Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SaGa59

    őstag

    Sziasztok

    Elkészült a A változás ideje 3.0 mod első, nyers magyarítása. Ami a játékhoz kell, a le van fordítva, az üzenetként megjelenő "Vászkát megették a sznorkok Agropromban" jellegű, véletlenszerű üzenetek egy része még nincs, bár az sem kizárt, hogy ezek meg sem jelennek a játékban. Játszható. Az elírásokat, rossz értelmezéseket, bentmaradt orosz szövegeket jelezzétek. Ha lehet, screenshottal, vagy körülmény leírással. PÜ-ben a legjobb...

    A Magyarítás elérhető a lenti linkeken a CS\Változás Ideje mappákban. A mod a linkről letölthető torrenten át érhető el. Ebben benne van az orosz nyelvű CS is.

    A magyarítás mellé csomagolt Olvass-el.txt-t tényleg olvassátok el, benne van, hogy lehet a PSzH-kat használni benne.

    A modról:

    Ott kezdődik, ahol a CS véget ér. Sztrelok úton van Szidorovics felé a Halálkamionon (azaz indul a ShoC története), Sebhelyes (Scar, aka Heg) felébred a Szarkofág alatt mint monolitos tiszt. Legalábbis a helyiek ezt gondolják róla, ő meg mit sem tud magáról. De azért elvállalja, hogy elkapja Sztrelokot. Szegényt már ketten is hajkurásszák.

    Van pár újítás a modban. Van pl "fejadag" csomag, 3 doboz szardínia, 3 adag kenyér, 2 doboz turistacsemege, 4 instant leves, meg egy energiaital van benne, a tömege 5.3 kg, ne tankolj belőle fel túl sokat. A használata nem túl bonyolult, de nem is egyszerű. Gyakorlatilag csak egy fajta kaját lehet belőle kivenni a hátizsákba az alatta lévő gomb megnyomásával de abból egyszerre mindet. Azt, hogy az adott rekesz már üres nem jelzi semmi, csak ha megnyomod a gombot felugrik a "kifogyott" üzenet. Kicsit elbénázták, de nem tragikus. Ha minden rekeszből mindent kiszedtél, eltűnik az egész "fejadag doboz", de amit kiszedtél belőle, ott lesz a hátitatyóban.
    A kék színű elsősegélycsomagok is hasonlóan működnek, meg a narancssárgás személyes EÜ készletek is viszont a terepszínű katonai csomagok nem. Ott három gombbal az injekció komponenseit lehet bekevergetni, majd a negyedikkel (bal alsó) beadni a löttyöt magadnak.
    De láttam "hagyományos" elsősegélydobozt is.

    Vannak még fura újdonságok, amikkel a játékban még nem találkoztam, pl olyan konténerek, amiket a relikvia zsebekbe lehet tenni, de nem egy, hanem több relikvia is elfér bennük. Meg olyan, ami csökkenti a relikvia sugárzását, de nem nyúl a pozitív hatáshoz. Stb. Egyelőre ezeknek csak a leírását láttam, mert épp csak belenéztem a modba.

    Amennyire értettem a történetet fordítás közben, gyakorlatilag Sztrelok nyomában járunk abban az eseménysorban, ami a ShoC története, de azért áttévedünk a CS terepekre és az ottani feladatok egy részét is megismételjük, csak kicsit más célból. Egyfajta árnyék segítőként követjük Sztrelokot, hol fedezve őt a katonákkal vagy a monolittal szemben, hol elvisszük neki a pszi-sisakot Szaharovtól, de van egy csomó saját feladat is. Saccra a CS hosszával egyezhet a játékidő, de nem kizárt, hogy hosszabb, mert az eredeti CS sztorik is benne vannak a szövegben, lehet, hogy azokból is bejön néhány.

    Az elején, Pripjatyba érve érdemes sietni a segélyhívásra, mert hamar elintézik a kutyák a sztalkert és akkor keresztül kell gyalogolni az egész városon, majd a Radaron és A katonai Raktárakon, hogy elérd az Informátort és belekezdhess a tulajdonképpeni sztoriba. Viszont gyalog még a sztalkerig se biztos, hogy eljutsz, érdemes a PSzH-t használni legalább itt. A géppuskája nagyon jó, a sztalker meg a suli udvarában a melegházban van, így be kell lavírozni vele a kapun (tolatás majd a kaput elhagyva vissza és befordulni. hajlamos lefulladni a dög) Ha megmentetted és nem beszélgetsz vele, akkor szétnézhetsz a városban, de nem biztos, hogy érdemes. Megvár, elvileg, de meg is halhat és akkor nem visz át a Bárba.

    A szerelőknél hiányzó fejlesztéseket pendrive-okban lehet itt-ott megtalálni, ezekhez feladat is lesz. Ha leadod a szerelőnek, akkor meg tudja csinálni azt a fejlesztést is.

    Jó játékot.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5382 üzenetére

    Kiegészítő infó, majd elfelejtettem: Pripjatyban és a Bárban a "szintváltók" nem kérdeznek semmit, hanem elsötétül a kép és áttesz a következő szintre. Más terepeken (eddig a Sötétvölgyben meg a Szeméttelepen jártam) rendesen rákérdeznek, hogy mi legyen. Pripjatyban az egyik ház romos, felfelé vezető lépcsője levisz az X-8-ba. Az elején még nem érdemes bemászni...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5384 üzenetére

    Próbálgatom, érdekes... Kordonon mindenhol katonák, a stalkerbázis (a régi disznóólak) üres, a villámos alagútban, a hídnál, a gépállomáson a sereg.

    Meg vagy háromszor kidobott, meg egy gyorsmentést nem tudott visszatölteni...

    Szokni kell.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5385 üzenetére

    Még néhány kiegészítés:

    A telepítőben a 3 választható, olvashatatlan opció a HUD kinézetét határozza meg. A legfelsőnél (3.0) az állapotjelző ikonok a bal felső sarokban lévő minitérkép alatt lesznek, a harmadiknál a jobb alsó sarokban, a fegyverállapot jelző fölött, a képernyő jobb szélén. A középsőt nem próbáltam.

    A gyorsmentést a legtöbb esetben nem tudja visszatölteni, kilép.

    A PSZH-ban néha felcserélődik az előre-hátra irány. Lehet, hogy itt is használható a Spectrum Project trükkje: be kell állni a PSZH-val úgy, hogy az orra észak felé néz, kiszállni, menteni, visszatölteni, és úgy általában a PSZH-val mindig ebben a pozícióban leparkolni kiszállás előtt. Nem próbáltam, de hátha.

    Fegyvertuning pendrive-ok egyik lelőhelye a hadsereg. 9-ből 3 katonánál volt valamilyen.

    A mod őszi tájat mutat, bár ebbe nekem a dörgés-villámlás kicsit idegen. A Nap ritkán süt, a legtöbbször ködös, nyálkás idő van, de attól még szép színes az egész.

    Az elején, Pripjatyban némi "utánjárással" a monolitosoktól FN F2000-est lehet zsákmányolni, aminek a távcsöve barát-ellenség felismerővel és valamilyen "nyomkövetővel" is fel van szerelve, egy darabig fal mögött is követi az ellenfél mozgását és mutatja, merre van. Meg némi "éjjellátó" képessége is van. Hasznos...
    A szórása viszont elég nagy, még "röppálya laposítás" után is. Pontosság növelésre még nem volt pénzem...
    A fegyverskinek elég jók, a hangok furcsák. Az FN-nek pl alig van.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz Aarpok #5391 üzenetére

    Nem annyira pszeudo, mint inkább giant...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz Aarpok #5393 üzenetére

    Főleg, hogy az az összes lőszerem, ami a képen látszik és még csak a borongós elején jártam. Több konda disznó, 4 izlom, két kontroller, 4 vadisznó, pár falkányi kutya jött szembe. A harcikés hasznos szerszám....

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    A kitörések nagyon hosszúak. Elvileg 1,5-2 perc, de a visszaszámláló nagyon lassan, 4-5 másodpercenként lép egyet. Szóval 8-10 percig kell várni. A moddernek jelezték, de azt írta, hogy nem tudja megváltoztatni, mert valami ogsm modból vette át és fogalma sincs, hogy működik...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5396 üzenetére

    A linkelt torrentet szedtem le, tehát a serega-lus.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Van egy kis problémám a moddal. Egy pont után (most pl Agropromban) nem tölti vissza a mentett állásokat. Még a pályára belépéskor létrehozott autosave-t igen, de amiket én mentek, azokat nem. Ez van a logban:

    ERROR: xr_logic: pstor_load_all: not registered type in gigant_normal23300 encountered:

    Ahogy a neten látom, ez valami CS probléma, mert másoknál is előfordul, csak más objektummal, más modokkal, de néha még az alapjátékkal is. Azt hiszem nézek egy nem serega-lus verziót is valahol.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5399 üzenetére

    De. Nem segített. Elvileg az benne is van a SeregA-Lus verzióban. Gyakorlatilag két sornyi eltérést találtam két szkriptben, a többi azonos a telepített fájlokkal.

    Tolok fel egy "rendes" CS-t, rádobom a yadisk-en lévő modot és meglátom mi lesz.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5401 üzenetére

    Egyelőre ott tartok, hogy két patch is van (a srerega-lus-ban mind a kettő benne van). Leszedtem a másikat is és próbálom összerakni a modot. sajna a xrenginw.exe-t és két dll-t is cserél, de lehet, hogy anélkül összejön.

    Reménykedtem, hogy az a gond, hogy valamelyik scriptben esetleg valami olyat is átírtam, amit nem kellene, de eddig még nem úgy látszik. A tiszta orosz verzió se tölti be azokat a mentéseket, Még nyomozok.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5405 üzenetére

    A szintváltó az, amikor egyik pályáról a másikra átmész. Normálisan feldob egy ablakot, hogy akarod-e vagy sem. Ebbe a modban meg sokhelyen csak elsötétül a kép oszt indul az átlépés.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5405 üzenetére

    Van amit igen, mást meg nem. Elvben valamikor kérnek a szerelők ilyen adatokat. Azt meg nem mondom mikor.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5408 üzenetére

    Lehet, hogy akkor kapod meg a pendrive gyüjtögető feladatot, ha beállsz az adott csapatba. Lehetsz Szolgálatos, Anomáliás, Bandita (nem tudom hogyan, mert helyből ellenségesek) katonai sztalker (szintén nem tudom hogyan), talán Szabadságos, Tiszta Égbolt (pontosabban Hajnal), illetve Zsoldos. Ez utóbbi erősen megköt, mert ha beléptél utána meg ki, akkor levadásznak (a zsoldos szabályzat szerint), viszont ha jól csinálod a dolgaikat, kapsz egy osztagot, akiknek parancsolhatsz.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5404 üzenetére

    Megnéztem, mit csinál F1-re. Egy 'csalás" menü, ahol bepakolhatsz magadnak pénzt, felszerelést, mutánsokat, stb, elég sok lefordítani való van benne. Ez a Zóna Mester 5.0. Viszont nekem ahogy aktiváltam valamit (hozzáadtam 2 rugót a pénzemhez) azonnal hanyattesett az egész játék. Mét kisérletezem vele.

    Más: feltettem egy CS-t, arra egy "csak a mod" verziót, és azzal már jók az agropromi mentések is. A régieket ez se tudja betölteni, de ha újat csinálok, azt igen és ezeket már a SeregA-Lus is.
    Viszont annak a telepítése elég macerás, beírom az olvass-el.txt-be, meg feldobom a két patchet is a magyarítások mellé.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5411 üzenetére

    Igen, ez egy "fejlesztői" eszköz, a külön modként letölthető verzióban ki is van kapcsolva, de megtaláltam melyik sort kell visszaengedélyezni, hogy működjön. Azt persze nem tudom, mitől esett hanyatt nálam.
    A nagyrészét már lefordítottam, de van amit máshonnan szed, azokat még össze kell keresgélni.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5413 üzenetére

    Felraktam a Zóna Mester szövegeit is magyarul tartalmazó változatot (hunfiles - 5). Halálkarmot (DeathClaw) ne akarjatok bespawnolni, mert olyan nincs a modban, így azonnal hanyattesik a játék tőle. Lehet, hogy vannak más definiált, de nem létező entitások is, nem néztem végig mindet.
    Ahogy sajna a teleport táblázat is üres, nekünk kellene feltöltögetni menet közben. Lekérdezed az aktuális pozíciót, adsz neki egy nevet és kimented...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5421 üzenetére

    A helyszínek listája megvan és ott is lehet ugrálni, de ha átlapozol a másik oldalra, ott van egy kifejezetten Teleport almenü. Annak viszont üres a listája, de fel tudsz bele venni tetszőleges pontokat és később oda ugrani.

    Megj: A nem SeregA-Lus verzióval eljutottam Yantarba, de ott meg bekövetkezett egy olyan hiba, amit még a CS nagyon korai állapotában riportoltak a GSC-nek: egy nem definiált sqad-ot telepített a bunker köré. Aztán 4-5 betöltés kisérlet után sikerült tovább mennem.
    Lehet, hogy még csiszolniuk kellene, vagy csak az én környezetemet nem szereti (w8.1 64 bit).

    Mindegy, ha hibát találtok a fordításban, jelezzétek, én meg megnézem azt az SGM modot, amit Shield talált.
    Elvileg a CS alapjáték, plusz 73 új feladat, s frakcióháború kiterjesztve, sok új karakter, fegyverek, tárgyak, némelyike benne ehet ebben a Változás Ideje modban is.

    Arra mindenképp kiváncsi vagyok, ha valaki Borongósban felveszi a "szállíts a Csaposnak kajacsomagot" feladatot, az hogy megy ebben a modban. A szöveg szerint meg kell várni Szidorovics futárát, tőle átvenni a csomagot majd azzal tovább menni, de sehol egy jel arra, hogy hol kéne a futárral találkozni. Ezek a marhák meg körbetelepítették aknákkal a tanyájukat, be még csak bejutottam, de ki már nem sikerült. Lehet, hogy valamelyik detektor majd segít megtalálni az aknákat, de így elég frusztráló a dolog. Még arra vonalra is raktak aknát közben, ahol bementem. Lehet, hogy nem kellett volna ott aludni...
    Amúgy a frakcióháborút ebben is kibővítették. Amíg a Szeméttelepen (vagy Agrorpomban) nem vállaltam fel banditák kifüstölését, addig nem volt semmi ilyen, de azóta akárhova bemegyek, ha van ott bandita csapat, jön a feladat, hogy el kéne intézni őket. Pedig nem álltam be sztalkernek...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz hubai1979 #5424 üzenetére

    Már tervben van egy ideje, de a fordítás nem megy ennyire gyorsan... Most az SGM-et gyúrom és már találtam is érdekességet, amit szerintem nagyon elcseszett a modder.
    A fegyverek statjait beírta a leírásába, ami nem baj, de ha tényleg azokkal működnek, akkor az nagy baj.
    Valamiért a fejébe vette, hogy ha egy fegyvert hangtompítóval használnak, akkor megnő a lőtávja, pl a PM-nél 30-ról 100 m-re. Na ez marhaság, hisz a hangtompító erősen lassít, így pont hogy rövidül a lőtávolság.
    Illetve az AKM74-U-nak 80 m-es lőtávot adott meg, ami khmmm... [censored]...

    Majd ha már ott tartok, összevetem a fegyverstatokat a leírással...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz sklopp #5427 üzenetére

    Igen, vannak benne hibák. Egy sima CS-re telepítve a "csak a mod" verzió, a magyarításban lévő telepítési eljárás után stabilabb, mint a serega-lus, de ez is néha megzakkan. Az xrRender*.dll-ek csereberélésével talán javítani tudod.

    Frissítettem a magyarítást. Az egyik fegyver (akm-74 "Taktikai") tárkapacitását módosítottam, mert ha már a leírása szerint 60 lőszer fér a tárba, akkor legyen is benne annyi...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5430 üzenetére

    Amennyire emlékszem a szövegekre, szabadjáték. Be lehet állni valamelyik csoportba és kiszorítani az ellenfeleket az egyes területekről.
    Bár olyan beszélgetés is van (az nem biztos, hogy ténylegesen használja is a program), amikor Pripjatyban a helyi sztalkereket faggatja Sebhelyes, hogy ugyan meséljék már el, hol lehet Sztrelok rejtekhelye, mert meg kell benne találni valami spéci pszi-védelmi cuccot, mert ha nem, újabb szuperkitörést okoz a jóember. Ebből gondoltam a fordítás elején, hogy akár Sztrelok ellenében is lehet játszani, de a többi szövegből már nem került elő ilyen történetszál.

    Nem tartom kizártnak, hogy eleinte kétféleképp kijátszhatónak tervezték, majd egyes részeket kihagytak, nem folytattak tovább. Elvileg vannak Pripjatyban felvállalható feladatok is, amikkel a legelején nem találkoztam, pedig direkt futottam egy kört a városban emiatt, mielőtt átmentünk a megmentett taggal a Bárba.

    Az sem kizárt, hogy "moduláris" a fejlesztés, a szövegeket előre megcsinálták, aztán verzióról-verzióra kapcsolgatják be az eltervezett funkciókat, amikhez tartoznak. Ez a 3.0 meglehetősen friss verzió, idén júliusi, ha jól emlékeszem.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5432 üzenetére

    A mocsárban rengeteg "számold fel a mutánsfészket a Halászfalunál" jellegű feladat lesz.
    Ha csinálsz ilyeneket és a helyszín megjelölés neve nem egyezik a térképen lévő névvel, írd meg légyszíves, mert ott biztos, hogy több is van, ami nem stimmel, csak túl macerás lett volna kitalálni, hogy melyik terültet mire fordították eredetileg...

    A Szeméttelepi hasonlókat már kijavítottam (remélem mindet).

    Előre is köszi...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5435 üzenetére

    Pripjatyban az X-8 laborba is le lehet menni. Az se egyszerű hely. Az iskola melletti, 4 emeletes épületben (12-14 monlitos van bent) van egy összedőlt lépcső. Ha elkezdesz rá felmenni, akkor a szokásos "szintváltó kifagyás" után ott vagy a laborban a lift előtt. Ott se egyszerű. Burerek, poltergeist, zombik...
    Ha odabent belépsz a liftbe, akkor az épületben lévő lift előtt találod magad, a lépcső amin bejutottál ott van pár lépésnyire tőle. Erről van valami leírás is egy doksiban vagy PDA-ban és elvileg valami feladathoz tartozik. Ott ugyan azt írják, hogy a liftet kell megkeresni és az visz le, de csak 4-5 lépésnyi az eltérés.
    Az írás szerint ez a Jubilleum közösségi ház.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz hubai1979 #5439 üzenetére

    Feltenni és rádobni a fordítást.
    Nálam sokszor hibázik, borovi kollegánál ritkábban.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5437 üzenetére

    Be lehet állni vagy 6 frakcióba. A klasszikusok (szolgálat, szabadság), Yantarban Szaharovhoz tudóskisérőnek, vagy ugyanott a katonai sztalkerek mellé, akik a labort védik. A Vörös Erdőben van egy Anomália nevű csapat spéci fegyverekkel meg ruhával, de lehetsz zsoldos is a Rostockban. Vagy hajnalos a mocsárban. Valahol bandita is lehetsz, tán a Sötétvölgyben.

    Mindegyik ad 2-3 feladatot. De pl Szaharov csak úgy simán olyat is, ami miatt egész Pripjatyig kell menni, az óvodába. A zsoldosoknál osztagparancsnokságig lehet jutni.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5437 üzenetére

    Az erőműbe menet előtt érdemes Informátornál bevásárolni. Pl megvenni a Relikviák Klondike-ja pozícióját. Azt nem tudom, hogy nem egy nagy átverés-e, de 18 rugóba kerül összesen.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5446 üzenetére

    Akkor átverés... Jót röhögünk majd a tábortűznél, ahol Informátor himbálózik valamelyik ágon.
    Az biztos, hogy a megtalált doksikat nem neki kell eladni. Az X-16-ból kihozott X-17 doksiért pl 1 rugót akar adni, Szaharov meg 35-öt. Nem mindegy.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5442 üzenetére

    Az itt lévő OGSM mod (vagy egy korábbi verziója) legalább részlegesen benne van a Változás Ideje 3-ban is...

    Amúgy furcsa, hogy az idén júliusban fedezte fel valaki a Priboi Story-t és ekkor tett fel róla cikket erre az oldalra... És most keresgélik, honnan lehetne letölteni...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5451 üzenetére

    Semmi, igaz tűzfalat a routeren használok, a windowsban meg csak a defender van.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5450 üzenetére

    Közben megtalálták, és próbálgatják. Meg nem értik, mi az UHSF, honnan jött.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5455 üzenetére

    Azt mondja, hogy a menüt olyanra alakítod, amilyenre akarod, mindegy melyik modot használod. Gyanítom, a menü háttérképeit csereberélheted vele.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5456 üzenetére

    Letöltöttem... A főmenü zenéjét és hátterét cseréli ki. De csak ennyi, semmi több. Ha kicseréled benne a zenét vagy a képet, akkor más lesz. Ehhez nem kell mod.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Kissé kezd bosszantani, hogy minden modban van egy halom olyan szöveg, amit nem is olyan egyszerű lefordítani, de játék közben gyakorlatilag sosem kerülnek elő. Pl ebben is. Sok "legenda". Legenda a Zóna elektromosságáról, a monolitról, a "Hívásról", a Zóna Gazdáiról (ők az O-Tudat, eredetileg halálraítélt bűnözők, akik a bitófa helyett egy tudományos kísérlet alanyai lettek) Dr Strangelove-ról (ő egy ősöreg, agyafúrt vérszívó, a Rostock Factory területén játszadozik az arra tévedőkkel és ha már nem éhes, a következő áldozatot tövisszúró gébics módjára egy karóra tűzi) . Némelyik nem is rossz, így tényleg kár, hogy pár napot eldolgozgatok vele oszt soha senki nem is látja.

    Már írtam korábban hogy az oroszul értőknek a STALKER sokkal többet jelent, mint nekünk. Komoly irodalom épült fel köré. Mint a Star Wars, Shadow Run és társaik. Egy "Világ" a benne játszódó regényekkel. Az orosz modok jórésze ezekből táplálkozik, bár gyanítom visszafelé is igaz, egy mod alapötletét, történetét valaki rövidebb-hosszabb regénnyé konvertálja alkalomadtán.

    Az egyik kedvenc történetem Jurij Szemeckij, az Örökkévaló Sztalker. A Változás Idejében az a script, ami az "X.Y.-t belezavarták a kutyák egy Szunyogpilis anomáliába a Rakáraknál" jellegű üzeneteket generálja (és ebben a modban bár kettő is van belőle, egyiknek az üzeneteivel sem találkoztam), gondosan szűri, hogy az amúgy "véletlen generált" (valójában nem, mert van két fájl, az egyikben többtíz keresztnév, a másikban többszáz vezetéknév és ezekből pakolgatja össze a feladatokhoz szorosan nem kötődő NPC-k neveit) nevek között aznap szerepelt-e már Jurij Szemeckij. Ha igen, akkor "újat dob".

    A legenda ugyanis úgy szól, hogy ő az egyike azoknak, akik elérték a Kívánságteljesítőt és megvalósult az álmuk. Örök életet kért. A Monolit persze a maga módján oldotta meg. Jurij Szemeckij azóta is járja a Zónát és minden nap újra és újra, más-más módokon hal meg. Majd ismét életre kel és folytatja az útját a másnapi haláláig. A sztalkerek az erről szóló SMS-t (amit a Sztalkerhálón át adott területhez közel lévők megkapnak) jó ómennek vélik, az a napjuk szerencsésen fog alakulni, mert Szemeckij elhasználta az arra a területre jutó aznapi szerencsétlenséget.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz borovi #5461 üzenetére

    Ezen kívül is van még sok hasonló. Láthatóan egybegyúrtak 3-4 "overhaul" modot, de még nem használják ki a bennük rejlő lehetőségeket. Pl ha beállsz Szaharovhoz (akkor a sereg is baráti lesz, így lehet velük jóban lenni, a zsoldosok meg besárgulnak), ad egy spéci detektort, ami a leírása szerint az anomáliákat is feltérképezi és megjelöli a PDA-n. de nem. pont annyit ér, mint a sima Svarog. A VEGA védőruha viszont nem rossz, jól fel lehet tuningolni, még a golyóállóságát is 60%-ra. A vegyi, égés elleni, elektromos és sugárvédelme 129-re húzható.

    Az amulett egyébként annyiban jó, hogy maximális védelmet nyújt a pszi támadások ellen, ha benne van egy relikviazsebben. Bár a pszi-kutyák "elhomályosító" effektje így is átjut.

    Remélem, folytatják az "összehangolást". Itt-ott a feladatok is furák, előbb feldobja a feladat nevét, csak aztán azt, hogy miről is van szó. Nincs alaposan kitesztelve az biztos. Szöveget is kellett módosítani néhol mert logikátlan.

    Pl Szidorovicsnál, amikor Sztrelokról kérdezzük. Ő azt mondja, hogy ismeri Sztrelokot, régi haverok. A Megjelöltben nem ismerte fel, mert annyira viharvert az ipse, de a beszélgetés eredeti szövegéből ez egyáltalán nem derül ki, így meglehetősen zavaros, hogy mikor kiről is van szó. Pár napja ezt a részt átírtam, hogy tényleg logikus legyen.

    Elmegy Sebhelyes Szidorhoz, zsebében a Sztrelok csapat fotójával (Szellemtől). Megkérdi, hogy mi tud róla, mire Szidor elmondja, hogy mostanában ő a második, aki Sztrelok után érdeklődik, mert nemrég itt volt a Megjelölt, aki el is indult Agrorpomba a bázisra a doksikért, Ekkor megmutatjuk a fotót, amin Szidor felismeri Sztrelokot, megmutatja ki az, de még mindig nem tudja, hogy a Megjelölt azonos vele. Erre Sebhelyes is csak később jön rá, mikor a Sötétvölgyben összetalálkoznak. Addigra a Megjelölt rendbe jön annyira, hogy már felismerhető a kép alapján.

    Más: A Sötétvölgyben érdemes lemenni az X-18-ba, van lent doksi, meg alkatrészek, amik később jól jöhetnek a Vörös Erdőben az Anomália csoport technikusának (Hangyász). Meg jó kis buli szétnézni odalenn. A két ajtóhoz a kulcskártyák is ott vannak Meg az a doksi (vagy pda?), amiben benne van, hogy az X-8-ba se árt benézni alkalomadtán.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Az EM1-es (gyakorlatilag egy gauss, amit Szaharov ad a megfelelő doksiért cserébe) leírásából kiszedtem azt a marhaságot, hogy élőlények ellen hatástalan. Egy lövéssel két monolitost is kiütött, akik libasorban támadtak...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5465 üzenetére

    A CS alapfordítás elvileg abból van, csak külön letöltöttem valahonnan, mert nekem angol van. Eléggé összekavarodtak, mert néhány "alap" szövegbe is bele kellett nyúlni. Hol kiegészíteni, hol átírni néhány szót egy mondatban. Pl eredetileg a CS-ban a Szolgáltnak segítünk, ebben a modban ugyanazt a feladatot egy másik csapat számára kell elvégezni, így természetesen a hozzá tartozó szöveget is módosítani kellett.

