Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
gs20
tag
válasz Retro DJ #7397 üzenetére
Pedig de.
Sőt, amit én sem nagyon akartam elhinni: 90-nél kevesebbet eszik mint 80nál.
Igaz, én játszottam a fúvókákkal korábban, de az eredmény az, hogy 2600-2800 körül van egy olyan tartomány, ahol nagyon jól megy és fogyaszt.
75-80nál határozottan erőlködik ötödikben, nyomni kell nek mondjuk harmad gázti, 90-95nél viszont kb 1cm-t kell csak nyomni a gázt, és vidáman megy.
Úgy gondolom oka volt, hogy miért lett 93-tól a rövid váltó alap a favoritokban is.E=MZ²
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #7398 üzenetére
Az elosztó tengely 2 db-ból van, a két darab egy vállas kapcsolóidommal kapcsolódik egymáshoz. A felső elosztótengelyhez a kapcsolóidom úgy csatlakozik, hogy mind az idomon, mind a tengelyen van egy asszem 5ös furat, és át van dugva egy stift. Na a tengelyben a furat verődik ki, és vele együtt a stift kopik el.
Megoldás: elosztó szétszed, tengely felhegeszt CO-val, idommal összepasszít, új furat kifúr, új stift, és öröm-bódottág, évekig újra jó az elosztó
Már 3 elosztóval játszottam ezt el (2 a 2 favoritban+1 tartalék)E=MZ²
-
Atuska75
tag
Igen ugyan ez fog vele történni csak azzal a különbséggel hogy, nem hegedálunk hanem egyszerűen csak felfúrjuk 7-esre bele megy az új stift és kész. Viszont itt nem csak ezzel van baj hanem az alsó fogaskeréknek a stiftjével is. Ott ugyan ez lesz csinálva és megy tartalékba.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
vecsepapa
csendes tag
Villanyosok segítség.
A szép kék ledezésem meghalt a kapcsolófények + a műszerfalban is 3 meghalt.
Ennyit tudtak volna azok a ledek vagy mitől hánytak be?"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Sanyo91
csendes tag
olyan gyors kerdesem lenne hogy nalatok kotelezo-e a holanc?,mert keszulok magyarba es hirtelen nem tudom(a valaszotokat elore is koszonom)
-
Atuska75
tag
válasz Sanyo91 #7408 üzenetére
Csak bizonyos esetekben kötelező és olyankor ki van táblázva egyébként nem kérik, de ha olyan helyre mész ahol tábla jelzi akkor ott meg büntetnek ha nincs.
De amíg nincs hó addig ezen ne aggódj mert itt csak hófüggő. Az a gyönyörű ebben az országban hogy, még a téli gumi sem kötelező csak ajánlott. Azért van a sok baleset télen mert, sok hülye úgy gondolkozik "egész télen csak 3 alkalommal megyek ki a kocsival arra én nem szerelem fel" Pedig egy úton is érhet meglepetés akár az indulási ponttól 15 méterre is.[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Atuska75 #7409 üzenetére
Ok,koszonom,de mar utana sikerult megtalalnom a neten nekem is a valaszt,de megis jobb ha megerositenek benne .hat a teli gumi nalunk ugy van hogy kotelezo de csak akkor ha az uton ho van,ugyhogy az alol is lehet kibuvot talalni,de nekem az utodon egesz evbe most teli gumi volt ugyhogy nem kell rakosgatnom de mar jovore szeretnek nyarikat venni,de muszaly felnit is venni de itt nalunk ami tetszik draga
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #7409 üzenetére
"Azért van a sok baleset télen mert, sok hülye úgy gondolkozik "egész télen csak 3 alkalommal megyek ki a kocsival arra én nem szerelem fel"
Ne haragudj, de ezzel nem értek egyet.
Szerintem azért vannak a balesetek, mert az a sok hülye nem a téli útviszonyoknak megfelelően vezet: sebesség megválasztása, követési távolság, stb.
Ilyen szempontból még rossz is a téli gumi: a gyökér azt hiszi, hogy felrakta, minden oké, aztán ugyanúgy nyomja tovább mint nyáron.Ami kiakaszt néha, az a híradó szövege: "baleset a köd miatt" "baleset a hó miatt"... nem a köd meg a hó miatt, hanem azért, mert nem annak megfelelően vezetett a gyökér...
Na mindegy. Nekem már fent vannak a téli papucsok, hólánc a csomagtartóban, jöhet a tél.
Ja, amúgy van egy garnitúra 155/80-as téligumim eladó, akár favorit felnivel együtt.[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap kifogyott a gáz, és átkapcsoltam benzinre. Ezután kis idővel benzinszagot éreztem...
Amikor megálltunk akkor az autó körül is megjelent az átható benzinszag...
Szerencsésen hazaértünk, egy lámpával nekirontottam az motortérnek, és kiderült, hogy a nyíllal jelölt alkatrésznél szivárog a benzin...
Van ennek valamilyen tömítése vagy csak kompletten cserélhető?
Sajnos erről az alkatrészről pont a forró kipufogóra csöpög a benzin, szóval nem egy életbiztosítás.
Retro
-
Atuska75
tag
Ez is tény. Mindazonáltal az eredmény ugyanaz: az emberek gondolkodásmódján és vezetési kultúráján kellene változtatni. Az már megint más kérdés hogy az olyan állatok mint aki a múltkor jött mögöttem 110-nél kb 2 méterre az vajon télen, havon milyen követési távot hagy. (bár félek ugyanakkorát)
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz Retro DJ #7413 üzenetére
Nem vagyok ma tul szerencses, feltettuk a teli garniturat, es az egyik kerek a hasznaltak kozzul ereszt .
Kedden vihet gumishoz is a verdat, kiraly...Egyebkent a teli abroncsokkal nagyon szepen fut a verda, csendesebb lett, meg a kormany is konnyedebb. Nagyon jol fogja az utat, remelem zimaban sem lesz ra panasz...
Retro
-
darius
tag
Itt az ősz, megjött az eső, előbújtak a problémák. Valahol szivárog az ablakmosóm, mert 1 hónap alatt eltűnt 2 liter, és annyit tuti nem locsoltam el. A vízsugár is gyengébb, de szemre nem tudtam megállapítani, hol szökik a folyadék. Tippek?
A másik az ablaktörlő, ami már inkább csak maszatol. 475 mm-est vettem, mert nem voltam tisztában a méretekkel. Használhatom, vagy vigyem vissza mielőbb?[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Szia!
Engem az ablakmosó motor szívatott meg, ott folyt el kb. 4 l
Egy kis érzékkel szét lehet szedni, és letömíteni. Persze engedhet még a cső csatlakozásoknál is. Tegyél a csatlakozásokhoz egy papírtörlő darabot, az azonnal megmutatja, hogy ha egy csatlakozás rossz.Ablaktörlőt keret nélkülit vettem, a sofőr oldalon 500 mm, az anyós csak 475-öst kapott. A gyári méret nekem (90) 450 mm volt.
Retro
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #7425 üzenetére
Csókollak! Párszor kifejtettem véleményem az utángyártottról. Ez viszont egy olyan alkatrész, ami elromlása max kellemetlen, de nem vészes. Ez másfél éve tart, ráadásul az autó eleje sem úszik az ablakmosóban...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
gs20
tag
Bocs fiúk, (veletek) inkább nem csókolózok, de én ilyen ablakmosó motort használok már mindenben, évek óta:
http://www.autoalkatreszklub.hu/product_info.php?cPath=77_145&products_id=2731
Olcsó, és gond sem volt még vele, pedig szolgál már 2 favoritban (az egyiben 2db) 1.5 éve, kispolszkiban 3 éve, és szuzukiban 1 éve.
Előny, olcsó, eddig megbízható, és a gyárinál sokkal nagyobb a folyadékszállítása, sokkal jobban veret.
Hátrány: ha egyszer elromlik, ez nem szétszedhető.(Amúgy én is javítgattam egy ideig a gyárit, fél évig jó volt, aztán megint elkezdett ereszteni...)
[ Szerkesztve ]
E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
Az olajdekni és a gyertyák alaltti fedél közlében találok némi olajat. Hiába húztuk érzéssel után a deknit, nem lett jobb, cserélni kellene a tömítést.
Az autószerelő barátom azt mondta, hogy a mai autóknál használt tömítővel bekenjük, és az lesz olyan jó mint a parafa tömítés. Alapvetően én a gyári megoldásokra esküszöm. Kérdezem tőletek, hogy Ti mit alkalmaztok?
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #7430 üzenetére
Semmit, minden olajcserénél szárazra törlöm.
A szelepfedél alatti parafát gumira cserélktem, ott nem ereszt.
Az olajkád alá csak papír megy, az van ott pasztával, hát nem csont száraz, de nem is folyik orrán-száján.
Pici por mindig odaragad körben a kád illesztésénél, ami azt jelenti, ereszt, de nem vészes.A gyertyák alaltti fedél alá szintén kapni gumi tömítést, az megoldja ott a gondot.
Nekem csak a kád szokott csajtos lenni, de előző tulaj meghorpasztotta alulról, azon sem lepődnék meg, ha nem lenne egyenes.
[ Szerkesztve ]
-
darius
tag
Úgy néz ki, hogy csak lelazult az ablakmosó motorról a műanyag cső. Kicsit visszavágtam, visszatoltam.
Először nem akart spriccelni. Az ablamosómotor kábelei útban voltak, ezért leszedtem, vissza meg richtig fordítva csatlakoztattam Most már jó. -
rob210
nagyúr
válasz Retro DJ #7440 üzenetére
A megduzzasztás, nem jelent oldást.
Nekem most a renault olajdeklije is azzal van felrakva, mert a gyári tömítéseket hiába em be, ez renault betegség.
Amióta ez a "getva" van közte semmi szivárgás.
Nyugodt szívvel merem bárkinek ajánlani.
Drágábban ugyan ezt az anyagot a loctitle is forgalmazza, ha érdekel valakit megadom a típusszámát, de tényleg ugyan ez.Renault power
-
vecsepapa
csendes tag
Hogy egy kicsit offoljam a témát Retro munkáján felbuzdulva a mai termés. Persze az eredeti állapotról nekem sincs képem Max még mikor az autón volt tavaly dísztárcsa nélkül. Ha lesz rá igény előkukázom azt is
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Retro DJ
aktív tag
Pajtasok!
Nagyon szomoru vagyok. Atallitottam a legszuro rendszert teli allasba, mert a gaz miatt kivettem a meleglevego harmonikajat. Most, visszatettem es 200 km alatt megvett legalabb 20 liter gazt. Lattam. Mar odauton, hogy dus a keverek, de arra fogtam, hogy hideg a szonda es hulyeseget mutat, de nem .
Most, hogy latom az eredmenyt kivettem a csovet es kicsereltem a gyorsitoszivattyu membranjat. Most mar nincs benzin szag.Ja es meg csinaltattam a gumit is, a fenire rakott suly mellett eresztett a levego. Tisztesseges volt a gumis, nem kert penzt.
Retro
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Cronos: The New Dawn címmel jön a Bloober új játéka
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ukrajnai háború
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Gaming notebook topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Garanciális ügyintézési Horror Bestbyte...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: DHP Global Kft
Város: Sopron
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen