Új hozzászólás Aktív témák
-
Szőrös
veterán
válasz SkyS1gn #28647 üzenetére
"töredékét sem láttunk annak amit ígérnek"
Az, hogy valamit nem látsz nem azt jelenti, hogy nincs. Lásd pl "szivárogtatás" amikor is kikerült jó pár olyan asset amiről szerintem kb senki sem tudta, hogy már egyáltalán van.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz Szőrös #28651 üzenetére
vagy legalábbis hogy készül.
Az eredeti, 2012-es The Pledge "fogadalomban" is azt mondták, a tőlük telhető legtöbbet igyekeznek megcsinálni, és rendszeresen időközönként beszámolnak arról hogy hogy haladnak, illetve a mérföldkövek eléréséről. Úgy gondolom ehhez eddig tartják magukat. Az hogy a szivárogtatás mennyire volt szándékos vagy sem, igazából mindegy, mert láthatóan több asset került ki, mint amennyi hivatalosan be volt jelentve hogy készül.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Amúgy megjött Ben válasza
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #28655 üzenetére
Azt elötte is láttuk mind.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
_Gugu_
tag
Szerintem a mostani nyafogásnak csak annyi az oka hogy a FPS modul késik (ezzel együtt feltételezhetően a social is)
Szóval pont azt a részt nem látja senki ami kiemelné a játékot a többi közül.
Persze anno marha jó volt az arena commander (kicsivel több mint egy éve hogy kijött), de a megjelenés óta nem tettek bele eget rengető újdonságokat.
Én úgy érzem ha a mostani nehézségeken túl lendülnek, és lesz FPS, multicrew akkor már látni hogy ebből lesz egyszer social, az emberek kicsit vissza veszik a nyafogást (vagy marad a mikor jön már része). -
veterán
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #28650 üzenetére
"Erre most itt van ez, merész, túl merész is... aztán majd meglátjuk hogy bebukik-e vagy sem. Inkább kockáztatom most erre a pénzem hogy kapjak egy lehet hogy fantasztikus játékot (vagy bukjam el), mint kiadjak még 3 ugyanolyan COD-ra vagy tucat-rpg-re pénzt. Szóval befizettem, lássuk mire vagytok képesek, aztán max elbukom az árát vagy egy középszerű játékot kapok a pénzemért."
101%-ig egyetértek
Viszont a sírás jogát továbbra is fenntartom!Ja még egy dolog, hol van már az FPS modul?
[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
veterán
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Emirates777
tag
válasz Menthirist #28661 üzenetére
Azt nézem ebben a videóban hogy megcsinálták a hangsebesség átlépésnél jelentkező pára kiviállást cool!
-
veterán
válasz Emirates777 #28662 üzenetére
mármint az átvezetőkben? Mert ugye ilyen csak légköri repülésnél lehetne, ami meg egy ideig még biztosan nem lesz a játékban.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Emirates777
tag
válasz Menthirist #28663 üzenetére
Igen pontosan 0:09-nél látszik szépen!
-
veterán
válasz Emirates777 #28664 üzenetére
én nem feltételezném hogy a játékban is benne lesz.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Emirates777
tag
válasz Menthirist #28665 üzenetére
Ahogy CR-t ismerem szerintem tuti!
-
veterán
válasz Emirates777 #28666 üzenetére
2040-ben
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
-
Volfram42
senior tag
Egy kicsit megkésett hír az ipon-on.: [link]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Emirates777
tag
Közben felrakott Teller egy ilyen vidit.
[link] -
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Volfram42 #28669 üzenetére
Pedig pontosan az történt amit ez a Ben gyerek tagad. Beígérték tavaly, hogy idén március, aztán meg benyögték, hogy többet nem mondanak időpontot majd megjelenik amikor megjelenik. Hát kösz a semmit Ben apó lassan a júliusnak is vége lesz... és valljuk be nem ezért a huzavonás szó kirakósért támogattuk ezt a játékot. Nálunk egy project a cégnél összességében másfél év, ha egy hetet késünk már "válság" telkonfok vannak. Nem fél év egy hét!
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 77.PX_Drebil #28671 üzenetére
De -gondolom- nálatok egy projekt költségvetése fix. Vagy hányszor fordult elő veletek, hogy kiírtatok egy 2 milliós projektet, egy év múlva meg már 30 millió volt ugyanarra a projektre?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Diopapa
addikt
válasz 77.PX_Drebil #28671 üzenetére
Az AC esetében is ez volt, a határidő lejártakor közölték, hogy "pár hónap", majd eltelt 3 hónap, 4.... Végül fél év csúszással jelent meg. Az FPS modulnál meg úgy gondolkodtunk, ha semmire sem jó a Cryengine, az FPS-re azért biztosan, emiatt hamar össze lehet kalapálni. Nos, úgy néz ki, mégsem...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #28672 üzenetére
Valóban uh de rémes lehet több pénzből gazdálkodni jujj. Nálunk általában csökkentik a keretet. Magyarázkodni lehet, csússzanak egy-két hónapot rendben van. De ez már a " művelt amerikai" szavaival élve: Bull shit!
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #28671 üzenetére
A játékiparban azért egyáltalán nem meglepő, ha egy hivatalos bejelentés után eltolják az időpontot. Anno a Watch Dogsot is áttették egy fél évvel későbbre, az idei évre is ígértek pár címet, 2016 lett belőlük: Mirror's Edge, Uncharted 4, aszem a Division és a Quantum Break is. Sz'al azért mert eltolnak egy határidőt egyáltalán nem lehet elővenni őket, nekem egyedül azért nem tetszik ez az egész, mert már korábban hangoztatták, hogy nem mondanak időpontokat, erre utána mégis mondtak, és persze befürödtek vele. Amit nem szeretek az az össze-vissza beszélés, de ha csúsznak valamivel hát ok, ebben az iparban mindennapos eset.
-
mrfire
őstag
válasz Diopapa #28676 üzenetére
Ha egy kiadó elvárásait kéne teljesíteniük, akkor az FPS is kijött volna időben, abban a gagyi formában, ahogy először megjelent volna, és 4v4-es meccsek lennének max. egy gyenge lobby rendszerrel. Ezért utálták annyian a Watch Dogsot is, mert tele volt elsumákolásokkal, és nem teljesítette a beígért dolgokat. De most nem azért szeretjük az SC-t, mert nem kötnek kompromisszumot a minőségben? Mi meg nem is olyan helyzetben vagyunk a CIG-gel szemben, mint egy kiadó, mert ok, hogy fizettünk valamiért, de nem azért, hogy pontban ekkor és ekkor kapjunk valamit.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Diopapa #28673 üzenetére
Ahogy én néztem a felvételeket, meg a nyilatkozatokat, nem az FPS modullal van a baj, hanem azzal, hogy nehéz összehozni, hogy az egész program/motor/nemtommi több embert legyen képes fogadni. Szerintem az FPS már kész van, meg is jelenhetne, csak a hátterét kell még megoldani, de ez ugyanúgy fog kelleni az AC-hoz is.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 77.PX_Drebil #28674 üzenetére
Akkor is, ha annyival többet is kell beletenni? Hogy tartanád a másfél éves határidőt, ha a 2 millás projekted egy éven belül 30 millás lenne és annyival többet is kéne csinálnod? Mindezt úgy, hogy a kezdetekkor 2 millára számítottál és azzal kalkuláltad a másfél évet.
BTW, ahogy mások írják, csúsztattak már el ennél jóval kisebb scopa-al rendelkező játékokat is, néha készeket is, hogy ne ütközzenek más játékok megjelenésével.
Ez megint olyan Derek Smart-os hozzáállás... Tényleg az a baj, hogy ennyire összetettre és jóra akarják megcsinálni a dolgokat? Jobban örülnétek, ha minden egyszerűbb lenne, csak azért, hogy hamarabb megjelenhessen?
(#28673) Diopapa: Az persze igaz, hogy a CE-t erre találták ki, de abba hányan gondolnak bele, hogy ez egy átalakított CE? Nem egyszerűen FPS kell, de az FPS-modult úgy kell elbírnia, hogy közben maradjon erőforrás a hajókra is, mikor már nem planetside-on fognak az emberek szaladgálni, hanem egy térben mozgó térben, aki körül más terek is mozognak...
Tudtommal a legnagyobb probléma ezzel is az volt, hogy a CE nem volt felkészítve a változó gravitációra, márpedig az FPS-modul egyik nagy fícsöre a ki/be kapcsolható gravitáció és az ez által teljesen megváltoztatott mozgási-rendszer.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz Nathan Boggs #28678 üzenetére
Igen, a netkóddal szívnak már egy ideje, de itt még nem is arról van szó, hogy az FPS-t összefésülnék az AC-val, simán az FPS szintjén vannak vele problémák. Azután meg kell oldaniuk az instancelést a külön fizikával a hajók fedélzetén, hogy a most elkészített netkód azt is bírja, maikor 32 hajó van egy pályán és azokon több ember.
-
vaakuum
addikt
-
Diopapa
addikt
válasz TESCO-Zsömle #28679 üzenetére
Ebből a szempontból a CE-nek az a baja (és a többi motornak is btw), hogy nincs felkészítve, több gravitációs sík kezelésére (miért is lennének). Az FPS-nél konkrétan az a gond, hogy hogy béna a netkód. De kifejtettem már korábban is, hogy ezt azért nem értem, mert az AC is emiatt csúszott legalább 3 hónapot. Akkor miért nem úgy írták át, hogy az fps-re is jó legyen? Bosszantó, hogy többször megcsinálnak valamit, ez így biztosan nem hatékony. (pl a Connie harmadszori újrarajzolása). Ne feledjük azt sem, hogy mennyit elszöszöltek pl a Hornet és a Cutlass damages states-eivel, rá pár hónapra meg kidobják az egészet, mert tök más rendszer lesz helyette. Ezek pénz is időpazarló dolgok.
@(#28681) vaakuum : Ilyet ki mondott? Az SC annyiban más, hogy több különböző stílusú játék van egybegyúrva ami még nem volt eddig. Senki sem mondta, hogy minden bolygón minden város olyan részletes lesz mint pl a GTA5 egy mapja, vagy hogy minden hajó annyira realisztikus lesz mint a DCS-ben a repülési modell, vagy hogy a házadat meg úgy rendezheted be mint a Simsben.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
Az a baj, hogy sokan úgy kezelik az itteni modul megjelenéseket mintha éles játékról lenne szó pedig hát nem.
Amúgy meg csesszétek meg, nyár van tessék menni strandra meg nyaralni vhova meg hajtani a csajokat vagy az asszonyt meg lehet menni vedelni meg mittomén.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #28679 üzenetére
Azzal nincs bajom, hogy szebbre, jobbra akarják csinálni a játékot. Viszont tavaly novemberben pontosan kalkulálható volt a pénzek nagyságrendje és beérkezési üteme.(onnan tudom mert én is megjósoltam és igen kis tévedéssel jönnek is a tippjeim.) Tehát eleve nem ígérek semmit, ha tudom, hogy képlékeny az egész mint a meleg gyurma. Mindazon által mint támogatók mi vagyunk a játék kvázi kiadói, És ezeket a határidőket NEM mi szabtuk meg, HANEM A CIG! Szerintem ez a legcikibb csúszás tipus amikor te határozhatod meg a határidőt a megrendelő azt mondja itt a *urvanagy pénz csináld meg az ötleted erre te határozol meg egy időpontot...aztán ez lesz belőle. Én mint "szponzor" "kissé" csalódott vagyok, és felmerül bennem a kompetencia kérdése. "Mert, ha ilyen szinten nem látják át amit csinálnak, vajon képesek e rá egyáltalán?" Remélem, hogy képesek rá és örömmel fogunk dzsemborizni a PU ban. Sajnos egyre szkeptikusabb vagyok.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #28671 üzenetére
máshol meg nem ilyen a projekt levezénylése. Ez van. Ti gondolom nem egy olyan projektre mondtok fix időt, ami az idejének első felében még folyamatosan nagyságrendeket nő. Mintha azt mondanád, hogy az áll a szerződésben januárban hogy legyártotok 10 ezer nadrágot következő év decemberére, aztán még abban az évben hozzácsapnak még 100 ezer nadrágot, 50 ezer pólót, 75 ezer inget, stb. Naná hogy a határidő csúszik.
Egy olyan játékot mint amit eleinte rebesgettek, szerintem azt is 2-3 év megcsinálni. Egy olyan méretűt mint amit itt, az 5+. Ez játékfejlesztés, itt nem 1.5 éves távlatokban gondolkodnak...
Diopapa: Attól függetlenül hogy mire jó a cryengine és mire nem, már eszeveszetten át van írva. most fejezték be a kamera-centrikus koordinátakezelést renderinghez (ami mellesleg az UE-nél sem ilyen tudtommal), most gondold el amikor egy játék motorját úgy átírják hogy a koordinátarendszerig totál más az egész. A Cryengine jó, mert pont ott erős ahol kell: marha nagy polyszámmal bírkózik meg out-of-the-box, és egy rakat jó minőségű LOD-szabályozó és megjelenítő algoritmussal rendelkezik. Emellett hiába a játék motorja, ha a backendet most írták át GIM alapúra hogy normális matchmaking is legyen, illetve most csinálják az UI részét a multicrew hajókra való matchmakingre. A felszabaduló időben csiszolták az animációkat, javították a pályák bevilágítását, stb. Nem hiszem hogy nehéz észrevenni, hogy nem csak abból áll az fps modul, hogy 10 embert bedobunk egy összedobált pályára.
77.PX_Drebil: "Nálunk általában csökkentik a keretet."
De felteszem nem 50x annyi munkára. Programozásban bőséggel előfordul hogy egy probléma nem akkora lesz, mint amit eleinte feltételeztek, a megoldás nem lesz megoldás, ergo az egész kalkuláció elszaródik. Nem véletlen van köreinkben egy mondás: Ha a programozó mondjuk 3 órát mond a feladatra, azt vedd 3 napnak, és felfele kommunikálj egy hetet. Akkor talán (!) nem fog csúszni az egész.
Illetve ahogy mrfire kolléga is mondja, a játékiparban rendes kiadós felállásban sem ritka amikor fél-egy évvel eltolják a játék megjelenését. Sőt, ezt neked nem ritkán csak 1-2 héttel a megjelenés (!!!!) előtt kötik az orrodra. A GTA 5-öt úgy kaptuk meg 1,5 évvel a 360-ra való megjelenéshez képest, hogy a játék már készen volt. Persze feljavították a grafikát, de mégis, a hangok, az animációk, a küldetések, stb... ezek már mind készen voltak. És tudod mit? Jól tették, mert végül egy jó terméket tettek le az asztalra. Torkig vagyok már azzal, hogy a nagy kiadók is rusholnak kiadni valamit, aztán meg háromnegyed év patcheléssel megy el hogy játszható legyen, ez alatt meg megunod magát a játékot is, mert kevés, és egyszerű mint a faék.#28677: +1
#28678: Minden programfejlesztésben probléma, hogy ha több ágon halad a fejlesztés, akkor ezeket össze is kell merge-elni egybe. És ez nehéz. Itt is az van, hogy van olyan feature, ami már az fps-be bekerült, az AC-be még nem, vagy fordítva. Sőt eltérő cryengine verziót használhatnak épp. Ezt pedig szinkronba is kell hozni kiadás előtt. Most is írtak vagy beszéltek erről, hogy gőzerővel lapátolják át a kódot a branchek között hogy közös alapra kerüljenek.
TESCO-Zsömle: mások scope méret változás nélkül is csúsztattak fél évet. Itt pedig ugye folyamatosan megy pl a modulárisra való átalakítás, beleértve az fps karaktereket is. Ennek a cryengine-nek pedig már nem sok köze van az eredetihez. A komplett hangrész le lett váltva, PBR rendering, lokális fizikai gridek, megváltozott netkód kliens és szerver oldalon is, boostolt fizika, más betöltési stratégia, stb. lehet sorolni.
Diopapa: "Bosszantó, hogy többször megcsinálnak valamit, ez így biztosan nem hatékony"
Persze hogy többször megcsinálták. Megcsinálták a 300i-t, de át kell alakítani az új damage shaderhez. Sőt, újra át kell alakítani a modularitás támogatásához (ami csak 2014 novemberében jött be mint megszavazott feature). Nem tudom mit gondoltok, milyen rég volt 2014 novembere, de de játékfejlesztés szempontjából kb tegnap.
"rá pár hónapra meg kidobják az egészet, mert tök más rendszer lesz helyette."
A programfejlesztés ilyen. Én is dobtam már ki két hétig csinált kódot egy sprinttel később, mert találtunk jobb megoldást. Eleinte úgy voltunk hogy az első megoldás is limitációkkal de elég lehet a későbbi feladatainkhoz, de gyorsan kiderült hogy nem. Tudod ha előre tudnék minden hibát, következményt és mindent amit az életem során megtanulok, akkor biztosan jóval hatékonyabb organizmus lehetnék De az ember sem így működiktorz on borz: mi lenne ha nem kapnánk update-eket, megmondom... 2012-ben bemutatják a játék alap verzióját (mint az E3-on szokták). Sokaknak tetszik, jön pár trailer, mondják hogy 2014 végére megérkezik, pont. Az ember vár 2014 közepéig, amikor várja hogy elkezdjenek szállingózni az infók, de bejelentik, hogy nagyobb volumenű játékot akartak, így módosítanak rajta, csúsztatják 2016-ig. Az emberek várnak, 2016-ban mondjuk bejelentenek még egy fél éves csúszást (kis hőzöngés, de "no one gives a bat's eye"), aztán kidobnak egy bugos bétát, ami alapján rá kell jönniük hogy kell még erre munka, kiadják 2016 végére, és még egy jó fél-háromnegyed évig patchelgetik. Mi is lenne ez? Egy játék, ami a bemutatót követ 4. évben jön (előfordult már, a Last Guardiant a 2009-es (!) E3-on mutatták be először, és még nincs kész), a játékra magára meg ráköltöttek 5 év fejlesztési időt. Ez teljesen de teljesen általános lenne. Tényleg, az embereket egy fikarcnyit sem érdekelné hogy eddig fejlesztették. Teljesen általános. De így hogy kapunk infót, így mindenki fél év változásokon pörög.
77.PX_Drebil: Igen, ha nem külsőleg határozzák meg a határidőt, akkor JOGODBAN ÁLL módosítani azon, ha nem vagy elégedett a minőséggel, és megteheted mondjuk anyagilag. De most komolyan azon puffognak itt emberek, hogy azt mondták, xy időre jó lesz, közeledvén meg rájöttek, hogy ez még nem az a minőség, így eltoljuk? Most már az idő fontosabbá vált mint a minőség? Hát gyerekek, akik ilyen játékokat akarnak (óramű pontossággal megjelenő bugos Assasin's Creed-eket pl), azoknak van bőven lehetősége. Hajrá. Milyen jól is jártunk az AC Unity-vel, hogy nem kellett rá annyit várni!
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
Yllgrim
őstag
válasz TESCO-Zsömle #28687 üzenetére
Hisztit mindenkinek!
Ja, amugy rendben van ez igy ahogy fejlesztik, idoben is terben is, hamar kezdodott a raporges meg a felizgulas Nyugaver csigalom van Soon
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #28686 üzenetére
+1 szinte mindenben inkább késen a játék, de akkor legyen jó, nekem a minőség fontosabb, mint egy fix megjelenési dátum...
ha kijön egy játék ami elvan cseszve bugok miatt, vagy nem teljes a gameplay az általában a kiadó határideje miatt van, itt megvan az az egyedi helyzet, hogy ilyenről itt szó sem lehet, csak az utóbbi egy hónapból ott van a az F1 2015 vagy az Arkham Knight amik teljesen el lettek cseszve és kibírtam volna néhány hónap késést egy játszható verzióért...
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
válasz Drenadar #28690 üzenetére
kiadják amint olyan állapotúnak ítélik meg. attól hogy nem tökéletes állapotban adják ki a cuccokat hogy teszteljük, még nem jelenti azt hogy bármilyen állapotba kiadható. Árgus szemekkel vislatja az egész sajtó minden lépésüket, ha megint kiadnának egy teljesen játszhatatlan verziót mint ahogy kezdődött az AC is, a keselyűk már le is csapnának rá. Látod, minden negatívabb hírt milyen szinten felkap a média.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Menthirist #28686 üzenetére
Alapjában elég érthetetlen számomra, hogy miért azzal véditek a CIG et, hogy „más játékok is késnek”. Ez egyszerűen nonszensz! Ja ha valaki késett egy játékkal a kilencvenes években, akkor az utána készülő játékok készítői pezsgőt bontanak, hogy most már késhetünk, hiszen meg van a precedens. Pontosan egyre kevesebb rossz időkalkulációnak kellene születnie, mert akkor megnézem, hogy x cég, y munkát z időre becsült, és z+v idő alatt készült el, akkor én ha ennyivel nagyobb vagyok x cégnél és y*m munkát vállalok, akkor az kb. z+v*k lesz a végső idő. Bocs a durva példáért, de ha te megbízol egy festőt, hogy fesse ki a lakást bevállalja két hétre, aztán a negyedik héten még mindig a glettelésnél tart. Felteszed neki a kérdést, hogy hogyan is gondolta ezt, és azt a választ kapod, hogy más festők is késnek és ez a természetes. Akkor megnyugszol, és mosolyogva vissza mész sátorozni az erkélyre a két gyerekkel meg az asszonnyal? Hát nem hiszem.
Tavaly novemberben (2014 11.) tisztán látszania kellett, hogy milyen anyagi és technikai feltételeik vannak a munka elvégzésére. Vagy nem fordítottak elég figyelmet a becslésre, vagy el*urták rendesen. Szerintem nem kezdők dolgoznak a CIG-nél úgyhogy mind a két esetben kérdések merülnek föl!
Ti mindenáron véditek az alig védhetőt. Én szkeptikus vagyok, de ha valami nagyon jó sül ki a végén, akkor számon kérhetitek rajtam, és én elismerem a tévedésem.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
tkondor
tag
válasz Drenadar #28690 üzenetére
amit meg is értek, az AC alphában jobb minőségű, mint mondjuk az Elite Dangerous (persze csak a harcrendszerre gondolok itt), olyan alphákat akarnak kiadni ami más kiadónál a béta vagy a megjelenési verzió, szerintem ezt csak ünnepelni lehet
az persze vitatható, hogy talán túlzásba viszik a minőséget, mivel csak alpháról van szó, igazából senki sem várja el, hogy hibátlan legyen, de nekem itt nincsen ellenvetésem, ha nem lennének heti szinten tájékoztatások akkor valószínüleg már én is kiakadtam volna valahol, de így pontosan tudjuk, hogy milyen akadályok és nehézségek vannak hétről hétre, ...én azt mondom, hogy fél év csúszás mindenbe belefér, tehát ha az fps modult tavaszra ígérték eredetileg, akkor az őszszel való megjelenés nálam teljesen normális lenne, ha mondjuk a modul 2016ig csúszna, akkor igen, akkor már én is aggódnék..
Star Citizen nick: Horus
-
Diopapa
addikt
válasz tkondor #28693 üzenetére
Ez erős túlzás. ED-ben már bétában sem voltak olyan bugok, hogy pl fordítva van a pilóta fején a sisak, vagy mondjuk áll a pilóta az ülésben.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Jack@l
veterán
válasz 77.PX_Drebil #28692 üzenetére
Pontosan erről van szó, biztosan tudják hogy a mostani késés mennyit jelent majd a végleges játékban, csak elég szar lenne letenni egy 2018-as dátumot a backerek elé...
Fogadok hogy ősszel be lesz lengetve a hír: az egész motort át akarják írni hogy szuper dx12-es legyen, de ez nagyon sok ideig tart majd és ezért nem adnak ki szinte semmit, blablabla. (egy évig megint játszhatnak a backerek a 2 fps pályán, meg a 3 dogfightoson)[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #28692 üzenetére
nincs ebben semmi nonszensz. Ez olyan mint hogy a gyártásban nincs selejt nélküliség. Programozásban sem lehet felkészülni minden eshetőségre, és nincsen hiba nélküli kód.
"Ja ha valaki késett egy játékkal a kilencvenes években"
Egy pár nagyságrendet nőtt azóta az elvárás, ami a modelleket és látványt illeti. Régen egy jó "nagy költségvetésű" játékot össze tudott pár ember dobni, ma már nem véletlenül kell többszáz fő ehhez."Pontosan egyre kevesebb rossz időkalkulációnak kellene születnie"
Bocs, de nagyon nem vagy képben a fejlesztési időbecslés terén. Legalábbis egy sima kétkezi munka szintjére degradálod az egész komplexitását. Azt kell hogy mondjam, programozóként van egy kis rálátásom arra, hogy pl milyen egy scrum fejlesztési metodológia, hogy vannak a feladatok felosztva, beosztva, mi történik ha extra igény jön, vagy változik a meglévő, hogy lehet beilleszteni a fejlesztési menetbe. Ez nem szobafestés szint. Ezt nem lehet kétkezi munkára való munkaidőbecsléssel összehasonlítani (bár ott is bőven van olyan, hogy fel kell újítani egy autót mondjuk, de a homokfúvás után derül ki hogy milyen is az állapot. Erre még jönnek a módosítások, a szállítói késlekedések, stb. Lehet hogy nálatok olyan a munka, hogy biztosra tudtok becsülni előre x hónappal, de nálunk nem."Tavaly novemberben (2014 11.) tisztán látszania kellett, hogy milyen anyagi és technikai feltételeik vannak a munka elvégzésére."
Ez sem ilyen egyszerű. Simán benne van, hogy látták a problémákat, de nem volt emberük hogy megcsinálják, ezért azt mondták, kiadják így, szarul. Aztán felvették a crytek-es fickókat, hoppá, hirtelen lett ember aki ért ahhoz hogy ezeket megcsinálja, és más téren is lettek jobb ötletek. Te ezek szerint kidobtad volna a félkész selejtet a parasztnak, ők meg úgy gondolták, hogy akkor rakjuk rendbe és adjuk ki jobban, mint ahogy eredetileg akartuk. Nem mondanám hogy az ő elképzelésükkel lennének problémáim. Emellett igen, ők is hibáznak. Mindenki hibázik, mindenki feltételez szoftverfejlesztésben olyat (különösen ha olyan komplexitású dolgot csinál, amilyet más még nem), amiről később kiderülhet hogy tévedés. Azt kell felfogni, hogy ez nem egy olyan munka, amit ha az ember 30 éve csinál, már szinte nem csinál hibákat. Ez nem olyan, hogy ha felújítottam 1000 kocsit az életemben, akkor már az 1001-edik is problémamentes lesz, rövidebb idővel. A szoftverfejlesztésben a technológiák, maguk az eszközök folyamatosan drámaian változnak alattad, mintha minden autót más és más eszközökkel kellene felújítanod. A tapasztalat persze sok hibától megvéd, de koncepcionális hibák ettől még ugyanúgy előtted lehetnek, akár 1, 10, 100 vagy 1000 játékot tettél le az asztalra."Ti mindenáron véditek az alig védhetőt"
Nem, mi az alapján védjük a védhetőt, hogy talán kicsit jobban rálátunk a szoftver és játékfejlesztés világára. Ez alapján pedig nincs itt semmi látnivaló. Átlagos nap a gyárban." Én szkeptikus vagyok"
Számtalanszor kifejtettem hogy én is az vagyok. Viszont nem rovom fel hibának, ami tudom hogy általános velejárója ennek a folyamatnak. Tudom, mert látom hogy mások is szembe kerülnek ezzel.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Diopapa #28694 üzenetére
ilyen bugok lehet hogy nem, ugyanakkor nem is ugyanaz pl a fizika komplexitása (a fizikai alrendszerből jön a legtöbb bug). Illetve az ED-n sem javított a bugmentesség abban, hogy pár hét után már meg se forduljon a fejemben hogy elindítsam. Többet játszottam az SC-vel jelenlegi állapotában mint az ED-vel végleges kiadása óta.
Jack@l: "Fogadok hogy ősszel be lesz lengetve a hír: az egész motort át akarják írni hogy szuper dx12-es legyen"
Ezt várhatóan a crytek fogja megcsinálni, ahogy az oculus támogatást is ők csinálják, a CIG csak igyekszik átvenni. Emellett ezt a játékot igenis low level apira kell hogy kiadják. Én nem várok kevesebbet ennél, nálam a dx11 az SC alatt már csak arra van hogy lehessen játszogatni addig amíg nincs dx12 vagy vulkan. Szóval számomra elvárás a low level apira való áttérésük, és akkor leszek csalódott ha nem történik meg.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
EFRM
tag
válasz Menthirist #28696 üzenetére
""Pontosan egyre kevesebb rossz időkalkulációnak kellene születnie"
Bocs, de nagyon nem vagy képben a fejlesztési időbecslés terén. Legalábbis egy sima kétkezi munka szintjére degradálod az egész komplexitását. Azt kell hogy mondjam, programozóként van egy kis rálátásom arra, hogy pl milyen egy scrum fejlesztési metodológia, hogy vannak a feladatok felosztva, beosztva, mi történik ha extra igény jön, vagy változik a meglévő, hogy lehet beilleszteni a fejlesztési menetbe. Ez nem szobafestés szint. Ezt nem lehet kétkezi munkára való munkaidőbecsléssel összehasonlítani (bár ott is bőven van olyan, hogy fel kell újítani egy autót mondjuk, de a homokfúvás után derül ki hogy milyen is az állapot. Erre még jönnek a módosítások, a szállítói késlekedések, stb. Lehet hogy nálatok olyan a munka, hogy biztosra tudtok becsülni előre x hónappal, de nálunk nem."lol
Kompetens tarsasagok altalaban nemcsak jol terveznek, vegeznek, de idoben tudnak korrigalni es vegig is viszik a projektet.
ehhez persze nem art ha van jo terv es jo szakik, ugy latszik nalatok sajnos valamelyikbol hiany van, igy raadasul mivel ennyit latsz a kis vilagbol programozokent, azt hiszed ezt mindenhol igy van es benyalsz mindent CIGtol is... vicces es tragikus is egyben. bar te irtad korabban hogy 3orabol nalatok 1 het lehet. ehhez nincs mit hozzafuzni Fura egy programozó vagy te azt meg kell hagyni..amúgy 2 szó - 1 kifejezés : "feature creep"
szerintem ebbe a kútba esett bele az SC fejlesztése.
Tök mind1 mennyi pénz jön/jött be, CRnek és a kedves csapatának MEG KELL(ett volna már rég) HÚZNI egy vonalat, hogy akkor itt ennyi és leülni a tervezőasztalhoz/táblához, lerajzolni mit szeretnének és azt addig megcsinálni. Lehetőleg nyitottan, ha vannak távolabbi terveik is, hogy meg lehessen toldani, ahogy azt mindenhol szokták.. Asseteket gyártani, szépeket mondani a hülye is tud. Kezdték volna a multi kóddal, hisz több ezer dolláros multi hajókat igértek, és annak is tudatában voltak, h milyen a multi a cryengineben. Ennek ellenére ők nagyszabású MMOt vizionáltak óriási hajókkal, grandiózus csatákkal és anyám tyúkjával.
Őrület, hogy ez senkit nem zavart.Mondok jobbat; akkor kezdték volna a single játékkal, és később kapcsoltak volna multi módba..
Csak fektették volna le az alapokat szilárdan. -
Jack@l
veterán
válasz Menthirist #28698 üzenetére
Ezzel nincs is baj, csak ne ez legyen a kontentek elmaradásának a megmagyarázása...
@EFRM: második fele a mondandódnak abszolut egyetértős, multi kódot meg egy év után ha nem sikerült elfogadható szintre hozni, akkor félő hogy még sokáig nem fogják. (ide kéne pár normális szakember, nem csak grafikusok...)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...