Új hozzászólás Aktív témák

  • Syd69

    aktív tag

    Ez az "ügyfélszolgálat" egyszerűen felháborító....

    Egy nap szabim is repült feleslegesen. :W :W :W :W

    Az ÜSZ szerint tegnap jöttek modemet cserélni (nekik akkorra volt rögzítve az időpont), én mára vártam (nekem ez volt a naptáramban...én is elírhattam - lehetne üzenet formájában is emlékeztetőt küldeniük, bezzeg a szerződéshegyeket azt el tudták küldeni - ez is megérne egy misét)

    Egy telefonnal jelezhették volna, hogy zárt ajtót találtak egyeztessünk másik időpontot vagy hívjam a ÜSZ-t új időpontért. Megmaradt volna a szabi...( :Y ) ezt nagyon fájlalom...

    Ma felhívom, hogy nem voltak, de a legtöbb a "nagyon sajnáljuk volt"....

    Tudom, semmi hatása sem lesz, ha mégis valami csoda folytán mégis valaki azt mondaná bocsi, akkor myprájm utalványt meg nem akarok (...). Esetleg üzenetet küldhetne az időpontegyeztetésről, nem csak nekem, hanem mindenkinek, akkor már megérte a posztom (üzenet a QAQC-nek)

    21. század. Magyarország

    Alma

Új hozzászólás Aktív témák