Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz csongi #103 üzenetére

    Na igen. Sokan annyira fogalmatlanok vezetés közben (mármint nem tudja, mit akar), hogy nem egyszerű betippelni külső vezetőként, hogy néha mi a f*szt akar(t) csinálni.
    Az említett kanyarodás: Legjobb, amikor előtted valaki fékez, nem tudod miért, közben sejted, hogy talán kanyarodni fog, majd kormánytekerés közben rájön, hogy van ott egy index is, amit nagy kegyesen bekapcsol a végén. Kösz.
    Emberek: ha kanyarodsz, először indexelsz (értsd: jelzed irányváltási szándékod, jééé, pont erre való az index), majd UTÁNA fékezel.

    (#104) speed471: Nem vagyok a híve, csak nem zárkózom el tőle, és pozitívan látom a jövőjét. Mert van benne ráció és lehetőség.
    Nem jövőre fogják elárasztani az utakat, nem fognak mindenkinek a fejéhez pisztolyt szegezni, hogy cserélje le a kocsiját, (főleg a megrögzött maradiaknak) de már most látszik a fejlődés. Nem 1 éven belül lesz piacképes (értsd: olcsó és széleskörűen biztonságos), de a nem túl távoli jövőben mindenképp.

    Érdi példa alagút van sokkal gyorsabb a közlekedés: Na, az pont egy szar alagút :)
    Na jó, nem az alagút szar, ez igaz. Sőt, maga az alagút jó, én is szeretem. De hogy pont a legszarabb körforgalomba torkollik, és emiatt állandóan dugó van, az nonszensz.

    Tényleg nem kötekedni akartam, mert én is annak vagyok a híve, hogy lehetőleg ne keresztezzék egymást a különböző forgalmi résztvevők, pláne vonat vs. autó.
    Eggyel arrébb ott a dupla átkelő, az meg az állandó sorompózás miatt torlódik fel.
    Szóval jó lenne elválasztani, de olyan anyagi ráfordítást, helyet, és szemléletváltást igényelne, ami nem megvalósíthatóvá teszi. 1-1 helyen max.

    "furgon sávot vált és ramtolja a kormányt majd elmegy."
    Itt nem a mocissal volt a baj, hanem a furgonosok többsége f*szkalap. Bocs az általánosítással, de a legtöbb letolásos sávváltást tőlük láttam. Szerintem a fedett oldallap miatt nagy a kocsi holttere, vagy egyszerűen leszarják, mert ők a királyok, mert egész nap az utat járja, nem tudom.

    Egyébként az a vicces, hogy olyan dolgokat szeretnél, ami nem megvalósítható, (teljes szétválasztás, egyedi gyorssávok, stb), ellenben az automata közlekedéssel nagyban lehetne könnyíteni a problémán.
    Minden azon múlik, mennyire gyorsan terjed majd el. Minél több az automata résztvevő, annál jobban javul a forgalom dinamikája.

    "Igen hiszek abba hogy minden ember jobban tud teljesíteni, és a gép többet hibázik."
    Ki kell, hogy ábrándítsalak. Sajnos nem így van.
    Az életnek rengeteg olyan területe van, ahol jobb az ember. A vezetésben már most jobb a gép.
    Van, létezik olyan ember, aki jobban vezet, mint a gép. De a nagy átlag, 100-ból 99 ember szarabbul vezet.
    Egy szituációt számtalan módon meg tud oldani egy ember, ezt mondod Te is. Viszont a baj az, hogy ebből a legtöbbször rosszat választanak.

    "levegőben gyorsabb"
    Összességében nem gyorsabb. Nehezebben kezelhető, nehezebben kontrollálható a légiforgalom. Ha erre rászabadítod a milliárd közepes képességű sofőrt, káosz lenne.
    Parkolni nem tudnak az emberek, szerinted drónnal felszállni, leszállni menni fog?

    "Amit itt istenítenek azokat a gépeket emberek hozták létre. Emberek javítják ki és fejlesztik."
    Ja, csak átlagon felüli képességű szakember hozza létre, hogy egy jobbal helyettesítse az átlagember képességeit. Nem megugorhatatlan.

    "Nem minden szituációba álja meg a helyét a gép. Szerintem ebbe megyegyeuhetünk."
    Ebben meg. De a statisztika mégis azt mutatja, hogy már most kevesebb szituációban marad alul, mint az (átlag)ember.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák