Üzemzavar a CIB Bank informatikai rendszerében

Elérhetetlenné váltak a CIB Bank elektronikus csatornái.

A hvg.hu délelőtti, felhasználói panaszokra alapozó tudósítása után a napi.hu is felhívta a figyelmet arra, hogy gondok vannak a CIB Bank rendszerével, sokan nem férnek hozzá a pénzükhöz, nem tudnak utalást indítani stb.

Délelőtt az alábbi kurta tájékoztatás jelent meg: „Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy elektronikus csatornáink elérésében jelenleg technikai okból fennakadások lehetnek. A probléma elhárítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük, köszönjük megértésüket, türelmüket!” Ezek után kora délután már frissítették a közleményt:


[+]

A hitelintézet a Napi.hu kérdésére válaszolva közölte: a probléma elhárítása folyamatban van, azt azonban nem tudták megmondani, mikorra javul meg a rendszer.

A banknál a napokban rendszerfejlesztés folyik, így elképzelhető, hogy az üzemzavar kapcsolatban áll ezzel, ugyanis ma hajnalban az előzetes bejelentés szerint a tervezett karbantartás miatt az eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatás nem volt elérhető.

Frissítés: szombaton, október 31-én reggel a következő közlemény jelent meg a bank oldalán:

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy az éjszakai javításoknak köszönhetően az elektronikus csatornáinkat érintő problémát megoldottuk, a csatornák ismét elérhetőek. Elnézést kérünk mindenkitől az okozott kellemetlenségért, és ezúton is nagyon köszönjük türelmüket!

A felmerülő kérdések kapcsán, illetve ha segítségre van szükségük valamiben, ügyfélszolgálatunk a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon rendelkezésre áll. Ha esetleg továbbra is problémát tapasztalnak a CIB Bank Mobilalkalmazással vagy az internetbankkal, kérjük, jelezzék ügyfélszolgálatunknak!

Ha többször próbáltak a tegnapi nap során sikertelenül belépni az alkalmazásba, előfordulhat, hogy kitiltották magukat az applikációból, ilyen esetben újraregisztrációs kódot kell igényelni. A kódot egyedüli magánszemély tulajdonosok a korábban megadott telefonszámukra ügyintézői közreműködés nélkül is kérhetik a CIB24 menürendszerében a 8-as vagy az 1.5.1. menüpontban. Szükséges a CIB24 azonosító és a Telefonos Azonosító Kód megadása, utána pedig *-ot kell nyomni, ekkor a rendszer beolvassa a telefonszámot, és ha megfelelő, akkor kiküldi a kódot, ha nem, akkor ügyintézőhöz kapcsol.

Még egyszer köszönjük a türelmet és elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért.

Azóta történt

Előzmények