Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Somatom #4148 üzenetére

    A Berguson nyilván nem kezelte ezt az ügyet kellően precízen. A Merida képviseletnek pedig semmi köze a Rock Shox telódhoz, tudom, hogy Te ezt másképp gondolod, de ez ettől még így van. A Dr.Bike feltehetően nem cserél rögtön full service kit-et, mert általában az alap kit is elég egy ilyen hiba orvoslásához, a Te esetedben nem volt elég, ez még tetézte a bajokat. Ettől még a Dr.Bike precíz és jó szerviz és rengeteg ilyen telót javítanak, minőségben. Nálunk heti szinten, szezonban, 5-10db tag van javításon, nyomkodó gépünk nincs, de konkrétan 1 azaz 1db tagot nem hoztak vissza tavaly. 1db villa volt ami visszajött, kinyomja a szimmeringet, hiába cseréltünk ki benne mindent, utána is ezt csinálja. Végül kiderült, hogy volt vele egy baleset, feltehetően akkor szenvedett olyan belső károsodást ami miatt már nem tudta tartani a levegőt, kapott akciósan új villát. A kollégám 20 éve szerel telókat, de nyomkodógéppel még nem találkozott amúgy. Elnézést kérnie itt a Bergusonnak kellett volna, az mondjuk valóban érdekes, hogy semmit nem ajánlottak fel kárpótlásul, amiért ennyit kellett várnod. Az biztos, hogy ezek az ügyek általában sokkal gyorsabban is tudnak menni, vagy lehet én dolgozom mindig "rossz" helyen, ahol nem tapasztalom ezt a sok negatívumot. Úgy gondolom, hogy a téma alaposan körbe lett járva, ehhez egyebet hozzátenni nem tudok. Esetleg annyit, bár már ezt is mondtam, hogy ott vásároljon mindenki ahol rendes szerviz háttér van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák