Új hozzászólás Aktív témák

  • Korcselmelet

    csendes tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni!
    Kábeles, 500-as netről van szó, TV+telefon+internet előfizetés.
    Május 19 (vas) este megszakadt a net.
    szép nagy fehér modem újraindítás, semmi. reset, semmi. zölden villog a wifi és fel-le nyíl, net nuku (telefon sincs)
    20. (hétfő) délután még mindig semmi, hibabejelentés.
    21. (kedd) szerelő kolléga lecseréli a kintről, oszlopról házba jövő vezeték végén a 3-as elosztót, ideig-óráig jónak tűnik.
    23 (csüt) megint megszakad a net, újabb bejelentés
    modem fél napos áramtalanítás után 2-3 óráig biztosít kapcsolatot, utána megszakad, és semmi újraéledés
    26 (vas) szerelő kolléga megérkezik, pont elkapta azt az időtartamot, amikor épp van kapcsolat, modem reset, "frissítést leszed a központból és jó lesz", kapcsolat van, és elmegy.
    27. (hétfő) ismét nincs kapcsolat, minden trükk befuccsol, hibabejelentés, az oszlopon lévő elosztás a következő célpont, de nem tudják mikor jutnak oda ki, külsős cég csinálja
    30 (csüt) érdeklődtem a panasznál, hogy ilyenkor mi van, 10-en x napja nincs normális szolgáltatás, azt a választ kaptam, mivel a 72 órát meghaladta a hibabejelentés és elhárítás közötti intervallum, prióba teszi, és megsürget....

    Meló mellett csinálom az egyetemet, vizsgaidőszak van, millió egy online dolgunk van, e-learning portálok, FB csoportba feltöltött cuccok, drive, nem férek ezekhez hozzá normálisan lassan 2 hete.
    Mobilnet, meg a 4,5" kijelző nem erre való, nem opció, de nyilván több mint a semmi, ahogy tudok élek vele.

    Valami panasszal, kártérítéssel tudok élni ilyen esetben ?
    :(

Új hozzászólás Aktív témák