-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gduck
addikt
válasz anglergab #94551 üzenetére
Én is kértem már (#94063) gduck, de még senki se próbálta ki
Bár szerintem nem fog működni, mivel a Wi-Free UPC-s szolgáltatás volt, így szerintem meg fog szűnni.
-
-
#75501312
törölt tag
Ezt mondtam már régebben is.
Amikor egyik cég felvásárolja a másikat, akkor mindent megvesznek, eszközt, technológiát, rajzszöget, asztalt, Gizikét a HR-ről.
Nyilván lehetnek kikötések és van amikor nem 100% (főleg ha munkaerőről beszélünk, de az más téma), de sztem jelen esetben ez minimum 99%-ban így történt. -
anglergab
addikt
Igen, de ez az is lehet, hogy egyszerűen mindenhol kicserélték a UPC szót Vodafone-ra. Bár ebből nem tudhatjuk, hogy mit terveznek, ez csak egy pillanatnyi állapot.
Ezt mutatja, hogy régi weblapjaikon és cikkeikben is megjelent a Vodafone Wi-Free kifejezés.[ Szerkesztve ]
-
anglergab
addikt
válasz #72445440 #94557 üzenetére
Az ismert, hogy meddig használhatják a liberty-s márkaneveket? Azaz UPC, Horizon, Connect Box, Horizon Go, UPC Phone, UPC Wi-Free stb.
Vagy a UPC Wi-Free nem használható kifejezés, de változatlan tartalommal a Vodafone Wi-Free igen?
Mivel a UPC Wi-Free lehet márkanév, a Wi-Free önmagában nem?[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz anglergab #94556 üzenetére
Mondjuk nálam a TC7200 még mindig UPC Wi-Free SSID-vel szórja a jelet, gyanítom, hogy ezt ők át tudnák írni, mert a modemben ezzel kapcsolatban semmit nem tudsz állítani. Csak az oldalukon lehet, tiltani meg engedélyezni.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
anglergab
addikt
Szerintem megvehettek nagyon sok UPC-s asset-et és átnevezhetik Vodafone-ra ami kifelé látható.
Ne feledjük, hogy több liberty-s NatCo-t (national company, köztük a UPC Magyarország) érintette a felvásárlás. Azaz benne lehet központi/európai Liberty infrastruktúra is, beleértve a Wi-Free szervereket, központi routereket, adatközpontokat stb.
Azaz nem valószínű, hogy átterelnék a forgalmat a saját hálózatukra.
Azaz összefoglalva az lehet, hogy szinte minden ugyanaz marad mint régen volt, csak piros színekben ezután. Ami pedig redundáns elem a portfólióban (pl. Horizon Go vs. VTV app) ott eldönthetik, hogy melyiket folytatják.
Ami UPC-s szolgáltatásnak pedig nincs vodafone-os megfelelője, az maradhat ugyanaz, csak Vodafone brand alatt - de ettől még valószínűleg UPC asset-ek vannak mögötte.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz anglergab #94558 üzenetére
2022 augusztus.
3 évet kaptak a UPC név és a Horizon brand használatára. Legalabbis anno ezeket a cikkeket hozták. Azóta mindenfélét olvasni.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Gondics
csendes tag
Én a helyedben megcserélném! Gyenge a bemenő jel! Megcserélve a kábel a jelszint fel fog menni kb. -3 - -7 dB közé.(még ezt se mondanám ideálisnak). Valamint meg kell nézni a feltöltési jelszinteket is ugyan ebben a menüben!
A Connect Box "szereti" a letöltési erősséget inkább pozítívba mint negatívba -
MadMancs
veterán
válasz anglergab #94563 üzenetére
Arról sajnos nem szólt egy cikk se hogy ez mit jelent pontosan. Wi-free-t soha nem használtam, viszont Horizon Go-t többször is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
anglergab
addikt
válasz Gondics #94564 üzenetére
A 0, azaz az 1 mV a tartomány közepe logaritmikus skálán.
A max. a 10 mV, a min. a 0.1 mV.
Ha nőhet a jel, akkor a kisebb ideális.
Ha csökkenhet, akkor a nagyobb ideális.
Optimális esetben nőhet és csökkenhet is, a közepe az ideális, azaz a 0 azaz 1 mV.
Igazából mindegy mennyi a jelerősség, ameddig benne van a tartományban, ideális esetben a tartomány közepe. Azaz lefelé és felfelé is van benne tartalék.
Ha ez megvan, akkor az SNR sokkal fontosabb.
Ha kicsi a jel és kicsi a zaj és ha nagy a jel és nagy a zaj egyforma. Persze az ideális eset a nagy jel és kicsi zaj, a legrosszabb pedig a kicsi jel és a nagy zaj.[ Szerkesztve ]
-
viktorhu
veterán
válasz #75501312 #94555 üzenetére
Az internetet meg a nem vtv-s on demand tévét még mindig a liberty adja, és nem is adják át. Nem adták át az ügyfélszolgálatot sem. Nem lehet csak úgy bicskával kifaragni részeket egy nagyvállalatból, pl. az ügyfélszolgálat tovább működik magyar ügyfelek nélkül, nyilván ilyenkor nem is akarnak az ott elbocsátott dolgozók a munka miatt Magyarországra költözni, ahogy a horizon szolgáltatást sem fogják leválasztani a libertys infrastruktúráról. A Voda dolga most az, hogy miközben bérli a szolgáltatásokat a libertytől, ki kell építenie a saját infrastruktúráját.
[ Szerkesztve ]
-
szabogabor10
veterán
DVB-n is fekete képernyő van a Discovery Channel, DTX, Science, Animal Planet csatikon? Az ID HD meg az Eurosportok oké.
Szerk: helyreállt.
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
Gondics
csendes tag
válasz anglergab #94566 üzenetére
Igen, így igaz! Viszont....
A CB sajátossága, hogy jobban szereti a pozitív előjelű letöltésit, akár +10-ig simán, csak a feltöltési ne legyen 50 dB közelében. Cél a 39-40 dB ami az arany közepút. Ezek mellé fontos a jel/zaj, ami 32 dB alatt kritikus tud lenni. Összefüggnek -
válasz Gondics #94570 üzenetére
Nálam itt a Hajdúszoboszlón nagyon jók a hőségben is a jelszintek (pedig itt is légkábel van), sokkal jobb mint Berettyóújfaluban volt.
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
tomp
félisten
Minden csoda 3 napig tart? A fenét! Eddig bírta!
DVB-C újra szétesik..ez már nevetséges... -
Impair1980
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Jelenleg Greencom-os vagyok (kábel). Pár hónapon belül megveszi a Greencom-ot a Vodafone. Kérdésem lenne, hogy box helyett lehet kérni TV-be való kártyát? 3 Tv-be kellene. Kártyáknak havi díjuk van? Ha igen, mekkora a díj? Nagyon köszönöm!
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Impair1980 #94575 üzenetére
Üdv!
Kicserélheted a boxot médiacardra, első ingyenes, második és harmadik kb egy ezres.
1270-en vagy irodában fizetsz elő hamarabb kapsz időpontot, de kérhetsz saját beüzemelést is. -
tomp
félisten
válasz szabogabor10 #94578 üzenetére
Az rendben van. Én se hiszem el... Bekapcsolom a TV-t erre rögtön a kocka tenger fogadott. Tegnap este még jó volt. Ma este hazajövök erre ez fogad. Holnap este írok is nekik, hogy a micsodám kivan amiért képtelenek hibát javítani. Ne lakásra jöjjön a technikus mert NEM lakásban van a hiba. Legutóbbi cserélt koaxot, osztót, minden kutya pöcse szűrőt és semmi.
Nálam képtelenek DVB-C-n stabil szolgáltatást biztosítani. Akkor miért nem adják IP-n? ÁSZF is leírja, hogy vagy DVB-C vagy IP. A hálózattól függően. -
Livius
őstag
válasz merqree #94580 üzenetére
A hibajegyeket szorgalmasan újranyitogatjátok? Csak akkor lesz ténylegesen a kötbér igény valós, ha azóta nyitva van és nem tudják megoldani.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
merqree
őstag
válasz vargalex #94583 üzenetére
Tudom miért írta, rendszeresen olvasom a topikot, ezért hivogatom őket 2-3 naponta, de látják, hogy május 24 óta nyitva van... Elmondásuk szerint SMSben értesítenek, ha lezárják a hibajegyet. E kijelentést erőteljes fenntartással kezelem, pont a topikban olvasottak miatt.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz merqree #94580 üzenetére
Srácok!
Ennek a kötbérnek mi a menete? Lányoméknál, kb másfél hónapja ugyanez, komolyan olyan kockás néha (inkább nagyon is gyakran) a kép, hogy az valami röhej kategória már...jó 1 hete már jelezték újból, 4 szerelés után is úgy adták le, hogy nem lehetett megjavítani, szóval, hogy további türelmet kérik.
Na ebből elég volt... -
merqree
őstag
Én telefonon és elektronikus formában is jeleztem, hogy kötbér igényt támasztok.
Aztán pár nap múlva újra hívtam őket, mert még mindig sz.r volt, azóta is sz.r a szolgáltatás, és kértem, hogy nyilatkozzanak arról, hogy jogos-e a kötbér igényem. Akkor azt nyilatkozta az ügyintéző, hogy jogos, és a "társosztály"-on van a dolog. (Ezen a társosztályos dolgon mindig sikítva röhögök). Miután elismerte, hogy jogos a kötbér, jeleztem, hogy a beszélgetést kérem digitális formában számomra adják át, melyben elhangzik, hogy jogos a kötbér igényem.
Itt tartok, a hiba még mindig fenn áll.
Az utcai szomszédok nem mérvadóak, mert szinte mindenki már a T optikáján van... Lehet, ezért sem kapkodnak, mert a hűségem lejárt, és lehet, egyedül vagyok a környéken... -
cof
veterán
Na, akkor azt a 2 db 8-as osztót is szüntesd meg, a francnak kell annyi. Ráadásul ha azt mondod, hogy régen aktív doboz volt, akkor aktív rendszerhez is volt az osztó tervezve. Nálam a dobozban olyan osztók vannak mint amit felszerelenek lakáson belül is.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
anglergab
addikt
Az is lehet, hogy csak ő van digitális szolgáltatásokkal azon az ágon, és újra kellene az egész szakaszt hangolni, fő koaxokat cserélni, erősítőt, szűrőket felszerelni.
Ez szokatlan lehet a technikusoknak is, a szokásos megoldások nem működnek hosszabb távon nála.[ Szerkesztve ]
-
válasz GoodSpeed #94441 üzenetére
No, most felhívtam őket, felvették, de csak azután hívtam őket, hogy:
Meguntam, kinyomtam
Viszont a lényeg: NEM cserélik a UPC Connect Boxokat csak akkor ha:
- meghibásodik
- nagyobb csomagra váltok (az elérhető legnagyobb van Hajdúszoboszlón nálam 500-as)
- márkaüzletben lehet érdeklődni, Debrecen fórum, de ezt a hajdúszoboszlói partner mondta, és a Fórumnak nincs közvetlen száma.be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
válasz #75501312 #94594 üzenetére
Mondjuk nekem semmi bajom nincs a fehér CB-vel, csak a kíváncsiság miatt kérdeztem meg
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
zolee001
őstag
A humor jegyében álljon itt ismét az No1 panaszlevél a multbol,felülmulhatatlan
PANASZLEVÉL:
*A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése
érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a
problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az
adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot
felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg
is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."*VÁLASZ:
Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam,
és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem.
Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot,
úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs
körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba,
valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód
már sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a! rosszul rögzített
telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű
telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és
a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam
érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy
hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az
Önök adatai szerint minden rendben.Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem,
kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról
és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy
ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a
"kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal
nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más
jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok.
Mellékelten bátorkodtam elkülden! i az önéletrajzomat is, mivel ennyi
szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek,
dinamikus csapat tagja.Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül,
amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban.
Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a
hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez,
valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar
ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3.
Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a
kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán
ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak
megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és
kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5.
Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a
szolgáltatás és mindenki boldog.Amennyiben a fent! i hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a
szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök
megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás,
hanem egy fos. Egy FOS.Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint
jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul
HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt,
de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2.
Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem
esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele.
Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök felhívnak
az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által kiválasztott
időpontban készséggel állok rendelkezésükre.Várom megkeresésüket! Nyomorékok.
Tisztelet nélkül: -
anglergab
addikt
válasz #75501312 #94594 üzenetére
De korábban azt mondták, hogy mindenkinél cserélik a mediaboxot és a modemet, nem? Ok, fokozatosan. De ennek ellentmond, amit most mondtak.
Illetve arról is volt szó, hogy a CB UPC-s eszköz, nem brandelték át, mint a Horizon boxot, ezért cserélik olyanra, ami nincs UPC-re brand-elve. Meg Vodafone-ra sincs brand-elve.
Ez azért érdekes, mert az új CB más hardver és szoftver verziójú, mint a régi.[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
válasz anglergab #94597 üzenetére
De nem azt mondták, hogy most azonnal mindenkinél le fogják cserélni, kell lennie egy határidőnek, amiről mi nem tudunk. Gondolom náluk sincs még elegendő eszközszám, így azoknál lesz első körben csere, akinél ez meghibásodik vagy váltanak felfelé + ugye az új előfizetőknek, ahogy ezt mondták is.
VTV-t sem adtak puszira májusban, nekem is csak akkor mikor panaszt tettem, hogy nem hajlandók cserélni a hibás beltérimet.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!