Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolesz92

    tag

    Kis Update a helyzetemről (azóta 2szer hívtam a UPC-t) a probléma röviden: pingingadozás az esti órákban másfél hete folyamatosan.

    Telefonba közölték délben, hogy épp semmi baja most és hívjam őket este, ha jelentkezik a probléma.
    Hát jelentkezett is, hívtam is őket, majd a telefonba elmondta az ügyintéző, hogy ugyanúgy látja a problémát mint én(néhány másodpercig jó értékek, majd megint össze-vissza értékek, és így tovább), majd azt mondta, hogy kiküldhet egy szerelőt helyszínre, de ha nem talál a sávszélességben problémát, a ping-et meg állítólag nem tudja garantálni, akkor kifizettetnek velem x ezer forintot. Aztán úgy tettem le, hogy azt mondta húzzam ki a modemből az utp kábelt majd az áramból a modemet, várjak 5 percig, és így a belső memóriája is törlődik, akkor lehet jó lesz, természetesen nem lett az.

    Mi tévő legyek? Másik szolgáltató? Vagy hívjam ki az emberüket házról (akiről finoman elmondta az ügyintéző, hogy nem fog hozzá érteni annyira hogy ezt lássa), továbbá a saját tesztoldalukhoz fog ragaszkodni (amibe van egy olyan érzésem, hogy 3-4 értékből kiválasztja a legjobbat, és azt írja ki, ugyanis 20 mérésből egyszer nem mutatott 20ms felett). Az, hogy a saját tesztoldalukat kell használnom azt meg had ne kommentáljam...

    Samsung Galaxy S

Új hozzászólás Aktív témák