Új hozzászólás Aktív témák

  • Bobby G.

    senior tag

    Sziasztok!
    Nem tudom, hogy most csak én nem tudok ügyet intézni a Vodafone honlapján, vagy ennyire nem is lehet. Amíg UPC volt, sokkal jobban működött....

    Lejárt a szerződésem, és szeretnék kicsit variálni benne, meg készüléket vásárolni. Az adataimnál fel is ajánlja, hogy díjcsomagválltás, amire ha rákattintok, akkor kihoz több csomagot. Rámegyek az egyikre, akkor kéri a lakcímet, majd közli, hogy nekem mér van előfizetésem és jelentkezzek be (pedig ugye már be vagyok). Ha megteszem, akkor már nem ad semmilyen lehetőséget mint meglévő előfizető. Próbálom őket elérni telefonon, de egész délután túlterheltek. :( Személyesen most nem tudok bemenni az irodájukba.

    Van még valami más lehetőség, hogy esetleg tudjak velük beszélni?

Új hozzászólás Aktív témák