Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz Cifu #2 üzenetére

    Mondjuk magának a Zenimax-nak se volt sokkal több játéka kiadva, ami potenciálisan használhatott volna ilyen motort. Márpedig a felvásárlás óta -ha jól tudom- csak a Zenimax-on belül elérhetőek az iD-s technológiák.

    (#1) martin66: Mondjuk az Intel a nagy "magfejlesztés" akadályozásban letett olyan szálankénti teljesítményt az asztalra, amit csak mostanság kezd egy-egy alkalmazás/játék kinőni 2-4 szál esetén.

  • leviske

    veterán

    válasz KisDre #50 üzenetére

    Hiba mindig az nVidia-t beállítani ősgonoszként. A jelen helyzet sokkal egyszerűbb és egyben szomorúbb. A DX12 és Vulkan legnagyobb újítása a DX11.x és OpenGL4.x viszonylatában, hogy egy rakás predefiniált megoldást kivesznek a fejlesztők kezéből. Teljesen érthető, hogy egy iparági paradigmaváltás engine oldalról nem hetek alatt megy végbe.

    Ehhez semmi köze nincs az nVidia-nak.

    (#53) Fred23: A 32 szálnak a szerkesztő úr által nyomatott felhős játék megjelenése kapcsán van értelme első sorban. Vagyis a belátható jövőn belül mindenképp. Ezen felül igazából az ARM belépését is megkönnyíthetné a buliba.

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz KisDre #55 üzenetére

    Az idő nagyon sok mindent megszépít. :) A DX10 kínkeservesen terjedt el valós használatban, hosszú évekkel az után, hogy specifikációk szintjén megjelent. A DX11-et is igazából csak a tesszelátor húzta.

    A Battlefront reboot meg igazából gyönyörűen bizonyítja, hogy mennyire nem vagyunk még a DX11 képességeinek a határán. Keveseknek éri meg így DX12-be ugrani jelentős többletmunkával. Az csak hab a tortán, hogy a Khronos késlekedve zárta a Vulkan 1.0 specifikációit, miközben esélyes, hogy sokan már inkább platformfüggetlen megoldásba ölnek ennyi többletmunkát. Tudományos területen is valószínűleg a Vulkan lesz az OpenGL utódja.

    (#56) repvez: Ez így ebben a formában szimplán nem igaz.

    [ Szerkesztve ]

  • leviske

    veterán

    válasz repvez #58 üzenetére

    Az "1 hét" nem a DX11-ről történő portolásra vonatkozott, hanem arra, hogy a PS4-re vagy Xbox One-ra írt forrást ennyi idő átpakolni (bár ez is nyilván több, ha az ember nem akar bugokat, de a lényeg, hogy veszteségmentesebb és gyorsabb, mint DX11-re). A gond viszont ezzel a kijelentéssel az, hogy %-#&@ jó szokásához híven biztos jövőként tálalta azt, hogy a PS4/XO kedvéért alapjaiban és elképesztő sebességgel átalakulnak a játékmotorok. Aztán a valóságban valahogy kiderül, hogy ez nem így működik.

    Mert az AMD nem volt első se a 4 magosok, se a 4 mag feletti processzorok piacán. Egyébként a fejlesztők nem támogatnak senkit. Viszont az Intel és az nVidia így vagy úgy, de igen aktívan részt vesz a fejlesztők kisegítésében. Ezzel szemben az AMD csak lovagol legelöl és néha eldob egy-egy "nyílt" megoldást - amit mindenki úgy tanul meg használni, ahogy akar - és várja, hogy a piac lekövesse. Ez először és utoljára a X86-64 esetében működött a cégnek.

Új hozzászólás Aktív témák