- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Milyen routert?
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyaman
aktív tag
Ez most egy kiakadós hozzászólás lesz, előre is bocs.
Hogy a fenébe lehet hogy a UPC olyan t.ketlen hogy harmadszorra sem képes bekötni az új szolgáltatást? Vagy legalább szólni hogy a megadott időpontban nem jönnek ne is várjam őket? Szerintük mindenki korlátlan idővel rendelkezik hogy itthon várja a szerelőt, aki b@szik jönni és szólni is?
1. kísérlet: várok itthon a megbeszélt 8-12 idősávban 2 hete, 12 után felhívom hogy mikor érkeznek. Ügyintéző hümmög, átkapcsolnak és kb. a 3. ember közli hogy aki felvette a rendelést valami gombbal nem véglegesítette és nem került át a műszakiakhoz.
2. kísérlet: várok itthon 2 nappal később minden letisztázva direkt ellenőriztettem a 1221-en hogy él-e a kiszállás is, persze megint nem jönnek. Telefonon hívom őket mire közlik hogy a lakáson (amit most vettünk) volt vmi tartozás nyilvántartva és küldjek tulajdoni lapot. A kérdésemre hogy esetleg ezt nem lehetett volna esetleg velem is közölni ismét csak elnézés kérés, de ha nem szólok várhattam volna egész nap.
3. kísérlet: ez tegnap volt. minden leegyeztetve, 3 megrendelés, 3 ügyfélazonosító ugyaazok a kötelező tájékoztatók amiket lassan már kívülről tudok. Persze ismét nem jöttek. Miután telefonon érdeklődök hogy mi a fene van közli az ügyfeles hogy a szerelőnek nem fért bele az idejébe és hogy neki kellett volna értesítenie erről engem. Miután nekiállok erősebben reklamálni, NFH és hasonló felajánl egy 2000 vagyis kétezer Ft-os jóváírást. A 3. elb@szott napomértKérdésem ez a fejetlenség általános vagy csak én szívok mert akkor inkább maradok a Telekomnál. Ők sem tökéletesek, de így még soha nem szívattak meg, nem hogy 3x.
Ui.: most várom a 4. próbálkozást.
Bocs a hosszúért...
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Nintendo Switch
- Mobil flották
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Suzuki topik
- Gaming notebook topik
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED
- Ryzen5 esport Gamer(16gb ddr4/m2 ssd/win10/Vega11)
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia