Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mr_no_Name

    tag

    Sziasztok!

    Olvastam, hogy kijött a Gunslinger mod. Nagyon menő animációk vannak benne, rengeteg fegyver és tárgy. Konkrétan tényleg hibátlan, viszont csak fegyvereket és animációkat rak a játékba. Próbálta már valaki telepíteni valami olyan moddal ami a gameplayt is turbózza? A Call of Chernobyl után nagyon kevéske már az alapjáték.

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz #47205632 #34106 üzenetére

    Hát én már nem tudom követni ezt a dolgot. Szerintem nagyon jó alapanyagokból dolgoztak a fejlesztők és nagyon jó úton indultak el amit a modderek tökéletesítettek...játszok ezzel a Last Day moddal, nem is annyira bugos igazából, de az látszik - mondjuk ezt a modderek is leírják - hogy egy merő kódkatyvasz az egész játék. Új motorral, teljesen újra kéne fejleszteni az egészet 2018-as változatra, egybe kellene gyúrni a 3 részt a modokkal együtt és megszületne a tökéletes Stalker játék, de ez nyilván soha nem valósul meg...

    A sztori nagyon tetszik, soha nem fogom elfelejteni az első északra vezető utamat. Emlékszem, hogy még általános iskolás voltam amikor mendemondák keringtek erről a játékról, és álmodoztam róla, hogy milyen kalandos lesz..az a durva, hogy nagyjából így is képzeltem el (ha belegondoltok, azért ez kemény. Mint amikor olvasol egy könyvet, megfilmesítik, és pont úgy képzeled el).

    Eltelt 4-5-6 év és mikor megjelent a játék 2007-ben akkor úgy rácuppantam mint csecsemő az anyja mellszerkezetére :D

    Szerintem 2 nap alatt végig is játszottam, nem sokat aludtam, és nagyon a hatása alá kerültem:

    Kordon: baljós szelek, gyanús csönd, de a kordon határán felállított csekkpontnál cigizgető katonákon, pár zombikutyán és pár szakadt banditán kívül más nem nagyon fenyeget ezen a területen. Érzed, hogy beléptél a zónába, akár még vissza is fordulhatnál, de tudod: északabbra csak keményebb lesz.

    Garbage: itt már kicsit jobban pezseg az élet, mindenhol hatalmas és baromira sugárzó félig feltúrt szemétkupacok, a banditák és a lonerek folytonos összecsapásait hallani a háttérben.

    Red forest / radar / pripyat: itt már majdnem a zóna legmélyén vagyunk és ránk is zúdul annak teljes fegyvertára: anomáliák között harcolni a legkeményebb mutánsokkal miközben távolról lövöldöznek a monolitosok.

    Chernobyl NPP: amikor először beléptem ide konkrétan csak pislogtam. Eltörpülsz a hatalmas erőmű és a hatalmas nyitott tér mellett, és emiatt sok eseményt is szemügyre vehetsz: itt az első pillanattól már mindenki lő mindenkire pisztolytól kezdve a gauss puskáig, jönnek a helikopterek, szakad az eső, dörög - villámlik, azt se tudtam hol vagyok a nagy felfordulásban. Ennél a résznél érezhető volt, hogy elérkeztünk a káosz kellős közepére, itt már mindenki teljesen megbolondult. Aztán a szarkofág pedig maga volt a megtestesült borzongás: mész előre a vaksötétben, néha hallod a fejedben a wish-granter hangját aki magához hív, a geiger müller számláló már rég kiakadt a hatalmas sugárzás miatt, nem tudod melyik sarkon fog lelőni egy monolitos, aztán felmászol és végre valahára láthatod azt, amiről eddig csak legendákat hallottál.

    Ahogy a játék folyamatosan adagolja a tartalmat azt szerintem tanítani kéne.

    így visszaolvasva nem tudom kinek címeztem ezt az írást, de olyan jól esett nosztalgiából kiírni magamból ezeket. Nagyon szép emlék volt az első végigjátszás :)

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz #47205632 #34101 üzenetére

    Tegnap ezeket néztem két órán keresztül éjszaka :DDD Konkrétan gázmaszk nőtt a fejemre és mikor kinéztem a hatodikról akkor látni véltem a négyes reaktort :D

    szerk.: amúgy tegnap még elolvastam a Shadow of Chernobyl történetét. Rá kellett jönnöm, hogy csak a felét értettem az egésznek.

    Régen azt hittem, hogy a wish granter maga a legnagyobb anomália ahová mindenki igyekszik, mivel egy kívánságot teljesít és erről szól az egész játék, nekünk meg volt egy enyhe amnéziánk és ennyi.

    De ha most jól értem, akkor a wish grantert maga a központi kollektív tudat hozta létre a monolitos agymosottakkal együtt, hogy elterelje a figyelmet magáról a tudatról ami az egész zónát irányítja. Ezt én most jól gondolom?

    [ Szerkesztve ]

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz RobberBaron #34094 üzenetére

    Vááá...igazad volt :D Nagyon kemény volt, de megoldottam.

    Amúgy igen, ez egy zavaró bug, de a controller auráját nem tartom hülyeségnek. Kicsit finomítani kell ez igaz, de véleményem szerint a controller a legzoralabb ellenfél, ha lehet ilyet mondani :D Csoszog, hallod a sípolást, aztán rázoomol a kamera...régen olyanokat fostam tőle, hogy hihetetlen :D Ez az aura meg végül is valamennyire reális, ha ez a fos pusztán azzal megöl, hogy rádnéz. Kell PSI védelem oszt csókolom.

    Viszont most megint elakadtam. Van pénzem, páncélom, fegyverem, de az útvonalakból kifogytam. Bejártam majdnem mindent, de nem enged északabbra a játék. Ilyenkor mi van? Vásárolni kell az útvonalakat? És ha igen akkor kitől?

    szerk.: Ja és ezt most találtam :D Kiestem a székből ::DDDDD

    Join duty! (youtube)

    [ Szerkesztve ]

  • Mr_no_Name

    tag

    Srácok, jelenleg az X16 labban vagyok. Megöltem mindent, kikapcsoltam a 4 karral a miracle machinet (meg is kaptam az új küldit, hogy a monolit újraindította valahol a red forestban...) de nem tudom hogy kéne kijutni a labból. Ha a control room melletti folyosóra akarnék betévedni, akkor meghalok valamitől 2 másodperc alatt.

    Bármi ötlet?

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz Balathruin #34076 üzenetére

    Hát nem tudom. Végre normálisan látszódik a karakter keze, hihetetlen szépen a fegyvertextúrák és jók az animációk, és a grafikai is baromi jól fel lett tuningolva. Nem tudom mit nem szeretnek egyesek a miseryn, igazából fogalmam sincs, hogy ezek a modok mit tesznek, vagy mit nem, de a CoC az év modja lett a Miseryt meg egyszer régen kipróbáltam mikor még kevéske volt a gépem :D Ennek a keveréke csak jó lehet, és nekem tetszik is.

    Ha valakinek van esetleg egy részletesebb leírása a CoC-ról azt szívesen fogadom, mert a hivataloson kívül nem sokat olvastam róla. Lehet azt is végigjátszom egyszer az LD után.

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz rétisün #34073 üzenetére

    Azt kell, hogy mondjam csak a Last Day-el szabad foglalkozni.

    Ebben tényleg benne van minden amit valaha a játékhoz fejlesztettek. A misery és a Coc már alapból össze volt gyúrva, de ez a mod pedig a miseryt és a coco összegyúrását fejlesztette tovább :D naccerű. Tényleg naccerű :R
    (kár lenne szerintem csak a cocra koncentrálni)

    Timstrike: a a ruha nem lenne rossz, de ha beállnék lehet rögtön megkapnám a narancs helyett a továbbfejlesztett zöld színű ecologist ruhát :D Na majd meglátjuk.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr_no_Name

    tag

    Timstrike te melyik ruhát ajánlanád vásárlásra? Jelenleg lenne elég pénzem a 96 ezres echologist ruhára ami tényleg nagyon jó, de lövedékekektől szinte semmit nem véd :/ A seva suitra mennék rá legszívesebben, vagy valamelyik frakció öltözékére, de ezeket még nem látom a tradereknél. Valami tippecske? :D

  • Mr_no_Name

    tag

    Srácok, szereztem azóta egy kis pénzt, vettem egy AK-74-et, van hozzá kb 100 lőszerem + 50 ezer rubelem tehát egész jól állok.

    Jelenleg Yantarban vagyok, és be kéne jutni a laborba, a dokitól már megvettem 10-ért a PSI védő prototípus protektort. Viszont ahogy lemegyek a laborba, szétszednek a lények, illetve ha végigfutok a nagy kör alakú szobáig, akkor azonnal meghalok :/ Van bármi javaslatotok?

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz shield #34059 üzenetére

    Amit én most összeraktam, szerintem jelenleg ez a legbugmentesebb és a "legtöbb" amit ebből ki lehetett hozni. Eleve a Last Day már a Misery és a CoC összemosása, és ezt még pár nagyobb addon finomhangolja + 1-2 txt írogatás. Kb 8-10 órám már biztos van a játékban és eddig kétszer fagyott ki, akkor is csak visszatöltésnél, de ez gondolom memória probléma.

    A játékom:

    Stalker - Last Day mod 1.3 + patch + 0.9.9 english trans.

    1. Fieldcraft Crafting Overhaul v7b [LD 1.3+]
    2. TRX_-_Fixes_4.1_LD_1.3_Patch
    3. HD Hands
    4. Expensive artefacts 5x

    ezen kívül a kenyér és a víz ára elfogadható árba került, mivel Nimble felesége olcsóbban jut liszthez, a vizet pedig egy kordonhoz közeli maszek víztisztítóban egy végtelen energiát biztosító anomáliával tudják üzemeltetni a Duty komrádok :))

    Ez a pakk szerintem úgy ahogy van stabil, teljesen játszható, és minden benne van amit eddig a Stalkerekhez kitaláltak.. Tudok vele haladni, és nagyon minimális orosz szöveg van benne (1-2 elejtett mondat a PDA-n a chatnél). Akinek szüksége van erre az egészre, amit csak le kell tölteni és el kell indítani az jelezze, összecsomagolom és feltöltöm valahova. Elvégre a Last Day is a MOD DB-n van fent önállóan futtatható verzióban, tehát úgy gondolom ezzel semmi szabálytalant nem tennék.

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz Timstrike #34056 üzenetére

    Nos beállítottam csak a sima kenyér és a víz árát 100 rubelre, így a kereskedők olyan 160-ért adják darabját. A kaja mod sajna nem csinált semmit, vagy is nem vettem észre, hogy módosult volna valami :/

    Az a baj, hogy ha fél órát "feleslegesen" csatangolsz, akkor enned és innod kell ami eredeti áron -2000 / 2500 rubel...nem éri meg :/ Így viszont ki lehet hozni egy napod kb 400 rubelből ami sokkal barátibb. és ez csak kenyér és víz.

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz Timstrike #34054 üzenetére

    Tegnap átnéztem a last day addonjait, szoptam 1-2 órát az összerakásával, de majdnem ugyan azokat a dolgokat raktam rá a modra amiket ajánlottál :D Viszont csak most olvastam el a kommentedet :(

    Ezeket tettem fel:

    Last day + 1.3 + patch + angol fordítás 0.9.9

    1. Fieldcraft Crafting Overhaul v7b [LD 1.3+]

    2. TRX_-_Fixes_4.1_LD_1.3_Patch

    3. HD hands
    - Add - Interface - HD Hands for Last Day 1.3.1
    - Add - Interface - HD Hands optional Small Last Day Tweaks compatibility

    4. expensive artefacts (5x)

    Ez ilyen sorrendbe bemásolgatva és egymást felülírogatva működik, és lekopogom eddig bugmentes! Bár ezek az addon leírásában is szerepelnek, hogy kompatibilisek egymással (Fieldcraft + TRX).

    Én is kiakadtam azon, hogy romhalmaz, vagy használt cuccot nem vesznek a kereskedők, ezért megpróbáltam a trader's buy broken stuff modot, csak ezzel az a baj, hogy felülírja a fieldcraft + trx filejait, viszont erre találtam megoldást. Ezt az egy sort kell átírni a gamedata/configs/misc/trade fileban:

    buy_item_condition_factor = 0.66 -> buy_item_condition_factor = 0.akármi

    Példának okáért a 0.66 azt jelenti, hogy 66%-os kondíción veszi meg a cuccokat tőled a trader...bár ez sem tökéletes, mert ha az elején lootolsz a katonáktól egy távcsövest, vagy egy modernebb puskát ami rossz minőségű, és mondjuk beállítom 25 %-ra a rátát, akkor megveszi tőled a cuccot de ilyen 15-20-35 ezrekért, ami azért elég erős, szerintem ez már csalás kategória...bár azzal sem értek egyet, hogy egy szelet kenyér 1000 rubelbe kerül és 1000 rubelt vakon összeszedni azért beletelik 20-30-40 percbe..addigra pedig újra éhes lesz a karakter.

    Fanaticot megtaláltam, ledaráltuk (ledaráltam) a vaddisznókat, majd ez után behajtott az anomáliába és kisebb sugárfertőzéssel megszereztem egy artefactot amit több visszatöltögetés után tudtam csak eladni a leggyorsabb úton a rookie town kereskedőnek, mert eléggé sugárzott...egy liter vodka bánta, de túléltem.

    Jelenleg ott tartok, hogy egy stasth kell megtalálnom, és maszekból ledaráltam a car park banditáit.

    Egy addont szerettem volna feltenni még a cHUD modot, viszont ezzel el sem indul a játék, mert töltés végén kifagy. Ezt amúgy egyáltalán nem értem, mert ezek a HUD modok ha jól tudom semmibe nem szólnak bele, csak a hudot varriálják, ráadásul alapból kompatibilis a Last Day moddal...ez mondjuk nem világos.

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz Timstrike #34052 üzenetére

    Köszönöm!

    Nem variáltam, free stalkerként kordonban kezdtem...szép baleset volt egy kispisztollyal és pár lőszerrel ledarálni a déli kordonnál lévő katonákat, de megoldottam :D

    Jelenleg már rostokban vagyok de teljesen el vagyok tévedve. Kordonban csak wolffal és szidoroviccsal beszéltem, Fanaticot nem találtam meg, de asszem majdnem mindenkivel beszéltem. Side questeket kaptam, de össze vissza az egész mapon. Tudnál egy kicsit pontosítani? Visszabattyogok akkor hozzá.

  • Mr_no_Name

    tag

    Nos, írnék egy kis összefoglalót a Stalker - Last Day c. modról.

    Ahogy írja a mod deszkripsön, ez a mod a Misery és a Call of Chernobyl kevérékének továbbfejlesztett változata.

    Véleményem szerint ezzel a moddal, így ahogy ez kinéz és megvalósult, személy szerint én így képzeltem el anno általános iskolásként a Stalker c. játékot akkor, mikor még csak mendemondák keringtek a ritka net és számítógépek idejében erről Csernobilos, zónás játékról.

    Millió egy tárgy, fegyver és páncél amiket fejleszteni lehet, az összes frakcióhoz be lehet lépni, a PDA-n rendesen chatbeszélgetések vannak, ha megölsz valakit arra a többi stalker reagálni fog valamilyen üzivel, ha elsütöd a fegyvered és vannak a közelben akkor kiposztolják, hogy lövéseket hallottak és nem tudják ki volt az, de vigyázhat, stb. Hatalmas, szabadon bejárható területek, jó fegyveranimációk és életszerű összetűzések megspékelve gyönyörű grafikával.

    Kb 4-5 órát tettem a modba és azt kell, hogy mondjam tökéletes! Ezt már csak csiszolni és bugmentesíteni kell. Nyilvánvalóan vannak benne bugok, és le is fagyott három alkalommal csak úgy, de ettől függetlenül én még mindig azt mondom, hogy ez a legjobb stalker program amit valaha kipróbáltam.

    Viszont egy kérdésem van. A játék alapvetően (nem tudom szebben leírni) kurva nehéz. Egy falat kenyérnek, egy korty víznek is csillagászati ára van, és akkor ne beszéljünk arról, hogy egy normális 100%os alapfegyver kezdő ára 20 ezer rubel. 4-5 óra alatt körülbelül hétezer rubelt tudtam összegyűjteni, de egy adag kenyér ára kb 800 rubel. 15 db lőszer ára is 700 rubel a pisztolyomba. Sok teknikus és trader van lerakva szerte a területeken, de legutóbb mikor kiléptem a játékból már nagyon szédelgett az ember az éhségtől és a kis éhség jelző piktogram is piros színű volt már :D Ott tartok, hogy nincs mit ennem.

    Esetleg aki játszik a moddal, vagy hasonló nehézségű moddal tudna adni pár tippet, hogy merre kéne elindulnom a játékban? Alapküldetés, hogy kapcsoljam ki az agyperzselőt (free stalkerként a kordonból kezdtem megszokásból), de minden olyan tág és baromi elveszettnek érzem magam, nem tudom, hogy merre induljak. A stalkerek adta side-questek pedig össze vissza el vannak szórva az egész zónában, de mire elérnék az egyikhez tuti meghalnék :/

    [ Szerkesztve ]

  • Mr_no_Name

    tag

    Sziasztok! Feltenném újra a Stalkert. Egy olyan modot keresek ami rengeteg contentet, küldetést, fegyvert, armort és a craftrendszert formálja újra picit.

    Olvastam erről a Last Day modról, amiben rengeteg minden van. Mi a véleményetek róla? Gondolom angol nyelvű, vagy is remélem.

  • Mr_no_Name

    tag

    Köszönöm szépen a válaszokat! A Call of Chernobylt szerintem megnézem.

    Igazából jobban örülök az angol modoknak, mert a többi játékból kiindulva úgy vettem észre, hogy a magyarítások nem követik a mod frissítéseit, mert általában a szövegekbe is belenyúlnak a mod patchelésénél, akkor meg már a kész magyarítást is szét kéne szedni - össze kéne rakni...bár tekintettel arra, hogy maga a játék sem angol nyelvű ezért kétlem, hogy amerikaiak - angolok vagy olyan ország csinálna hozzá modokat akik többségben az angolt beszélik... a Gothic II-őt is az oroszok fejlesztik tovább már évek óta...persze angol fordítás nélkül :(

    Még általános iskolás koromban hallottam a STALKER első részéről, hogy milyen lesz, milyen ötletek lesznek benne (kb 2004-2005 környékén), ezeket 2012-2013 körül sikerült a modokkal nagyjából összehozni (lol).

    Viszont még mindig azt mondom, hogy lehetne egy agyonbonyolított - agyonrészletezett craft rendszer, millió +1 tárggyal, mert szerintem van azért hely ehhez. Én inkább a craftot, fegyver módosításokat, több tárgyas, frakciós - bázisépítős modokat részesíteném előnyben (meg aztán a PDAs top 10-es rankrendszernek is lehetne értelme, előnyökkel járhatna ha "elit" sztalker leszel, ilyesmi, tehát egy hierarchikus összetett rendszernek is tudnék örüln), ami jobban húzza a játékot az RPG stílus felé.

    [ Szerkesztve ]

  • Mr_no_Name

    tag

    válasz Erdő #33417 üzenetére

    Köszi, az SGM 2.2 elég összetettnek tűnik, viszont elég régicske 2014-es amit én látok :/ Van esetleg linketek a legfrissebb verzióhoz? Vagy már nem is frissítik?

  • Mr_no_Name

    tag

    Sziasztok! Milyen modokat ajánlotok a játékhoz amivel érdemes lenne előröl kezdeni? Myserit próbáltam régebben de az annyira nem jött be (mondjuk nem volt rossz)

  • Mr_no_Name

    tag

    Sziasztok!

    Mi a véleményetek a Call of Chernobyl modról?

    Ezt szedik a legjobban a moddb-n, és a promója szerint egy komplett sandbox majdhogynem fps-rpg-t csinált a játékból.

Új hozzászólás Aktív témák