Új hozzászólás Aktív témák

  • #75501312

    törölt tag

    válasz sziszi-fuszi #85997 üzenetére

    Sajnos pontosan tudom hogyan működik az üfsz, nem csak náluk, hanem más cégeknél is, én is ültem a másik oldalon egy darabig, napi 6x akartak feljelenteni.
    Nem kell elküldeni az értetlen hívót, hanem infót adni, ha tényleg nem érti vagy kötekedik, kapcsolod eggyel fentebb és majd a főni megoldja. Van egy professzionalitás, amit sajnos nagyon kevesen értenek meg, még kevesebben gyakorolják azt. És ez a bosszantó, hogy ez is az egyénen bukik el.
    Mert a baj azzal van, hogy a kisebbség az, aki tényleg meg is tanulja, amit meg kell. A többség meg olyan, mint Mancika, akinek éppen rossz napja van, mert letört a körme, vagy Bélus, aki szintén bal lábbal kelt reggel Mancika miatt, ezért a kedves és gyanútlan ügyfélen éli ki a kicsinyes bosszúját szegve meg ezzel jó pár szabályt, csak ugye ezt nehéz bizonyítani.
    Mert lehetne az üfsz kedves és segítőkész, ami alapból benne van a szerződésében / munkaleírásában és amit nem tart be. Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna régen. És nagyon régóta nekem is az egyik legfontosabb az ügyfél elégedettség, akkor is ha nem üfsz-en ülök. És nem vártam semmi extrát tőlük, csak információt és tájékoztatást, nem pedig ignorálást.
    A választásom nekem is megvan, így van, nem fogok előfizetni hűség lejártakor, és majd év végén a kedves üfsz-es nem fogja érteni, hogy miért. Viszont simán kifizetem majd azt a többletpénzt, amit a HD csomagért fognak kérni azok, akikkel éppen levelezek, mert ha tényleg elérhető abban a formában, akkor nagyon megéri, mert az kell majd. Mert a jelenlegi üfsz még arra sem, képes, hogy egyértelműen megfogalmazott kérdésekre választ adjon segítve engem ezzel, mert telibe*****.

Új hozzászólás Aktív témák