    Más: ha valaki megtalálja az X-8 belépőkártyát, szóljon. Igaz, az azzal nyitható ajtó mögött egyetlen helyiség van, amiben gyógyászati cuccok vannak, így ha nincs meg az sem tragédia. csak érdekelne, hol van eredetileg.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5466 üzenetére

    Hmmm... Lehet, hogy Szaharov oda is adta volna, ha megvárom, míg ő kér meg, hogy pakoljam ki a labort. Úgy tűnik, ha eleget nyeszteti az ember, hogy ugyan adjon már olyan melót, ami segít a tudósoknak, akkor előbb-utóbb ez is előkerül. Lehet, hogy csak az után, ha eladtam neki azt a doksit, amiben szó volt az X-8-ról (amit meg talán az X-18-ban találtam). Mindenesetre az összes megtalált doksit, leírást, PDA-t tessék elolvasni, sok értékes infót lehet megtudni. Most még szétnézek a Vörös Erdőben, aztán elballagok és megnézem, hogy Informátor ott van-e még a helyén. Elbeszélgetnék vele a Klondike esetről...

    Más: a Zóna Mesterben (főmenüben F1-et nyomva jön elő) lévő időgyorsítóval erősen lerövidíthető a hosszú kitörések ideje. Be kell gyorsítani 100x-ra, majd a térképen figyelni a visszaszámlálót. Még mielőtt eléri a 0-t, visszaállni 10x-re (a játék alapsebessége). A 0 után még pár másodpercig várni kell, gyanítom a számláló rutin egy ciklusáig, ami nálam 5-8 másodperc, és kész, vége a kitörésnek.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz SaGa59 #5467 üzenetére

    Úgy tűnik, az elképzelés az volt, hogy a játékos végigtolja a főküldetést, közben nem mászkál mindenféle laborokban (pl az X-16 felé vezető utat eltorlaszolta pár hordó, nem volt nehéz odébb lökdösni, de jelezték, hogy most nem arra kell menni), csak ahova beküldik. Aztán ha elválnak útjaink Sztreloktól, lehet a laborokat túrni, vagy a kutatók (Szaharov), vagy az "Anomália" csoport megbízásából, attól függően, hogy hová áll be az ember. De minden csapatnak vannak feladataik és azok mentén érdemes kutakodni. Meg be lehet állni a területekért, erőforrásokért folyó pofozkodásokba.

    Az is megjátszható, hogy eleinte nem foglalkozik az ember a fő sztorival, hanem beáll valahová, megkapja az ottani felszerelést, feladatokat, jól ellátja magát mindennel és csak az után ered Sztrelok nyomába.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5470 üzenetére

    Ez ilyen. A cuccnál az alapárat írja, a fizetnivalónál meg azt, amennyire a boltos levesz.
    Szerintem minden stalker ilyen, legföljebb nem ekkora az árrés.

    A modokat javítgatni nem akarom, oka lehet, hogy ha így találta ki a modder. Ebben már így is bejavítottam pár hiányzó szöveget, meg elrontott string_id-t, meg két fegyver biztosan rossz statjait.

    Egyébként a pénz csak az elején kevés. Mikor eleresztettem Sztrelokot Pripjaty efelé, 300+ k rubelem volt, 140 kg-nyi cepelt cucc mellett úgy, hogy gyakorlatilag csak a lőszert és a gránátokat szedegetem fel meg néha a katát. Fegyvereket csak az elején adtam el úgy 20-30-at. Ja: és a Mocsárban még nem is jártam...

    Még valami: ebben nem lesz mutánstúltengés. Ahonnan eltakarítottad, ott nem jön több. Viszont amíg vannak, addig gyorsak és erősek.

    Megyek az sgm-en dolgozni. Aztán vagy a Clear Shot jön, vagy belefogok a СМЕРТИ ВОПРЕКИ ЧАСТЬ 1 В ЦЕНТРЕ ЧЕРТОВЩИНЫ. НОВЫЙ СЮЖЕТ modba és a folytatásaiba. Ez az 1. rész. A folytatása a СМЕРТИ ВОПРЕКИ 1.5 ПОСЛУШНИК és a ОДНИМ ДНЕМ ЖИВУ СМЕРТИ ВОПРЕКИ 2. Ezek már kész vannak és igérik a ОСКОЛОК ТЬМЫ. СМЕРТИ ВОПРЕКИ 3 részt, vagy még az idén, vagy jövő év elején.

    Addigra talán a másik kettő fordítása is meglesz. Ezek állítólag külön sztorik, a szereplőik sem azonosak, de a világuk igen.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Még pár tipp (SPOILER):
    Pripjatyban a kórházban az első emeleten hátizsák (vagy páncélszekrény?) benne két Vintar, lőszerek, SEVA ruha. Az elején jól jön. Kereskedő és javító van a Mosodában.
    A bárban, meg még néhány helyen lehet találni BMG .500-as lőszereket. 10 db 5500Ru, az ember hajlamos eladni, mert gyorsan sok pénzhez lehet jutni, meg nem is könnyű (10 db fél kiló). Viszont a hozzá tartózó fegyver (Chei-tech?) az egyik legjobb, felér a gaussal (100% pontosságúra húzható). És igazából az a kb 2-300 lőszer van hozzá, amit így lehet találgatni, meg néha 5-8 db a kilőtt monolitosoknál (akiktől zsákmányolni lehet ilyen puskát). Szerintem inkább tegyétek el a skulókat. A fegyver se könnyű, 12,5 kg, de nagyon effektív.

    Üres hátizsák vehető a Bárban, azt egy eldugott helyen lerakva biztonságos tárolót lehet csinálni, amit jelöl is a térképen. De úgy tűnik a ládák tartalmát se bántják, viszont az ott hagyott, eldobott cuccokat rögtön felszedik.

    5.56-os (NATO) lőszer csak a belső terülteken van, gyakorlatilag csak a monolitosoktól lehet zsákmányolni. A Bárban nagyon drágán mérik, 900 egy doboz. Viszont a katonáktól lehet egy elég könnyű, nagy tárkapacitású (felfejlesztve 75 skuló) "kommandó" AKM-et szerezni, ami elég halk (néha nincs is hangja), alá lehet tolni a gránátvetőt. Hangtompító és céltávcső nem rakható rá, de közelharci fegyvernek jó és mindenfelé van hozzá lőszer.

    Tapasztalataim szerint a vérszívók a .45-ös hidrosokk lőszert bírják a legkevésbé. Abból 4-5 találat elég, de be kell várni míg támad, mert amíg nem lesz teljesen látható, semmi sem árt neki. A 5.54-es lőszer meg se kottyan nekik...

    A Burerek zárt ajtón át is gyilkos erejűek, ha meglátod magad körül a kékes derengést, ugorj valami fedezék mögé. Az X-8-ban úgy a tizedik nekifutásra (és 30 gránáttal) sikerült azt a legalább három, de lehet, hogy 4 dögöt elrendezni. Lelőni csak akkor lehet őket, ha oldalról vagy hátulról sikerül elkapni. Ja: a Prométeusz moziban a falon is tudnak járni, legalábbis ott jönnek le...

    +20 és +30 kg-s terhelhetőségnövelő artik vannak (a +30-as Pripjatyban a kikötőben, elég nehéz hozzájutni, kell egy detektor, meg egy pisztoly, amivel ki lehet lőni az anomálián kívülre. Benne felszedni esélytelen. Egyszer ugyan sikerült, de akkor kifagyott a program). +20-asokat fegyveres zombiktól lehet szerezni. Igaz, mind +3-as sugárzó is, így kell mellé valami, ami azt lehúzza. A "Könnycsepp" -7-es.

    A kiméra nagyon ritka jószág, talán 4-et ha láttam (kettő van Pripjatyban). A pszi-kutya viszont kemény jószág. "Leparkol" valami fedezékben és onnan küldözgeti a "szellemkutyokat", de azok tőle távolabb "keletkeznek", meg pár másodpercre kifehéredik a kép és megszédülsz.

    A gránát igen hasznos ebben a modban, érdemes 10-20 darabot tartogatni... A Zombik ellen is hatásos. Általában abból elég egy, és már nem kelnek el, minden más esetben néha négyszer is le kell abálni őket.

    A "hozz kisóriás kezet" feladatot a Bárban ne vegyétek fel, ebben a modban a kisóriásnak agya van, kéz egy darab sincs. Viszont az agya elég jó képességű az elején, azt hiszem kitartást ad. Minden szörnyalkatrésznek vannak olyan tulajdonságai, mint az artiknak és a ruhazsebben lehet őket használni.

    A tank géppuskája 33 kg, mielőtt érte mész, pakolj ki a tatyóból.

    Az Anomália csoport alapruhája egy exo, ha belépsz hozzájuk, olyat adnak. A Vörös Erdőben van a tanyájuk a bányában.

    A Katonai raktáraknál a Vörös Erdő felé mutató kijárat engem a Sötétvölgybe dobott át, Yantar felől kell menni...

    Ha nem akarsz a sereggel harcolni, be kell állni Szaharovhoz. Jó VEGA védőruhát ad (miután megszereztem, azzal mentem végig, jól fel lehet tuningolni). Onnan a sereg maximálisan haver és csak a banditák ellenségesek.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5474 üzenetére

    A leírások szerint nem. Sőt az 1.5 az 1 és 2 rész között játszódó "mellékág". Mindegyikben eltérnek a fő karakterek.
    De majd kiderül.

    Amúgy a gladiátornál se volt felesleges, pártíz sor ugyan át kellett írni a Szövetség Idejéhez, meg a tényleges bővítéseket lefordítani, de az alapokat fel lehetett használni.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5476 üzenetére

    Az NJK valószínű a "gyári" fordítás része lehet, én ilyet biztos nem írtam bele...
    De egyébként azt jelenti: Nem Játékos Karakter.

    F4-F6 a többi modban megszokott "nézet váltók", csak azokban F1-3-ra vannak belőve.

    Itt a kötszer és az elsősegélycsomag másképp működik. Bár néha találni "hagyományos" elsősegélydobozokat is, de nagyon ritka.

    Nekem ment a DX10.1, de az angol CS-ra dobott "csak mod" verzióval.

    Én a gyorsmentést mindig az End-re teszem, mióta valamiben sz egymás mellett lévő gyorsmentés, gyorstöltés gombokkal sikerült néhányszor több órányi játékot kiütnöm.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz hubai1979 #5478 üzenetére

    Benne van a két fiksz is, így ehhez elég a magyarítás.
    Érdemes sűrűn menteni.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5480 üzenetére

    Egyedül az "Alfatesztelt objektumok élsimítása" nem szöveg, hanem egy string id, de kiolvasható belőle. hogy az egyik lehetőség a dx10, a másik a dx10.1.

    Én angolra tettem fel a "csak mod" verziót, az elég stabil. Néha pályaváltásnál meghülyült, de amúgy ment.
    Még annyit: csak akkor használtam a "launcher.exe-t", ha a pszh-val akartam pofozkodni (egyedül Pripjatyban rögtön az elején kellhet, máshol is van, de nem különösebben érdekes), egyébként a "normál" módon indítgattam. Lehet, hogy az is javít a stabilitáson.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz hubai1979 #5485 üzenetére

    Úgy két hete már beküldtem a képét, szép darab. Van körülötte három vérszívó is.

    Amikor összefutottunk, maradt 29 db .45-ös lőszerem, semmi más, így egy szál bicskával kellett átverekedni magam Kordonig. 4-5 Izlom, két falka vadröfi, két falka sima malac, pár csapat kutya volt, amit nem tudtam kikerülni, így azokat a békanyúzóval kellett lerendezni. Nem volt egyszerű...

    Ebbe belement 3 tárnyi 5.56-os, meg nem tudom hány gránát. Aztán jöttek a vérszívó haverjai, azokra ment el a többi .45-ös töltény...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz hubai1979 #5501 üzenetére

    Ha beállsz Szaharovhoz melózni, ad egyet ingyé...
    Anomáliáék meg exoskeletont adnak formaruhának.
    Bátran lehet váltogatni a csoportokat, kivéve a zsoldosok, mert ők, ha egyszer beléptél, nem eresztenek. A "tagkönyvben" lévő szabályzatuk szerint, ha a szerződés lejárta előtt kilépsz, levadásznak...

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5500 üzenetére

    Igen, ez a megoldás. Közvetlenül az exe-t indítva nekem is nyafogni szoktak, de ez az indítóikonos trükk működik. Gyanítom azért, mert párhuzamosan fent van vagy három példány és a registryben csak az egyiknek vannak ott a telepítési információi, az meg már lehet, hogy nincs is a gépen...

    A lényeg, hogy a "bin" ne legyen ott a végén az "Indítás helye" sorban, mert azt veszi telepítési könyvtárnak és ott keresi az fsgame.ltx-et.

    [ Szerkesztve ]

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    Csinálom az SGM-et (kb a felénél tartok) és két gondom van.

    1: a fegyvereket tényleg ilyen idiótára hangolta a modder. Azt hiszem, csinálok egy kiegészítő csomagot, amiben a valóságos megfelelőikhez hangolt verziók vannak és majd kiválasztja mindenki, melyiket akarja. Lehet, hogy azért lettek ilyenek, mert a mod a frakcióháborúra van kiélezve és ha erősebbek a puskák, akkor nehéz megcsinálni azokat a területfoglalásokat/védelmeket, ahol "a veszteség megengedhetetlen".

    2: Amikor kezdődik a CS, és a bázison először beszélünk Lebegyevvel, kissé hiányos a beszélgetés. A saját szövegeink megjelennek, de Lebegyevé nem. Eltartott egy darabig, mire rájöttem, hogy az a baj, hogy a "beszélgetős" panel felső része hiányzik. Egy "normális" beszélgetésnél felül egy kétharamd magasságú panelben jelennek meg az NPC szövegei, majd amikor az alsóban klikkelünk, felkerülnek oda a PC szövegei is. Nos ebben a párbeszédben ez a felső panel hiányzik. És végignéztem több CS-t (SeregA-Lus orosz, gyári angol, magyarított), mindegyikben ilyen. Kerestem, hogy hol lehetne helyrehozni, de nem találtam meg. Van valakinek valami ötlete rá? Nem életbevágó, csak zavar kissé. Rémlik, hogy anno, mikor először (és akkor egyszer) játszottam a CS-jal, szintén megzavart kissé, de hamar túltettem rajta magam, angolul annyira nem volt idegesítő a dolog, mint magyarul.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz hubai1979 #5494 üzenetére

    Ez sajnos előfordul. Úgy vettem észre, hogy elfogyasztja a memóriát és amiatt vacakol a visszatöltésekkel. Meg nekem fent van a SeregA-Lus és az angol CS-re töltött mod is, ha ilyenbe futok, átdobom a mentést a másikba, ott betöltöm, csinálok egy új mentést és vissza az angol CS-re.
    Ha ez sem segít, akkor gépújraindítás. Ha ez sem elég, akkor egy korábbi mentés.
    Amúgy Yantarban hibázik a legtöbbször. Egy fórumon rátaláltam a hibaüzenetre, amit ilyenkor dob, és úgy tűnik, hogy az alapjátékban valami ritkán jelentkező bug.

    Amúgy kár, hogy annak a monológnak a szövege nincs meg feliratban. Igen halkan és torzan motyorog az ipse, gyakorlatilag egy szavát sem értem...

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

  • SaGa59

    őstag

    válasz shield #5508 üzenetére

    Nem, ez a párbeszéd a nálam épp fentlévő mindhárom CS-ban (az eredeti angolban, mod nélkül, a SeregA-Lus verziójú oroszban és a modban egyaránt.

    Nem a mérete rossz az ablaknak, hanem egyszerűen nincs ott.

    STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

Új hozzászólás Aktív témák