Új hozzászólás Aktív témák

  • #75501312

    törölt tag

    válasz sziszi-fuszi #85971 üzenetére

    "Ha ez neked így nem jó, akkor van egy piros gomb a távirányítón, amivel ki lehet kapcsolni a tévét."

    És pont ez a gondolkozás a helytelen. Persze, nekem nem tetszik, ki is kapcsolom, le is mondom. De ez itt már lázadás és én vagyok a negatív, mert emberek nem értik, hogy van más, van jobb.
    Az egyik probléma, hogy attól, hogy én kikapcsolom, neked vagy másnak még nem lesz igaza.
    A másik probléma, hogy ez az általános magyar gondolkozás és hozzáállás, és saját magunknak teszünk rosszat, hiszen a csatorna szolgáltat, a szolgáltató meg butít minőséget, mi meg elhisszük a számokat, hiszen összesen már több mint 140 csatorna elérhető (gondolom a legyek sem tévedhetnek ugye?).
    Még ennél is nagyobb probléma, hogy nem igazán van választási lehetőség, ha van is, nem mindenhol elérhető ugyanaz ugyanabban a formában vagy nagyon sok energia megkeresni azokat.
    Lehet kötözködni és megmagyarázni fogalmakat meg törvényeket, de az én távirányítómon pl. nincs piros gomb egyiken se, vagy ha van az nem kikapcsolásra van.

    szerk: még egy probléma: teljesen felesleges az üfsz sztem. Nem foglalkoznak az ügyfelekkel, legalábbis velem nem. A megadott 5 munkanap akár 10 is lehet ha választ vár az ember, nem szolgáltatnak információt kérésre sem. Legalább a látszatot tartanák fenn, ha már van elérhetőség.
    11 nap után kaptam választ a megkeresésemre. Egy általános semmitmondó 3 soros levelet. Majd másnap kaptam még egyet, valószínűleg elolvasták a levelemet, mert legalább 2 kérdést megválaszoltak, de az is nesze semmi fogd meg jól infó volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák