Új hozzászólás Aktív témák
-
AusWolf
őstag
válasz Blazs120gl #42 üzenetére
Ez igaz, de a mai átlag gamer gépeket elnézve a 32 szál akkor is túlzás egy kicsit.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Fred23
nagyúr
válasz Blazs120gl #48 üzenetére
Star Citizen esetében most talán valami ilyesmi a szálfelosztás:
- game logic
- main game
- A.I.
- physics
- rendering
- network
- soundViszont a job system keretében ha a függőségek engedik, és van szabad szál, akkor azt tehermentesítésre fel lehet használni. Ha meg kevesebb szál van, akkor lehetőség szerint optimálisan elosztja a terhelést (ráterheli a kis erőforrású szálat oda, ahol az még talán gond nélkül "elfér"). Ha jól emlékszem, Vulkan mellett jön még a több szálas rendering is, de akkor is azt szűrtem le az egészből, hogy 8 szál elég lesz a játéknak, az az extra 4, amit még képes kezelni, inkább csak apró segítség. Szóval nem tudom, a 32 szálnak hogyan lesz majd értelme más játékoknál, ha lesz egyáltalán. Ahhoz már valami nagyon új koncepció kellhet.
[ Szerkesztve ]