Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
Star Citizen jelenleg 12 szálat használ, és ha jól emlékszem, pont arról beszéltek, hogy az elérhető szabad szálak függvényében fogják majd növelni a látótávolságot Vulkan API mellett. Elindul a progi 4 szállal is, de ha ennél többet kap, tud majd vele mit csinálni a játék, nem lesz üresjáratban egy szál sem.
Az Assassin's Creed Origins-re vagyok most nagyon kíváncsi, hogy valóban DX12-es cím lesz -e, és ha igen, mennyire lesz jól optimalizálva sok szálra.
-
Fred23
nagyúr
Érdemi változás lehet, ha a túlterhelt, kevés fps-t adó 4 szál helyett az okosan megírt program szépen elosztja a terhelést, és az egekbe nyomja az fps-t jobb látvány mellett. A mikrolag esélye is csökken jól elosztott terhelés mellett.
Biztos vagyok benne, idővel nőni fognak a játékok gépigényei is, ezzel is számolni kell, szóval jól fog jönni a sokszálúsítás. Mondjuk van még a 4 szálas prociknak pár éve, de szerintem csak 2 vagy 3.
-
#06658560
törölt tag
Most mivel demózták a DX12-t? hogy low level API, meg kihasználja a vasat jobban. Ja meg nesze fejlesztő, itt a gyeplő, a tied, dobd a lovak közé, hisz ezért sírtál már mióta! Ezt megkaptuk? Igen. Ígértek mást, jobb látványvilágot, vagy bármi egyebet? Nem. akkor meg? Arról nem tehet sem az NV, sem az AMD, hogy milliónyi hardver konfigurációra nem fognak motort írni, ami a fejlődéssel állandó supportot igényel a régi játékokban is, ahogy arról sem, hogy nincs a stúdióknak sem pénze, sem embere, sem ideje, így pedig akarása sem teljesen új motorokat írni. Ezt kérték, megkapták.
-
leviske
veterán
Az "1 hét" nem a DX11-ről történő portolásra vonatkozott, hanem arra, hogy a PS4-re vagy Xbox One-ra írt forrást ennyi idő átpakolni (bár ez is nyilván több, ha az ember nem akar bugokat, de a lényeg, hogy veszteségmentesebb és gyorsabb, mint DX11-re). A gond viszont ezzel a kijelentéssel az, hogy %-#&@ jó szokásához híven biztos jövőként tálalta azt, hogy a PS4/XO kedvéért alapjaiban és elképesztő sebességgel átalakulnak a játékmotorok. Aztán a valóságban valahogy kiderül, hogy ez nem így működik.
Mert az AMD nem volt első se a 4 magosok, se a 4 mag feletti processzorok piacán. Egyébként a fejlesztők nem támogatnak senkit. Viszont az Intel és az nVidia így vagy úgy, de igen aktívan részt vesz a fejlesztők kisegítésében. Ezzel szemben az AMD csak lovagol legelöl és néha eldob egy-egy "nyílt" megoldást - amit mindenki úgy tanul meg használni, ahogy akar - és várja, hogy a piac lekövesse. Ez először és utoljára a X86-64 esetében működött a cégnek.
-
Cathulhu
addikt
Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy eddig ugyan az a gép képes volt 20 katonát kezelni egy FPS-ben akkor most akár 100 is lehet ugyan azon a helyszinen
De amig dx11-et is tamogatnod kell, addig nem lesz 100 katona. Addig lesz ugyanugy 20, csak kisebb CPU igennyel. Majd ha jonnek a DX12 es Vulkan only jatekok, akkor lehet elrugaszkodni a dx11 limitacioitol. De ahhoz meg az kell, hogy szinte az osszes hasznalatban levo GPU kepes legyen, mert amig jelentos szamban van dx11-es GPU, addig nem fogjak mellozni a DX11-et, es igy o fogja limitalni tovabbra is a piacot.
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
#06658560
törölt tag
1) Az, hogy jobban kihasználja, nem jelenti, hogy több kimenetet ad neked: ha mindent a motor fejlesztőjének kell megírni, ami eddig az API vagy a driver része volt, akkor garantáltan nem kapsz jó ideig jobb minőséget: ugyanis nem ismerik az adott hardvereket úgy, mint a gyártójuk.
2) A stúdiókra rászakadt gyakorlatilag minden: amikor elkezdhették az első motorok írását, akkor négy GCN generáció, három NV, meg vagy három Intel GPU, plusz a két gyártó minimum négy mikroarchitektúrája CPU oldalon. Plusz a bármely GPU bármely másikkal párosíthatósága elvileg. Ha jól számolom ez multi GPU nélkül is olyan harmincöt konfiguráció, plusz a memóriák mérete. Erre azóta jött másfél GCN és egy gen NV. Amit szintén támogatni kell.
3) Amikor egy BF három éves rotációban készül, szerinted mennyire bonyolult egy motort a nulláról ilyen komplexitásra megírni?
4) Olyan hatalmas drágulást én nem látok az árakon , itt Németországban.
5) A játékok java még mindig konzol port. Ahol már szintén nem csak két hardver létezik. És teljesítményre hol állnak a PC-től?#64: Ennyi zagyvaságot összehordani! Ha jól sejtem sem termékfejlesztés, sem járműipar téren nincs nullánál nagyobb mértékű ismereted.
[ Szerkesztve ]
-
laposonly11
senior tag
Pontosan, kizárólag talán a Battlefield széria mutat előre a fizika terén: rombolható környezet, kilőhető, eldőlő fák stb.
Várjuk mikor jelennek meg a valódi DX12 programok, mert évek óta csak azt látjuk, hogy folyamatosan növekszik a polygonszám, az objektumok mennyisége, a textúrák felbontása, szóval a részletességi szint, de semmi több.
Persze ez főleg csak a nagy címek betegsége, mert ha megnézzük az indie játékokat, azok nem csak szépek, hanem jópofák, és ötletesek is!Ordo est anima rerum.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...