Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz viktorhu #74307 üzenetére

    Javaslom kicsit keresgess statisztikákat, lehet meglepődsz majd, hogy világszerte mennyit töltenek tévézéssel az emberek, és olyan garázscégek, mint mondjuk az amazon mennyit költ tévés (tehát lineáris!!!) hirdetésre. Még mindig a legnagyobb tömeget elérő, hitelesen mért (Nielsen, gondolom hallottál már róla)) hirdetési platform.

    Netflix, HBO Go pedig havi előfizetési díjért igénybe vehető szolgáltatás vö szobaantennával fogható csatornák (ingyen). És egyébként ha majd keresgetsz, vess egy pillantást a Netflix utolsó negyedéves jelentésére is...

    A világ valóban megváltozott, de nem olyan tempóban, mint ahogy azt te gondolod. Kár a tévét temetni, jó ideig velünk lesz még - nemcsak itthon, külföldön is.

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

Új hozzászólás Aktív témák