Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz 77.PX_Drebil #28692 üzenetére

    Pontosan erről van szó, biztosan tudják hogy a mostani késés mennyit jelent majd a végleges játékban, csak elég szar lenne letenni egy 2018-as dátumot a backerek elé...
    Fogadok hogy ősszel be lesz lengetve a hír: az egész motort át akarják írni hogy szuper dx12-es legyen, de ez nagyon sok ideig tart majd és ezért nem adnak ki szinte semmit, blablabla. (egy évig megint játszhatnak a backerek a 2 fps pályán, meg a 3 dogfightoson)

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

  • Menthirist

    veterán

    válasz 77.PX_Drebil #28692 üzenetére

    nincs ebben semmi nonszensz. Ez olyan mint hogy a gyártásban nincs selejt nélküliség. Programozásban sem lehet felkészülni minden eshetőségre, és nincsen hiba nélküli kód.

    "Ja ha valaki késett egy játékkal a kilencvenes években"
    Egy pár nagyságrendet nőtt azóta az elvárás, ami a modelleket és látványt illeti. Régen egy jó "nagy költségvetésű" játékot össze tudott pár ember dobni, ma már nem véletlenül kell többszáz fő ehhez.

    "Pontosan egyre kevesebb rossz időkalkulációnak kellene születnie"
    Bocs, de nagyon nem vagy képben a fejlesztési időbecslés terén. Legalábbis egy sima kétkezi munka szintjére degradálod az egész komplexitását. Azt kell hogy mondjam, programozóként van egy kis rálátásom arra, hogy pl milyen egy scrum fejlesztési metodológia, hogy vannak a feladatok felosztva, beosztva, mi történik ha extra igény jön, vagy változik a meglévő, hogy lehet beilleszteni a fejlesztési menetbe. Ez nem szobafestés szint. Ezt nem lehet kétkezi munkára való munkaidőbecsléssel összehasonlítani (bár ott is bőven van olyan, hogy fel kell újítani egy autót mondjuk, de a homokfúvás után derül ki hogy milyen is az állapot. Erre még jönnek a módosítások, a szállítói késlekedések, stb. Lehet hogy nálatok olyan a munka, hogy biztosra tudtok becsülni előre x hónappal, de nálunk nem.

    "Tavaly novemberben (2014 11.) tisztán látszania kellett, hogy milyen anyagi és technikai feltételeik vannak a munka elvégzésére."
    Ez sem ilyen egyszerű. Simán benne van, hogy látták a problémákat, de nem volt emberük hogy megcsinálják, ezért azt mondták, kiadják így, szarul. Aztán felvették a crytek-es fickókat, hoppá, hirtelen lett ember aki ért ahhoz hogy ezeket megcsinálja, és más téren is lettek jobb ötletek. Te ezek szerint kidobtad volna a félkész selejtet a parasztnak, ők meg úgy gondolták, hogy akkor rakjuk rendbe és adjuk ki jobban, mint ahogy eredetileg akartuk. Nem mondanám hogy az ő elképzelésükkel lennének problémáim. Emellett igen, ők is hibáznak. Mindenki hibázik, mindenki feltételez szoftverfejlesztésben olyat (különösen ha olyan komplexitású dolgot csinál, amilyet más még nem), amiről később kiderülhet hogy tévedés. Azt kell felfogni, hogy ez nem egy olyan munka, amit ha az ember 30 éve csinál, már szinte nem csinál hibákat. Ez nem olyan, hogy ha felújítottam 1000 kocsit az életemben, akkor már az 1001-edik is problémamentes lesz, rövidebb idővel. A szoftverfejlesztésben a technológiák, maguk az eszközök folyamatosan drámaian változnak alattad, mintha minden autót más és más eszközökkel kellene felújítanod. A tapasztalat persze sok hibától megvéd, de koncepcionális hibák ettől még ugyanúgy előtted lehetnek, akár 1, 10, 100 vagy 1000 játékot tettél le az asztalra.

    "Ti mindenáron véditek az alig védhetőt"
    Nem, mi az alapján védjük a védhetőt, hogy talán kicsit jobban rálátunk a szoftver és játékfejlesztés világára. Ez alapján pedig nincs itt semmi látnivaló. Átlagos nap a gyárban.

    " Én szkeptikus vagyok"
    Számtalanszor kifejtettem hogy én is az vagyok. Viszont nem rovom fel hibának, ami tudom hogy általános velejárója ennek a folyamatnak. Tudom, mert látom hogy mások is szembe kerülnek ezzel.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák