Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz EFRM #28699 üzenetére

    Amúgy külön jó, hogy szakiként jössz hogy kezdték volna inkább a multi kóddal, míg a végén azt hogy kezdték volna a single player résszel. Látod, ilyen egyszerű a döntés :) Ráadásul amíg te azt mondod hogy kezdték volna a multi kóddal, addig egy projekt manager itt 500 issue-ból álló backlogot lát. Csak ebben a mondatodban.

    #28700: ezért vannak ott frankfurtban a crytek szakik. Azzal hogy megjelentek, hirtelen egy csomó technikai cuccot javítottak ki, egy csomó ősi cryengine bugot javítottak meg, egy csomó mély cryengine átalakítást csináltak meg. Ezért mondtam, hogy szerintem az ő felbukkanásuk miatt lett ez az egész csúsztatva, mert végre lettek olyan 10+ év tapasztalattal rendelkező cryengine-hez értő (mitőbb azt író) fejlesztők, akik meg tudják azt csinálni, amit meg kell. De ők sincsenek itt időtlen idők óta. Ugyanakkor arányaiban a grafikusoknak és tartalomgyártóknak kell többen lenniük, mert hiába a jó technológia, fel is kell tölteni tartalommal. Azt pedig csak sok emberrel lehet

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák