Új hozzászólás Aktív témák

  • merqree

    őstag

    Május 24 óta kockásodnak a csatornák (Nick Jr (nem nevet, ezt nézzük :D) 95%ban, a maradék 5% a hibaellenőrzés, hogy mely csatornák kockásak még (RTL II HD, M1HD, M2HD).
    4 hibabejelentésem volt (4szer voltak nálam, a legelső és a legutolsó alkalommal is felvezetésre került, hogy már a bejövő jel sem megfelelő. Ezt kell igazából kierőszakolni a szerelőtől...), ma megerősítették az ügyfélszolgálaton, hogy a fenti dátumtól vagyok jogosult kötbérre.
    Ebből inkább az legyen mindenki számára a tanács/javaslat, hogy tessék azonnal és többször az UPC/Vodafone szolgáltatónak jelezni a hibát, és ne itt próbáljunk meg modemértékekkel foglalkozni. Egy-egy hibabejelentés nekem 20-45 percet vesz igénybe.
    Bármennyire is segítőkészek a topikgazdák, adminok és senior segítők, attól a hiba nem lesz megoldva.

    Továbbra is inkább olvasok, és köszönöm továbbra is az aktív segítők munkáját, hozzászólásommal nem az ő érdemeiket akartam csorbítani, hanem segítőkészségüket kiemelni. Azonban a hibát sajnos nem ők fogják elhárítani.

    :R :R :R :R :R :R :R :R :R :R

Új hozzászólás Aktív témák