- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
robesz76
csendes tag
Sziasztok! Hátsóajtó teleszkóp cserénél ki csavarni a csavart az ajtóból vagy mi a trükkje a cserének?
-
gs20
tag
Isten ments, hogy okoskodni próbáljak, de:
-kis méretű lapos csavarhúzóval a "C" alakú rögzítő rugó alá kell nyúlni, és kicsit hátrahúzni, hogy a párhuzamos részen üljön fel, akkor ütögetés, rángatás,stb nélkül, kisujjal leemelhető a gázteleszkóp a gömbről.(egyébként ha cserés, és magas az autó tulaja, érdemes a kicsit nagyobbat venni, ekkor feljebb hajlik a hátsó ajtó. Nekem alapból ilyet adtak az autósboltban, lengyel gyártmány, kb 2-3 centivel volt hosszabb a gyárinál, marha nagy előny, hogy ezzel már nem fejelem le folyamatosan a felnyitott csomagtérajtót)
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
-
Retro DJ
aktív tag
Kicsit már fáraszt a Favorit hidegindító rendszere.
Második reggel játsza el, hogy bármennyire is lenyomjuk a gázpedált, nem hajlandó beugrani szívató állásba.
Tegnap reggel megpróbáltam egy kicsit megkenegetni, de ma reggel már újra nem működik.Legszívesebben átalakítanám kézire...
Van valami tipp, hogy mit lehet még tenni? (A bimetál siprálrugót vizsgáltam, működik).
Köszi!
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Tiszta sor amit írsz. Annyi sok a rugó azon a karbin, hogy nem szívesen bontom meg (legalábbis eddig), mert nem fogom tudni összerakni.
Mesterséges melegítsére, hűtésre dolgozik a bimetál, ezért nem tudom, hogy mi a baja!
Lehet, hogy hétfőre összeszedem a bátorságom és szétborítom.
Egyébként nyáron már egyszer játszotta ezt, akkor megfújtam kenőanyaggal, megjárattam, eddig jó volt.
Azonban most a feleségem használja, és míg kiér a városból háromszor áll meg a motor .
[ Szerkesztve ]
Retro
-
-
Atuska75
tag
Srácok fel tennék egy találós kérdést, Íme: [link]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
rob210
nagyúr
-
Retro DJ
aktív tag
Na, ma kicsit másként figyelte meg a feleségem a reggeli procedúrát.
Indít, megtart egy picit gázzal és indítás után elengedi a gázt, akkor megtartja az emelt fordulatszámot magától, de ha elindul, és eljut az első kereszeződésig, akkor már nincs fordulat és leáll.
Javaslatok?
Retro
-
rob210
nagyúr
válasz Atuska75 #7474 üzenetére
értelmezési probléma van.
Ha 30 a kiinduló amiből 3at visszakapnak akkor miért 30-2 miért nem 27-2?
Szóval a 30-al ne számolj, mert 27-et fizettek ki.
2 még a pincéré lett, tehát a teljes összeg 27, ebből 2 a pincéré és 3 amit visszakapták a 30-ból, de most már off-ba teszem.Renault power
-
Retro DJ
aktív tag
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #7482 üzenetére
Oldalt ahogy felfogatod, azokat a csavarokat fellazítod és az egész szívatót el lehet fordítani. Ha a kocsi bal oldalára állsz és leveszed a légszűrőházat akkor a szívatón látszanak a csavarok. A képen látható állás a nyári
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
-
Retro DJ
aktív tag
-
-
rob210
nagyúr
Na egy kis érdekesség a Hankookhoz is szervesen csatlakozva
Nem kicsit Barum reklám, pedig én Barumot biztos nem veszek, az nálam már csúfosan megbukott.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Marczi80
tag
Most akarok 2 télit venni, ezért végigkérdezek mindenkit. A kollegám váltig állítja, hogy a Matadortól jobbat még nem vett.
Mosk 2 hétig Felvidékszerte szaladgálunk. A hét első felében Beringo Matador téli gumival, tegnap C3 Matador téli gumival. Igaz még nem fagy, de nem panaszkodhatok, mert jópár helyzetben nem is vettem észre semmit. A keddi nagy esőben voltunk Pozsony-Poprád-Pozsony távon. Egész nap zuhogó eső, az autópálya megpördült autókkal tele. 130nál észre sem vettem, hogy nem száraz az út.In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
-
Retro DJ
aktív tag
Nem kételkedem a teszt hihetőségében.
Amit én tapasztaltam személyesen a Hankook abroncsokkal, hogy sokkal halkabb a hangjuk, száraz körülmények között egy 10 éves (de napot alig látott) Matador abroncstól eltérően nem csikorgott még forszírozott kanyarodáskor sem, inkább tapadt, érezhetően könnyebb lett a kormány (azt mondja a feleségem, olyan mintha légpárnán menne az autó).
A tesztek szerint egy összességében egy átlagos abroncsot vettem.
Retro
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Az a kérdésem hozzátok ,hogy Ti mennyire halljátok búgni a difit ?
Nekem 70-es tempónál már elég jó hallani ,és 80-90-nél már búg nagyon . A motorhangot nem is hallani ,csak az erős búgást ,..már kellemetlen ,olyan a hang mikor zuhan le a repülőgép.A váltáskor jelentkező rántást valószínű ez okozza ,mert már cseréltem gumibaktól kezdve kardámcsuklót ,kipufogót ezmiatt ,de még mindíg ránt.
Váltócsere lesz itt ... ...Pedig mindig ellenőriztem/cseréltem az olajat.
SKODA FORMAN
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #7498 üzenetére
Felülről a 2. lépcsőfokon kell 1800 körül lennie. Ha feljebb állítod, jobban fog feszülni a lépcsős tárcsához a rugó, később fog ki is kapcsolni. A csavart kel befelé tekerni, amelyik a lépcsős tárcsára fekszik fel. Hideg motornál padlógáz, majd beállítod kézzel a 2. legmagasabb fogra a csavart, ezután beindítod a motort(gázpedálhoz nem szabad nyúlni), és addig tekered befelé a csavart, míg 1800 nem lesz az alapjárat. A csavaron van egy fehér műanyag kupak, azt le kell törni, ha még soha nem volt állítgatva(ezalatt a gázhoz nem szabad érni).
Ha teljesen bemelegedett, akkor a meleg alapjáratot kb. 850-re kell emelni, az már nyáron is alacsony volt.
700 körüli alapjáratot nem tart meg a favi motor télen, ezért szoktam nyáron lejjebb venni, télen, meg jobban ráadni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen