- Sweet.tv - internetes TV
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb adatközpontokra van szüksége
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elon Musk nem kér a TikTokból
- Corel Draw topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mikrotik routerek
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tökéletesen tisztában vagyok, hogy itt a szárny profilját akarják majd módosítani mesterségesen, de erre írtam, hogy azért kíváncsi leszek, hogy mekkora plusz tömeg és milyen hátrányokkal jár majd egyéb téren (tömeg, mechanikai szilárdság, élettartam, karbantartás) az ilyen megoldás.
Sok érdekes technikai megoldással kísérleteztek eddig is (különféle aktív lefuvatások, oblique-szárny (mi a franc ennek a magyar neve?
) és a többi, ez egy érdekes kísérlet, szó se róla, én csak a kételyeimnek adtam hangot...
Oblique-szárny:
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Miután az ország katonai beszerzések terén embargó alatt van, így kénytelenek. De például nincs hozzájuk megfelelő légiharc-rakéta, egyszerűen azért, mert az AIM-54 Phoenix-ek, AIM-7 Sparrowok és AIM-9 Sidewinderek kiöregedtek, így mindenféle szükségszerű ötletekkel próbálkoztak és próbálkoznak, például földi indítású Hawk rakétákat függesztettek alá.
Ezzel együtt az Iráni macsekok ma már fogatlan kiscicák, például a magyar Gripenek ellen se lenne nagyjából semmi esélyük...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szépnek szép vas volt. Csak üzemeltetni ne neked kelljen. Az US NAVY nem ok nélkül szórta ki őket. Egy Tamás Macska 50-60 munkaórás karbantartást igényelt per repült óra (más viszonyítási alap: cirka 35 000 - 40 000 $ per repült óra @ 2000), hozzá képest az F/A-18C/D 20-25 munakórát igényelt (vagy cirka 14 000 - 17 000 $ per repült óra @ 2000).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Változtatható szárnyállás redux.
Az is azért bukott el anno, mert a szárnymozgató mechanika plusz tömege és komplikációja (megnövekedett karbantartás és vele üzemeltetési költség) nem volt arányban a haszonnal.
Ez szépen hangzik, de kérdés mekkora plusz tömeg lesz a szárny alakját befolyásoló rendszer, és mennyivel növeli a karbantartástigényt, illetve bonyolítja a gyártást, ezzel együtt az árat.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
it Előre kell lépni, mert a modern repülőgépek szárnyainál és hajtóműveinél eddig alkalmazott technológia mára elérte hatékonyságuk csúcsát.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest