Hirdetés
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz #99546112 #51215 üzenetére
Marha egyszerű.
1., Megnézed, hogy az adott időpontban melyik ÁSZF volt érvényben. (Én az augusztus 2.-a utáni - aktuális - ÁSZF-et linkeltem.)
2., Ha a hívás augusztus 2.-át követőn ment ki, akkor megreklamálod az ÁSZF-re hivatkozva, mivel minden szolgáltatónak az ÁSZF alapján kell működnie. (De csak a számla megérkezéséét követően, hiszen lehet, hogy abban már beleteszik a havi ledumálható perceidbe a hívást.)
3., Ha a hívás augusztus 2.-a előtt ment ki, akkor megnézed, hogy az akkori ÁSZF-ben mi szerepelt a 1221 sorában, és az alapján jársz el...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: DHP Global Kft
Város: Sopron
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen