Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D-Phrag

    senior tag

    Sziasztok!

    Helyzet a következő. Lemondtam (felmondtam?!) a szolgáltatást úgy, hogy személyesen vittem be a legközelebbi UPC ügyfélszolgálathoz az összes vackot. Ez pont számlaforduló napra esett. Azt mondták előtte telefonba és aztán személyesen is megerősítve, hogy bár 8 nap a felmondási idő (amúgy ezt azért vesézgetném..) a szolgáltatás az aznap szűnik meg, hogy leadtam a ketyeréket. Ergo nincs mit tovább fizetni. Erre megjött a jóváíró számla és a 8600Ft-ból 1600Ft hátralék maradt, mint arányos elszámolás, tehát a 8nap díja.
    Felhívtam a 1221-et és megkérdeztem a menyecskét, hogy ez mégis mi? (Nem az 1600Ft vág földhöz, hanem a jogtalan pénz kunyizás.) Direkt személyesen vittem be a sz*rokat, hogy azonnal szűnjön meg a szolgáltatás része, akkor most miért is kellene ezt kifizetnem? Elküldettem kivizsgálásra a dolgot. Nem vagyok hajlandó 10Ft-ot sem fizetni jogtalanul.
    Arról már említést sem teszek, hogy a határozott idejű szerződésem lejárt, tehát nem felmondtam, hanem lemondtam a szolgáltatást. És akkor mire van 8napos FELmondási idő?? Zavaros..

  • D-Phrag

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #4572 üzenetére

    Ma kaptam a számlát, tehát még elolvasom az ÁSZF-et. :) De akkor is felháborító, hogy a szolgáltatást számlázzák ki, mikor személyesen leadtam minden olyan eszközt ami alkalmassá tenné a szolgáltatás igénybevételét. Hogy számlázhatnak ki olyat, amit fizikailag nem tudok igénybe venni?? Akkor írnák rá a számlára, hogy pl. "8 napos szolgáltatás biztosítási díj" vagy a t*k*m tudja, de ne a BOX-ot meg NET, TV-t meg mittomén. :W
    Felmondási idő felmondáskor van. Lemondáskor nincs felmondási idő nem? Undorító cég politika. Akkor miért mondta a telefonban és személyesen is egy-egy hölgy, hogy nem fogok semmit fizetni ha leadtam mindent? No akkor én meg kiszámlázzam nekik a eszköz-visszaszolgáltatási díjat? Tudniillik, akkor nem vittem volna vissza személyesen, hanem vigye el a szarját majd amikor akarja és amikor időben nekem is jó.. Ezek után a nem teljeskörű tájékoztatás miatt fogom elmarasztalni őket. A szolgáltatás minőségét már nem is elemezném.. SCART-os BOX meg minden.. Pfúúj.

  • D-Phrag

    senior tag

    válasz Intruder2k5 #4576 üzenetére

    Amúgy jogos! Mindenről kell írásos nyom. Az a tuti. Azért nem foglalkoztam vele, mert egyrészt ott a felvételes telefon, nomeg én intéztem az eszköz leadást. Ezt ma a hölgy akivel beszéltem telón meg is erősítette. Tehát a leadás pillanata már támpont.
    Úgy emlékszek, hogy pont fordulónap telefonáltam és vittem is be, tehát szükség esetén ha órára pontosan nem is, de napra meg tudom mondani. (Csak aztán nehogy besüljek, hogy csak személyesen közölték mikor bevittem, telefonon meg nem..)
    És most várjak míg megkeresnek majd ők a dologgal kapcsolatosan? Felhívom őket köv. héten, ha nem reagálnak. Utána meg késedelmi díjat is rám rónak a szemetek!!

Új hozzászólás Aktív témák