói adatoknál a telefonszámot, ergo ő nem tudja átvenni a csomagját más kapta meg a pin kódot vagy mit..
    Az hogy ilyenesetben letiltod az nem opció sőt nem is járható út..
    Stílusától eltekintve most neked van kötelezetséged, mégpedig az hogy ne holnap hanem minnél előbb a postán intézd el hogy elírtad a számot és küldjenek egy sms-t a megfelelő számra a pinkóddal hogy kitudja venni a csomagját, majd értesítsd a srácot hogy elintézted várja a postai sms-t
    Illetve amennyiben más venné át a csomagot az a te minuszod és utána járásod lesz hogy kiderítsétek kinél van és hogy vissza kapd..
    így ebben az esetben a vásárlót szerintem nem terheli semmi :( Ha pedig előre utalt akkor vissza kell fizesd neki hiszen te "hibáztál" :R

    *Ez az én álláspontom én így járnék el, de majd megerősít más is vagy az ellenkezőjöt írja majd itt neked :D :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz vodrosjozsi #1811 üzenetére

    Azta.. :((( ez komoly? :F

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Semmi közöm hozzá, így döntést vagy biráskodást hozni az ügy felet eszem ágában sincs.. de a véleményem azért leírom.
    Én elhiszem mind két fél oldaláról közelített gondokat, viszont az üzlet szoros keretein belül az volt hogy ennyit kell fizetni és ezt adod én ezt adom, ezt az egyik fél nem teljesítette mert útolag vett észre hibákat stb..
    Az a fél aki mondjuk tudatosan direkt sietett hogy ezeket ne vegye észre a "sértett" fél, az úgymond kiskapukat használt ki az ügylet során, ergo ha még tényleg így is van akkor is ő maximálisan az üzletben foglaltak szerint járt el, egy olyan kiskaput kihasználva hogy "siett.." ezt a másik félnek kellett volna profibban kezelni, méghozzá úgy hogy oké barátom akkor itt a telefonod szia..
    vagy ha nem szia akkor várj amig átnézem.
    ez szimplán emberi mulasztás amit magadnak köszönhetsz hogy egy ilyen "olcsó trükkel" élőben sikerült téged bescammelni.. márha tényleg scamnak szánta a másik fél..
    Ettől független ő mindent teljesített és ezért te útolag azzal próbálod javítani az ügylet megérés faktorát hogy nem fizetsz annyit amennyit kellene, ami megvolt beszélve..
    így ebben a formában te nem vagy korrekt még akkor is ha te vagy végül az áldozat,
    le kellene nyeld a békát.. így jártál, tanulj a hibádból, ha legközelebb ha ilyen van akkor megmondod hogy nincs sietés vagy ha igen akkor hello nincs üzlet..
    Vagy a másik opció, mindent vissza cseréltek úgy ahogy volt.. Az meg hogy ki mennyit költött saját szándékából és döntéséből az a saját vesztesége, költsége..
    Azt egymáson ne kérjétek számon.. Nem mondta neked hogy vegyél tokot meg fóliat és forditva..

    Ez az én véleményem szimplán az ügylet szempontott figyelembe véve :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Zoolee19 #1823 üzenetére

    Szia,
    A szervízes ahova vitted ki? rendes bolt vagy magánszemély? mialapján mondja azt hogy nem javítható ? alapalapoknál ez akkor van ha chipset hiba (habár azt is lehet javítani de de nem minden esetben éri meg)
    Tehát a kérdésem arra irányul mi a hiba amire azt mondta hogy javíthatatlan, ha megnevezi a konkrét hiba nevét okát jelenséget
    abból kiderül hogy fizikai sérülés szallitasközben vagy már egy mókolt meghalt alaplap
    így elég gyorsan rövidre lehet zárni azt hogy már egy hibás alaplapot küldött az illető vagy tényleg szallitas közben sérült meg, ha utóbbi akkor szerintem a postát kellene zaklatni, hiszen a csomag amit feladott 50e ft-ig értéknyilvánítva van, a csomagolás pedig véleményem szerint bőven kimerití a rendes csomagolást.
    Az alaplap alapból benne van egy kartonban, ami bele van téve +1 kartonba ami kivan tömve hungarocellel, ha ennek ellenére megsérül az csak azért lehet ha a postán barom módjára kezelik a csomagot..
    Nagykerek, Kiskerek, boltok is amikor küldenek bármit ha rendelek, fele ennyire nincs kitömve a doboz és nincs megsérülve

    Szóval egyszó mint száz, a szervízes szakvéleménye kellene hogy mi az alaplap hibája és az rövidre zárja a dolgot, hogy igazat mond vagy sem az eladó

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Zoolee19 #1825 üzenetére

    Oh.. ez esetben ha az ellenállások hiányoznak akkor egyértelmű.. kivéve ha nincs a dobozban a letört ellenállások :D
    ez esetben ez egy átverés a részéről.. feljelentést tudsz tenni, amihez jól fog jönni a szervíz papíros igazolása a hibáról.. azt pedig hogy mennyi sikerrel jársz a feljelentéssel jó kérdés..
    Viszont itt aprón én kérvényezném a te helyedben a srác kitiltását.. mert ez nem több mint netto átverés :(((
    Illetve az alaplap javításában tudok segíteni ha szeretnéd, írj rám privátban :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    Tisztelt Hardveraprod,

    Szeretnék leírni egy problémás adás vételt, amiben meglettem fenyegetve IS..

    Véleményre lennék kiváncsi, ha én vagyok nagyon vakon és igaza van a vásárlónak nem zárkózom el semmitől, viszont úgy gondolom hogy lassan 14év Prohardver tagság után úgy hogy 0 negatív értékelésem van, eltudom dönteni hogy mi a korrekt hozzállás és tisztességes üzlet menet és mi nem.. Ettől független szeretném a véleményeteket kérni.

    Vásárolt tőlem d4Y.187 fórumtárs egy MSI GTX 1050 LP videókártyát, személyes adás vétel volt de nem ő jött érte hanem egy kedves ismerőse.
    Mivel én nem árultam zsákba macskát és mint eddig most sem volt célom senkit sem átverni
    lakásra hívtam a vásárlót, beengedtem, majd illedelmesen fogadtam, a kezébe adtam a videókártyát hogy nézze meg, illetve mondtam neki hogy tegyük be a gépembe nézze meg működés közben is.
    Erre ő közölte hogy nem szükséges, ő csak elviszi, ha bármi gondja lesz az már az ismerőse gondja ő csak érte jött..
    Mondtam hogy én nagyon szívesen beteszem a gépembe nem tart semennyibe, de mondta hogy nem kell.
    Elvitte és kifizette, eltelt 2 nap talán 3 is nem tudom pontosan és jött egy privát üzenet a fentebb linkelt fórumtárstól aki ugye megvásárolta a kártyát, hogy csapágyas a ventillátora
    Amit nem értettem mert azért egy csapágyas venti eléggé hangos és a gépem épített vízzel megy, a legapróbb szösszenetett is meghallom nem hogy egy csapágyas ventillátort.. :U

    Közöltem vele hogy én egy 110%-ban biztos hibátlan terméket adtam neki, ha nem így lett volna és lett volna bármi hibája azt jeleztem volna a hirdetésben mint például más hirdetéseimben is mindig megjegyzem ha bárminek van bármilyen apró szépség hibája is.
    De mivel ez 110%-ban hibátlanul működött nálam és nem célom senkit sem átverni lakásra hívtam a barátját és felajánlottam a tesztelési lehetőséget is, ezt nem nagyon tudom hova tenni..
    Megkérdeztem tőle hogy nem e ér hozzá valami a ventihez vagy esetleg túl erősen oda csavarta a ház oldalához és túlságosan feszül és nyomás van a kártyán
    Erre jött a válasz hogy nem és hogy azt hallná de menjek be én a szervízébe és ott megtudom nézni...

    Erre leírtam neki hogy én elhiszem hogy nála csapágyas lett a kártya, de nálam nem volt az..
    különben nem adtam volna el, lehet hogy szalltias közben az ismerösénél történt valami vele és ha valami csapágyas akkor miért nem aznap vagy másnap ír nekem miért 2-3 nappal később
    De mindegy úriember módjára felajánlottam neki hogy a ventillátor cserének a fele költségét állom én, noha tudom hogy hibátlant adtam, megpróbáltam egy barátságos korrekt arany közép utat találni a probléma megoldására mert nem fog 1500ft földhöz vágni..
    erre jött a válasz hogy:
    ":N
    Határozz meg egy próbagaris időintervallumot, aztán annak alapján vagy oldjuk meg a problémát, vagy ne. Nyilván utóbbi esetben azért a békéltető testületet is megkérdezném az ügyben.
    Ennél az is egyenesebb és korrektebb ha azt mondod nem tudsz ezzel mit tenni."

    Erre megírtam neki hogy én csak megpróbáltam korrekt lenni vele milyen próba garit szeretne még azon kívül, hogy amikor ott vagyok személyesen és a másik személy is aki láthatja a kártyát hibátlan működés közben, azt nem kéri, de elviszi majd 2-3 napra rá szól hogy nem jó
    mit szeretne vegyem vissza? :F ezt mégis hogyan gondolta..
    Továbbra is felajánlottam hogy a venti csere felét állom, ha küld egy számla számot utalok is.

    Erre pedig jött a fenyegetés..

    "Nos, mivel a modok szerint 6 nap az több, mint egy hét, így ehelyett a zsákutca helyett másik lehetőséget ajánlanék.
    Az egyik hogy leszel oly' drága és szerzel egy ventilátort, a másik pedig hogy mivel minden szükséges adat rendelkezésre áll hozzá, egy kedves távoli rokon benézne hozzád hogy adsz-e számlát a dolgokról. Nyilván a tanú az ellenkezőjéről épp itt szerel az egyik asztalnál... Bár gondolom ezután már a kártyát is szívesen visszavennéd.
    Rád van bízva!"

    Ezt teljesen nem értem :U :F
    6 nap több mint 1 hét? zsákutca ?
    én szerezzek neki ventit főleg ebben a stílusban
    aztán pedig a fenyegetés hogy minden adatom megvan, (vajon miért? mert nincs mit titkolnom :F )
    aztán jön a távoli rokon..
    Nos erre leírtam neki hogy ez az üzenet után ne várjon tőlem semmilyen megoldást nem fogom mostmár a felét sem állni az új ventinek mivel én hibátlan terméket adtam, volt lehetősége a próbára itt volt a lakásomban, nem élt a lehetőséggel 2-3 nappal később meg hibás a ventije ? :F
    a távoli rokon sem okoz problémát, ha vállalkozóként adok el bármit arról minden esetben adok számlát, de mivel ezt magánszemélyként adtam el, hiszen minden évben 600e ft-ig magánszeméyként nem vagyunk adókötelesek bármit is adjak el így nem tudom hogy ez hogy jön ide..

    Ettől független leírtam neki hogy ide leírom a történteket, továbbá nem vagyok hajlandó vele privát üzenet formájában 1 mondaott sem váltani..

    Ha modik, hardveraprodok úgy látjátok hogy ez esetben igaza van annak ellenére hogy én felhívtam a lakásomra felajánlottam 2x is hogy tegyük be a gépembe, majd elviszi és 2-3 nappal később közli hogy nem jó 1 venti a kartyan ami nálam hibátlan volt.. majd felajánlom hogy kifizetem a venti árának a felét amire fenyegetőzéssel jön..
    Akkor hajlandó vagyok kifizetni neki a teljes árát az új ventillátornak..
    De véleményem szerint ló**st sem vagyok köteles... :W :R

    EDIT:
    [link] Feltett 1 ilyen hirdetést a kedves fórumtárs...

    Hűtő ventilátort vennék MSI GTX 1050 Ti 4GB Low Profile kártyához amivel átvertek

    A kártyát dvd_R+ adta el nekem mint hibátlan terméket, első tesztnél kiderült hogy csapágyas az egyik ventilátor. Megoldás sem lett, természetesen. Kerüljétek az embert!

    :F :DDD :W :U

    Ilyet lehet? főleg úgy a komment szekció kikapcsolva nehogy reagálni lehessen rá..
    Jelentettem. kérném mielőbbi törlését a hirdetésnek, ugyanis ahelyett hogy megpróbál lejáratni, én ide írtam.. ez is a színvonalt jelzi amit képvisel.. csak gratulálni tudok

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz d4Y.187 #1829 üzenetére

    Én hozzá járulok a teljes beszélgetés bemásolásához.
    Nyugodtan, ha te is.
    Ha itt azt a választ kapom hogy nekem itt van kötelezetségem az esetben ahogy fentebb is írtam nem zárkozóm el.
    De az hogy vásárolsz valamit, személyesen van tesztelési lehetőséged, amivel nem élsz, pontosabban nem te hanem ezek szerint a kollégád, majd elviszitek és 6 nappal később szerelitek be egy gépbe amiben már csapágyas, úgy gondolom nem az én hibám..
    Én nem láttam a kártyaval mitörtént onnantól kezdve hogy kilépet az ajtón a kollégád..
    Ellenben mikor itt volt én felajánlottam azon kívül hogy külsőleg megnézte hogy tegyük be a gépembe..

    Várom akkor az érdemi választ hardverapros moderátorok vagy hardveraprodtól :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

Új hozzászólás Aktív témák