Új hozzászólás Aktív témák

  • PeL

    addikt

    Üdv Urak/Hölgyek!

    3. hónapja vagyunk TV és net szolgáltatás nélkül holott élő és tartozásmentes előfizetésünk van a T-home-al. De a mai nappal végleg elegünk, már meg is rendeltünk a konkurens szolgáltató szolgáltatásait, amit amint bekötnek vagy visszajeleznek a T-Home fel lesz mondva, és valószínűleg fogyasztóvédelemhez fordulunk ez nem vitás. Az okokat leírom röviden, érdekelne hogy mire számíthatunk a dolgokat illetően.

    2014. Szeptember 20. napon elköltöztünk a régi otthonunkból, ahol T-Home-ra van internet és TV előfizetve apám nevére, amiből még 1 év hűségidő is hátravan elvileg. A költözés pillanatában volt fél hónap hátralékunk, amit egy túlfizetést közlő csekk után kaptunk. Ezt az 5000 forint hátralékot kiegyenlítettük a költözés után kb. 2-3 héttel, amikor bementünk bejelenteni hogy költözés történt és kérnénk a szolgáltatás áthelyezését az új címre. Fel is vették az új címadatokat, és közölték hogy 30 napon belül jelentkezni fognak. Eltelt a 30 nap mire apám bement megkérdezni a közeli T-pontba hogy mi a helyzet az áthelyezéssel kapcsolatban. Erre apámmal közölték bent (mert addig nem lehetett szólni, hadd várjon a hülye paraszt ugye...) hogy bizony nem fognak semmit bekötni mert hogy van 1 havi hátralékunk. Ami szerintünk kizárt, mert max abból jöhetett hogy a költözés alatt kijött az aktuális havi csekk. Szóval így szépen le is állították folyamatot, ki kellett fizetnünk a hátralékot. Ezt édesanyám meg is tette miután majdnem vitába torkollt a dolog hogy anyám akarta befizetni a hátralékot apám helyett a feleségeként a T-pontban, mert anyám elvileg nem intézkedhet apám helyett ugye, csak meghatalmazással, tolta az ügyintéző a papírt anyám elé arra hivatkozva hogy bárki mondhatja hogy apám férje és intézkedni akar helyette (ami amúgy nem tudom miért lenne célja bárkinek is, esetleg lemondom a szomszéd szolgáltatását kibaszásból? :DDD), de miután anyám közölte hogy be szeretné fizetni a hátralékot és csak nem olyan hülye hogy egy idegen ember számláját akarná kiegyenlíteni, mindjárt nem kellett a meghatalmazás... Itt ekkor megint mindent rendben találtak és közölték anyámmal újfent hogy ismét megindítják a folyamatot, de megint a 30 napos határidővel. Itt már fogyott a türelem, ezért 15 nap után ismét fel lettek keresve hogy mikor jönnének ki, a T-pontban közölték hogy ők nem tudnak semmit, hívjuk a 1412-t. Csak halkan jegyzem meg hogy a T-home telefonálgatásra is elment már kb. 2000 forintunk amit nem fogunk visszakapni sehonnan sem. Fel lettek hívva ahol azt akarták beadni nekünk hogy az a 30 nap bizony akár 60 nap is lehet (a szerződésben is csak 30 nap van írva ilyen esetekre szóval hagyjuk a kábítást), legyünk türelemmel. Rá 1 hétre kb anyám megint bement a T-pontba érdeklődni, már eléggé kivoltunk itt, lassan két hónapja TV/net nélkül. Ott közölték vele hogy tartozásunk van (MEGINT???!!!), ami már elvileg végrehajtónál is van. Csodálkoztunk ez felett is, ugyanis sem csekket sem felszólítást nem kaptunk egy darabot sem, hacsak nem a régi címre küldtek, annak ellenére hogy több alkalommal is át lett jelentve a bekötési és postázási cím (ahányszor bent voltunk mindig bekérték az adatokat), szóval az ő hülyeségük miatt nem is tudtunk a nem létező tartozásunkról... :D Mindenesetre ez is ki lett egyenlítve, nehogy nyafogás legyen belőle, itt már 18000 forint csekk és kb 2000 forint telefonszámlánál tartunk, úgy hogy a lakásba semmiféle T-home szolgáltatás nincs is bekötve a mai napig. Megint jött a 30 napos meg legyünk türelemmel duma. 2 hét múlva apám megint felhívta őket, de ekkor már úgy hogy fel is mondja a **csába az egészet mert már mindenki tiszta ideg a családban :D. Ők KÉRTEK még egy hét türelmet, azt mondták jelentkezni fognak, csak állítólag "elakadtunk" valahol a rendszerükben, emiatt nem jutott el a szerelőkig az ügyünk de továbbították. Eltelt az egy hét, apám bement a T-pontba hogy most akkor tényleg megmondhatnák mi az isten van, több mint két hónapja nem kapunk szolgáltatást, de fizettünk már két hónapot is a semmire. Ott a csávó elkezdett telefonálgatni, majd közölte hogy nem érik el a szerelőket, nem veszik fel a telefont (WTF?). Ennyiben is maradt a dolog, mindenesetre apám közölte hogy innentől egy forint sem lesz befizetve amíg nincs bekötve semmi sem. Azóta majdnem megint eltelt egy hét, azóta sem telefonáltak, mindenesetre mi már berendeltük a másik szolgáltatót, és a T-Home-t fel fogjuk mondani, elfogyott a türelem, elegünk van, soha többet nem kérünk belőle.

    Nem lejáratni akarom a szolgáltatót, de látszik hogy akkora fejetlenség és összevisszaság van náluk hogy hihetetlen. Össze vissza beszél náluk mindenki, hülyének állítják be az embert teljesen. Ha másképp nem megy akkor fogy. védelem majd intézkedik helyettünk, de akkor is fel fogjuk mondani.

Új hozzászólás Aktív témák