- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syd69
aktív tag
Ez az "ügyfélszolgálat" egyszerűen felháborító....
Egy nap szabim is repült feleslegesen.
Az ÜSZ szerint tegnap jöttek modemet cserélni (nekik akkorra volt rögzítve az időpont), én mára vártam (nekem ez volt a naptáramban...én is elírhattam - lehetne üzenet formájában is emlékeztetőt küldeniük, bezzeg a szerződéshegyeket azt el tudták küldeni - ez is megérne egy misét)
Egy telefonnal jelezhették volna, hogy zárt ajtót találtak egyeztessünk másik időpontot vagy hívjam a ÜSZ-t új időpontért. Megmaradt volna a szabi...( ) ezt nagyon fájlalom...
Ma felhívom, hogy nem voltak, de a legtöbb a "nagyon sajnáljuk volt"....
Tudom, semmi hatása sem lesz, ha mégis valami csoda folytán mégis valaki azt mondaná bocsi, akkor myprájm utalványt meg nem akarok (...). Esetleg üzenetet küldhetne az időpontegyeztetésről, nem csak nekem, hanem mindenkinek, akkor már megérte a posztom (üzenet a QAQC-nek)
21. század. Magyarország
Alma
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!