Új hozzászólás Aktív témák
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #29649 üzenetére
Akkor sztem az aurora a legjobb rá vagy a merlin.
Esetleg a graycat[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ha valaki figyelmét amúgy elkerülte volna, vagy tévesen tudná (mint pl én):
Lesz Jump Drive és Quantum Drive. Utóbbival a naprendszeren belül lehet gyorsan (de fénysebesség alatt) haladni, pl mint a Földtől a Jupiterig. A Jump Drive pedig a rendszerek közötti ugrást teszi lehetővé, pl a Terra-ról a Nyx-be.
A Quantum Drive elvileg ilyen és ilyen lesz, az az alagutas most nem tudom hogy a quantum vagy a jump drive lesz. De felteszem akkor egy rendszer lehet egy 64 bites map, és több ilyen alkotja a játékot. Ami viszont még egy hatvánnyal emelte a játékteret ha tényleg így lesz.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #29653 üzenetére
Az "alagutas" a jump drive, azzal tudsz rendszerek között mozogni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #29653 üzenetére
Pedig úgy áll a dolog, hogy így lesz. Több millió km-es pályákról beszélnek egy rendszer esetében is, és csak a mostani több ezer km-eseket lehet 2,5 óra alatt átszelni, ami ott majd valami bolygó körüli terület lesz csak, vagy egy aszteroida halmaz része. Normál meghajtással esélytelen lesz, hogy egy rendszeren belül eljussunk akárhova is, kár is lesz megpróbálni.
(#29656) Emirates777
De, javítottam.[ Szerkesztve ]
-
Emirates777
tag
válasz Menthirist #29641 üzenetére
Ezek az Artworkok gyönyörűek! A Retaliator pilótafülkét ki is tettem háttérképnek! Brutális!
Nathan
Szerintem van egy kis elírás a cikkben! Nem kukacoskodásnak mondom csak észrevettem és gondoltam szólok.
Turublent az nem Turbulent akar lenni?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szőrös #29654 üzenetére
tehát a térkapun át (vagy a saját ugróhajtóművel ha van) ebbe az alagutas területbe jutunk, míg a linkelt videóban látható ugrás (amit belülről nézve kb ilyen lehet akkor) a fénysebesség alatti (ami amúgy a filmben fénysebesség feletti )
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #29657 üzenetére
Az is fénysebesség feletti kell hogy legyen, mert azt mondták 5-10 perc lesz átszelni egy rendszert, nyilván a kvantum meghajtással, a fénynek meg csak a Földig eljutni 8 perc. (Nemrég volt ez a videó itt:[link]) Itt meg a Szaturnuszig sem jut el 35 perc alatt.
-
Emirates777
tag
Ez az űr bálna izé ez mi akar lenni urak? Olvastam a cikkben remélem nem rakják bele...
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #29641 üzenetére
Bárki bármit mond nagyon szép hajó ez a retaliator
-
veterán
válasz Emirates777 #29659 üzenetére
általános pop reference, voltak űr bálnák a galaxis utikalaúz stopposoknakban, említették a Star Trekben és a Star Warsban, írtak róla talán a Discworld-ben, stb. Szóval nem lesz benne, de ez ilyen sok helyen felbukkanó utalás
Drenadar: márpedig nekem ettől még nem tetszik
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #29653 üzenetére
Ezek alapján, Kb. ugyan az a közlekedési modell lesz, mint az ED-ben. 1.normál térben, 2. rendszeren belül Quantum Drive-al, 3. rendszerek között Jump Drive-al. Kérdés, hogy a rendszeren belüli ugrás (2) ideje alatt, lehetséges lesz-e bármilyen interakció a részünkről? Vagy egyszerűen csak "odaugrunk" a kijelölt navpontra, egy pillanat alatt?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
a felosztása lehet hogy ugyanolyan, de remélem maga az élmény nem lesz azonos. Tehát ha a rendszeren belül akarok valahova ugrani, jöjjön az elmosódó csillagfényű ugrás anim, jöjjek a célpontnál ki a térből, de ennyi. Nem akarok vonatozni és kanyarogni x-szeres fénysebességgel a "köztes térben", mint az ED-ben a supercruise módban. Vagy ha mégis úgy lenne, akkor átkozottul remélem hogy élvezetesebbé teszik számomra, mert ezt utáltam a legjobban az ED-ben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz mrfire #29655 üzenetére
"mostani több ezer km-eseket lehet 2,5 óra alatt átszelni"
Fú akkor ez még a Witcher 3-nál is nagyobb területen fog játszódni.
Ez a rendszeren belüli ugrálás téma elkezdett izgatni. Remélem lesz olyan minijáték, hogy észleli a mi űrhajónk hogy a másik kvantumra készül és ki tudja számolni hova ugrik. Vagy még jobb, meg tudja hackelni a gépet, és leblokkolja a vérbe. Fú de szeretnék egy olyan kalózhajót, amelyik ilyen módon intézi el a szegény kis konnikat.
-
mrfire
őstag
Szerintem olyan lesz, mint az EVE-ben, csak kapuk helyett pontok lesznek a rendszeren belül meg ugyanúgy egy irányba halad. Bár elég unalmas lenne kivárni azt az 5-10 percet, ha nem lesz mit csinálni ezalatt, sz'al valamit csak bele kéne tenniük.
(#29664) PoeDameron
Erről nem tudunk, de arról igen, hogy kvantumugrás előtt a illetőnek egy irányba kell gyorsulnia, nem manőverezhet, minden energiája a hajtóműveknek megy át, így nagyon könnyű célpont lesz. Éles harc alatt az ugrás nem lesz megoldás, max menekülés alatt, ha már van akkora előny. -
Drenadar
Topikgazda
válasz PoeDameron #29664 üzenetére
Kalózoknak egyáltalán nem érdekük megsemmisíteni egy célpontot, de még megölni az áldozatokat se...
Ezek teljesen más életformák akik csak azért pusztítanak és ölnek mert megtehetik.
Nem sok bevételed lenne, ha "valahol" egyszer csak apró kis atomjaira esik szét az ellenfél...
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #29663 üzenetére
Szerintem nem lehet majd irányt váltani kvantum ugrás alatt . Úgy rémlik mintha ezt mondták volna.
Én is remélem, hogy így lesz.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Drenadar
Topikgazda
Egy olyan hajó mint a uss voyager érdekes lenne.
Tudom ott a carrack, de ha azt nézzük hogy hány személyes a carrack és hány a voyager... ezek szerint a voyager sokkal de sokkal nagyobb.
ugyanakkor több rész is volt mikor leszálltak bolygókra vele, és ott egyáltalán nem tűnt nagynak -
mrfire
őstag
válasz Drenadar #29669 üzenetére
Az a Javelin, ami olyan hosszú lehet, mint a Voyager, csak hát a legénységszám elég eltérő, mert annak a minimum legénysége csak 23 fő és nem hiszem, hogy 150-180 emberre lenne szükség azon a hajón. Persze a Javelin hadihajó, de lehet később lesz valami szuperkutató is. Kapitális hajókból nem csak hadihajóra van szükség, bár érthető, hogy miért azt terveznek először.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Drenadar #29669 üzenetére
Azt is nézd, hogy technikai okokból az egyes hajók személyzete igen erősen vissza lett vágva. A bengal 1km hosszú és ~800 fős legénységet prognosztizálnak.
A valaha volt legnagyobb hordozóhajó 345m és átlag 4800 fős legénységgel működött. Hajó: 3,000 fő (2,700 matróz, 150 szakács, 150 tiszt) Légi szárny: 1,800 fő (250 pilóta és 1,550 fős kiszolgáló személyzet).
(#29671) Drenadar: Reddit-en már most megkapod 4-5k$-ért.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrfire #29673 üzenetére
Az utolsót borítékolhatod. Saját hangárja van, azoknak meg pont ez a lényege a dokkolással szemben. Az előbbi már kérdésesebb, de emlékeim szerint a teljes és részletes modularitás pont ennél a hajónál jött be a képbe. Mármint leírás szerint ez nem is hajó, hanem platform. Bár az Orion-ra is ezt mondták... A legnagyobb gond az lehet, ha tényleg hajó formája lesz. Mondjuk az Orion-ról ez nem mondható el... De elképzelhető, mert szintén a leírás szerint van egy központi labor-egység, egy mag, ami köré a modulok szerveződnek. Kérdés, hogy ez az egész hogy fog felépülni és mennyire lehet majd a központot módosítani.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Diopapa
addikt
válasz Nathan Boggs #29647 üzenetére
Ott nem az a lényeg, hogy ki a dev, hanem lehetett kérdezni különböző témakörökben és az adott dev válaszolt. Akkoriban több értelmes és konkrét választ lehetett kapni ott mint a Wingman's Hangarban.
Az utazásra: Múltkor leírtam már ezeket, nagyon régen lehet tudni, hogyan lesz de úgy néz ki tényleg senki sem olvasta az irományaimat, főleg az nem akinek írtam Szóval Menthirist lesz jump drive és quantum drive. A jump drive-al lehet a jump pointokon keresztül átugrani másik rendszerbe, ehhez tartozik az alagutas anim. A quantum drive rendszeren belüli fénysebesség feletti meghajtó egyfajta keveréke az EVE Online és az Elite: Dangerous-féle megoldásnak. Elindulsz egy adott irányba, bepattintod a quantum driveot és elindulsz a hajó orrának irányában MHS-el (marha nagy sebességgel), majd ezek után nem lehet irányt változtatni. Arról volt szó, hogy esetleg ezt autopilótával is meg lehet tenni, akkor már majdnem EVE-szerű az élmény, kivétel az utazás ideje. Azt egyébként fel nem foghatom, honnan vetted, hogy a rendszer egyik végén bepattintod quantum drive-ot is hirtelen megjelensz a rendszer másik végén, hiszen elmondták, hogy 10+ perc lesz áthaladni egy rendszeren.
Ha ezek után megint elkezd valaki még sületlenségeket írni az utazásról, akkor harapok!
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #29674 üzenetére
Erről a központi egységről és a körülötte lévő modulokról jutott eszembe, hogy úgy is kinézhetne egy ilyen, mint egy nagy kerék, de akkor a belsejében legyen már valami szép parkosított terület, mint a ME citadellában, na az úgy már tényleg kapitális méretű kutatóhajó lenne. De mennyire király lenne, ha az RtV-ben említett zoologiai vagy biológiai, botanikai labor egy ilyen kis ökoszféra lenne, nem csak üvegcsék ketrecek meg akváriumok egy szobában.
-
mrfire
őstag
válasz Diopapa #29675 üzenetére
Igen, ezt én is leírtam párszor, hogy a több órás utat ne keverjük a kvantummeghajtással, és az 5-10 perces áthaladás is elhangzott itt párszor. Bár még mindig nem értem, hogy fogom elütni az időd azalatt pár perc alatt. A'szem be kell majd szerelnem a connieba is egy holopad-et. De ha nem akarok conniet, akkor a Reliantba mi fér majd be, egy tetrisz? hyper vanguard force kézi változat
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz mrfire #29677 üzenetére
Ha megoldják, hogy közben ki lehet szállni a székből, és mászkálni a hajón, akkor ez teljesen jó lesz
Persze nem egy Hornetben, mert ha ott q alatt kiszállsz a székből, az szinte biztos, hogy nem egészséges...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
mrfire
őstag
válasz Nathan Boggs #29678 üzenetére
Hát igen, a Hornetben elég ciki lesz órákig repülni. Mondom én hogy kell az a min. két monitor, hogy az ember addig netezhessen vagy nézzen valamit. Ha nincs semmi szórakozást biztosító berendezés a hajón, akkor a puszta mászkálás sem lesz nagy öröm rajta. Sz'al ez mindenképp egy olyan dolog, amin dolgozniuk kéne.
-
Nathan Boggs
senior tag
Vagy MobiGlason sakkozol valakivel a galaxis másik feléről...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Drenadar
Topikgazda
válasz mrfire #29679 üzenetére
szerintem közben a mobiglasson tudsz tervezgetni, hogy onnan hogyan tovább, esetleg hogy a többi hajód hogy áll, vagy hogy mi a helyzet a nagyvilágban...
(biztos nem fogok a deltával messzire menni az összes többi hajómon meg elég nagy mozgástér van...)
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz Nathan Boggs #29681 üzenetére
Az jó hosszú meccs lenne, ha minden lépés után várhatnánk a Heraldokra vagy átjátszóbójákra, hogy átkeljenek az ugrópontokon.
Erről is nagyon sokat beszéltünk korábban, de szerintem efölött is el fognak siklani, hogyn em terjed aoznnal minden infó.[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz mrfire #29683 üzenetére
Ez nagyon jó ötlet lenne és kiválóan feldobná a játék hangulatát, de csak akkor, ha ki tudnák zárni, hogy az emberek TS-t vagy bármi más külső kommunikációt használjanak...
Mert ugye így aki becsületes és a belső rendszert használja, elküldi a segélyhívást, ami 5-10 perc múlva ér el a célhoz, aki meg nem, az TS-en beszól, hogy hol mi történik és a másik azonnal tud róla mindent. Szóval emiatt szerintem sajnos kivitelezhetetlen, pedig én nagyon élvezném
Tesco: Nem is rossz ötlet
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nathan Boggs #29685 üzenetére
Erre mondtam már, hogy mi lesz valószínűleg a megoldás. TS-en ugyan el tudod mondani, hogy hol vagy, de csak belső kommunikáció útján tudsz rácsatlakozni arra az instance-ra. Ennyi. Hiába mész oda, ha nem fogsz látni senkit. Csak annyi kell, hogy a MM szűrőbe beiktassanak egy feltételt, ami kiiktatja az adott barát priorizált instance-olását, ha az éppen bajban van. És akkor hiába mész oda, ha "Alajos" nem tud segélykérést küldeni, sose fogjátok látni egymást, ha ugyanott is vagytok.
Ugyanez áll minden másra, aminek érdemes a helyét megadni. A pontos ing-game koordináták tartalmazzák az instance-ot is és csá. Azt se megnézni, se elárulni, se beállítani nem tudod.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz Nathan Boggs #29685 üzenetére
Meg lehet oldani, csak el kell fogadni, hogy lesz dolog, amit nem befolyásolhatnak. A helyzetét akkor sem tudja majd átadni, ha beszólt TS-en. De elvileg a gazdasági változásoknak is így kéne hullámszerűen működniük és ez is kijátszható lenne, mert megjósolható, hogy a galaxis egyik végén történt változás, hogyan hat majd a másik végére, mielőtt ténylegesen odaért volna az infó. Nem is tudom honnan vettük ezt, de emlékszem, hogy sokat beszéltünk erről, példát viszont nem tudnék mondani, mikor CR-éktől hangzott volna el ilyen.
-
veterán
válasz Diopapa #29675 üzenetére
Hagyjuk már végre egyszer és mindenkorra ezt az "el sem olvassátok az írásom" szöveget. Bármilyen hihetetlen, az ittlétem alatt összegyűlt 22 ezer hsz mindegyikét olvastam, max nem ragadt meg mindegyiknek a tartalma vagy már elfelejtettem. Sőt, én mai napig elolvasom azokat amiket írnak, sok dev hozzászólást, redditet, megnézem a videókat, stb.
"Azt egyébként fel nem foghatom, honnan vetted, hogy a rendszer egyik végén bepattintod quantum drive-ot is hirtelen megjelensz a rendszer másik végén, hiszen elmondták, hogy 10+ perc lesz áthaladni egy rendszeren."
Egy szóval nem mondtam hogy hirtelen. Azt írtam hogy "Tehát ha a rendszeren belül akarok valahova ugrani, jöjjön az elmosódó csillagfényű ugrás anim, jöjjek a célpontnál ki a térből, de ennyi." Ami ha elolvasod, semmit sem ír az időről amit ebben a helyzetben kell tölteni, csak arról hogy nem akarok ED módjára röpdösni supercruise-ban, ahol lehet hogy a kijelző azt mutatja hogy x-szeres fénysebességgel megyek, meg hogy még így is reális módon percekbe kerüljön eljutnom az adott rendszerig, de ettől függetlenül olyan érzés volt mintha 30-al zakatolnék egy teherautón, és emiatt számomra borzasztó unalmas volt és teljesen kiszakított a beleélésből.
Emellett szerintem ez a 10+ perces quantum utazás éppúgy változás tárgya még, attól függően mennyire tesz hozzá a játékélményhez. Mert ha üresen telik az idő, nem kell csinálni semmit, akkor a 10+ perc nem tesz a játékélményhez semmit, ha pedig kitalálnak valami kis "minijátékot" erre az időre (pl energiákkal való ügyeskedés), akkor azt olyanra kellene skálázni hogy ne legyen unalmas 10 percre sem, de lehessen 10 másodpercig is játszani.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #29688 üzenetére
Pont ez az amit lehet tudni az elejétől, hogy nem fogsz SC szerűen kanyarogni. Nem látom be miért jobb a te ötleted, hogy 10 percig bámulsz valami töltőképernyőt vagy fene tudja mit mint hogy interaktívan a hajón tevékenykedj miközben a hajó száguld? A 10 perc meg szerintem kevés is, ha kicsit belegondolsz, adott egy naprendszer, ülsz a központi bolygó körül orbiton, a naprendszer szélén valami eldugott helyen megtámadják a haverodat a kalózok tök reális, hogy 5 mp alatt odaugrasz és megmented nem? Szerintem nem... Utoljára az elolvasáshoz, ma írtad, hogy nem volt tiszta, hogy van külön jp meg quantum drive, ezt itt én legalább 3x leírtam de más helyeken is milliószor felmerült. De tényleg nem akarom újrakezdeni, csak nem szeretem ha hülyének állítanak be, vagy "hagyjuk már ezt.. "szöveggel pattintják le az érveimet. Gyűlölöm az igazságtalanságot.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #29686 üzenetére
Hááát igen, ez valamennyire ezt visszavetheti, de ha belegondolsz, még itt is előny a TS, mert elindulok arrafelé, majd amikor már nagyon közel vagyok és szinte azonnali a kommunikáció, küld nekem SOS jeleket és máris abba az instance-ba tesz. Ha meg ilyenkor szándékosan nem, az se jó, mert mi van, ha éppen véletlenül járok arra és emiatt nem tudok segíteni havernak, orgnak, mert a játék úgy érzi, hogy "csaltunk".
De amúgy jó irányba megy az ötlet.
Diopapa: ha valaki nem fog fel valamit, amit mondtál, vagy elfelejti, vagy többször is az ellenkezőjét állítja valamilyen oknál fogva, az nem feltétlenül a személyed elleni támadás, ezt érdemes megtanulni, mert az életben is sok bosszankodástól óvhat meg
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PoeDameron
aktív tag
válasz mrfire #29665 üzenetére
Ezt alaposan ki kell egyensúlyozniuk, mivel innentől egy lassú hajónál egyáltalán nem számít a lassúsága, mivel ha látja hogy közelednek felé bevágja a kvantumot, azt csók. Az odáig rendben van, hogy egy akármilyen lassú hajónak is meg kell adni az esélyt a menekülésre, különben használhatatlan ugye, de közben a kalóznak is meg kell adni az esélyt hogy utolérje, szóval érdeklődve várom, hogy mit találnak ki erre.
El tudom képzelni hogy az ugrás maga egy relatíve lassabb folyamat, néhány percig "számolja a komputer a röppályát", és akkor ez ad esélyt a kalóznak arra hogy megközelítse, és elkezdjen foglalkozni vele. Következő fázisban a kalóz megpróbálhatja bemérni, hogy hova ugrik a lassabb hajó, a menekülő hajó viszont megpróbálhatja megakadályozni hogy ez kiderüljön, szóval vad elektronikus harc kezdődik. Ennek folyománya, hogy a kalóz magát az ugrást is meggátolhatja, lebénítva a menekülő hajóját. És akkor itt jönnek képbe a több személyes hajók előnyei, hogy valaki közben csak azzal foglalkozik, hogy feltörje a másik hajó rendszerét, illetve ezt megakadályozza.
Belegondolva, basszus ez légiharc közben is működhet. Tehát mondjuk hornettel vidáman támadod a constellationt, és nem tudod hogy a kereskedelmi hajón valaki éppen azon ügyködik, hogy feltörje a hornet rendszerét. Fú de jó lehet ez még, csak ki kell egyensúlyozni, vagy akkora játékmeneti borulások lesznek, mint egy ház.
Drenadar, félreértettél valamit, nem arról volt szó hogy atomjaira szeretnék robbantani mindenkit kalózkodás címszó alatt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Közben T3ller talált egy Terra Map-ot. Most ezek akkor ekkora városokat is akarnak építeni? Nem csoda ha lassan haladnak Vagy csak elterelés, amit ő szúrt ki
dio: hagyjuk, mert még valami kellemetlent mondok.
Nathan Boggs: félre ne értsd, én is remélem hogy ekkora landing zone-ok lesznek, csak ezt SC minőségben felépíteni akár a kezdeti 5-6-10 rendszerben is akár, iszonyat nagy munka, és 100-as nagyságrendben terveztek. Itt mindenhez hozzá kell venni azt hogy nem gagyi minőségben kell ezeket a dolgokat legyártani, és még ha építenek is (mert építenek) egy-egy asset gyűjteményt a különböző corp-oknak (ArcCorp, MicroTech) és ezekből építkeznek, nem lehet csak úgy "kifosni" ezeket a helyszíneket, pláne ha mindet egyedire akarják csinálni.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz PoeDameron #29691 üzenetére
Azt is vedd figyelembe, hogy ha közeledik feléd valaki nem fogod tudni, hogy kalóz-e vagy NPC vagy akármi, amíg le nem szkennelted közelebbről. Persze a viselkedése lehet gyanús. Az ugrás folyamata úgy fog kinézni, hogy fel kell gyorsulni abba az irányba, amerre gurani szeretnél, és az eltart majd egy darabig. Az elektroniksu harc viszont nagyon jó lenne, hogy követni tudjuk a célpontot. a BSG-ben nagyon király volt, mikor akárhova is ugrottak, percek múlva ott voltak mögöttük, és lehetett ugrani tovább.
(#29692) Menthirist
Hatalmas respect, ha tényleg így gondolják. Ez esetben egy-egy város egy fullos sandbox játék méretű várost adna, és azt még tartalommal is feltölteni... De erősen gyanítom, hogy elsőre csak 1-2 hely lesz meg ebből és csak később jön a többi, ha sikeres lesz a játék, akkor ez meg is valósulhat.[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #29692 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire megoldható, de remélem tényleg ekkora mapok lesznek (még akkor is, ha az állomások között nem sétálhatunk, hanem valami utazás lesz).
Nincs is lehangolóbb annál, mint amikor egy nagyvárosban vagy egy MMO-ban és van benne egy tér, akörül meg 8 bolt, ahol minden kapható űrhajótól macskakajáig.
Egy ilyen wowos SW szintű (bejárható) város lenne a minimum
mrfire: 33
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Yllgrim
őstag
válasz Drenadar #29660 üzenetére
Nekem a fejen levo torony nem tetszik, olyan mint egy rossz kinoves Amugy tenyleg szep
(#29672) TESCO-Zsömle: en abban a korban mar sok mindent AI-vel es robotokkal oldanek meg (bar valoszinuleg azok mar antik dolognak fognak szamitani es lesz mas helyettuk ). Az egesz hajon altalanosan elterjedt automatizalassal. Eleg lehet egy Bengal-on par szaz fos legenyseg, a fontos poziciokat feltolteni emberekkel es mas fajokkal, a nagyjat meg robotokra bizni AI iranyitas alatt.
(#29694) Nathan Boggs: GTA 5 meretu varosok jok
Nem tudom miert van az az erzesem hogy itt sokan el fognak veszni ebben a jatekban napokig-hetekig, a hivatalos megjelnesre amikor latom hogy minden franko kiveszek 2 het szabit
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
mrfire
őstag
válasz Yllgrim #29695 üzenetére
De az SC-ben se robotok se AI nem lesz a történelme miatt. Jó ez így, az lenne a legrosszabb, ha úgy oldanák meg, mint az EVE-ben.
1-2 nap szabit talán én is kiveszek, de heteket tuti nem. Az elején az a baj, hogy necces szabit időzíteni, mert általában vannak problémák az első napokon. Talán itt nem lesz, mert már a start előtt is megy majd jóideje minden, de a start napján akkor is számíthatnak egy hatalmas rohamra, amit még nem láttam, hogy jól kezelt volna bárki is.
-
veterán
biztosan nem veszek ki szabit, pláne mivel nem hinném hogy nagy és határozott vonal lenne majd a megjelenés során. Max ha lesz valami szerver reset vagy ilyesmi.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #29697 üzenetére
Az alap, hogy lesz szerver reset, de az tény, hogy nem lesz új élmény, amit a kezdetekkor kapunk, hisz végig bétáztunk előtte. Talán én sem fogok vágyni rá, hogy belevessem magam, de lehet hogy igen. Ennyi év után 1-2 napot megérhet, többet viszont szerintem sem.
A nagyobb szünet azoknak fontos, akik versenyként tekintenek az első napokra, felfedezés, pianc-bázisfoglalás ilyen szempontokból. Ezekre eleve nem sok esélyt látok, így kimaradnak nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz mrfire #29698 üzenetére
Amiket feldezel azt te nevezed el, azert ha 1-2 dolgot sikerul igy elnevezni...
Meg ilyet meg nem csinaltam, ne romboljatok le az illuzioimat, kocsogok
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.