- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Video konvertálás
- Hálózati / IP kamera
- Crypto Trade
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Videó stream letöltése
- Windows Insider Program
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
pw12345
aktív tag
válasz Celtis #106727 üzenetére
Ez a fogyvédelmi propaganda szöveg, kérdés, hogy tudod ezt érvényesíteni a valóságban.
(Egyébként még a csomagolásnak sem kellene a törvény szerint feltétlenül meglennie, de ettől az apró ténytől nagyvonalúan el szoktak tekinteni...)
Ez most kb. olyan, minthogy a futárnak/átvevőpontnak meg kell(ene) várnia fizetés előtt, hogy kibontsd a terméket és a fuvarlevélen jelezni, ha gond van vele. Vagy, hogy értesítést küld SMS-ben (amikor már az ajtó előtt áll a futár) és e-mailben (órákkal, napokkal, hetekkel a termék átvétele után) hogy hamarosan érkezik a termékNem tudom, hogy az ED, az Euronics, a Mall, vagy az Emag nálad Kukutyin bt-nek számít-e, ehhez képest
az ED akkor reagál a megkeresésekre (ha sikerül elérni, nekem nem jött össze), amikor épp kedvük van és általában nincs kedvük, vagy elhajtanak a gyártóhoz. De a többiről is hallok cifra történeteket a rokoni, haveri körből. Addig nincs baj, amíg a termékkel nincs gond, de, ha mégis, akkor kezdődik a kálvária.
Hitetlenkedve olvasom azokat a sztorikat, amikor jött a futár, mosolyogva, vitte vissza a terméket, hozta a pénzt, vagy a csere darabot. Ebből eddig semmit nem tapasztaltam, mindig nekem kellett visszavinni és balhézni, ha el akartam intézni a csere/visszavételi műveletet. Nem is mertem rendelni eddig olyan helyről, amit nem tudok tömegközlekedéssel viszonylag könnyen elérni. Jó, hogy engem terhel a díj: én viszem vissza, mert a fülük botját sem mozgatják.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest