Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
nemmondoksemmitamávról
-
Lenry
félisten
internet? itt még fűtés sincs sokszor. meg világítás.
egyébként elképzelni nem tudom, hogy hogy a francba nem veszi észre a MÁV vezetősége, hogy azért veszteségesek, meg azért nem vonatozik a kutya se, mert sok esetben még biciklivel is kényelmesebb és gyorsabb eljutni A-ból B-be, mint vonattal
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
werszomjas
őstag
én mikor csak a címet olvastam tényleg azt hittem, hogy a mav akciózik, én kis naiv
üdv
-
EmberXY
addikt
Már megijedtem, hogy a magyar vasútról van szó.....
Up the Irons!
-
RootRulez
félisten
na mi még várhatunk, hogy hasonló legyen itthon... Majd mikor csödbe viszik a máv-ot és már a 2. új tulaja lesz.
═════════════════════════════════════════
-
nagyúr
Itthon először jusson el a vonat a célállomásra felháborodott emberek nélkül, időben.
-
gabor85
őstag
-
DeFranco
nagyúr
Ez azért erős túlzás, nem ez az általános.
A MÁV-val kapcsolatos vitákba mélyen nem mennék bele. A privatizációra, sóval behintésre, új tulajdonosra annyit reagálnék, hogy akkor még ennyi ember sem utazna vele. Lenne 10x ennyi az ára a fővonalakon a jegynek, a többit meg bezárnák mert nem racionális gazdaságilag a működtetése. Igen, nem a Te adódból tömnék a MÁV-ot, de a leszakadt térségek életben tartására többet költenének.
De jó kis flame topic lesz ez...
[ Szekerce ]
-
ArGab
őstag
Nem kell ahhoz keletre menni, nyugati részen is van éppen elég MÁV-os kaland.
daninet: Mi az az IC?
A poén, hogy felénk 2 éve megszüntettek minden IC forgalmat, pedig nemzetközi fővonal. Azóta maradt a gyorsokon a 8 fős műbőr fülke, néhány éves kosszal, hol működő hol nem működő ajtók, ablakok, fűtés (ősszel tipikusan 2-3 hideg időszak kell hogy menjen rendesen, aztán jönnek 35 fokban történő utazások, tavasszal meg sokszor bekapcsolva marad, múltkor is 20 fokban még sütöttek minket az ülések alól).[ Szerkesztve ]
-
daninet
veterán
IC egész jó szerintem, még dugalj is van lehet sokat gépezni.... Szeged-Budapest vonalon perc pontos is az összes vonat..
Mondjuk a Nyárlőrinc-Lakitelek vonalon megnéznék egy ilyen vonatotMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
dajkopali
addikt
ha már flame
épp ma olvastam, hogy milyen drákói megszorítások lesznek Németországban is
leesett az állam, amikor ezt olvastam: ˇaz állami vasútnak 500 millió eurót kell átutalnia profitjából [sic!] a kormánynakˇ"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
EmberXY
addikt
Az intercity kocsikban biztos nem ilyenek a WC-k, de a "normál" , helyjegy nélküli kocsikban bizony ilyenek, előfordulhat hosszú úton, hogy az ember kénytelen előbb-utóbb használni valamilyen formában, velemi is előfordult már néhányszor, és állítom, hogy bizony nagy általánosságban így néznek ki a vécék.
Az állomásokon lévőkről nem is beszélve.....
Bár biztosan nagyobb örömmel ülne rajtuk az ember, ha közben wifizhetne is.Up the Irons!
-
DeFranco
nagyúr
válasz dajkopali #15 üzenetére
OK-OK, a MÁV a jelenlegi formájában egy kalap sz... és általánosságban nem fenntartható, ezt elismerem. És nem tudom a megoldást sem, pedig eléggé látom/láttam mi a helyzet. DE! A német vasút sem önerőből nyereséges. Ők is kapnak vastagon állami támogatást, majd most ebből vesznek vissza.
szerk: amúgy a WC-k állapota és a kocsik tisztasága az pont nem a MÁV hibája közvetlenül, csak harmadsorban. Ludas ebben a takarító cég is (nincs korrekt ilyen ég M.o.-n) illetve a kedvesutas, aki felteszi a lábát, mocskol és rongál. Leveri a szemetest, felhasítja az ülést, a WC kagyló MELLÉ szarik, tagel. Nem Te, hanem akit látsz rendszeresen a vonaton, amikor utazol. Tudod kire gondolok. Ezt sajnos nincs az a pénz, amivel rendbe lehetne hozatni úgy, hogy ne vedd észre.
[ Szerkesztve ]
-
ArGab
őstag
Én kerülöm a vonatos vécéket, de azért néha nyitott ajtón belátva sajnos ez a magyar valóság, pedig csak gyorsvonaton járok.
Az pedig hogy egy többszöröse díjtétel kellene egy nem veszteséges mávhoz, szerintem érdekes megállapítás. Jelenleg 2 fő teljes árú jegy esetén olcsóbb kocsival járni, úgy hogy kényelmesebb és gyorsabb. Másfelé tudnak jól működő vasutat fenntartani, és nem a magyar árak tízszereséért.
-
DeFranco
nagyúr
Mondj egy nem állami támogatással működő európai vasutat. De mondom, nem védem a MÁV-ot abban a tekintetben, hogy fenntarthatatlan és sok helyen pazarló, amit csinálnak. Történetesen a tisztasággal és a kocsik rendezettségével kapcsolatban megtesznek majdnem mindent amit lehet.
dajkopali: a DB évente 20 MRD EUR támogatást kap. Csak hogy lássuk a számokat konkrétan. És 67 MRD EUR adósságátvállalás.
[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
a tisztasággal és a kocsik rendezettségével kapcsolatban megtesznek majdnem mindent amit lehet
Ebben olyankor kezdek erősen kételkedni, amikor az IC-n a dohányzókat beültetik egy nemdohányzó (tehát ohne hamutál) kocsiba, és amikor megkérdezem, hogy lehetne-e legalább valami műanyagpoharat vagy bármi hasonló ganégyűjtő lehetőséget rekvirálni, akkor közlik velem, hogy jóvanna, el lett baszva, de nyugodtan hamuzzak a földre.
Az más kérdés, hogy ebben az országban néhányan örömmel meg is teszik.
Sectumsempra - For Enemies
-
ArGab
őstag
Nem is az a gond, hogy állami támogatás kell hozzá. Közösségi érdek, környezetvédelem, stb. okok miatt igenis fontos besegítenie az államnak nem csak a vasút felé, hanem helyi tömegközlekedésbe és volánba is, előnyösebb alternatívává kell tennie a saját autó használatával szemben. De nem mindegy az, hogy mi lesz a beadott pénzzel. Jelenleg nálunk százmilliárdok mennek el arra, hogy a jelenlegi állapotot konzerválják, de inkább így is a lassú enyészeté lesz az egész MÁV.
Sajnos látom hogyan takarítanak: szemét összeszed zsákba, de csak nagyjából, ami nagyobb darabokat meg lehet fogni kesztyűs kézzel. Aztán egyvalaki vizes vödörrel végig a folyosón, és kilötyköli a vizet végig, majd felmosóval/ söprűvel végigfutni utána szétkenve a vizet. Ez minden, csak nem rendes takarítás. Nem MÁV-os dolgozók, való igaz, de ilyen cégnek milliókat fizetni ezért a munkáért pazarlás. Nagytakarítás pedig nem nagyon van, legalábbis igazán tiszta vonatot nem nagyon látni felénk. -
-
P100
senior tag
Mikor lesz vajon ilyen a MÁV-nál? Soha?
Pedig mennyire örülnék, ha egyetemre menet/hazajövet a 3 órás út alatt lenne net a notebookomon.Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
Bibby
addikt
Amik kiderültek a BKV háza tájáról, arra az összes vagyonomat feltenném hogy a MÁV-nál is megvannak (de lehet az összes állami cégnél). Valahol ott kellene kezdeni a takarítást, aztán meg alaposan körülnézni mit hogyan lehet változtatni.
Mondjuk az is tény, hogy egy állami vasútnak ott is járnia kell ahol csak ketten utaznak rajta évente, különben jön a felháborodás. Ilyenkor pedig nehéz jól működően vezetni a vállalatot, mivel piaci vonalon az az első lépés hogy kigyomláljuk a felesleges költségeket, veszteségeket.
Ελευθερια η θανατος
-
P100
senior tag
Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy nem lehetne milliószor jobban vezetni a MÁV-ot.
Bele kell gondolni, hogy mi is a problémák forrása: nincs pénz
Mit lehet tenni, hogy több pénz legyen? Bírjuk rá az utazókat, hogy ne busszal, autóval utazzanak a városok között, hanem vonattal!
Hogyan?
Hozzuk nyugat-európai színvonalra a szerelvényeket, állomásokat.
Hogyan?
EU-s pályázatokkal, több állami pénz befektetésével (megtérülne), közadakozással.
Mikor ad az EU pénzt?
Ha látja, hogy kiemelkedően kreatív ötletek vannak a pályaudvarok nyugati színvonalúvá alakítására + tényleg komoly az elhatározás, hogy kidobáljanak minden nem megfelelő színvonalú vonatot, lebontsák a szocialista, vizelettől bűzlő pályaudvarokat, megszüntessék a pisában totyogó állomási WC-ket és a WC-s néni fogalmát és akár egy franciaországi színvonalat is meghaladó szolgáltatást nyújtsanak, pl. gyorsvasutak bevezetésével. Miért is félnek a gyáva nyápic magyarok beruházni egy TGV/AGV szintű vasútba? Hát mindenki ilyen buta, fogyatékos lenne? Nem értik meg, hogyha minőséges szolgáltatást nyújtanának, akkor szívesen vonatoznának az emberek?
És mi is olyan nagy dolog egy vonat-wifi bevezetésében? Kezdetben nem kell, hogy hű de nagy sebességű legyen, egyszerűen fizessenek elő annyi 3500 Ft-os mobilnetre, ahány szerelvény jár és tegyék publikussá és máris van net az egész vonaton. Mi az a 3500 Ft kéremszépen a jegyárakhoz képest? Semmi.
Vajon mikor fogad minket ilyen kép a MÁV vonalain?
Ha ilyen állapotban lennének a vonatok, akkor komolyan mondom csak úgy unaloműzésből is vonatra szállnék néha a kellemes környezet miatt és dolgozgatnék, játszanék egy pest-pécs vonalon. Néha végigvonulhatna egy kellemes stewardess is (nem egy 90 éves fogatlan szarszagú öregasszony) és hideg kólával kínálhatna. Meg kéne teremteni azt a légkört, ami a nyugati országokban már természetes.
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
HelloWorld
tag
Tegnap délután, a 908-as Bp. Déli - Szombathely gyors 58 percet késett
Ott dekkoltunk Pétfürdőn egy órán át, tényleg azt hittem, már lekéstem, de nem... vonatocsaka késett egy órácskát... -
ivana
Ármester
Ha minden vonat olyan lenne mint a Budepest-Esztergom vonalon járók akkor tényleg elég sokan utaznának vonattal. De szerintem a MÁV-nál is valami hasonló van mint a BKV-nál.
-
P100
senior tag
Ha valaki kérdezne, hogy mi jut eszembe a MÁV-ról kapásból, akkor ezeket mondanám:
kommunista származék
szarszag
húgyszag
köpedékek
kommunizmusból hátramaradt állomási WC-k + WC-vel egyidős WC-s nénik
piszok, kosz, bűz
gyanúsan elszíneződött ülések
szarral bekent WC falak
folyamatosan késő járatok
agresszív/mogorva kalauzok, pénztárnők
lassú, zajos vonatok
düledező, rozsdás állomásokHarcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
Ijk
nagyúr
Hirtelen azt hittem a MÁV IC-ken lesz net... 50 év múlva
Amúgy van fűtés, Szeged-Kecskemét vonalon olyannyira, hogy télen meglocsolgattam a radiátorokat vízzel és szaunáztunk. Egyébként inkább maradjanak a jegyárak, mint az internet. Aki volt már nyugaton, az tudja, hogy az itteni árak közelébe sincsenek az angolnak./人◕ ‿‿ ◕人\
-
P100
senior tag
Ilyenek a vonatok Ausztiában: http://railjet.oebb.at/
Csak úgy mellékesen...[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
ArGab
őstag
Nos én is valahogy így gondolom. Jelenleg fogynak az utasok, mert színvonal nincs, inkább jár mindenki busszal/kocsival ahol teheti, mert gyorsabb és kényelmesebb. Mi a válaszintézkedés? Akkor járjon kevesebb helyen kisebb vonat ritkábban, ami miatt még kevesebben utaznak. Pedig ezzel csak a fajlagos költség nő, mert ugyanazt a pályarendszert kell fenntartani kevesebb jegybevételből.
Pont hogy fejleszteni kéne még azon az áron is, hogy éveken keresztül plusz pénzt kell beletolni miatta a MÁV-ba, pályákat felújítani, kocsikat, mozdonyokat beszerezni. Egy 160-200 km/h-val közlekedő, klímás, kényelmes, helybiztosított, wifi eléréssel rendelkező vonat sokkal több utast vonzana, akik jelenleg saját kocsival járnak. És minél nagyobb az utasszám és a kihasználtság, annál kevesebbet kell utána beleölni kompenzációként.[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
Igen ez szép és jó, de azért azt se felejtsd el, hogy az ülések a vonaton nem maguktól szakadnak fel, a talpnyomok a falra nem maguktól másznak fel, az üveg nem magát hányja le, a wc nem magát pisili körbe és még sorolhatnám.
Hiába csinálnák meg faszán pl a pályaudvarokat, a "nép" azt is tönkre tenné.
Szóval megértem hogy nem akarnak áldozni rá.Más példa, mikor sorra újítják fel a társasházakat, szépen festik le a falakat, másnap ugyan úgy tele van graffitivel, ugyan ez lenne egy szépen helyrehozott pályaudvarral is, szóval a magyar népre én se költenék.....
Tisztelet a kivételnek, de sajnos mi vagyunk kevesebben.
A késés persze más tészta, egyszer voltam debrecenből-balatonon, visszafele a vonatom több mint 1órát késett, ezáltal lekéstem a budapesti IC-met amivel jöttem volna debrecenbe, mikor végre beértem pestre, 15perc volt még az utolsó gyorsvonat indulásáig, ha 15percel többet késik, nem jutok haza, csövelhettem volna pesten, azóta kocsival járok
üdv
-
P100
senior tag
Lassan már csak gyári munkások fognak vonattal utazni + azok, akiknek nagyon muszáj. El tudjátok képzelni, hogy egy gazdag üzletember, aktatáskával és notebookkal a kezében a vonatot válassza a kocsija helyett? Én valahogy nem, viszont pl. Ausztriában mindennapos az ilyen.
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
negyedes
addikt
Regebben felenk is ilyenek jartak, csak egyes polgartarsak(most nagyon polkorekt voltam) szetzuztak a wc-t, szotyiztak(persze szigoruan a foldre), a huzat utannk buzlot es koszos volt, ha leraktak oket a vonatrol mert nem volt jegyuk megdobaltak a vonatott, jo par ablakot ki kellet cserelni e miatt. Igy visszaraktak a jo kis 20 eves vonatokat.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
P100
senior tag
válasz werszomjas #36 üzenetére
Emlékszem, amikor lecserélték a személyvonatok egy részét arra a szép narancssárgás vonatra (tudjátok melyikre gondolok?), akkor egy 2-3 évig nem volt semmi baja, firkát se láttam rajta. Csak akkor kezdtek rá firkálni, amikor már kezdett elöregedni és a firkákat persze a lusta takarítónők nem szedték le, így a vandálok látták, hogy ott a firka és ők is kedvet kaptak a firkálásra és ez így terjed és terjed. Egy megkopott ülésű vonatra már nincs kedvük vigyázni az embereknek.
Egyébként az újabb vonatokban lényegesen ritkábban lehet azt látni, hogy a WC mellé pisált valaki, ebből is látszik, hogyha valami szép állapotban van, akkor arra jobban is vigyáznak.
A MÁV szerint egy vonat élettartama 20-30 év, szerintem pedig legkésőbb 6-7 évente el kéne adni a szerelvényeket keleti szomszédjainknak és újakat venni helyettük. Újakat! Nem Ausztriából kiselejtezett vonatokat, hanem újakat, hisz azoknak az élettartama is jóval nagyobb lesz, mivel a MÁV vonalain használják őket először. A MÁV eleve leharcolt vonatokat vesz és csodálkozik, hogy gyorsan leamortizálódik.
A vandálkodásra pedig az lenne a megoldás, hogy a mélyen tisztelt kalauz ne az utolsó vagonban üljön egész út alatt, hanem legalább fél óránként járja végig a vonatot.
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
ArGab
őstag
válasz werszomjas #36 üzenetére
Az a baj, hogy ilyen alapon minek bármit fejleszteni/felújítani, mert úgyis csak tönkreteszik. Pedig szerintem igenis megfigyelhető, hogy az új, tiszta, rendben tartott dolgokra többen vigyáznak, mint a leromlott, tönkrement, igénytelenre. Itt most nem azokra gondolok akik mindent agyonfirkálnak, üléseket felszaggatják, stb., hanem átlag emberekre. Ez ugyanolyan, mint egy tiszta utcán a szemét. Amíg nincsen, addig sokan nem dobják félre a sajátjukat, de amint valahol megjelenik, sokan mellészórják, hiszen az övüké a többi mellett már úgysem számít.
Graffitik, rongálások ellen sajnos nehéz védekezni. De ha ott marad évekig, az csak bátorító tényező. Az ilyet azonnal el kellene tüntetni, lemosni, lecserélni, hogy nyoma sem maradjon. Sajnos ez rengeteg pénz, de idővel rájönnének hogy nincs értelme csinálni. Mellette meg akit elkapnak, keményen elővenni, nem úgy mint most.
[ Szerkesztve ]
-
P100
senior tag
Úgy látom hasonlóan látjuk a dolgot...
Amúgy nem hinném, hogy több pénz lenne. Ha a vonat takarítók munkaköri leírásába beletennék a firkák azonnali lemosását, akkor ugyanúgy elvállalnák a munkát és le is mosnák a firkát. De mivel ez nem kötelességük, így lustaságból nem is csinálják meg.
Szerintem ezeket a dolgokat abszolút nem látják át a MÁV vezetői. Valószínű úgy vannak vele, hogy nekik ígyis-úgyis ugyanannyi a fizetésük, minek stresszeljék magukat.
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
Chosen
addikt
Itthon majd jó ha 2050-re "napirendre" kerül a téma. A vonatért meg már amúgy is sokat fizetek, de azért gondolom kihasználnák rendesen a szolgáltatást uzsora díjjal, mint a mobilnet. Itthon 10ft lesz 1 kbyte
P100: a sínekkel is gond van, sokszor az a szűk keresztmetszet. (ettől függetlenül szarok és büdösek a vonatok)
mod: a MÁV vezetői szerintem 1x nem utaztak a saját vonataikon.
[ Szerkesztve ]
-
P100
senior tag
Legalább bevezetnék a jegy mellé opcionálisan kérhető internet-szolgáltatást. Kilométertől függően kapnál X MB felhasználható adatmennyiséget, amiért fizetsz X forintot. Kapnál egy kódot, amivel csatlakozhatsz központi hotspothoz. Egyáltalán nem lenne bonyolult megoldani, a rendszer technikai részét ingyen is elvállalná pár lelkes programozó.
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
P100
senior tag
Kis off: Szolnokon bevezették néhány buszmegállóban az elektronikus/beszélő menetrendet.
Nagyon ismerős is volt a kivitelezés... hol is láttam én ilyet ezelőtt? Ja megvan! Amikor először jártam Ausztriában 1998-ban (szerk.).De itt a városi TV-ben olyan nagy eseménynek állították be azt, hogy 10 megállóban csináltak elektronikus menetrendet, hogy majdnemhogy pezsgőt bontottak.
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
P100
senior tag
Néha komolyan elkeserít, hogy kicsiny hazánk évtizedekkel le van maradva a nyugati országoktól.
Azt mondtam kicsiny? És akkor hogy is van az, hogy a régióban mi vagyunk az egyik legnagyobb területtel és népességgel rendelkező ország? Pl. Ausztria területe jóval kisebb és kb. 3 millióval kevesebben lakják, mégis meg lehet nézni hol tart...
Na jól van, mindegy, ebbe ne menjünk bele, a magyar kormányok kb. 100 éve újra és újra elk*rják.
Még nagyobb OFF: láttátok, hogy a Google Maps utcanézetben piros-kék 3D-s szemüveggel 3D-ben is megtekinthetőek az utcák? Én csak most vettem észre
[ Szerkesztve ]
Harcolj a hazádért, MAGYARORSZÁGÉRT! http://www.erepublik.com/hu/referrer/Hungarian+Soldier
-
-
ribery22
tag
De ez nálunk is jár. Bp. Keleti-től Hegyeshalom felé, belföldi forgalomban is használható EC pótjeggyel, nem kell helyjegy, így olcsóbb, mint az IC. Én speciel Győrbe mentem vele télen, apum pedig rendszeresen használja!
Hiába vannak a hátadon szárnyak Van úgy, hogy az angyalok is rossz úton járnak
-
WonderCSabo
félisten
Azért ennyire nem szar a helyzet. Igaz, hogy nem a mávnál, de a volán csomó távolsági járatán már van net. És a BKV is teszteli a wifis Ikarust.
Ettől függetlenül a máv egy fos, az a szomorú, hogy egy nagyon jól működő vállalatot tettek tönkre. Aztán meg eladták a teherszállítást, ami nyereséges volt, a személyszállítást meg mindig az adóforintok húzzák ki a bajból. Ha nem a hitelek. Kéne már kezdeni vmit az összes állami nagyvállalattal, mert szégyen ami ezen a téren folyik.
ribery22: Igen, az első Railjet a Budapest - Bécs - München útvonalon jár.
P100: A Desiro nem járt 15 éve Ausztriában mivel nem is létezett. A beszélő menetrendnek meg örülni kell, mint az összes fejlesztésnek. Nagyon nem jó ez a hozzáállás, télleg le vagyunk maradva, de legalább az ilyen törekedéseket ismerjük el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Formula-1
- Projektor topic
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- GIGABYTE B760M DS3H DDR4 alaplap,ÚJ
- Gyári Bontott iPhone 14 Pro Max Purple alkatrészek
- ASUS VG259QR - 24.5 inch - 165Hz - FullHD - 2 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 9T 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A35 5G 6/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen