Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Most mivel demózták a DX12-t? hogy low level API, meg kihasználja a vasat jobban. Ja meg nesze fejlesztő, itt a gyeplő, a tied, dobd a lovak közé, hisz ezért sírtál már mióta! Ezt megkaptuk? Igen. Ígértek mást, jobb látványvilágot, vagy bármi egyebet? Nem. akkor meg? Arról nem tehet sem az NV, sem az AMD, hogy milliónyi hardver konfigurációra nem fognak motort írni, ami a fejlődéssel állandó supportot igényel a régi játékokban is, ahogy arról sem, hogy nincs a stúdióknak sem pénze, sem embere, sem ideje, így pedig akarása sem teljesen új motorokat írni. Ezt kérték, megkapták.
-
#06658560
törölt tag
1) Az, hogy jobban kihasználja, nem jelenti, hogy több kimenetet ad neked: ha mindent a motor fejlesztőjének kell megírni, ami eddig az API vagy a driver része volt, akkor garantáltan nem kapsz jó ideig jobb minőséget: ugyanis nem ismerik az adott hardvereket úgy, mint a gyártójuk.
2) A stúdiókra rászakadt gyakorlatilag minden: amikor elkezdhették az első motorok írását, akkor négy GCN generáció, három NV, meg vagy három Intel GPU, plusz a két gyártó minimum négy mikroarchitektúrája CPU oldalon. Plusz a bármely GPU bármely másikkal párosíthatósága elvileg. Ha jól számolom ez multi GPU nélkül is olyan harmincöt konfiguráció, plusz a memóriák mérete. Erre azóta jött másfél GCN és egy gen NV. Amit szintén támogatni kell.
3) Amikor egy BF három éves rotációban készül, szerinted mennyire bonyolult egy motort a nulláról ilyen komplexitásra megírni?
4) Olyan hatalmas drágulást én nem látok az árakon , itt Németországban.
5) A játékok java még mindig konzol port. Ahol már szintén nem csak két hardver létezik. És teljesítményre hol állnak a PC-től?#64: Ennyi zagyvaságot összehordani! Ha jól sejtem sem termékfejlesztés, sem járműipar téren nincs nullánál nagyobb mértékű ismereted.
[ Szerkesztve ]