Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #15 üzenetére

    A kártyája nála volt mindvégig! A PIN kódját is csak Ő tudta. Tehát eléggé kizárt, hogy bárhogy lenyúlták volna tőle!
    Ha ilyen előfordult volna, akkor evidens, hogy csak kártyát tiltatunk le vagy kussolunk, mivel ez tényleg user error.
    A rendőrség is állítólag tudott anno hasonló esetekről. Elmondták, hogy nem egy feljelentés érkezett már. S ennek ellenére kaptunk 3, de, ha nagyon sokat akarnék mondani, akkor max 5 fotót az automaták felvételeiből melyek közül egyről se lehetett senkit azonosítani!
    Miért? Azért, mert olyan pocsék volt a felvétel minősége.
    Sötét, pixeles, totál nulla tartalmú... Ezek változtak képenként.

    A kártyájával anno csak a bank saját automatájánál vett ki. Nem fizetett vele sehol!
    Amikor megtudtuk, hogy apad a pénz, majd ugye a feljelentés során megtudtuk a helyszíneket akkor elég értetlenül álltunk a helyszínek előtt. Pont azért, mert olyan helyeken vettek ki pénzt, ahol sosem volt használva a kártya!

    Az is külön érdekes, hogy a rendőrség semmiről se tájékoztatott! Magyarán egy gramm információnk sincs, hogy az eljárás ismeretlen tettes ellen megszűnt vagy még esetleg valami döglött aktaként talán valaha ránéz valaki mielőtt végleg feledésbe merül!

    Persze utólag már nem izgat az ügy, mivel a pénzre már akkor keresztet vetettünk.
    A rendőrség mindent megtett, a bank elmondása szerint dettó. Tettes sehol.
    Kompenzálás, mint olyan szóba se került akkor és ott senki részéről!

    Na, akkor mit is lehet ilyenkor érdemben tenni? Semmit? Abszolút semmit!
    Kártya letiltat, feljelentést megtenni és utána keresztet vetni. Ebben ki is fújt minden!
    Jobb esetbe elfogtak valakit akin majd valamikor behajtják a dolgokat (vagy sem)... De Te, Én, akárki más hol tart ilyenkor? :)
    Hatalmas (szerencsésebb esetben csak kis) mínuszba anyagilag.

    De, nézzük a másik esetet!
    Lemásolják a kártyám. Oké! Ezt ki fogja tudni bebizonyítani? Ember legyen a talpán!
    Ha a bank nem akar fizetni, akkor azt mondja, hogy Te, mint kártyabirtokos adtad oda valakinek. Ő erről nem tud, így mondhatni önrablás miatt le vagy tojva.
    Ezt, ha meghallgatja a rendőrség akkor Ők kénytelenek ezt is figyelembe venni.

    Aztán eljárás, szembesítés, stb., akármi lesz aminek az a vége, hogy fogadd el, hogy lenyúlták a lóvéd.

    Nem vitatom, hogy van olyan eset amikor a bank kárpótol. De, hogy nem viszik túlzásba, abban egészen biztos vagyok!

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #17 üzenetére

    Nagyanyám, mint írtam. :)
    Neki egyedül vezetékes telefonja van. Így sajnos eléggé megvolt lőve ezzel.
    S mivel Én vagy alig voltam otthon, mert dolgoztam vagy külföldön voltam, így nekem is hiába jött volna az SMS. Mire tudom neki jelezni, hogy levettek pénzt, ugyanott tartunk.

    Nem akarom utólag (igaz az eljáráskor sem...) semelyik felet hibáztatni. Vélelmezem, hogy a rendőrség és a bank is a lehető legjobban járt el.

    Ebben az egészben az volt kellemetlen csak, hogy a hiányt be kellett foltozni.
    Akkoriban mondták ezt a kompenzációt, de ugye a bank hivatkozott, hogy a rendőrségi jegyzőkönyv, a rendőrség a banki papírokat kérte. Nos, ezt mindkét fél megkapta.
    Ezután lett hatalmas csend!
    Nem írt senki, nem hívott senki.

    Nagyanyám jelentette is volna az esetet, csak ugye álmában nem gondolta volna, hogy egyszer csak kártyán keresztül kezd apadni a számla.

    Tény, hogy ATM logokat lehetett volna még nézni és persze technikailag még kismillió más dolgot sem. Esetünkben ez kimaradt!

    Ismerősi körben az OTP-s számlaürítésekről hallottunk. Ott sem történt kompenzálás anno. Lehet aztán változtattak a bankok, ezt nem tudom! De anno 200%, hogy senki nem csinált semmi komolyabb vizsgálatot se kompenzációt!

    Az, hogy több kártyás eset volt, azt a rendőrségtől tudtuk meg. Az eljáró nyomozó mondta, hogy mi már az XY-ik eset vagyunk. Úgyhogy ez főleg érdekesebbé teszi azt, hogy mi lehetett a bank körül?!

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #21 üzenetére

    Ott voltunk tegnap és csak annyi válasz hangzott el, hogy: "Az ügyfelet a bank kárpótolja".
    Szép és jó, köszi előre is. De milyen mértékben? Mert, ha csak 10%-ban kárpótol akkor ugye magától értetődik, hogy az ember további forrásokat keres a hiánypótlásra.
    Viszont, ha ugye 80-90-100%-an kárpótol, akkor sokkal könnyebb az ember helyzete.

    A kérdést azért tettem fel itt is, mivel a rendőrségen tegnap annyi tájékoztatást kaptunk, hogy nem ez volt ebben a hónapban az első eset.
    A bank annyit se mondott, hogy volt-e ilyen eset... Idézem! "Nem adhatok ki ilyen információt!".
    Vicces... Nem személyes vagy üzleti titkot képező dolgot kérdeztem...
    De ez a hozzáállás csak erősíti a gyanút...

    Múltkor (kb. 4-5 hete) nem lehetett a kártyával automatából pénzt felvenni, sőt, a Telenorban sem tudtunk vele fizetni.
    Ezen a napon a bank azt a tájékoztatást nyomta, hogy valami terminálhibájuk volt vagy mi és ezért sajnos ne ment egy napig a rendszer. Oké! Megesik.
    Aztán jött hirtelen ez...

    Nem óhajtok jelenleg senkit sem hibáztatni. Csupán az eset érdekességét emeltem ki.

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #23 üzenetére

    A bank ügyfele vagyok. Nem szupertitkos dolgot kérdeztem...
    De tudom, a banknál amit akar, az minősül banktitoknak, üzleti titoknak, vagy aminek akarja. :)
    A kérdés csupán annyi volt, hogy volt-e ilyen eset monstanság? A jardnál sem volt titok... Holott Ők is mondhatták volna azt, hogy "Ez nem tartozik a jelenlegi esethez.".

    A párom szeretett volna online rendezni egy számlát és amikor belépett akkor látta, hogy hiányoznak tételek.Ekkor hívta a bankot és tiltatta le a kártyát.
    Arra persze egyből tudott lépni a bank és a 10.000 ftot is levonták egyből...
    Az külön érdekes dolog volt az AXA részéről, hogy a letiltott kártyáról egy tetves átvételi elismervényt sem adott... :U

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #25 üzenetére

    A rendőr nem azt mondta, hogy Gipsz Jakab a toplista tizedik helyezettje... Csupán annyit, hogy volt már ilyen eset! :)
    Nos, banktitok meg minden szar titok ide vagy oda, ennyit vártam volna a banktól is. Ez nem hiszem, hogy akkora marha nagy galiba lenne. De, ha nem, hát nem! :)

    Azzal is tisztában vagyok, hogy a bankok lazán előtudnak kaparni mindenre valami külön tájékoztatót, aminél az ügyfél szép és jó lehet, de okos sosem! Épp ezért csak egyszer kérdezek a banknál. Aztán maximum megválunk egymástól vagy felborítom az asztalt. :D

    Nem tehettem volna panaszt, mivel nincs írásba adva. Azért jöttem ide s kérdeztem itt, mert a bank összes ászf és egyéb nyalánkságában nem említ százalékot. De semmi olyat, hogy miképp kárpótol!
    Mert, ha pl. van mínusz fél milla a bankszámlámon és azzal óhajt a bank kárpótolni, hogy egy teljes éven át ingyen vezetik a számlám, az egy nagyon nemes gesztus, de ezért nem adnak a boltba semmit. :)

    Anno az OTP-vel volt sok-sok éve ilyen eset, ott nem számoltak fel semmit a letiltásért. Az új kártyáért is csak egy jelképes pár ezer forintot számoltak fel. Amit jogosnak is tartottam a szolgáltatások miatt.

    Az Axa egy rakás szar. Lehet ez most nekik nem tetszik, de Én bizony kimondom (leírom).
    Belenéz a párom az online kivonatába, látja a kivétet. Viszont a kivétnél csak egy tetves azonosítót lát. Vagyis olyat már nem, hogy pl. "1181 Bp Kassák utca 12 - ATM". csupán egy sorszám/azonosítószám van, a dátum és az összeg. Ebben ki is merül a csodaszép számlakép.

    Azt csak halkan jegyzem meg, hogy az Axa-nál nincs lehetőség KP-s kivétre bankfiókba...
    Ennek oka egyszerű!
    1. Nincs bankfiókjuk ahol erre lehetőség lenne...
    2. Csak úgy tud a párom jelenleg kivenni pénzt, hogy elutalja az édesapjának a pénzét, majd elballagnak kivenni. (Azért nem nekem utalja, mivel Én szerencsére nem élek bankszámlával és egyéb ilyen szar dolgokkal.)

    És ez egy bank... :U

    Anno az OTP érdekes módon eltudta csacsogni, hogy volt ilyen eset. A Budapest Bank is.
    Persze, ahogy azt illik, neveket és más dolgokat nem mondtak. De azok engem nem is érdekeltek! Az Axa-nak ez rohadt nagy titok... :U

    Sebaj! Csak legyen pozitív kimenetele az ügynek.

  • Alborosie

    aktív tag

    válasz Tim82 #27 üzenetére

    Uram! :)

    Tisztában vagyok vele, hogy szimpla beszélgetés. Amiért jár a tisztelet elsősorban, s másodsorban a köszönet.

    A lényeg az, hogy van ebbe a rendszerbe egy bugyutaság. Alap dolgokról lehetne beszélni a hétköznapi emberrel. De nem! Ez derogál a cégeknek.

    Ebben is látszik, hogy mennyire másabb, betegebb lett ez a világ. :)

    De legalább vannak még egy páran akik leereszkednek az emberhez, jókat beszélgetnek. Akár online, akár egy új lakhelyen. :)

    Ui.: A rendőrnek is csak az a kérdés lett feltéve, hogy volt-e ilyen eset? Nem bankneveket, stb. kérdeztem! Csak magát az esetet! Tudom nagyon jól, hogy a többi adatvédelmileg kényes téma.
    A banki alkalmazottól is csak annyi lett kérdezve, hogy mostanság volt-e ilyen eset? Ennyi! Még mindig nem hiszem, hogy ez hatalmas titok lenne. De már nem is érint. Ha nekik titok, éljenek boldogan a titkukkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák