Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz RedCat #20155 üzenetére

    Szia,
    nekem pont ma hozta vissza a szerviz egy hosszú hercehurca után és nem csináltak vele semmit!
    Nekem a felső fekete sávban van egy világító pixel (ha szélesvásznú filmet nézel, akkor látszik), szintén 46D7000-es TV és szintén 1 hét után vettem észre (túl a 3 napon).
    Jeleztem a Samsung ügyfélszolgálatnak, akik továbbították a szervíznek, kijött az Oktogon szervíztől egy szerelő. Megnézte, de szerinte ez nem is látszik (szemüveges volt az ipse), ha akarom akkor bevizsgálja a szervíz, de ahhoz be kell szállítaniuk és majd kijön hozzájuk a Samsungtól valaki aki eldönti hogy cserés-e.
    Kb. 2 és fél hét után bevitték (én kerestem őket, ők nem hívtak engem, napi 10x telefonáltam, amiből kb. 1x vették fel) és ma ugyanúgy visszahozták, mondván a pixel a B mezőben van és nem jelentős, így nem cserés. Azt nem tudom hogy mi számít B mezőnek, szakvéleményt nem kaptam, viszont karcosan és tele ujjlenyomattal kaptam vissza! Már elszállításnál rossz volt nézni mit műveltek vele a szállítók. Már akkor jeleztem nekik, hogy sértetlenül szeretném visszakapni, mert én eddig vigyáztam rá. A szállítók csak egy koszos pléddel takarták be miután kivitték a teherautóba, hiába mondtam, hogy tegyük bele az eredeti dobozába.
    Sok telefonálgatás után ma abba belementek, hogy a megkarcolt káva helyett rendelnek egy újat és kicserélik.
    Szóval kiváncsian várom, hogy neked kicserélik-e.

    Curve és Revolut ajánlókódot kérd privátban.

Új hozzászólás Aktív témák