Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #7299 üzenetére
Szóval drága akkor csak neked legyen mondjuk ööööööööö. 385.000. ennyiért láttam most olyan autót amit szeretnék.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7303 üzenetére
tudod, hogy erre rengeteget kéne költened?
még se nézem a hirdetést, mert ez a típus, egy megbízhatatlan szerkezet 250.000km felett, Magyarországon, pedig nincs 200.000km alatti.szóval ezt a típúst csak nagyon megfontolva válaszd.
nem egy ismerősöm befürdött vele, aki nagy családi pénztemetőt vett a nagy családi autó helyett.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
válasz Atuska75 #7303 üzenetére
én is csatlakozok az elottem szolohoz(rob210),hogy ilyet nem erdemes venni,regi is km is biztos sok van rajtuk,es azert eleg draga marka,ugyhogy az alkatreszek is dragak.
en inkabb mar akkor egy renault espace-be vagy vw sharanba,esetleg seat alhambraba gondolkoznek,igaz hogy egy kicsit dragabbak de jobban kapsz hozza alkatreszt,es olcsobban mint a chryslerre az tuti. -
Mágus2
Közösségépítő
Konkrétan van egy ilyene az egyik barátomnak. Egy dologra kell vigyázni, h fogaskerekes legyen a vezérlése.(mint a régi traktorokon). Akkor mindegy mennyi km van benne.
A havernak sajnos nem ilyen a motor és a vezérműláncnak nevezett ékszert a biciklimre sem tenném fel, annyira gyenge. 1 soros sima lánc, ami 50 000km alatt nyűlik szét és szakad el, mellesleg ennyi a csereperiódusa is. -
Atuska75
tag
Abszolút semmi baj nincs vele csak tudni kell honnan van, én megbízható forrásból veszek és azt is átnézem mielőtt megvenném. Arról nem is beszélve hogy, csak a Diesel jöhet szóba és '95 előtti mert, azok még fogaskerekes motorral vannak szerelve és nem láncossal.
Továbbá az se mindegy hogy, mennyire volt hajtva mert nem szeret 130 fölött menni (az hazavágja a motorját meg a váltót. Nálam nyerő csak a facelift előtti magyarországi üzembe helyezésű jöhet szóba. Sokan megvették az Amerikai importból származó vasakat és aztán szívták a fogukat mikor kiderült hogy árvizes területről származik és minden tönkre megy rajta rövid időn belül. Ha kicsit utána olvasol akkor rájössz hogy nem rossz autó, meg egyenlőre nem is lesz belőle semmi mert nincs rá keret. Azért a közel 400.000 Ft nem kevés meló összeszedni.Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7308 üzenetére
én nem azt mondtam, hogy ne vegyél, csak nagyon észnél kell lenni.
ennek ellenére én továbbra sem hiszem, hogy ez jó vétel, amit linkeltél.
de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa
engem is mindenki lebeszélt a renaultról, még se bántam meg, hogy nem rájuk halgattam.az autó vásárlás a legnagyobb lutri a nősülés után.
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
Ezért vettem én új autót (illetve a relatíve értéktelen Favit). Inkább megveszek egy szerényebb autót és besz*opom az autó értékvesztését, de cserébe nyugott vagyok (legalábbis ez ügyben...)
A Favit amit vettem, jó vétel volt (még mindig úgy érzem).
Nem olyan régen vettünk a kolléganőmnek egy Megane-t. Minden testrésem ellene volt, de megnéztem és elmondtam a kivetni valóm. Kipróbáltam, és azt mondtam, hogy ennyi pénzért ezt tudja, de nagyon nagy órdító gond nem volt vele.
Megvették, majd az idő megmondja mi lesz.
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Huh, régen volt, asszem 1998-as, 154e km óra szerint (szerintem kicsit több), 1.6-os, klímás, rádiós (kormányról), ködfényszórós, infrás! központi, szedán. Nem ismerem a felszereltségeket. Asszem talán classic.
Augusztusban vettük, 293000 Ft volt kereskedésben (350-re volt kitéve).
Egy picit bizonytalan az alapjárata ha bemelegszik, vagy ha nagyobb fogyasztót teszünk rá, gondolom a fojtószelep koszos.
Azóta kellett egy kipuffot foltozni, vagy cserélni, de egy ilyen autónál, ez bőven belefér.
Elmondás alapján nem rég volt vezérléscsere, olajcsere (tudtunk beszélni a régi tulajjal, valami öreg buszvezető volt).Egy picit könnyezik a termosztátház, a gumik lefutottak voltak, valamint elmondtam, hogy nem javaslom az 1.6-ot mert kezdő, magasabb a biztosítás, adó.
Körbemérte a kereskedő egy helyen volt ködölve, nem vészes. A sofőr oldali ülés ki van ülve, de mivel a kolléganőm kb 48 kg, nem fogja zavarni.
Retro
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok márkatársak! Lenne egy kérdésem,mert már kezdem feladni, Skoda Favorit,hátsó tengelyen cseréltem kétoldalt kerékcsapágyat, fékbetéteket, jobb oldalon munkahengert és fékdobokat mind két oldalon, sajnos a fékdobokból csak vika gyártmány volt . A problémám a következő: jobb hátsó dob felrak, minden szuper a dob könnyedén forog, a bal oldalon viszont két kézzel is alig bírtam forgatni, szorult. A betéteket már jobban nem bírom összenyomni a munkahengerben a dugattyúk visszamennek rendesen, már mindenhogy próbálkoztam mégsem lett jó, hirtelen felindulásból felcseréltem a jobb és a bal oldali fékdobot, eredmény: már a bal oldal könnyen forgott, de most a jobb oldal szorult kicsit de még tűrhető volt. Ám, amikor a baloldali dobot rögzítettem a két csavarral már megint szorult elég rendesen. Mi lehet a baj??? A féket jól raktam össze,megnéztem többször is, minden a helyén van. Előre is köszönöm az ötleteket.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Atuska75
tag
ha minden jól van összerakva nézd meg amit Rob mondott ha az is rendben akkor ütögesd meg kalapáccsal a dobnak azt a részét amit a fékpofák fognak. Tehát felrakod a dobot és körbe ütögeted , ez azért szükséges hogy bent a pofák beálljanak a helyükre. Csapágy csere után nem húztad túl az agyanyát?
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
vecsepapa
csendes tag
Új ötletem támadt. Kérlek olvassátok el és írjátok meg hogy jó ez elképzelés így vagy hogy lehet megoldani még. Kézifékvisszajelzőt szeretnék csinálni. Keresnék egy gyujtás utáni áramot meg egy testet oda bikatatnék valamelyikre egy oldó nyomógombot ill kapcsolót azt pedig a kardánboxba belefaragnám a kézifékkar alá. Az asztali protótípus megszületett csak nekem sajnos a kábelgyáros múltamból záró nyomógombom van, ha szerzek oldót akkor ez így megvalósítható? Esetleg valami más megoldás?
Kép a kapcsolómról:
[ Szerkesztve ]
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Jansz
csendes tag
Köszönöm a segítséget srácok, próbáltam a kalapálást is, a kézifékkel minden rendben de csak nincs változás, felraktam a kerekeket, mentem egy kört fékezgettem óvatosan, hátha összerázódik és jó lesz, kocsit megemeltem kerék forgat de változatlan.. Szerintem ez a Vika-s dob a szar, vagy csak nem passzol a a vika dob a ferrodo betétekkel. Még a dob átmérőt megmérem, kérdésem,h lehet-e a dobból esztergálni,hátha akkor elforog rendesen?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Atuska75
tag
Itt valószínűleg arról lesz szó hogy, az egyik dob valamiért szűkebb. Ki kell vetetni belőle, de vidd el mind a kettőt és esztergályos mérje meg mert neki van hozzá finom műszere. Mond el neki mi a bajod és oldja meg.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7325 üzenetére
Vagy az egyik dob üt, és helyenként megszorul.
Sok minden lehet, de biztos, hogy ha szabályosan szerelte össze akkor a dobbal van a bibi.
Vettem már én is tojás alakú dobot, vissza is vittem.
Azóta ami kerek azt csak tolómérővel veszem meg.
Nem a legpontosabb de az extrém hibákat ki lehet vele szűrni.Renault power
-
Tom5
addikt
Sziasztok.
Ugyan nem favorit, hanem felicia de hátha tud vki megoldást a problémámra:
Nagyon idegesítő gondom van az 1995-ös Feliciámmal (1,3 LXi).
Ha nagyobb esőzés van (mint ma reggel) akkor nem hajlandó beindulni.
Csak liheg. Aztán ha elmegy az eső akkor egy fél nap után pöccre indul.
Sokan mondták h felső holtponti jeladó, ha beázik okozhatja ezt.
Cseréltem egy gyárira, ma reggel mégis ugyan ez történt. Annyi különbséggel, hogy már útban voltam a munkahelyemre és bedadogott, majd szépen lassan megállt. 5 perc álldogálás a sötétben szakad (ömlő, tényleg nagyon dúrva esőben) utána indítózás és elindult. Eddig háromszor játszotta el velem, hogy eljöttem munkába, egész nap esett az eső és mikor indulni akartam csak lihegés...ekkor munkatársammal hazamentem és másnap jó időben meg már indult a gép. Mi okozhatja ezt? Nagyon idegesítő, már azon gondolkodom eladom és veszek egy 2000-es évjárítút. Napi szinten használom a kocsit munkába járásra (100km) semmi gondom bajom vele ezt leszámítva. A gond akkor van ha a munkatársam nem jön...ötletek?
-
rob210
nagyúr
Nagyon egyszerű
Igazi skoda betegsége van.
Gyújtás bepárásodik.
Menet közben csak akkor tud ledadogni és megállni száraz időben pedig tünet mentességet produkálni, ha a gyújtásod valahol beázik.
Néha egy o gyűrű néha egy kis szilikon segít a dolgon.
Elöszőr is ilyet azaz gyújtás elosztó fedelet tessék szíves cserélni, mert valószínűleg ez ázik be.
Vagy ha nem is ázik, de nem zár megfelelően és bepárásodik.
Onnantól meg sehova tovább.
E közé szoktak rutinos skodások egy vékony o gumi gyűrűt tenni vagy szilikonnal kicsit megkenni, hogy semmi kép ne jusson be a pára.
Hidd el megoldódik a gondod.Ehhez a felső holtponti jeladót kár volt cserélni, azt ingadozó gyújtásnál, vagy hideg motornál indulni nem akaró autónál kell.
Renault power
-
Tom5
addikt
-
rob210
nagyúr
Megteheted, de szvsz mivel időszakos hiba lehet nem lesz benne semmi.
A műszerfalon visszajelzi, a hibát?
Mert ha nincs a tárolóban hiba kötheted amire akarod
Sajnos a Felicia fedcompja még elég butácska kb. olyan mint az enyém. (97' megane)De majd előbb utóbb Mágus Úr is megjelenik itt a topikban és megmondja neked a frankót.
Szerintem ő is a gyújtást fogja mondani.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
A trafó nem hiszem, hogy gané lenne.
Az akkor melegben is rosszalkodna néha.
Illetve ami párát kap az inkább el se indítja többet az autót.
Hidd el, nekem ez az 1.500.-3.200.- közötti alkatrész keseríti meg az életed.Ha veszel új fedelet érdemes a rotort is cserélni, mert az már össze van kopva a régi fedéllel.
Kb.800.-Jah egy jótanács a Bosch és a VIKA alkatrészek kerülendők.
Bár azt hiszem gyújtást talán a Vika nem is gyárt.Én a Facet-et preferálom, vagy a Valeot.
Ezek gyári minőségűek.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
"Jah egy jótanács a Bosch és a VIKA alkatrészek kerülendők.
Bár azt hiszem gyújtást talán a Vika nem is gyárt."Rosszul tudod, komplett gyújtásmodult is láttam Vika-t (elosztó, fedél, mechanika mindent), meg fedél és rotor kombót is - igaz ezeket Favihoz láttam és nem felicicához...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Atuska75
tag
Vegyél egy teflon-szalagot is és tekerd be az elosztót azon a részen ahol felfekszik rá az osztófedél. Pár forintos tétel, de kegyetlenül sokat számít.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
A párától általában az elosztó szokott rakoncátlankodni. Bár ezek a feldák elég érzékenyek mindenre. Gondolom központi injektoros. Van 3 biztosíték a sofőr oldalon a rugótorony mögött, azokat meg kell pucolni. Egy kicsit hátrább van a benzinpumpa tápellátás kábel, ott is érdemes széthúzni, és kitakarítani a csatlakozókat. Elosztófedelet és a rotort mindenképp cserélj, az kb. évente kell új. Mert a pára beleég. Ha ezután is rakoncátlankodik, akkor amikor nem indul vedd ki a gyertyákat,és nézd meg adnak-e szikrát. Ez sokat segít a hibakeresésben.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
vecsepapa
csendes tag
Ez nagyon adja. Mostmár jókedvvel indulok a délutános műszakba. Kössz Mágus
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
-
Marczi80
tag
Akkor egy nemannyira skoda tema...
Csillaggarázsos az autóm, tehát a szabad ég alatt éjszakázik. Főleg így, az októberi időben reggelre tiszta pára az ablakom, jó pár percbe telik amíg lefújatom. Persze ilyenkor vagy nem látok ki a szélvédőn, vagy a hideg motor füstjét az udvaron termelem - szóval egyik sem jóü megoldás. Van valakinek ötlete?
Jaj, egy éve kb napi szinten írogattam a fűtésproblémáimat. Azóta lett cserélve az autóban egy fűtéscsap meg egy vízpumpa. Reggel örömmel tapasztaltam, hogy hidegindítás után pár perccel (volt vagy 2-3) langyosat fúj a fűtésem... tehát köszönöm a tanácsokat...
És egy reggeli tapasztalat... városon kívül vigyázzatok az állatokkal, én majdnem megismerkedtem egy őzikével...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Atuska75
tag
válasz Marczi80 #7341 üzenetére
Nehogy bemutatkozzon valakinek mert, csúnyán át rendezi az autót.
Párásodás: Vegyél pára mentesítő spray-t és fújd be vele a szélvédőt belülről én is azt használok csak most kifogyott és mást vettem, de ez is nagyon jó. Arra vigyázz hogy, ne valami Prevent vagy egyéb gagyit vegyél mert kellemetlen meglepiben lesz részed. Javaslom az ilyen nanotechnológiás cuccokat. Vagy amit most használok : [link] Továbbá csatlakozom az előttem szólóhoz, csak nekem még arra nem volt pénzem.[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Alfa Romeo 159 1.9 JTD 8V 118Le 2009 évj.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest