Új hozzászólás Aktív témák

  • Sanyaman

    aktív tag

    Ez most egy kiakadós hozzászólás lesz, előre is bocs.

    Hogy a fenébe lehet hogy a UPC olyan t.ketlen hogy harmadszorra sem képes bekötni az új szolgáltatást? Vagy legalább szólni hogy a megadott időpontban nem jönnek ne is várjam őket? Szerintük mindenki korlátlan idővel rendelkezik hogy itthon várja a szerelőt, aki b@szik jönni és szólni is?

    1. kísérlet: várok itthon a megbeszélt 8-12 idősávban 2 hete, 12 után felhívom hogy mikor érkeznek. Ügyintéző hümmög, átkapcsolnak és kb. a 3. ember közli hogy aki felvette a rendelést valami gombbal nem véglegesítette és nem került át a műszakiakhoz. :W
    2. kísérlet: várok itthon 2 nappal később minden letisztázva direkt ellenőriztettem a 1221-en hogy él-e a kiszállás is, persze megint nem jönnek. Telefonon hívom őket mire közlik hogy a lakáson (amit most vettünk) volt vmi tartozás nyilvántartva és küldjek tulajdoni lapot. A kérdésemre hogy esetleg ezt nem lehetett volna esetleg velem is közölni ismét csak elnézés kérés, de ha nem szólok várhattam volna egész nap. :W
    3. kísérlet: ez tegnap volt. minden leegyeztetve, 3 megrendelés, 3 ügyfélazonosító ugyaazok a kötelező tájékoztatók amiket lassan már kívülről tudok. Persze ismét nem jöttek. Miután telefonon érdeklődök hogy mi a fene van közli az ügyfeles hogy a szerelőnek nem fért bele az idejébe és hogy neki kellett volna értesítenie erről engem. Miután nekiállok erősebben reklamálni, NFH és hasonló felajánl egy 2000 vagyis kétezer Ft-os jóváírást. :C A 3. elb@szott napomért :C

    Kérdésem ez a fejetlenség általános vagy csak én szívok mert akkor inkább maradok a Telekomnál. Ők sem tökéletesek, de így még soha nem szívattak meg, nem hogy 3x.

    Ui.: most várom a 4. próbálkozást.

    Bocs a hosszúért...

Új hozzászólás Aktív témák