- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- Freemail
- Gmail
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#75501312
törölt tag
válasz sziszi-fuszi #85997 üzenetére
Sajnos pontosan tudom hogyan működik az üfsz, nem csak náluk, hanem más cégeknél is, én is ültem a másik oldalon egy darabig, napi 6x akartak feljelenteni.
Nem kell elküldeni az értetlen hívót, hanem infót adni, ha tényleg nem érti vagy kötekedik, kapcsolod eggyel fentebb és majd a főni megoldja. Van egy professzionalitás, amit sajnos nagyon kevesen értenek meg, még kevesebben gyakorolják azt. És ez a bosszantó, hogy ez is az egyénen bukik el.
Mert a baj azzal van, hogy a kisebbség az, aki tényleg meg is tanulja, amit meg kell. A többség meg olyan, mint Mancika, akinek éppen rossz napja van, mert letört a körme, vagy Bélus, aki szintén bal lábbal kelt reggel Mancika miatt, ezért a kedves és gyanútlan ügyfélen éli ki a kicsinyes bosszúját szegve meg ezzel jó pár szabályt, csak ugye ezt nehéz bizonyítani.
Mert lehetne az üfsz kedves és segítőkész, ami alapból benne van a szerződésében / munkaleírásában és amit nem tart be. Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna régen. És nagyon régóta nekem is az egyik legfontosabb az ügyfél elégedettség, akkor is ha nem üfsz-en ülök. És nem vártam semmi extrát tőlük, csak információt és tájékoztatást, nem pedig ignorálást.
A választásom nekem is megvan, így van, nem fogok előfizetni hűség lejártakor, és majd év végén a kedves üfsz-es nem fogja érteni, hogy miért. Viszont simán kifizetem majd azt a többletpénzt, amit a HD csomagért fognak kérni azok, akikkel éppen levelezek, mert ha tényleg elérhető abban a formában, akkor nagyon megéri, mert az kell majd. Mert a jelenlegi üfsz még arra sem, képes, hogy egyértelműen megfogalmazott kérdésekre választ adjon segítve engem ezzel, mert telibe*****.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!