Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KisDre

    senior tag

    válasz leviske #54 üzenetére

    Na jó, elismerem nVidiát festettem a falra, de ettől függetlenül ahogy írta egy hsz korábban, nincsenek Dx10-11 idején látható látványos újításokat tartalmazó Demók, vagy akár csak egy tripla A-s cím ami azért NA! oda teszi magát az új API-val. Ami van fejlődés azt is Engine-ek hozzák magukkal sem mint az új API. Oké hogy idő kell az átváltáshoz, de mennyi? :F

    [ Szerkesztve ]

    KisDre.artstation.com

  • repvez

    addikt

    válasz leviske #57 üzenetére

    Igen , de ha jól emlékszem akkor abban az időben mikor megjelent a dx10 és 11 akkor sorra jöttek a techdemok és akkor is elmondták, hogy ilyen meg olyan látványos javulás jön, ami részben idővel bekövetkezett és ha jól emlékszem ott a VGA-kra rá is irták, hogy DX10 és dx11 kompatibilis és tényleg volt olyan játék ami nem is indult el ezek nélkül a VGA-k nélkül.

    MOst én ilyenről nem hallottam, hiába mondták, hogy teljesen uj alapokon nyugszik az egész rendszer, mert ez low api és nem high api.

    Nincsenek techdemok, hogy milyen hű meg ha.
    A syngurality ami elvileg a dx12 orvosi lova, se villog semmivel, max hogy sok kis pötty villog egy fekete vagy zöld háttér elött. Nem egy isometrikus játéknak kellett volna lennie a bemutató játéknak. A tesztek sem mutatják, hogy mennyivel több FPS van az alatt mint a többi verzióval.

    Meg talán olyanról is olvastunk, hogy egy hét alatt át lehet irni a forráskodot dx12re akkor azért mégsem olyan nagy a paradigma váltás?

    Miért nem igaz az álitásom azzal kapcsolatban, hogy a CPU és VGA fronton hiába tesz meg mindent az AMD hogy a lehető legjobban kihasználja az adott lehetőségekt mégsem jön az elvárt sebesség?Csak is ugy ha a fejlesztők ezek ellenére is a másik felet támogatják .

Új hozzászólás Aktív témák