- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Proxmox VE
- Mobilinternet
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Adobe Lightroom topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vicoo
senior tag
Jelenleg nem tudok online fizetni a 2023ig érvényes kártyámmal
-
fatal`
titán
Nem működött, technikai hiba volt.
Telefonváltásnál online két lehetőséged van, vagy kérsz új kódot a javas Internetbankon és azon keresztül aktiválod, vagy feltelepíted a storeból az új telóra az appot, rányomsz a "már regisztrált" feliratra (elég kicsi a nagy regisztráció gomb mellett) és az első telepítéskor megadott helyreállító kóddal tudod aktiválni.
A harmadik lehetőség a CIB24.
-
bozont
veterán
Van akinél működik rendesen az új CIB weboldal? Legalább is nekem új, ritkán kell megnyitnom, de most megakartam nézni hogy hogyan kell aktiválni a mobilbankot telefonváltáskor, de nem nem reagál semmi kattintásra egy menüpont sem. Sőt a legördülő almenü csak egy nagy fekete kocka. Próbáltam FF-el és Edge-el is.
-
fatal`
titán
Úgy néz ki, hogy vagy a Radeon driver csomag (nem a driverre gondolok, hanem a szoftverére), vagy a benne lévő visual c++ (vagy ezutóbbi önmagában) okozza, hogy chrome motor alatt meghal a simple-ös fizetés. Legalább is windows újratelepítés után így néz ki a történet, felraktam az AMD csomagot, beállítgattam és utána nem ment a simple Edgeből (új Edge). Előtte még jó.
Rohadt érdekes ez az egész, majd meló után még próbálgatom, hogy konkrétan mitől van.
De utána valamit még csinálhattak, mert éjjel leállt a simple teljesen.
-
fatal`
titán
Csak én vagyok olyan szerencsés, hogy semmilyen simple payes oldalon nem tudok kártyával fizetni (web, nem app)?
Barion működött múlthéten (már a push üzenetes megerősítéssel). A CIB azt mondja, hogy ha az működött, akkor hívjam a Simple Payt. Simple Payesek meg azt mondták, az jön vissza a banktól, hogy elértem a limitet, vagy nincs egyenleg a számlán, persze egyik sem igaz.
Két kártyám is van (egyik direkt internetes fizetéshez), egyik sem jó.
-
Piftuka
veterán
Hát neked legyen igazad! Én mindig az internetbankot használom.
Mindenesetre ez az egész, ezzel a módosítással már ígyis-úgyis rossz.
Persze, ha már így döntöttek, akkor ennyi erővel a Díjnet felületéről is be tudom fizetni. Ugyanott vagyok...
Nagyon-nagyon kár, ezért a döntésükért!
-
fatal`
titán
"Ugye akkor sem járok messze az igazságtól, ha azt gondolom, hamarosan "en bloc" lekapcsolják az Inernet Bank alkalmazást?"
Az csúnya lenne, mert a webes felület, meg az app egy csomó mindenre totál alkalmatlan. Kezdve azzal, hogy a partnerek és a beállított utalások/átvezetések sincsenek szinkronizálva, nem lehet látni egy adott napon mennyi volt az egyenleg stb. Többnyire az internetbankot használom, még akkor is, ha elavult. -
Piftuka
veterán
No, kellett nekem dicsérni a kiváló Internet Bank felületet, és hogy mindent el tudok intézni onnan...
Nemrég kaptam:
" A CIB Bank Zrt. folyamatosan törekszik szolgáltatásai fejlesztésére, figyelembe véve a változó ügyféligényeket és az új digitális csatornák nyújtotta lehetőségeket. E folyamat részeként 2021. február 2-től a CIB Internet Bankon elérhető Díjnet számlafizetési funkció nem lesz elérhető, azt a továbbiakban a CIB Bank Online, illetve a CIB Bank Mobilalkalmazás felületein biztosítja tovább a CIB Bank. "
És van képük fejlesztésre hivatkozva végrehajtani mindezt...!
Tehát eddig tényleg elég volt egy alkalmazást használnom, ám hamarosan már minimum 2 alkalmazást kell használnom, hogy ugyanazokkal a lehetőségekkel rendelkezzek, mint annak előtte.
Ugye akkor sem járok messze az igazságtól, ha azt gondolom, hamarosan "en bloc" lekapcsolják az Inernet Bank alkalmazást?
Ez az egész felháborító!
-
Holnap elvileg leadom a tokent és újraaktiváltatom az appot, kíváncsian várom milyen szuper lesz
-
Megint sz.r ez a sz.r...
-
fatal`
titán
Ma frissült az app, esetleg, akinek Android 11-e van próbálja ki. Changelogot írni luxus, én még 10-es droidon vagyok.
-
tlala
addikt
A mai Cib-es ügyintéző már tudott a tokenről, és azt is tudta, hogy Android 11 alatt használhatatlan a mobilos app.
Előbb azt mondta, hogy a használatbavétele ingyenes, és telefonos segítséget kér, hogy megkérdezze a havidíjat. Megkérdeztem, hogy 22 év banki hűség után létezik-e olyan, hogy méltányosságból elengedik a havidíjat. Mondta, hogy igen, jóváírják - de azt már megint elment megkérdezni, hogy ez hogyan történik. Visszatért, és ekkor már azt mondta, hogy van használatbavételi díj, 1500 Ft, de azt és max. 3 hónap használati díjat jóváírnak. Sajnos rendkívüli vírushelyzet ide vagy oda, nincs lehetőség sem futáros, sem postai kiszállításra üfsz aktiválással. Reméli, hogy 3 hónap múlva helyreáll az app (az előző frissítés több mint 4 hónapja volt...), és akkor majd megint visszaszerződhetek mobil app azonosításra.Az azonosítással együtt 11 perc és 58 mp volt, amíg ügyintézőhöz jutottam. Megkérdeztem a végén, hogy van-e valamilyen előírás a minőségbiztosításukban arra, hogy max. hány percen belül kell az ügyfelet fogadni.
Megpróbálta elmagyarázni nekem, hogy ez attól függ, hogy hány ügyfél hív azonos időben...
Itt kedvesen elköszöntünk egymástól, és tájékoztattam, hogy én is rögzítettem a felvételt. -
Piftuka
veterán
Köszi az info-t mindkettőtöknek!
Hát bizony ez így "ciki"... pontosabban méltatlan a CIB részéről, felém.
Igaz... eleve annak gondolom, hogy sok-sok év ingyenes hardver token használatának lehetősége eltörlése után gyakorlatilag rákényszerítettek arra, hogy a mobilos applikációt használjam.
Mert elvből nem voltam hajlandó havi 700 forintot fizetni ezért. Igen, nekem ennyit mondott az ügyintéző, amikor felhívott, és tájékoztatott a kötelező változásokról.
Persze 300, de még 3 forint havidíj is méltatlan volna, hiszen korábban sok évig ingyenes volt. (Csak akkor került pénzbe valakinek, ha elhagyta, mert 5.000 forint volt az eszköz pótlása. De én vigyáztam rá. Karcmentes állapotban adtam le a fiókjukban.)
Inkább hálásnak kellene lenniük, hogy már "ezer éve" az ő ügyfelük vagyok.
Ám most már a mobil applikáció (jelszó generálásra) használatának körülményessége miatt, és ha tényleg "csak" 300 forint havonta, már hajlamos vagyok inkább kérni ismét a hardver tokent.
A fentebb említett számítógépes Android emuláció hogyan működik egyébként?
-
-
fatal`
titán
"- Miben más ez a "mini számológép"? Hogyan működik a gyakorlatban? Miért van ilyen sok gomb rajta?"
PIN kódot kér, mielőtt generál."- És hogyhogy 300 forint?
Nekem tavaly, amikor kötelezővé tették a mobil alkalmazást a kódgenerálásra, 700 forint havidíjat mondtak.
"
Nekem is 700 forint rémlik."Nekem évekig (amit itt fentebb említettem) a kis fehér színű volt. Tökéletesen bevált. Csak a narancssárga gombot kellett megnyomni, és generálta a kódot. (Ami 60 másodpercig volt érvényes.)"
EU-s jogszabály miatt már nem használható. -
Piftuka
veterán
A kettő közül a fekete?
Nekem évekig (amit itt fentebb említettem) a kis fehér színű volt. Tökéletesen bevált. Csak a narancssárga gombot kellett megnyomni, és generálta a kódot. (Ami 60 másodpercig volt érvényes.)
- Miben más ez a "mini számológép"? Hogyan működik a gyakorlatban? Miért van ilyen sok gomb rajta?
- És hogyhogy 300 forint?
Nekem tavaly, amikor kötelezővé tették a mobil alkalmazást a kódgenerálásra, 700 forint havidíjat mondtak.
300 forint havidíj mellett még meg is tartottam volna a hardveres tokent...
-
Piftuka
veterán
"Egyébként erősen gondolkodom 1 használt mobilban, amiben simm kártya sincs és arra telepítem a banki appot. és mindig otthon felejtem"
Ez tulajdonképpen egy egészen jó ötlet!
Nem is felétlenül szükséges használt mobil... mondjuk én abszolút nem vagyok benne a mobiltelefonok világában, mert örülök, ha nem kell használnom, de emlékszem, amikor 1-2 éve vettem a MM-ban a mobilomat, voltak kitéve mindenféle kínai okostelefonok ~20.000 forintos darab áron.
Az tökéeltesen megfelelő lehet erre a célra. Persze a hardveres token ennél olcsóbb (~8.000 forint évente), de a telefont remélhetőleg csak 1x kell megvenni, és ilyen célra sok évig működik hiba nélkül.
Az viszont biztos, hogy SIM kártya nélkül is fut rajta, és használható a CIB applikáció?
Új hozzászólás Aktív témák
it Elérhetetlenné váltak a CIB Bank elektronikus csatornái.
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 12 Mini 64GB,Átlagos,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Csere-Beszámítás! XFX Quicksilver Magnetic Air RX 9070 XT 16GB GDDR6 Videokártya!
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- MacBook, Apple M1 / M2 kompatibilis dokkolók, DisplayLink 4K, USB-C, Type-C
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest