- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Gugu_
tag
Sziasztok úgy tűnik én is megfertőződtem
Joy beállításhoz valahol találni segítséget? -
_Gugu_
tag
Hali amit találtam kis segítség bill és joy konfighoz:
[link](igen tudom körülményes, de amíg nincs ló addig talán jó lesz ez is)
-
_Gugu_
tag
Csak az érdekesség végett (és persze segítség a beállításhoz)
[link][ Szerkesztve ]
-
_Gugu_
tag
Üdv emberek úgy tűnik itt ragadtam, (a próbából csak pack vásárlás lett)
Láttam itt fent a hajó "adatbázist" oda írjam be magam beírhatom magam, vagy hogy működik? -
_Gugu_
tag
Én ugyan inkább csak olvasom a forumot mint írok bele, de aszem nem jött át hogy miről szól a játék, ha egyenlő feltételeket akarsz akkor ajánlom a Q3 at ott teljesen egyenlő feltételek mellett lehet lövöldözni a másikra.
De ez a játék nem erről szól.Nekem is van nem egy játék ami nem jön be ettől még nem járom a különféle fórumait hogy osszam az észt.Reménykedsz hogy jó lesz, akkor reménykedj, nem kell egy fillért sem bele ölnöd várj türelemmel aztán ha 2 év múlva még mindig tetszik akkor megveszed
-
_Gugu_
tag
Elméleti kérdés :veszek egy packot amihez delux hangár jár de gazdag vagyok veszek mellé egy hajót amihez discount
Na ebben az esetben mi a helyzet a hajókkal és a hangárokkal? -
_Gugu_
tag
válasz SkyS1gn #11374 üzenetére
Gyakorlatilag ugy tudod eladni ahogy vetted, szal ha van egy packed és egy hajód és eladod a packet akkor bukta a beta stb ,a másik hajód megmarad ill a pénzt a storeban megkapod szóval vehetsz másik packet pld (ha nem volt alfa acountod csak béta akkor szerintem nem buksz semmit max veszel másik packet ugyanugy béta accal)
-
_Gugu_
tag
válasz Menthirist #12011 üzenetére
Nem is igazán értem hogy eddig miért nem született egy játékhoz sem ilyen (vagy csak én nem játszottam vele)
Most nem feltétlenül a managment részre gondolok, de akár a saját acountoddal belépve, csekkolni statokat fejlesztéseket stb. -
_Gugu_
tag
Nézzétek mit találtam:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/222451/atlas-avionics-star-citizen-ship-control/p1http://atlas-avionics.com/
(nagyon nem volt időm tesztelgetni munka miatt, csak annyira hogy működik)Nekem egyelőre igényesebbnek tűnik mint a RoccatGrides megoldás.
-
_Gugu_
tag
válasz tigerwolfhun #21881 üzenetére
Nah androidos kis app:
Gépen elindítod a host progit, nem is csinál mást csak annyit ír hogy receiving conections
A telefonon tableten stb-n telepíted az apk-t (esetleg beállításoknál engedélyezni kell az ismeretlen forrást is mivel nem hivatalosan a play ből lett töltve)
Az apk-t elindítod és elvileg jobb oldalt van egy olyan lehetőség hogy enter Ship OS information
Protocol adress a gép ip címe
(a protocol portot egyelőre nem bántottam,gondolom egyelőre nem is ajánlott)
Ha AC-n kívül szeretnéd tesztelni akkor nyiss egy sima notepad dokumentumot kattints bele egérrel és kezd el nyomogatni az appot. -
_Gugu_
tag
Srácok beváltott AMD kupont lehet giftként tovább adni?
-
_Gugu_
tag
Ezt a legkönnyebb kivédeni, alapból feltételezek egy töltési időt amíg váltok a két poszt között.
Két másik opció
Mondjuk percenként csak 1x válthatsz, vagy oké válthatsz 6x is de minden váltás 10mp ig tart(ilyenkor azért szerintem megfontolja az ember hogy otthagyja e a kormányt, lövésztornyot konyhát stb.
(most csak dobálóztam persze a számokkal, majd az AC2 ben kiderül) -
_Gugu_
tag
válasz Drenadar #23420 üzenetére
A toronyban cserélheted a fegyvert.
A belső térről szerintem annyit, hogy ha egyszer moduláris lesz a hajó az én első dolgom lesz kitenni őket és valamire (nem tudom mire) cserélni, a frici azért nem tetszett mert olyan mint egy kamion, ez meg egy rabszállító...[ Szerkesztve ]
-
_Gugu_
tag
válasz PoeDameron #24213 üzenetére
Öhmmm mire is gondolsz pontosan?
-
_Gugu_
tag
Amit a DCS honlapján látsz azok ingame cockpitok (vagyis fizikailag nincs meg) talán az egyetlen halandó ember számára elérhető fizikai cockpit elemek azok a Saitek Cessna paneljei
pld
[link]A DCS ben úgy oldották meg a dolgot hogy
A; van 3512 bill kombináció
B; a képernyőn egérrel macerálod a kapcsolókat, gombokat
pld MIG 21 indítás tutorial video:
[link]Szerintem reálisabb megoldás a SC-nél az egyenlőre rajongói szinten álló mindenféle Android telefonra/tabra épülő érintő képernyős megoldások
[ Szerkesztve ]
-
_Gugu_
tag
válasz Nathan Boggs #28500 üzenetére
Off
Csak javaslat hogy olvasd el a könyvet (aztán nézd meg mikor írták)
-
_Gugu_
tag
válasz 77.PX_Drebil #28503 üzenetére
Azért lássuk be hogy akkoriban sok könyvet betiltottak.
Most lusta vagyok utána nézni, de szerintem az exoskeletonos WH40K stb spacemarine elképzelés alapműve. -
_Gugu_
tag
válasz Nathan Boggs #28620 üzenetére
Shortly.... relatív hogy mit is jelent, kicsit olyan mint a soon
Szeretek röpködni és néha hajót nézegetni, de történjen mán valami.....
-
_Gugu_
tag
Szerintem a mostani nyafogásnak csak annyi az oka hogy a FPS modul késik (ezzel együtt feltételezhetően a social is)
Szóval pont azt a részt nem látja senki ami kiemelné a játékot a többi közül.
Persze anno marha jó volt az arena commander (kicsivel több mint egy éve hogy kijött), de a megjelenés óta nem tettek bele eget rengető újdonságokat.
Én úgy érzem ha a mostani nehézségeken túl lendülnek, és lesz FPS, multicrew akkor már látni hogy ebből lesz egyszer social, az emberek kicsit vissza veszik a nyafogást (vagy marad a mikor jön már része). -
_Gugu_
tag
válasz mrfire #28938 üzenetére
Erre konkrétan nem tudok egyelőre mit mondani de pld az ARMA sorozatban a harckocsikkal 3 fővel lehet hatékonyan harcolni, sofőr, parancsnok, lövész nem mondom hogy a legnépszerűbb játék a világon az ARMA de irtózatos hangulata tud lenni egy csapat munkából össze hozott killnek.
-
_Gugu_
tag
válasz tkondor #29133 üzenetére
Inkább az a baj (vagy nem is baj, mert nekem tetszik az ötlet) hogy modul rendszer, a backerek folyamatossan a megkapják az uj tartalmat stb. Szóval az emberek jogossan várják a fejlesztéseket.
Ha csak simán fejlesztenének mint minden "normális" studió, akkor bőven elég lenne (még sok is) a heti videós kérdez felek, beszámolók stb.
-
_Gugu_
tag
válasz Nathan Boggs #29346 üzenetére
Engem kifejezetten érdekelne az org, de egyelőre annyira kevés az info hogy a fene se tudja mit akarok csinálni
-
_Gugu_
tag
válasz Drenadar #29354 üzenetére
Nem a közösséggel van a baj, hanem a marine org al. Vagyis inkább azzal hogy még nem sokat láttunk a FPS modulból. Alapvetően szeretem az FPS-ekt és amit írtak róla tetszik, de addig nem akarok "át igazolni" a marine orgba amíg nem látom hogy ez nekem tényleg bejövős. Lehet azt mondjátok hogy hülyeség, de nem szeretném azt mondani 4 hét múlva hogy bocs srácok mégse
-
_Gugu_
tag
válasz BlackDevil #29462 üzenetére
Szerintem próbálj meg az egér érzékenységgel bűvészkedni egy kicsit, egész jól lehet egérrel is röpködni szvsz.
-
_Gugu_
tag
Na most akkor hogy is van a Reit kapcsán.. ami miatt csábulok cutlass blue-->reti
Mintha olvastam volna hogy beolvasztott pénz nem játszik..?? -
_Gugu_
tag
Fene essen beléjük ez a "teher" reti most nagyon izgatja a csőröm
-
_Gugu_
tag
Mi lenne ha a PH listát, kiegészítenénk egy ingame név oszloppal is?
-
_Gugu_
tag
Ha haza érek emberi időben megyek a tées re.
-
_Gugu_
tag
válasz Menthirist #31024 üzenetére
Nem akarok megint haditechnikázni, de ha már chaf és flare, akkor már a rakétától is függ hogy milyen irányból indítod, hőkeresőnél ugye célszerű lenne a hajtómű irányából,, gondolom nagyobb a radar keresztmetszete egy cutlassnak mint egy avengernek... ezeken a kis pályákon szerintem sok finomság nem jön ki egyelőre.
-
_Gugu_
tag
válasz GypsFulvus2 #31027 üzenetére
Az egyetlen hozzá szólásom hogy ehhez több minden kéne, első sorban nagyobb mappek, hogy ne ez a szemtől szembe harc legyen mindenképpen.
Ugye a radar sem egészen kiforrot, viszont egyszerűen a pálya méretéből adódóan nem nagyon lehet taktikázni...(tudjuk hogy ott vannak, tudjuk hogy ott kell lenniük....) -
_Gugu_
tag
Az igazán hardvore szimulátor szerintem nem lenne nyerő, persze érdekes egy darabig, viszont nem véletlen hogy a szimulátor nagyon rétegjáték.
Anno szerettem a dcs-t pld, de bevallom öszintén hogy már nincs ingerenciám hogy egy felszállassal 15 percig szórakozzak (igazság szerint már a joyt is lusta vagyok előszedni ) a warthunder egyébként jó példa ha ott a középső nehézségi szint egész jól be van lőve, nem túl arcade, de nem kell félévig tanulni repülni -
_Gugu_
tag
válasz laci_8519 #31315 üzenetére
Persze engem is lázban tart a VR, de valahogy szkeptikus vagyok, jellemzően olyan játékokkal játszom ahol több gombot kell használni wint a WASD+egér, nem mintha sokszor de néha jó lenézni a billentyűzetre hogy akkor most mit is csinálok (na nekem ez a bajom a VR-el)
Ugyan nem látok bele teljes mértékben hogy milyen állapotban van a fejlesztés, de a szerverek lerokkanását elkerülve persze, sokkal jobban be lehetne vonni az embereket a tesztelésbe. Hangsúlyozom hogy a tesztelésbe és nem az ötletelésbe hogy mit lehetne még bele tenni!
Az a 5, az szerintem 6,35 EUR
-
_Gugu_
tag
Ez volt már?
[link] -
_Gugu_
tag
válasz PoeDameron #35042 üzenetére
Nem kötözködés kép, de a SC egyik nagy újítása a multicrew ship, sima lövöldözős űrszimulátort láttunk már egy párat.
Szóval továbbra is fenntartom hogy akinek többszemélyes hajója van az azért vette hogy haverokkal játszon. (én pld csak azéárt fizettem többet mint egy sima aurora)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest