- Zyxel NAS326
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- DIGI kábel TV
- Videó stream letöltése
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Windows 11
- Windows 10
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Mr.Knight
csendes tag
Úgy tűnik ez Avensis betegség. Barátom 2003-as 1.8-asa miután kiállt a garázsból indulni akart, katt, majd fémes koppanás az aszfalton. Neki a Team T work csinálta meg a Péceli úton. Igaz, hogy nem volt olcsó, de 2x olyan vastag anyagot használtak mint a régi. Egyébként a régi Camrym féltengely felújítását is Ők csinálták garanciával (mondjuk az más sztori... 480 ezer km után autópályán gázadásra olyan remegést produkált mint amikor nincs jól centrirozva a kerék. Hozzáteszem gyári féltengyelyek! Azt mondta a szaki, hogy ez mostmár nem fog annyit elmenni, mint az eredeti, de azért egy 200 ezret garantál ) Azért fél milliónál még 200 ezer nem olyan rossz a gyári féltengellyel!
Kórrhhááázzz????
-
Ragadozó
Ármester
nehéz értelmeznem a képeket, de főtengely szimeringnek tűnik.
Mindenkinek:
Október 8. Kakucsring Éves nagy toyota talákozó, ott a helyetek
(a rossz időjárás miatt nyáron elmaradt, jövőhét szombaton lesz megtartva)
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Trak
addikt
Pályán nekünk is kicsit több, de mióta megvan az autó, úgy alakult, hogy ha vidékre megyünk, akkor nem pályán megyünk.
Így kicsit lassabb, de a 90-100-as tempót jobban szereti akkor 6-7L a fogyasztás.
Pályán ritkán megyek, ott szerintem teljesen reális a 7,5-8.
A városi 9-10 az lehet, hogy kicsit sok, nekünk tényleg csak nagy dugó esetén van annyi.Én is céges autóval intézek mindent, amit lehet, de 2 gyerekkel sokkal kényelmesebb a Verso, több gyerek mellé biztos, hogy csak egyterűt, vagy SUV-ot vennék ezek után, hogy már tudom milyen, teljesen más érzés, mint akár egy kombi.
Múltkor az Avensis kombiban utaztuk a szokásos kb. 200 km-t a 2 gyerekkel, de asszony azt mondta utána, hogy többet nem, csakis a Versoval''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
-
segítene ha lefényképeznéd
ps: a kuplung az szárazon működik
kolosanyi: Az Eneos mindig egy jó erős középkategóriát képviselt, jó olajakat gyárt. Új olajjal természetes ez az érzés, főleg, ha régen volt cserélve. Nem lebegteti a régi olaj a fémrészecskéket, kisebb a belső surlódás. Idővel persze ez is olyan lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Ragadozó
Ármester
Mai autókon a féktartállyal van egyben. Nincs semmiféle jelzés a kuplungra külön.
A régebbi (pl. E11 corolla) ahol külön tartály van a kuplunghoz, ott nincs is szint jelző.A képen az alsó felkiáltójeles a fékfolyadék és egyben a kézifék visszajelző:
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
sch_a
addikt
Kompromisszum-kész vagyok... Nem ennyiből fogok tökéletes autót venni. Nekem most a megbízhatóság lenne a lényeg. Elhiszem, hogy kényelmesek a francia autók, de ismerőseimnél is látom, hogy többet vannak szervizben, mint az utakon. Persze most ezekről a 10-15 éves autókról beszélek, az újabbakról nem tudok nyilatkozni.
De ahogy mondod, mindenkinek más.
-
sch_a
addikt
Azért a Fiesta meg egy kombi között van még pár árnyalat. Mondom, előbbiben is elfértem, de pl. két utazótáskánál már gondolkodni kellett, hogy helyezd el őket. Na meg őszintén szólva nekem a Wagon meg a Verso külsőre sem bejövős. Jó hát a hatchback sem a legszebb, de a faceliftes szerintem azért már pofás. Lehet az én ízlésem fura, de nekem mindig a hatchbackek tetszettek leginkább, más típusoknál is.
-
pècsimunkás
addikt
1,6- os szívó nincs akcióban . Majd szèpen bejáratom , meg figyelek , a hideg motorra , meg a leállítására is . A start-stop rendszert mindjárt ki is iktatom majd .
Civc 1,8 - on gondolkodtam mèg , de -ahogy èn kalkulálom az 3000 euróval több . De , holnap tisztább lesz a kèp . Elmegyek mindkèt helyre . A szívem a Toyota felè húz . Van egy a családban ,ès volt egy másik is . Tudom mennyire jó autók .
Ha nem jön össze egyik sem , akkor maradok az eredeti terveimnèl , veszek egy 5-6 èves Mégane III kombit pár hónap múlva .
Egyik kollègám vesz egy új Civicet , azzal beszèlgettünk , hogy annyira jók ezek az új autó árak , jó hitelfeltètelekkel , hogy ha drágább is az új autó , de èvekig nincs rá gond . A használt autó , azèrt te is tudod , hogy mennyire rizikós . Veszel 7-1000 euró között egy autót , utánna nagy szervíz , esetleg tèli v nyári gumi , vagy mindkettő . Nincs , vagy bizonytalan garancia , stb ,stb .
A Toyota 22000 helyett 16000 euró. Nekem ez jó árnak tűnik . 3-4 èv múlva lejár a hitel ès ott lesz egy fiatal ès èrtèkes autó ami az enyèm .
De , azèrt kapkodni nem fogok , azèrt nem kevès pènz ez . Nagyon át kell gondolni az egèszet !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
Hidd el , eddig nekem sem volt opció . Így alakult , de mèg azèrt gondolkodok sokat . Nem akarok itt politizálni , de a sima egyszerű melósnak ( pl èn ) is van ilyesmire esèlye , a haldokló nyugaton . Van időm , nem kell kapkodni .
Amúgy voltam ma próbavezetèsen . Honda is tetszett , meg a Toyota Auris 1,2 t is . A kis turbós ledöbentett ! Nagyon megy . A Hondánál is ès a Toyotánál is nyílt nap volt , a Hondánál kaptam árajánlatot , a Toyotánál azt mondták , menjek vissza hètfőn . Na , kíváncsi leszek ,mit ajánlanak .Szerkesztés .: 10 èvre ès 200-250000 km-re tervezem . Annyit csak elmegy . Mint írtam , majd figyelek râ .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
55 literes a tankja. A szintjelző egy autóban sem tökéletesen pontos, lötykölődik, ferdén áll, nem szabályos a tank alakja stb.
A megtehető táv az adott pillanatnyi fogyasztásból kalkulálandó, ami nullázás után először állást, majd lassú elindulást jelent, ilyenkor a legnagyobb a pillanatnyi fogyasztás, ennek szépen mennie kell felfelé (a km-nek), ahogy beáll a tempó. Persze városban ez gyanítom nem fog túlzottan 10 alá menni.
Példának okáért:
Az én tankom 70 literes, 69.2 volt eddig a legtöbb, amit beletettem, ekkor már 15km-t mentem 0 hátralévő km jelzéssel. A felső fele a mutatónak kb 400km-re elég, az alsó 300. Nullázás után 600km körüli értéket szokott mutatni, fel tudom vinni 1000km-re is, 80-nal tojásgázon, de ha 1 percig odalépek neki inkább 600 alatt lesz az. Szimpla matematika, átlagszámítás.
[ Szerkesztve ]
-
Így már értem ... és a 150 után le is fekszik a mutató? Tehát 380-400km-t tudtok menni egy tankkal? Ha nem akkor a tankszint jeladót cserélném. Tankold tele 100km után telitankról és kiderül a turpisság.
Akku saru levétel reseteli az eddigi értékeket, bár vajmi keveset segít ebben az esetben, hiszen ezt mindent nullázáskor megteszi az fedcomp.
A másik autómban 62 literes a tank, de fél mutató állásnál 25 liter van benne. Nem méri a fogyasztást, én meg már fejben hozzáálltam.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Te is csak saccolsz, a computer is, ennyi. Ha pontos adatot akarsz mérj, de ne 200 km-en, az kevés. Egyébként nem tudom mit kell ennyit foglalkozni vele, ha negyedig tankoljatok bele, egy idő után az is menni fog hogy mennyit kell mondjuk egy hétre.
Az üzemanyagmérő nálam két régi corollában is késik, ha nyomom neki majdnem szemmel láthatóan elindul lefelé, ha motorfékezek sokat akkor meg többet mutat, emiatt nem kötöm fel magam.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Amennyiben az utóbbi két hónapban csinálja csak akkor nem tudom mi kell hozzá hogy szervizbe vidd? Valami nem olyan mint előtte volt, de ezt képernyő elől megmondani hogy hogy szoftver vagy hardver hiba szerintem eléggé csoda kategória.
Mondjuk ha 2 hónapja tűröd akkor elég türelmes lehetsz, engem már kiidegelt volna.Az élet kegyetlen .
-
L4mie
veterán
180 dolcsiért lehet itt is szerezni utángyártottat, 80-100-ért bontottat, az olyan 36k az utángyártott és 20k a bontott, de ismerve az itteni szervízdíjakat szerintem olyan 200-250 dollárért cserélik plusz még a folyadék, mindenesetre kérek majd egy ajánlatot. A probléma, hogy ebben a városban nincs bontó, csak rendelni tudunk,de mivel nincs lakcímünk mert a kocsiban alszunk kempingekben ezért rendelni se tudok szóval meg vagyunk lőve ezért merült fel a tömítő
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
KMT
addikt
Köszi!
Bárdin egyik sincs. Unix-nál van filtron, pollenszűrőből drága (talán 8e), légszűrőből viszont a legolcsóbbak között van.
Viszont a unix és a bárdi között méretben is nagy eltérések vannak, főleg a pollenszűrőnél. Már cm nagyságrendű a különbség. Ezeket rosszul mérik, ennyire rugalmas a dolog, vagy tényleg többféle van, és le kell mérnem a meglévőt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Arena Breakout: Infinite
- Trollok komolyan
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- iPhone topik
- Zyxel NAS326
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest