Új hozzászólás Aktív témák

  • D-Phrag

    senior tag

    Sziasztok!

    Helyzet a következő. Lemondtam (felmondtam?!) a szolgáltatást úgy, hogy személyesen vittem be a legközelebbi UPC ügyfélszolgálathoz az összes vackot. Ez pont számlaforduló napra esett. Azt mondták előtte telefonba és aztán személyesen is megerősítve, hogy bár 8 nap a felmondási idő (amúgy ezt azért vesézgetném..) a szolgáltatás az aznap szűnik meg, hogy leadtam a ketyeréket. Ergo nincs mit tovább fizetni. Erre megjött a jóváíró számla és a 8600Ft-ból 1600Ft hátralék maradt, mint arányos elszámolás, tehát a 8nap díja.
    Felhívtam a 1221-et és megkérdeztem a menyecskét, hogy ez mégis mi? (Nem az 1600Ft vág földhöz, hanem a jogtalan pénz kunyizás.) Direkt személyesen vittem be a sz*rokat, hogy azonnal szűnjön meg a szolgáltatás része, akkor most miért is kellene ezt kifizetnem? Elküldettem kivizsgálásra a dolgot. Nem vagyok hajlandó 10Ft-ot sem fizetni jogtalanul.
    Arról már említést sem teszek, hogy a határozott idejű szerződésem lejárt, tehát nem felmondtam, hanem lemondtam a szolgáltatást. És akkor mire van 8napos FELmondási idő?? Zavaros..

Új hozzászólás Aktív témák