Új hozzászólás Aktív témák

  • arnyekxxx

    veterán

    válasz n@p@lm #176 üzenetére

    ha cserélték egy az egyben, akkor egyértelműen újra indul a jótállás és ha a termékre 3 év jótállás jár, akkor az, egyel fentebbi linken szerepel:

    az új dolog szolgáltatását kell szerződésszerű teljesítésnek tekinteni

    vagyis mintha te vetted volna az új egeret azok a feltételek járnak.

    [I](#174) .tnm válasza arnyekxxx (#171) üzenetére

    amúgy, a teljes mondat a garancia levélen így hangzik:

    A gyártó az alábbiak szerint vállal jótállást:
    1 év általános (jogszabály szerint) + 2 év (gyártó által biztosított szervizgarancia)

    Én ezt úgy értelmezném ha egyéb info nincs, hogy első évben viheted a forgalmazóhoz a cuccot gariztatni, 2-3évben neked kell eljuttatni a szervizbe

    Most nézem,a fusi honlapján is ez van

    http://www.fujitsushop.hu/garancia-kiterjesztes/mit-ad-a-garancia-kiterjesztes.html

    Szervizben érvényesíthető jótállás /szerviz garancia/

    A Fujitsu márkaszerviznél végzett garanciális javítás esetén a munka- és anyagköltséget a Fujitsu vállalja. A készülék szállítása a vevő feladata.

    Jótállás szállítási szolgáltatással /szállítási garancia/

    A Fujitsu munkanapokon, munkaidőben a hibát bejelentőtől, egy előre egyeztetett időpontban szállító partnerével elszállítatja; és a garanciális szervizben elvégzett javítást követően visszaszállítatja a hibás készüléket. A szállítási garancia magában foglalja a javítás, az esetleges alkatrész és a szállítás költségeit.

    Jótállás helyszíni szolgáltatással /helyszíni garancia/

    A Fujitsu szakember a megrendelővel előre egyeztetett időpontban megjelenik a helyszínen és elkezdi a hiba elhárítását. A helyszíni garancia magában foglalja a térítésmentes javítást, az ingyenes anyag/alkatrész biztosítást, a készülék el- és visszaszállítási költségeit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák