- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Videó stream letöltése
- SkyShowtime
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Erőszakos tartalomba fut a gyerek, ha internetezik
- Aliexpress tapasztalatok
- YouTube
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz mrfire #27998 üzenetére
Lényegesen áttekinthetőbb lett az új design Viszont a ráfordított időt is vedd figyelembe! Ne vállald túl magad! Nekünk így is hatalmas segítség a folyamatos fordítás és posztolás
Egy apró hiba?
Ha jól látom, akkor az első és az utolsó (10.) kérdés helyére ugyan az a szöveg került:"Az újonnan bevezetett fizikai sebzésrendszer számításba veszi a becsapódás szögét is? Ha igen, akkor hogyan?" A válaszok alapján, a 10. hibás. -
Nathan Boggs
senior tag
válasz Drenadar #28003 üzenetére
Én is inkább Drenadarral értek egyet, szép, de nálam biztos, hogy nem éri meg a plusz munkát, mert sosem néztem, hogy éppen melyikük mondta, csak azt, hogy mit mondott. Persze egy 5-10 perccel több munka csak, akkor nagyon jó, de gondolom, hogy ennél jóval több idő volt megcsinálni. Szóval bár nagyon tetszik, de én a régebbi, ömlesztett típussal is teljesen meg voltam elégedve
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
mrfire
őstag
válasz Nathan Boggs #28004 üzenetére
Hát, a fordítással magával van a nagyobb nehézség, hogy párbeszéd alapon kell fordítani. Ha tetszik nektek így, akkor örülök, majd max. ha nem lesz időm rá, akkor visszaköszön a régi forma. Csak szerettem volna, ha egyre jobb és jobb formát ölt a fordítás. Az igaz, hogy a régiben is benne volt, ami kellett.
[ Szerkesztve ]
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz mrfire #28005 üzenetére
MrFire ne is hallgass az igénytelenekre, tök szuper lett. Az ilyen "jó lesz az úgy is" mentalitásúak miatt nem jutottunk még el a szomszéd naprendszerbe. Az igényesség a haladás egyik zászlóvivője ne add lejjebb mert ha egy szer engedsz a csábításnak gyorsan kiölik belőled a haladó szellemet.
Roskadófélben van a ház,
Hámlik le a vakolat,
S a szél egy darab födéllel
Már tudj’ isten hol szalad;
Javítsuk ki, mert maholnap
Pallásról néz be az ég...
Közbevágott Pató Pál úr:
„Ej, ráérünk arra még!”"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Emirates777
tag
Ezt nem tudom láttátok e már nem a játékhoz kapcsolódik. De szerintem ez kegyetlen...remélem ilyen vagy ehhez hasonló zenék lesznek a Star Citizenben is...!!!
A látványt pedig nem lehet itt sem szavakban leírni szerintem.
[link][ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Emirates777 #28007 üzenetére
Hjajj, de szívesen repkednék a saját űrhajómon a valóságban :\ Gyönyörűek lehetnek ezek a dolgok élőben...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #28009 üzenetére
Nem volt sneak peek?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
következő héten minden repülhető hajó repülhető lesz mindenkinek.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Emirates777
tag
Az Around the Verse: Episode 49-ben mi az a hajó 17:20-nál fent a jobb sarokban amiről megy egy kisfilm?
Nem hallottam a videóban hogy mondta volna a nevét a srác! Viszont igen tetszetősen néz ki![ Szerkesztve ]
-
vaakuum
addikt
Csak én érzem úgy, hogy [Ennek a zenének]
a motívumai visszaköszönnek [Ebben a trailerben]
Már vagy 2 hónapja ezen agyaltam, hogy annyira ismerős...[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #28012 üzenetére
Akkor azt hiszem én is előveszem újra a játékot, aztán próbálgatok pár hajót.
Betöltési időkkel csináltak már valamit év eleje óta? SSD-n is rengeteg várokozás volt mindenre, azért untam rá a játékra.
Tea az élet!
-
veterán
-
GypsFulvus2
őstag
Néztem mostanában a napi found-ot és kezd a béka segge alá lemenni; ilyen napi rongyos 15-16.000 USD-re. Valamit újítaniuk kell, különben középtávon sem tudják fenntartani a jelenlegi fejlesztői létszámot.
Más: Mostanában újra lesz időm fordítgatni kicsit. Ugye korábban a lore-ra álltam rá, a hírszemle különféle rovatait fordítgattam. Ezt tudom most is folytatni, ha akarjátok, viszont ha van valami más javaslat, olyan téma, ami jobban érdekli a társaságot, és még nincs gazdája (vagy inaktív a szerkesztője), akkor szóljatok, nyitott vagyok a javaslatokra. Pl. Starcos mester nem tudom, fog-e még bolygóleírásokat fordítani, stb.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #28019 üzenetére
Én spec szívesen olvasnék az eddig le nem fordított rendszerekről.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz GypsFulvus2 #28019 üzenetére
hajra hajra
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Laox
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #28019 üzenetére
Nem is csodálom. Én 2-3 hónapja hallottam először a játékról, megtetszett, vettem is hajót meg mellé mindent, de ezek azóta semmit sem tettek. Nyilván tettek, csak számunkra semmi sem elérhető. Van még elvileg fél évük, annyi idő alatt amerika teljes programozógárdája sem tudná megcsinálni, amit ezek ígértek. Ha tehetném, visszakérném a pénzemet.
-
GypsFulvus2
őstag
Azért ez az elmúlt pár hónap jócskán a legeseménytelenebb volt a játék készítésének történetében. Szóval szerintem ennél csak jobb lesz. Iszonyú méretű monstre-projectté nőtte ki magát, és igen, meglehet, hogy túlvállalták magukat. Ennek ellenére én biztos vagyok benne, hogy valami igazán korszakalkotó cucc születik.Hogy mikor? Hát ez már jó kérdés.
" Van még elvileg fél évük..." Ezt pontosan mire érted? Nincs határozott megjelenési dátum, és CR maga nyilatkozta, hogy a játék sosem fog elkészülni. Ez alatt persze azt értette, hogy amikor megjelenik majd a SQ42, illetve a PU, az még akkor is csak egy első verzió lesz, amit folymatosan reszelnek, bővítenek, políroznak majd (amíg van rá lóvé, persze).
Ha most csalódtál, egyszerűen tedd félre, és vedd elő fél-egy év múlva. Egyszer el fog készülni, és nem lesz középszerű, ebben biztos lehetsz.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Laox
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #28023 üzenetére
Lennék ennyire elnéző, ha egy kezdő, lelkes kis csapat dolgozna valami nagy dolgon otthon a garázsban. De ezek az emberek a történelem legtöbb pénzét kapták játékra, látatlanban én is egy normál játéknak a dupláját odaadtam nekik, de ennek ellenére folyamatosan ferdítenek. Szerintem ez nagyon nem szép dolog. Kénytelen az ember türelmesnek lenni, de az biztos, hogy eddig nagy csalódás ez az egész. Vagy nem értenek hozzá, vagy nincs elég programozójuk, vagy akármi más, de valami van.
-
GypsFulvus2
őstag
Szerintem egyik sem. Egyszerűen maximalisták. A legjobb, legnagyobb, leg-leg-leg über alles játékot akarják megalkotni, és egyszerűen túlvállalták magukat, elkapta őket a gépszíj. CR megnyilvánulásain nagyon lehet ezt érezni. Ahogy egyre több lett a backer, és egyre több lett a cél, szépen elszaladt a ló, és most már szinte egy űr-second-life lett a projectből. És nagyon sok pénzt kaptak, valóban, de ez még mindíg fele-harmada annak, amennyiből a legnagyobb AAA címek készülnek. Új területekre léptek és ott brutális technikai problémákba ütlöztek; a teljesség igénye nélkül a távolsági harc miatt újra kell írni a Cryengine-t magát is 64 bites duplapontosságúra; meg kell oldani a szinkronizálást a többszemélyes hajók esetében, olyan instancolási módszereket kell kidolgozni, amelyek MMO-ban még nem voltak eddig stb stb. Ehhez valóban a világ programozója és pénze kellene. Mivel ez nem áll rendelkezésre, ezért azt a forrást használják ami van: az időt. Türelmesnek kell lenni, nincs mese. Egyszerűen tekintsd hosszú távú befektetésnek. Ha tudod. Ha nem tudod, azt is megértem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
az emberek a közösségi finanszírozás legnagyobb pénzét kapták a játékra. Globális szinten ez az összeg szép, de messze van az igazán nagy franchise-októl, mint a 200 milliós The Old Republic vagy a marketinggel együtt 250 millió dollár fölötti összegbe került gta 5.
Szóval játékfejlesztés szintjén igen, elég tekintélyes összegük van, de messze nem példa nélküli (sőt)
Ebből fizetnek immáron cirka 300 embert, a játék scope-ja pedig hatalmas. Viszont olyan emberek dolgoznak rajta, akik az Avatartól a Star Warson át dolgoztak magán a Cryengine kifejlesztésén (sőt a crytek programozócsapatának nem kis része már CIG dolgozó)Érteni értenek hozzá, de senki sem csinált még ilyen összetettségű játékot ilyen nyíltan. Értelemszerűen erre nekik is meg kell teremteni a megfelelő megoldásokat. Elég csak olyanokra gondolni hogy soha senki (!) sem csinált vagy akart még olyat csinálni, hogy egy csatahajón multiplayerben szaladgáljon több tucat ember, miközben másik tucatnyi mindenféle hajókkal igyekszik betörni vagy megrongálni az egészet, és a lövedékek sebzése (ahogy a lövedék típusából, tömegéből és sebességéből, sőt a hajó sebességéből adódó sebzést okoz) olyan shader-alapú sebzést okoz a hajótesten, olyan szinten van kidolgozva az egész (nem csak egy koromnyom mint eddig kb minden játékban), hogy agyam eldobom. Az egyik legjobb példa a komplexitásra a rakéták és az ellenük való védelem, ahogy a chaff nem csak blokkol egy rakétát, hanem zajt kelt, amiben elrejtőzhetsz (de akkor a radarod sem lát ki), illetve hogy csak akkor effektív a védelem, ha a rakéta felé dobod, mert a zaj ekkor tud téged elnyomni (a nap által kibocsátott zajról nem is beszélve, ami megzavarhatja az ellenfél radarját és infra rakétáit, ha szemből repülsz rájuk. Vagy ott van a bányászat, ahol a bányászlézer pozíciójától a hajó pozícióján és a lézer erején át az is beleszámít hogy milyen összetételű az aszteroida, hogy esetleg egy rejtett gázzárványba fúrsz-e, stb.
Szóval maximalisták, igen. Azt nem gondolnám hogy a sok beígért miatt haladnának lassan, már elég régóta elég sok dologra az a mondás hogy kezdetben nem lesz, majd idővel bekerül. De tény hogy nagyon úgy néz ki, egyszerre rengeteg hajón dolgoznak (a leak-ből látszott hogy sokkal többön mint amennyit elárultak), több bolygón, stb.
összességében nem emlékszem egyetlen olyan projektre sem, ami ilyen szinten részletes és összetett játékot akart volna készíteni, pedig az elmúlt 30 évben láttam egysmást. Márpedig egy ilyen szintű és összetettségű játék megérdemli részemről hogy támogassam azt, hogy megpróbálják létrehozni. Lehet hogy beletörik a bicskájuk, lehet hogy ami elkészül, mégsem lesz annyira élvezetes. Ennek ellenére az egész olyan szinten ambiciózus, ami már ezért megérdemli hogy támogassam egy normál játék árának többszörösével (eddig összesen kb 200 dollárnak megfelelő forintom van a játékban). Lássuk képesek-e elérni ezt az álmot, vagy túl sok lesz nekik. Én drukkolok és türelmesen várok, mert a jó dolgokra megéri várni Aztán ha mégsem sikerül, ez van, sosem lehet tudni egészen biztosra hogy mit kap az ember (sem tradicionális AAA játékok esetén, sem pedig közösségi finanszírozású játékoknál. Én "befektettem" jó pár kickstarter játékba, eddig egyet sem bántam meg. Ezt sem.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
frem1790
tag
válasz GypsFulvus2 #28025 üzenetére
Én is bevásároltam valamikor egy Aurórát, pontosan nem is tudom mikor, de jó rég volt az biztos. Eleinte nézegettem a hangáramat, kicsit repülgettem - amennyit akkor lehetett. De láttam, hogy ebből nem holnapra lesz játék, így félretettem. Azóta csak ide a fórumra nézek be néha és olvasgatok. Úgy tekintek rá mint egy hosszú távú befektetésre, úgyis az hozza a legtöbbet. Reméljük itt is így lesz!
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Nathan Boggs
senior tag
A legutóbbi RtV-ben beszéltek a nyílt fejlesztésről, és arról, hogy ez nem azt jelenti, hogy mindent, amit csinálnak, azonnal elmondanak, hanem azt, hogy elmondják, hogy éppen min dolgoznak.
Ami nagyon fontos, hogy most az erőforrásaik jelentős része két dolgon dolgozik: az FPS modulon és főleg az SQ42-n.
Az FPS modullal kapcsolatban jelenleg sok új információt nem tudnak megosztani, mivel a problémák ahogy én értem, inkább technikai jellegűek, vagy nem tudom, hogy mondják ezt programozó nyelven.
Az SQ42-vel kapcsolatban leírták, hogy nem fognak megosztani sok információt, mert szeretnék, ha meglepetés lenne, hogy mi, mivel és hogyan történik benne.
Tehát én úgy gondolom, hogy jelenleg nagyon sokat dolgoznak, csak ez jelenleg egy olyan időszak, amikor ebből nem nagyon tudnak megosztani semmit.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
mrfire
őstag
Reggelt! Most hogy ingyen tesztrepülési időszak van, szeretnék szervezni egy minimum 4, de inkább 6-8 fős közös Vanduulozást. Úgy érzem kicsit háttérbe szorult ez a dolog, illetve úgy emlékszem az 1.0 idején volt, hogy valamennyit együtt játszottunk, pedig jó lenne többet SC-zni közösen, idővel szükség lesz rá, hogy összeszokjon a csapat. Tehát aki ráér este jelezze!
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #28029 üzenetére
Egy komolyabbé igen, de ez a játék inkább a WoW-hoz hasonlít, amit 2001-ben jelentettek be, 2004-ben jelent meg az első kiadás (kb 4-5 év fejlesztés után), de még 2014-ben is jelent meg hozzá tartalom (új területek, új járművek, új feature-ök). Ezt ha kiegészítem azzal hogy a jelenlegi SC scope-nak köze nincs ahhoz, amit 2012-ben gondoltak hogy lesz a játék, és hogy persze nem folyik fennakadásmentesen a fejlesztés (elment elég sok idő azzal, hogy nem volt kellő mennyiségű és tapasztalatú emberük, emiatt a folyamataik nem voltak túl jók, de ez sokat javult, amióta olyan emberek dolgoznak ott, mint Lisa aki az Activisionnál pörgette ki a COD-okat (és látjuk hogy az hatékonyan ment ), Alex Mayberry (lead game producer, Blizzard), John Erskine aki az NCsoft-nál nyomott le 9 évet mint Director of Studio Services, Jason Hutchins aki szintén vagy 15 év Blizzard után jött át mint Producer, Eric Kieron Davis a Blizzardnál volt Cinematic Producer (a Blizzard videók minőségét meg ismerjük), vagy épp Marco Corbetta, aki részt vett a Cryengine megalkotásában már az elejétől. Meg Sean Tracy, szintén vagy 8-10 Crytekkel a háta mögött. Tehát most már beszereztek olyan mennyiségű és tapasztalatú embereket, akik már kellenek ehhez a szintű munkához, egy szép darab ex-Crytek is csatlakozott (majd az egész frankfurti iroda), de ezzel elment az idő. Szóval én azt a 1,5 évet 2-2,5 évre is saccolnám, ami alatt már kinn lesz minden feature, de igazi nagybetűs launchra kérdés mikor kerül sor. Meg hogy egyáltalán lesz-e, mert ugye az SC nem egy olyan játék mint a többi, nem olyan módon kapjuk ahogy másokat, hogy látjátok, itt a release date, megjelent, örülünk. Modulról modulra kapunk egyre többet (bár már igazán jöhetne a kettő modul után a harmadik-negyedik ), tehát nincs éles határ hogy megjelent és nem megjelent játék.
De azt mindezek mellett meg tudom érteni ha valaki már csalódott és türelmetlen Valóban azt állították hogy X időpontra kijönnek a dolgok, és gyakorlatilag eddig semmi nem jött időben Nem is mondogatnak már annyira időket (lehet ennek köze van David Swofford-hoz, aki a kommunikációért felelős vezető a CIG-nél már kezdetek óta, előtte az NCsoft pr igazgatója volt). Vagy csak lehet túl sokat kaptak azért ha csúsznak, így az az új (számomra érthető) álláspont, hogy fix dátumot már csak akkor mondanak ha épp töltik fel a szerverre a cuccot. Persze nyílván ezt lehetne előre tervezni, ütemtervek ott is vannak, bár maga a fejlesztés módszere szerintem sokkal másabb mint máshol, vagy mint pl nálunk a cégnél.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #28034 üzenetére
Én olyan 6-7-re gondoltam, hogy legyen rá mondjuk 2-3 óra, hogy ne csak egy kör férjen bele.
-
Yllgrim
őstag
válasz mrfire #28035 üzenetére
IGP-vel nem szalad, majd ha megjon a vas, addig is jo szorakozast
Azt lehet amugy tudni, hogy honnan meritenek ihletet a jatek fejlesztese soran? Foleg a hajokra gondolok
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Yllgrim
őstag
válasz mrfire #28039 üzenetére
Ertem en hogy hianyzok a kergetozesbol, en is Koszi azert hogy hianyzom, meg minden.
Ja... Te nem is arra irtad a -t ...
Jovo heten lesz kartya valami es jovok, edzzz!
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Nathan Boggs
senior tag
Ez most egy viszonylag rövidebb rész lett, állítólag az E3 miatt is. Viszont beszélnek benne a Star Marine csúszásának okáról.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
mrfire
őstag
-
PoeDameron
aktív tag
Szegény fejlesztők, nem lennék a helyükben a heti szinten érkező új ötletek, kívánságok halmazától agyonnyomva. Dolgoztam egy szoftverfejlesztőnél, kis adathalász programokat gyártottunk, de mikor tesztelésnél bedobtam új ötleteket, és a programozó rájött hogy ezt tényleg bele kellene rakni, és hogy az mennyi időbe telne miközben határidő is van, sikoltozva tiltott le hogy a főnöknél ezeket megemlítsem.
Minden kis hülye kívánság az sok nap fejlesztést igényel, szegények úgy el lehetnek havazva, nekem van gyomoridegem. -
Emirates777
tag
Vidi a Javelin-ről.
[link][ Szerkesztve ]
-
veterán
a starlinert majd 400 dolcsiért fogják adni, de már előre szóltak, mielőtt elkezdenének alakulni a topicok hogy "miért kerül ennyibe", hogy nagy hajó, sok új játékmenetbeli érdekességet tartogathat, és persze hogy senkinek sem KELL megvennie, játékban is elérhető lesz ugyanúgy ahogy minden más.
kíváncsi leszek mit találtak ki a concept artistok a 890 Jump nagyon bejött, és ez is hasonló kategóriában indul.
illetve elég vicces hogy egy E3 előtt Ben által nyílvánvalóan viccesen mondott "star citizen lesz a legjobb játék az e3-on"-ra mennyien haraptak -.-
mondjuk nem azt mondták hogy nem lesz egymás után két concept sale?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Yllgrim
őstag
válasz Emirates777 #28045 üzenetére
Szerintem csunya is meg teljesen konstrukcio hibas, a lovegek elhelyezese borzaszto, ugy kellett megoldaniuk hogy tudjanak elore koncentralt tuzet adni, amellett meg ha kell tudjanak oldalra is szort vagy akar zaro vagy koncentralt tuzet is adni, ezt at kellene tervezni de nagyon.
A hajo orrat meg kellene emelni ahhoz hogy tudjam az also lovegeket rendesen hasznalni pl elore, az a "gerinc" alul ertelmetlen es a nagy loveget is kitakarjak a kicsik...
Miert nem tudnak fogni egy rendes tervezot aki ezt ugy ertelmesen meg is csinalja...?
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Emirates777
tag
válasz Yllgrim #28047 üzenetére
Van benne igazság amit mondasz.
Speciel én így a hajtóművek felől nem is láttam még ezt a vasat.
Ez majd úgy is tesztrepülésen dől el szerintem ez a fegyverzeti kérdés, ott fogják majd látni a gyenge pontjaikat is biztos vagyok benne. De ha nem okés majd jön Chris és megaszodja hogy ácsi nem úgy van az![ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
Stinggel fent vagyunk a CHAT1-ben, lehet jönni játszani lassan.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Yllgrim #28047 üzenetére
A külseje nekem tetszik, az oldalágyús konsturkciót nagyon tetszik hogy középkori csatahajóról mintázták, a parancsnoki torony is viszonylag jól belesimul az építménybe, de azért így is eléggé kiemelkedik, és azt még szerintem nem fogták fel, hogy ez csata közben mivel fog járni. De majd kitapasztalják. :-D
Egyébként az az ötlet hogy a nagy ágyú az körbeforog, és a kis ágyúk az oldalában helyezkednek el, az a világháborús csatahajók alapján készült, azokon is a főágyúk lőttek a lehető legszélesebb szögben, és sok kis ágyú volt amelyiknek eléggé behatárolt volt, hogy merre tüzelhetnek. A holtterek lefedéséhez szükséges hogy legyen vadászkísérete persze. Vannak saját gépei erre. Biztos faragnak még rajta, hülyére tesztelik, jó lesz ez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Wise (ex-TransferWise)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok
- Dolby Atmos / DTS:X hangprojektor HT-G700
- Bomba ár! Lenovo Miix 700-12ISK : m7-6G I 8GB I 256GB SSD I 12" QHD Touch I Cam I W10 I Garancia!