Új hozzászólás Aktív témák

  • gduck

    addikt

    válasz gduck #87272 üzenetére

    Na letelt a 30 nap, még csak válaszra se méltattak. :( Telefonáltam, emlékeztettem Őket, hogy lejárt a 30 nap. Erre még aznap késő délután kaptam egy szabvány választ, látszik, hogy semmit nem is foglalkoztak vele (lehet túl naiv vagyok, hogy értelmesebb választ vártam?)

    "A szolgáltatások igénybevételének feltételeit jogosult a szolgáltató saját maga meghatározni."

    Ezzel csak egy a baj:
    Volt UPC-s előfizető vagyok, fizetek a szolgáltatásért, teljesen mindegy milyen csomagokra fizetek elő. Ugyanez a helyzet a NEM volt UPC-s előfizetővel is. Ő is fizet a saját szolgáltatásáért. Az hogy technikailag hogy van megvalósítva ebből a szempontból LÉNYEGTELEN! A szolgáltatás adott, fizetünk érte!
    Mindketten szeretnénk egy második TV-n is igénybe venni a szolgáltatást, ezért BÉRELJÜK ugyanazt a hardver eszközt! Nem a szolgáltatást!
    És én ezért 3,78-szor többet fizetek!

    Hát kurvára nem érzem magam Vodafone előfizetőnek :(

    Megvárom a második levelemre érkezik-e legalább olyan válasz, amiből látom, hogy esetleg elgondolkoztak a dolgon. Nem várom hogy igazat adjanak, de egy panasz esetén legalább hallgassák már meg a panaszost! Ha akkor se látok ilyen jellegű hozzáállást, akkor lehet elküldöm ezt a sztorit az INDEX-nek...

    Ti hogy vélekedtek erről? Nincs igazam, hogy bánt a dolog?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák