Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz koxx #118 üzenetére

    No, kellett nekem dicsérni a kiváló Internet Bank felületet, és hogy mindent el tudok intézni onnan...

    Nemrég kaptam:

    " A CIB Bank Zrt. folyamatosan törekszik szolgáltatásai fejlesztésére, figyelembe véve a változó ügyféligényeket és az új digitális csatornák nyújtotta lehetőségeket. E folyamat részeként 2021. február 2-től a CIB Internet Bankon elérhető Díjnet számlafizetési funkció nem lesz elérhető, azt a továbbiakban a CIB Bank Online, illetve a CIB Bank Mobilalkalmazás felületein biztosítja tovább a CIB Bank. "

    :(

    És van képük fejlesztésre hivatkozva végrehajtani mindezt...! :(((

    Tehát eddig tényleg elég volt egy alkalmazást használnom, ám hamarosan már minimum 2 alkalmazást kell használnom, hogy ugyanazokkal a lehetőségekkel rendelkezzek, mint annak előtte.

    Ugye akkor sem járok messze az igazságtól, ha azt gondolom, hamarosan "en bloc" lekapcsolják az Inernet Bank alkalmazást? :U

    Ez az egész felháborító!

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák