Aktív témák

  • Statikus

    senior tag

    Segítség!

    Ezek hülyének néznek...
    Május 24-én, csütörtökön telefonon megrendeltem a kártyát, futárral, ingyen kiszállítva.
    Azonnal egyeztettünk időpontot, következő hét csütörtökre, május 31-re.
    Vártam a futárt, vártam, vártam...
    Péntek felhívtam őket, hogy ugyan mi van már. Kolléga tévedett, nem egyeztethet szállítási időpontot, az a futárcég dolga, de ne aggódjak, 10 napon belül kell kiszállítaniuk, az pedig hétfőn lejár. Remek, akkor már csak pár nap.
    Hétfőn várok ismét... Este felhívtam őket ismét, hogy mi a helyzet. A futárcégnek kell jelentkezni, várjam a hívásukat. De mondom a 10 nap már lejárt, hol a kártya, a szerződés már megjött postán. Elnézést uram, nem 10, hanem 15 nap van a kiszállításra... Ezen a héten meg fogja kapni...

    Ez azért vicc, nem? Tudna valaki linkelni nekem egy ászf-et, vagy valamit, ahol le van írva, hogy 15 nap? Esetleg június 1-vel változott 10-ről 15-re?

    Ekkora egy elfuserált bandát még nem láttam.
    Egészen addig meg voltam elégedve velük, míg csak élveznem kellett a működő szolgáltatásokat. Most, hogy rendeltem valamit, totál hülyének néznek. Nálunk miért nincs felelőssége senkinek? Mi az, hogy az első üfsz időpontot egyeztet, a másik letagadja, hogy ezt megtehetnék, a harmadik pedig módosítja a szállítási hatásidőt? Hogy van ez?

    KEDVES UPC-ONLINE FÓRUMTÁRS! Kérlek ezekre adj magyarázatot. Legközelebbi üfsz hívásomat én is rögzíteni fogom, hogy legyen mivel a HH-hoz fordulni. Biztos vagyok benne, hogy ha kérném a felvételt, elveszne, vagy letörölték, mert csak 24 óráig őrzik meg stb...

    Ennyi most, ha megjön majd tesztelek és beszámolok.
    Üdv.

Aktív témák