- Facebook és Messenger
- Mikrotik routerek
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- OpenWRT topic
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaGa59
őstag
Kiegészítő infó, majd elfelejtettem: Pripjatyban és a Bárban a "szintváltók" nem kérdeznek semmit, hanem elsötétül a kép és áttesz a következő szintre. Más terepeken (eddig a Sötétvölgyben meg a Szeméttelepen jártam) rendesen rákérdeznek, hogy mi legyen. Pripjatyban az egyik ház romos, felfelé vezető lépcsője levisz az X-8-ba. Az elején még nem érdemes bemászni...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
SaGa59
őstag
Még néhány kiegészítés:
A telepítőben a 3 választható, olvashatatlan opció a HUD kinézetét határozza meg. A legfelsőnél (3.0) az állapotjelző ikonok a bal felső sarokban lévő minitérkép alatt lesznek, a harmadiknál a jobb alsó sarokban, a fegyverállapot jelző fölött, a képernyő jobb szélén. A középsőt nem próbáltam.
A gyorsmentést a legtöbb esetben nem tudja visszatölteni, kilép.
A PSZH-ban néha felcserélődik az előre-hátra irány. Lehet, hogy itt is használható a Spectrum Project trükkje: be kell állni a PSZH-val úgy, hogy az orra észak felé néz, kiszállni, menteni, visszatölteni, és úgy általában a PSZH-val mindig ebben a pozícióban leparkolni kiszállás előtt. Nem próbáltam, de hátha.
Fegyvertuning pendrive-ok egyik lelőhelye a hadsereg. 9-ből 3 katonánál volt valamilyen.
A mod őszi tájat mutat, bár ebbe nekem a dörgés-villámlás kicsit idegen. A Nap ritkán süt, a legtöbbször ködös, nyálkás idő van, de attól még szép színes az egész.
Az elején, Pripjatyban némi "utánjárással" a monolitosoktól FN F2000-est lehet zsákmányolni, aminek a távcsöve barát-ellenség felismerővel és valamilyen "nyomkövetővel" is fel van szerelve, egy darabig fal mögött is követi az ellenfél mozgását és mutatja, merre van. Meg némi "éjjellátó" képessége is van. Hasznos...
A szórása viszont elég nagy, még "röppálya laposítás" után is. Pontosság növelésre még nem volt pénzem...
A fegyverskinek elég jók, a hangok furcsák. Az FN-nek pl alig van.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
-
borovi
aktív tag
SaGa59
Nálam nincs ilyen gond a SeregA-Lus-ban, pedig már Agropom után vagyok. Az előfordul néha, hogy egyik pályáról a másikra átmenet kidob, de ilyenkor újraindításnál szépen betölti az új pályát. Biztos ami biztos azért minden pályaváltás előtt csinálok egy rendes mentést, illetve menet közben is gyakran mentek.Más. Ennél a modnál is van egy olyan opció, hogy a Menüben F1-et nyomva különböző beállítási lehetőségek nyílnak. Megnéznéd majd fordítás szempontjából? Érdekelne, hogy miket lehet ott beállítani. Előre is köszi!
Egyébként klassz lett a fordítás, ezt is nagyon köszönöm!
A kitörések valóban baromi sokáig tartanak, én olyankor szoktam elmenni kávét főzni, vagy behozni a postát a ládából...
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
Lehet, hogy akkor kapod meg a pendrive gyüjtögető feladatot, ha beállsz az adott csapatba. Lehetsz Szolgálatos, Anomáliás, Bandita (nem tudom hogyan, mert helyből ellenségesek) katonai sztalker (szintén nem tudom hogyan), talán Szabadságos, Tiszta Égbolt (pontosabban Hajnal), illetve Zsoldos. Ez utóbbi erősen megköt, mert ha beléptél utána meg ki, akkor levadásznak (a zsoldos szabályzat szerint), viszont ha jól csinálod a dolgaikat, kapsz egy osztagot, akiknek parancsolhatsz.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
Megnéztem alaposabban a menüből F1-gyel indítható csalás cuccot. Az éjjel nem vacakoltam vele: láttam a sok krixkraxot, azt hittem, minden ilyen benne, de nem. Egy része már magyarul szól, más része angol, csak a gombok érthetetlenek, de ki lehet találni, melyik mire való. Lehet például a fegyverek, páncélok, lőszer, egyéb dolgok berakásán kívül teleportálni is a különféle pályaszakaszokra (ezt még nem próbáltam). De ami a legnagyobb móka, hogy lehet szereplőket, mutánsokat is bepakolni a pályára. Na, én beraktam 2 old fat controllert a 100 Rad-ba, meg 3 kisóriást a Szolgálat táborába, nagy mulatság volt .
Valami ilyesmi van egyébként a CS-hoz is, ha jól emlékszem, Voron mod a neve.
[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
Felraktam a Zóna Mester szövegeit is magyarul tartalmazó változatot (hunfiles - 5). Halálkarmot (DeathClaw) ne akarjatok bespawnolni, mert olyan nincs a modban, így azonnal hanyattesik a játék tőle. Lehet, hogy vannak más definiált, de nem létező entitások is, nem néztem végig mindet.
Ahogy sajna a teleport táblázat is üres, nekünk kellene feltöltögetni menet közben. Lekérdezed az aktuális pozíciót, adsz neki egy nevet és kimented...[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
Akkor elnézek Pripjatyba, a sztalkerekhez. Hátha adnak valami küldit vagy infót. Meg a Mocsárban sem voltam még, csak próbaképp ugrottam oda a teleporttal. Elmegyek megint, talán lesz valami tennivaló. Aztán beállok ide-oda, feladom a függetlenségem...
Viszont ha tényleg ennyi volt, akkor elég rövid a mod (vagy annak éreztem). Egyébként nem rossz, nem rossz, bár ordas bugok vannak benne. Például amikor Strelokot kísértem a Radarokhoz, a meredek út melletti vasbeton támfalon keresztül lövöldözött rá egy koma, aki aztán húsz méterre, a kaptató tetején is felbukkant váratlanul. Hogy hogyan jött ki a támfalból?... -
borovi
aktív tag
Csináltam pár küldit az Ingoványon, de olyanok voltak, hogy szabadítsak ki valakit a banditák fogságából, keressek meg egy PDA-t, vagy hozzak el egy fegyvert a vadkanodútól. Nem volt a helyszíneknek neve, csak megjelentek a térképen.
Limanszkba nem lehet bejutni. A rendes úton, a Vörös-erdőnél lévő hídnál le van zárva az alagút. Próbáltam teleportálni, mert sok limanszki helyszín fel van sorolva az F1-gyes fejlesztői segédletnél, de kivágott. Gondolom, ezek a helyszínek még nincsenek meg a játékban.
Nem lehet kijönni a pripjatyi földalatti átjáróból a Jupiternél. Sejtettem, hogy így lesz, de klassz meglepetés lett volna, ha mégis...
Megyek vissza Pripjatyba, megnézem a helyet, amit írtál. Aztán visszacsűrök az erőműhöz, és lerendezem a monolitos tesókat.
[ Szerkesztve ]
-
shield
őstag
Mit csinál ez a mod "Clear menu", nem értem!?
borovi nálam semmi jelzés, Nod.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
Letöltöttem... A főmenü zenéjét és hátterét cseréli ki. De csak ennyi, semmi több. Ha kicseréled benne a zenét vagy a képet, akkor más lesz. Ehhez nem kell mod.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
Kíváncsi volnék arra a Sztalker irodalomra. Kedvelem az orosz írókat, nagy kedvencem Dmitry Glukhovsky, a Metro-univerzum megálmodója. Tőle több mindent is olvastam. Egyébként a Metro-világ köré ugyanúgy szerteágazó irodalom épült, mint a Sztalker-világ köré.
Az örökkévaló sztalker története alighanem toposz lehet, nagyon ismerős, már olvastam, vagy láttam filmben (?) hasonlót, de nem emlékszem, hol.[ Szerkesztve ]
-
SaGa59
őstag
Hmmm... Lehet, hogy Szaharov oda is adta volna, ha megvárom, míg ő kér meg, hogy pakoljam ki a labort. Úgy tűnik, ha eleget nyeszteti az ember, hogy ugyan adjon már olyan melót, ami segít a tudósoknak, akkor előbb-utóbb ez is előkerül. Lehet, hogy csak az után, ha eladtam neki azt a doksit, amiben szó volt az X-8-ról (amit meg talán az X-18-ban találtam). Mindenesetre az összes megtalált doksit, leírást, PDA-t tessék elolvasni, sok értékes infót lehet megtudni. Most még szétnézek a Vörös Erdőben, aztán elballagok és megnézem, hogy Informátor ott van-e még a helyén. Elbeszélgetnék vele a Klondike esetről...
Más: a Zóna Mesterben (főmenüben F1-et nyomva jön elő) lévő időgyorsítóval erősen lerövidíthető a hosszú kitörések ideje. Be kell gyorsítani 100x-ra, majd a térképen figyelni a visszaszámlálót. Még mielőtt eléri a 0-t, visszaállni 10x-re (a játék alapsebessége). A 0 után még pár másodpercig várni kell, gyanítom a számláló rutin egy ciklusáig, ami nálam 5-8 másodperc, és kész, vége a kitörésnek.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
Úgy tűnik, az elképzelés az volt, hogy a játékos végigtolja a főküldetést, közben nem mászkál mindenféle laborokban (pl az X-16 felé vezető utat eltorlaszolta pár hordó, nem volt nehéz odébb lökdösni, de jelezték, hogy most nem arra kell menni), csak ahova beküldik. Aztán ha elválnak útjaink Sztreloktól, lehet a laborokat túrni, vagy a kutatók (Szaharov), vagy az "Anomália" csoport megbízásából, attól függően, hogy hová áll be az ember. De minden csapatnak vannak feladataik és azok mentén érdemes kutakodni. Meg be lehet állni a területekért, erőforrásokért folyó pofozkodásokba.
Az is megjátszható, hogy eleinte nem foglalkozik az ember a fő sztorival, hanem beáll valahová, megkapja az ottani felszerelést, feladatokat, jól ellátja magát mindennel és csak az után ered Sztrelok nyomába.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
őstag
Nem jött össze a magyar CS-ra való telepítés. Már az is gyanús, hogy nem hagyja átírni a mentés helyét az fsgame.ltx-ben, mert el sem indul. Ezt már régebben tapasztaltam. Lehet hogy a magyar változatnak a fájdalma. A launcher-rel való indítás sem eredményes.
Kell egy orosz verzió.
Mondtad, hogy a SeregA-Lus verzióval volt gondod ezért próbáltam az alappal.
borovi-nál nem volt vele gond, én is megpróbálom.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
A SeregA-Lus verzió megy, kis megnyugvás.
Azt hiszem majd át kellene nézned az árakat. Azt vettem észre pl. a szokott kötszer 300- de a fizetendő összeg 600, vagy a elsősegélycsomag megszokott 600 de fizetni 900-at kell, a votka 100 de 300. Többet még nem néztem.
Így mindig a fizetendő összeget kell nézni, amikor már kiválasztottuk. Végül is tudom mennyibe kerül.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Ha a СМЕРТИ ВОПРЕКИ-nél is úgy lesz a folytatás mint a "A szövetség ideje"-nél akkor itt is lesz felesleges munka. Végül is nagyon bejött nekem a Gladiátor, de én nem egészen így képzeltem el..... a folytatást.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Jó hangok vannak az "ébredés"-kor. Kifele menet, vagy 6 hulla ellátott cuccal.
Nálam a SeregA-Lus verzióban visszatölthetőek a mentések, deee....a beállításoknál vannak furcsaságok. Kicsit kutyafuttában kezdtem el és már nem is akartam tovább játszani. Szerintem egyáltalán nem mindegy milyen megvilágítást állítunk be. Itt lehetnek gondok azokkal a dll.-ekkel amit már előrébb írtál. Pl. az este már nem tudtam úgy kilépni a játékból, hogy az auto mentést kivegyem belőle (a Snipernek is ez volt a halála). Pripyatba átmenéskor természetesen kidobott, de érdekes módon vissza lehetett tölteni. Ha megtalálnánk hozzá a megfelelő dll.-eket talán nem lenne gond vele.
Visszatérve a beállításhoz, nekem meg vannak a megszokott gomb kombinációk a Stalkerhez. Az F6 gyors mentés nem működött, elkezdtem nyomkodni a mellette levő Fx gombokat, erre külső nézetek jelentek meg.
Nem találtam a detektor beállítást. A megszokott F1 - F2-re beállítottam a kötszert és az elsősegélyt akkor azok a nagy készletek jelentek meg. Több furcsaság is volt, de már nem emlékszem rá, mert tényleg kutyafuttában csináltam, ennek komolyabban neki kell ülni kisakkozni.
Sok az inaktív gomb még a DX10-es beállításnál is maradtak inaktív gombok, nálad is? DX10.1 nem is ment, ott valami gond van, olyan mintha string id lenne, holnap tudom csak küldeni a képernyő mentést. Ja..és az NPC felismerésnél valami más van (NJK?) lehet hogy az is azt jelenti, de az NPC-t szoktuk meg.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Majd valahogy megoldom a gomb kiosztást hogy mindenkinek jó legyen.
Igen már valamikor olvastam amit az elsősegély cuccokról írtál. Kicsit így nehézkesebb lesz, legalább is így első ránézésre. Amikor kijöttem az erőműből, azoktól a monolitosoktól akik szóba álltak velem, mindegyiktől tudtam volna venni a hagyományos elsősegély cuccokat. Azért is tudtam írni az eltérő árakról (nem kereskedőnél), de így már nagyon húzósak lettek volna.
Elvileg lesz orosz verziós CS-om, holnap kiderül. Szeretném a legjobb megvilágítást használni, amennyit csak elbír a gépem.
Amikor bekapcsoltad a DX10.1-et akkor a legördülő menüben minden rendesen volt kiírva?hubai1979 én is ezt a verziót raktam fel, én ráraktam, de most néztem az orosz linket amit beraktál, ott azt írja a verziónál, hogy a két fix rajta van.
A dll.-eket kellene eltalálni, SaGa59 is ír. Amikor a megvilágításokat állítgattam, akkor volt hogy kidobta a 'zöld bogarat' .
Jónak néz ki a grafikája.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Akkor nálad is a string id.
A magyar CS-ra pakolt alap mod a "launcher.exe"-vel sem indult. Érdekes módon a SeregA-Lus verziónál átírtam a mentés helyét és simán megy, a magyar el sem indult. Hogy miért variáltak vele.
A SeregA-Lus verziónál nem is néztem, van-e launcher.
Naa..majd holnap vizsgázik az orosz.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Az iskolánál találkoztam a Stalkerrel, utána gyorsan elhúztam a kórházba, mert írtad, hogy lehet találni jó cuccokat az első emeleten, eddig semmit sem találtam 2 régi elsősegélycsomagon kívül.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Sajnos az indítási trükk nem jött össze nálam. Ha nem lesz szükségem az alap modra a mentések miatt akkor nincs jelentősége. Mert elkezdtem valamikor az CS alap játékot, ha kell addig átnevezem a mentéseit. Akkor sem értem a SeregA verziónál akkor miért működik saját mappába való mentés!? SeregA is egy alap CS-ra rakta a modot. Rengeteg mod van fent nálam, mindegyik külön alap játékon, a vincsin elférnek.
A fegyver "belövésekben" én teljesen megbízok benned, engem is halálra szokott idegesíteni az idióta beállítások. A sz@rabb fegyver ne legyen má' pontosabb és hatékonyabb a snipernél!Én nem értek a programozáshoz, de az a véleményem, hogy csak simán elb@szták a szöveg doboz méretét. Gondolom valamelyik scriptben van és csak át kellene méretezni. Persze azt nem tudom, hogy itt így működik-e. Ezek szerint a többi verzióban jók a szöveg dobozok, csak ebben a modban rossz.
szerk.: a bázis dialog script-jét összehasonlítottad más verzióéval?
Változások ideje 3.0-ban eszméletlenek a hangok, tiszták és élethűek. Amúgy is imádom a dörgést és villámlást, de sokszor borsódzik a hátam. Nagyon jó a hangzása.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
őstag
Akkor még nem értem oda az alap játékban, kissé elhanyagoltam.
Mind a két oldalról fellehet menni a gömbhöz, azon az oldalon ahol felmentem simán csak bele sétáltam, olyan közel volt. El vittem Szidónak az ott talált dobozt. Ezután az Ingoványon kellene átmenni Agropromba vagy vissza a Szeméttelep fele, még nem döntöttem el.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Aarpok
őstag
Eddig csak a COP -hoz készült SGM módokkal játszottam.Alapjában azt lehet rá mondani,hogy az alaptörténetet bővitik ki.Frakciókhoz csatlakozva szintén több küldetés áll rendelkezésre.Vannak olyan küldetések amihez elegendő tapasztalati pont (rang) párosul amíg az nincs meg elkergetnek.A szerelőknél nagy ládába használt fegyvereket,képződményeket,páncélokat lehet tenni amiből a szerelő eltudja végezni a javítást (nem elég csak a szerszámkészletek) és 80 alkatrész felett kedvezményes javítást,fejlesztést kínálnak.Van SGM achivmentek amik bónuszokat adnak eléréskor.COP - nál az alapterületeken kivül CS térképek is szerepelnek (SGM2.2 - Cordon,Mocsár,Sötétvölgy,Katonai raktárak,Agroprom,Vörös erdő).Vannak olyan feladatok amik a freeplayben jelennek csak meg (helikopterek távozása után).Alfa csapatok a zónában (őrnagy likvidálására).Aknásított zóna (taposó aknák kattan azt bummm).Anomálák nagy számban a zóna területein.Napfogyatkozás effektus naponta egyszer (teljes sötétség,mint éjjel).Ez csak egy pár dolog amit most leírtam.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!