- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- 3D nyomtatás
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz
kleinguru #134831 üzenetére
Törvényi kötelezettség a support, vagy vevőtámogatás. Ez nem választás, vagy akarom, vagy nem akarom kérdése! Kötelezettség! Ahogy a gyártót sem lehet kötelezni semmire. Csak nézz körül, hogy hány olyan termék van, ahol a kötelező 6 éves alkatrészt ellátást úgy oldják meg, hogy elküldik postán, aztán csinálj vele amit akarsz, mert szerviz és/vagy hozzáértő embert nem találsz. S rengeteg olyan törvényi kötelezettsége van a szolgáltatóknak amire nem is gondolhatunk. S nem is feladatunk ezzel foglalkozni. Nekünk azt kell,hogy ha nem megy, akkor legyen telefonon elérhető valaki, legyen egy szaki aki kimegy, és többé, vagy kevésbé de ismeri a hardvert és a szoftvert is, így tud segíteni. Legyen szó akár kábelről, akár dobozba zárt szoftverről, amit a felhasználó rosszul állít be. Azért szüntették és szüntetik meg a szolgáltatók a helyi műsorrögzítés lehetőségét is, mert olcsóbb egy szerverparkban megfizetni néhány tíz szakembert és/vagy szolgáltatást, mint "ingyen" kiküldeni a szakikat a lakásokra, "mert nem megy a rögzítés ezen a sz@ron", aztán kiderül, hogy annyi a hiba, hogy a "kedves ügyfél" elfelejti bekötni, bekapcsolni, beállítani stb. S igaz, van olyan is, hogy a kütyü a rossz. Az első és legfontosabb a szolgálattó számára az ügyfélelégedettség és a minél hatékonyabb költséghatékonyság. E kettő között kell mérlegelni, hogy mit vállal be, mi éri meg, és mit nem. A marketing és az értékesítés az egy másik dolog. Meg az is, hogy vannak hiénák ott is. De előbb utóbb kiesnek. Nagy a fluktuáció. S még mindig tudnám folytatni jó sokáig. S mielőtt megkérdeznéd. Nem, nem vagyok Telekomos. De a T is csak egy nagyra nőtt cég, ami hasznot kell hajtson úgy, hogy érvényesítse az örök igazságot, a minden termékre igaz dolgot: amíg van majom, annak meg kell venni a banánt is!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- E-roller topik
- Fotók, videók mobillal
- MasterDeeJay: Natív 3Dfx Glide Windows11 alatt Voodoo1 és Voodoo2-vel.
- Milyen széket vegyek?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- PlayStation Network Card (PSN) ajándékkártyák, egyenesen a Sony-tól!
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- Motorola E40 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32UN880P - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest