-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
D-Phrag
senior tag
Sziasztok!
Helyzet a következő. Lemondtam (felmondtam?!) a szolgáltatást úgy, hogy személyesen vittem be a legközelebbi UPC ügyfélszolgálathoz az összes vackot. Ez pont számlaforduló napra esett. Azt mondták előtte telefonba és aztán személyesen is megerősítve, hogy bár 8 nap a felmondási idő (amúgy ezt azért vesézgetném..) a szolgáltatás az aznap szűnik meg, hogy leadtam a ketyeréket. Ergo nincs mit tovább fizetni. Erre megjött a jóváíró számla és a 8600Ft-ból 1600Ft hátralék maradt, mint arányos elszámolás, tehát a 8nap díja.
Felhívtam a 1221-et és megkérdeztem a menyecskét, hogy ez mégis mi? (Nem az 1600Ft vág földhöz, hanem a jogtalan pénz kunyizás.) Direkt személyesen vittem be a sz*rokat, hogy azonnal szűnjön meg a szolgáltatás része, akkor most miért is kellene ezt kifizetnem? Elküldettem kivizsgálásra a dolgot. Nem vagyok hajlandó 10Ft-ot sem fizetni jogtalanul.
Arról már említést sem teszek, hogy a határozott idejű szerződésem lejárt, tehát nem felmondtam, hanem lemondtam a szolgáltatást. És akkor mire van 8napos FELmondási idő?? Zavaros..
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!