- Mozilla Firefox
- Aliexpress tapasztalatok
- OpenWRT topic
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Linux programok topic - (Milyen program, ami..? Linux verzio)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- SkyShowtime
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gduck
addikt
Na letelt a 30 nap, még csak válaszra se méltattak. Telefonáltam, emlékeztettem Őket, hogy lejárt a 30 nap. Erre még aznap késő délután kaptam egy szabvány választ, látszik, hogy semmit nem is foglalkoztak vele (lehet túl naiv vagyok, hogy értelmesebb választ vártam?)
"A szolgáltatások igénybevételének feltételeit jogosult a szolgáltató saját maga meghatározni."
Ezzel csak egy a baj:
Volt UPC-s előfizető vagyok, fizetek a szolgáltatásért, teljesen mindegy milyen csomagokra fizetek elő. Ugyanez a helyzet a NEM volt UPC-s előfizetővel is. Ő is fizet a saját szolgáltatásáért. Az hogy technikailag hogy van megvalósítva ebből a szempontból LÉNYEGTELEN! A szolgáltatás adott, fizetünk érte!
Mindketten szeretnénk egy második TV-n is igénybe venni a szolgáltatást, ezért BÉRELJÜK ugyanazt a hardver eszközt! Nem a szolgáltatást!
És én ezért 3,78-szor többet fizetek!Hát kurvára nem érzem magam Vodafone előfizetőnek
Megvárom a második levelemre érkezik-e legalább olyan válasz, amiből látom, hogy esetleg elgondolkoztak a dolgon. Nem várom hogy igazat adjanak, de egy panasz esetén legalább hallgassák már meg a panaszost! Ha akkor se látok ilyen jellegű hozzáállást, akkor lehet elküldöm ezt a sztorit az INDEX-nek...
Ti hogy vélekedtek erről? Nincs igazam, hogy bánt a dolog?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!