- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Hálózati / IP kamera
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózatokról alaposan
- Amazon Prime Video
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
válasz cettlee #3100 üzenetére
Nyeregcsövet szedd ki, ahol fém a fémmel találkozik vékonyan zsírozd meg, tedd vissza és nézd meg. Nekem ez szokott hasonló nyikorgást okozni. A nyeregcső meghúzását is ellenőrizd, nem laza-e egy kicsit.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Runner_fxr
Ármester
Ár/értékben kiváló a Commencal, és teszteken is kimagaslóan jól szerepelt! Nem extrém, de nagyon kellemes, modern Enduro geometriával rendelkezik. Szerintem kiváló választás. Ha most szeretnél mindenképpen egy E-Enduro-t, ezzel a géppel nem jársz rosszul, az biztos. Az egyel magasabb felszereltséggel sokkal előrébb nem lennél. A kashima azon kívül, hogy menőn néz ki, sokat nem fog hozzátenni az élményhez. Egyedül a DT kerékszett ami érezhető különbség és nyilván tartósabb is, de azt lehet majd utólag cserélni ha elhasználod azt ami benne van. Viszont ha tudsz várni pár hónapot, akkor ennél is jobban járhatsz, mert jön az új Shimano E8100. Én mindenképpen megvárom. Amint kijön, az E8000 értéke zuhanni fog, meg úgy tudom, hogy erősebb és könnyebb lesz a motor burkolat, illetve 70-ről 80Nm-re nő a nyomaték. Egy halom új bringa is jön az új motorhoz, izgalmas időszak lesz. Én az új merida eone sixty-t és az új YT Decoyt várom leginkább. Ezért nem merek most venni, pedig ez a Commencal nekem is megfordult a fejemben, de azért szeretnék nagyobb aksit, az újakban már a 630-as aksi lesz, azért az sem mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz Runner_fxr #3104 üzenetére
mikorra várható a 8100 megjelenése? Gondolom azért még egy kis idő kelleni fog, hogy a használt árakon meglátszódjon...
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem Augusztus környéke lesz a bejelentés. Ezzel egyidőben pár bringáról is lerántják a leplet. Szeptemberben már tudsz venni bringát E8100-al. Bár valószínűleg először csak néhány csúcsmodell érkezik, mire a középkategóriába is leszivárog az új Shimano rendszer az még kicsit odébb van.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #3106 üzenetére
Az minimum még egy szezon. A Berguson -nál néztem egy csúcs Meridát. 2,4 milla. Akkor mennyi lehet majd az új? Itt visszaolvasva a hsz. -eket az jutott eszembe, hogy ha megkotlik a motor, akkor befaragok a helyére egy ilyen Bafangot, vagy ami akkor lesz és mehet tovább.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3104 üzenetére
Köszi a választ Mondjuk nem mondanám hogy megkönnyítetted a döntést
Mondjuk az 5500 listaárhoz képest az új biztos 6 felett lesz, az meg most 5 alatt egy hajszállal. Ha nem vett volna egy barátom már, és tobzódna körülöttem állandóan, akkor tuti nem érezném ennyire sürgetőnek a dolgot, de így nehéz várni. Folyamatosan azt mondogatja, hogy "vettem magamnak egy bikeparkot"Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #3107 üzenetére
Hát ja, a szezon nagyjából lemegy, de azért szeptember-október még jó szokott lenni. Jó lett volna előbb, de 1,5-2 milla nem kevés pénz, és most csak azért venni valamit, hogy most legyen, nem tartom épeszű döntésnek. Nagyon lefogytak a bringák, kb minden kategóriában, itt a nyakunkon az új generációs shimano rendszer, én ezt megvárom az biztos.
A jelenlegi generáció fog olcsóbb lenni. Amint bejön az új Shimano, senki nem akar majd régit drágán, csak akkor ha kedvező lesz az ára, ezért egészen biztos lesznek komolyabb akciók a "régi" rendszerrel szerelt gépekre. Ezért is érdemes most kivárni, mert ha túl drága lesz az új, még mindig tudsz venni kedvezőbben régit. Bár én biztos, hogy az újat veszem, de ha mégsem jönnek be, akkor meg bosch cx gen 4-et.
Bafangot nem tudsz befaragni a Shimano helyére, mert totál más a felfogatása a motornak. És miért is kéne bafangot befaragni a helyére? A Shimano-nak elég jó az alkatrész utánpótlása, sok évig lesz még hozzá motor, szerintem e miatt ne aggódj.
StLui: Én amúgy nem vagyok az a várogatós fajta, ha valamit szeretnék és megvan rá a pénzem, akkor azt szeretem hamar letudni, de most szerintem érdemes várni. Most megveszed az új gépet E8000-el, 2-3 hónap múlva itt az új, egyből felét fogja érni a bringád. Meg úgy tudom a motor is kisebb lesz, ha ez igaz, akkor még sokkal jobb vázakat tudnak majd hozzá gyártani. Egy ilyen generáció váltás előtt szerintem csak akkor érdemes vásárolni ha valami extra jó árat kapsz a mostanira, de 5000 euro az nem olyan kevés pénz, ennyiért szerintem kapsz majd bicót az új rendszerrel is. Amúgy nekem is fájdalmas, hogy itt a szezon és nincs egy értelmes bringám, mert eladtam, de igyekszem munkával elfoglalni magam.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #3109 üzenetére
Megmondom őszintén, nekem nem jön be a 2020 -as akku megoldás. Az enyémen bedugom a kulcsot és kiveszem az akkut. Azon meg asszem a hátsó tengelyből kell kioperálni hozzá a szerszámot. Arról nem is szólva, hogy az enyémre fel tudom pattintani az új, nagyobb akkut, arra meg nem. Nesze neked fejlesztés!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3109 üzenetére
Ha ősszel megérkezne az új motoros változat akor nem is gondolkoznék, várnék, de jövő tavasz még messzi. Ez most 5000, eredeti ár 5500, és szerintem lesz 6000, vagy felette az új, pláne a legelején de tényleg rá sem nézek én sem a bosch 2.gen-re
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #3110 üzenetére
A vázba rejtett akkut sem macerás kivenni. Egyébként nekem sem jöttek be a 2020-as Merida E montik. Nem a vázba rejtett akkuval van bajom, hanem az elavult geometriával és a ronda vázzal. Szóval azzal egyetértek, hogy a 2017/2018/2019-es meridák szebbek, és semmivel sem rosszabbak, sőt! Viszont itt most a 2021-es verzióról van szó! Ezekbe már 630-as akku lesz a vázba rejtve, teljesen új vázat kapnak, meglátjuk.
StLui: Ősszel már biztos, hogy lesz elérhető 2021-es bringa az új motorral! A meridánál biztosan, meg valószínűleg lesz még pár. Persze nyilván jönnek majd később is még bringák. De azt minden esetre hamar látni fogjuk, hogy milyen az új rendszer. Én úgy tervezem, hogy ősszel már meg tudom venni az új gépet! Ezért mondtam, hogy érdemes várni.
Az árak felszereltség függőek, de nem hinném, hogy 5000 euro környékén ne kapnál bringát az új rendszerrel, de ha 5500, akkor annyi, ezen a szinten az már nem oszt vagy szoroz, pláne nem egy generáció váltásnál. Gen 2 meg már a múlt, valamikor 2013 környékén mutatták be és 2014-től jöttek a gen 2-es cx-el bringák, most meg lassan megkezdődik a 2021-es bringák gyártása. Szóval a gen 2 ma már egy igencsak koros darab, nyilván ma már nem piacképes, legalább is nem a közép és felső kategóriában, de a maga idejében nagyon jó volt!
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3112 üzenetére
barátom imádja is a 3 éves KTM kapohoo-ját, főleg az új szoftverrel, de mégis olyat már csak nem vennék. Viszont ez a commencial fox 36-tal van és slx-szel van, erre vágynék azért minimum code r fékre viszont semmiképpen, meg nx váltószettre. Ennyiért nem is találtam mást csak ezt a bringát. ALapvetően a kerékpárkell hirdetések egy millás bringáiból választottam volna, ez az 5000 eur még azt mondom, de 6000-6500 ig már nem szeretnék elmenni ugyanezen felszereltséggel, még az új motor kedvéért sem. Jó lenne egy bosch motoros hasonlóan felszerelt enduró is, de azt nem találtam ennyiért.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
Barátom imádja is a 3 éves KTM kapohoo-ját, főleg az új szoftverrel, de mégis olyat már csak nem vennék. Viszont ez a commencial fox 36-tal, és slx-szel van, erre vágynék azért minimum. Code r fékre viszont semmiképpen, meg nx váltószettre. Ennyiért nem is találtam mást csak ezt a bringát. Alapvetően a Kerékpárkell hirdetések egy millás bringáiból választottam volna, ez az 5000 eur még azt mondomújért elmegy, de 6000-6500 ig már nem szeretnék elmenni ugyanezen felszereltséggel, még az új motor kedvéért sem. Jó lenne egy bosch motoros hasonlóan felszerelt enduró is, de azt nem találtam ennyiért.
(bocs javítottam, mert túl rosszra sikerült, remélem most olvashatóbb ) Előző törölhető lenne, ha van itt topicgazda fle, vagy nem tudom.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Azok a KTM-ek pedig ritka szarok, talán az egyik legbutább váz amit gen 2 fully-hoz láttam, fél méteres láncvillával, ráadásul nagyon rövid első háromszöggel és batár hosszú stucnival, mint egy trekking.
Nem hiszem, hogy számottevően drágább lesz a 21-es.
Erről van egy nagyobb képed? Csak mert alig olvashatóak az adatok.
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3116 üzenetére
Azóta már lassan én is észreveszem ezeket AMikor vette teljesen oda voltam érte. Viszont ő szép komótosan tekerészik az ösvényeken, így jól elvan vele.
Innen van a kép, de csak ekkora sajnosKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Kroni1
veterán
A Dema ebike-okkal van esetleg tapasztalata valakinek? Ugy tudom bringában egy olcsó márkának számít, gondolom nem véletlenül annyi az áruk amennyi. De találtam egy (250W elvileg Bafang ) középmotoros tipust ami egészen megtetszett, és ha igaz elég jó áron tudnának nekem szerezni garival. Ha a 75e ftos gepida alboin 200al elvagyok hét éve, tehát nem egy csúcsbringáról ülnék át rá akkor nekem még jó is lehetne egy ilyesmi igaz?
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
Egyetértek abban, hogy érdemes várni az új motorra, aminek a paramétereit jelenleg még pletykaszinten is alig ismerni, még a neve sem tisztázott, Te 8100-asként hivatkozol rá, angol/német nyelvű fórumokon E9000-t emlegetnek...
Ami viszont hátrány lehet hogy a testreszabhatóság nem lesz olyan mérvű az új motornál mint a jelenlegi modelleknél, 100% hogy a Shimano is a Bosch útjára lép és ellehetetleníti a szoftveres tuningot, Stunlocker megy a levesbe...
A 8000-es "örökre" tunigolható marad, a 4.3.2-es firmware bármikor visszaállítható, még abban az esetben is ha a 4.7.1-es (ami a legfrisebb és régió átállításával tuningolható illetve nagyon részletesen testreszabható) után a Shimano kiad egy olyan firmwaret amibe már az Stunlocker sem tud belepiszkálni.Félreértés ne essék, nem tartom létszükségletnek a tuning meglétét, ráadásul nem is preferálom a sebességhatár teljes kiiktatását, de a 25 helyett a 32 km/h mindenképp nagyon jó dolog, ehhez pedig kell a megengedő firmware, hacsak nem akar az ember az USA-ban kerékpárt venni és onnan behozni...
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Nagyon kezdő vagyok a témában, de érdekelnek a Ebikeok, a lényeg hogy endurózásra szeretném használni ha alkalmas rá, itt a környékünkön szeretném bejárni vele az erdőket stb..., a benzines motorok végett állandóan megy a harc (hangosak, környezetszennyezés, bla-bla-bla.)
Gondoltam mivel az Ebikeok csendesek, nincs környezetszennyezés stb....későbbiekben befektetnék inkább egy ilyen biciklibe.
Külföldi oldalról rendelhető a következő akár 8000W-os típus.
https://www.alibaba.com/product-detail/electric-tricycles-adults-8000w-72v-electric_62575567993.html?spm=a2700.wholesale.deiletai6.15.5fe248f3tdR1oa
Valakinek van e esetleg tapasztalata az oldallal kapcsolatba, ténylegesen azt küldik amit rendel a vásárló, bújtatott költségek, adó?
Ha valakinek van hasonló biciklije megosztaná esetleg velem a tapasztalatait, lehet az pozitív, negatív egyaránt.
Anyagminőség, összeszerelés, motor, ténylegesen képes e a felsorolt teljesítményre, futómű, alkatrészellátás, esetleges tuningolás.Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv:
Gábor[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
big-J
őstag
válasz Gaboman #3125 üzenetére
Ismerem ezeket kivulrol belulrol. Ha ilyet akarnal venni azt sem kinabol venned hanem EU vagy orosz epitotol. Erre vam posta meg lesz 1000 dodo minimum. Ugy 1 milla felett vagy, magad osszerakni is olcsobb lenne, de amugy sem akarsz ilyet osszerakni.
Sur ront vegyel inkabb, az mindenben jobb, terepmotor, nem csak annak nez ki, rengeteg informacio magyarul, es ha van penz akkor hulyere tuningolhato. Bar itthon 1.5 korul van, ha bevallalod hasznaltan akkor kapnal elobb utobb 1.2 korul is, aprohirdetes oldalakon vagy sur ron fb klubbokban. Ha amugy nem zavart volna 1.0-ert a fenti vas, 1.5ert ezt nem fogod megbanni itthonrol, foleg hogy sok helyen 0%os finanszirozast adnak. Az X vezerlos valtozat halkabb de nem kotelezo opcio. Tuningolaskor ugyis ez a vezerlo repul eloszor.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm a válaszodat!
Mindenesetre ki kell majd próbálom egyet mennyire jön be a Suron, azután már okosabb leszek, hogy illik hozzám, mennyire lesz esetlegesen visszalépés a benzines motoromhoz képest, vagy mennyivel jön jobban be.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3116 üzenetére
Ehhez mit szólnál, jóval olcsóbb mint az idei modell. Van olyan olcsó, hogy megérje ne várni az új shimano motorra? (mondjuk NX váltás)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Erre nehéz válaszolni, mert pontosan nem tudjuk, hogy mennyire lesz jó az új és azt sem tudjuk, hogy mennyivel lesz drágább, de amúgy biztos, hogy nem rossz gép ez se. Én megvárom az újat, de ha már nagyon égeti a pénz a zsebed, akkor vedd meg. Ha hosszú távon gondolkodsz és nem akarod 1 év múlva eladni, akkor szerintem elégedett leszel ezzel a bringával. Azzal számolj, hogy a külső aksi miatt nehezebb eladni, mert ugye most már a vázba rejtett a menő.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #3129 üzenetére
Ezt az ökörséget! Nagy az isten állatkertje. Kifejezetten örülök, hogy külső akkum van. Záras kulcs kell hozzá, egy mozdulattal lekapható. Néztem videót az integráltról. A hátsó tengelyből húzott ki az ember vmi szerszámot, azzal szerelte ki az akkut. Ráadásul a külsős 504Wh akku helyére felpattintható az új, 630 -as, míg az integráltnál nem cserélhető.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #3130 üzenetére
Szerintem a vázba rejtett akkut sem macera kivenni. Kulcsosak azok is, csak van egy plusz fedél amit lepattintasz, de az se mindegyiken. Persze nekem sem volt bajom a külső akkuval, de az tény, hogy vázba rejtve szebb vázakat lehet gyártani. És abban sem vagyok biztos, hogy minden külső shimano aksis gépbe el fog férni a 630-as, mivel azért jóval ducibb az akku. Az új integráltak 630-al lesznek, szóval nekem már inkább az kéne. Szerintem egy dolog szól a külső akku mellett, hogy adott a jó hűtés, míg a vázba rejtettnél nem árt ha gondoskodnak a hő elvezetésről.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3129 üzenetére
Vasárnap lehet elviszik az M-es analog enduromat, így kevés lesz a bicikli otthon, és a két bringa közül amit szeretnénk, egy L-es analog enduró és egy L-es e-mtb enduro, valamelyiket mielőbb meg kéne venni. De sajnos a Commencal magyar képviselete nem túl kommunikatív. Weboldalukon chat-re nem jött válasz, FB-on is rájuk írtam, látták, ott sincs válasz. (ráadásul cég sincs megadva a weboldalukon )
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Joshi
titán
válasz Somatom #3130 üzenetére
Te miről beszélsz? A Merida Esspresso vázba rejtett akkus, de nincs semmilyen külön szerszám. Le kell szedni a gumírozott külső borítást, majd kulcs segítségével kinyitod az aksit ami ezután egy mozdulattal kivehető. KB 5 sec alatt megvan. Nagyobb bosszúság, hogy ha külön csak az aksit akarod tölteni, be kell szerezni egy átalakítót ami ~15-17k-ba kerül. Na ez utóbbi felháborító.
-
sheep
addikt
És ez az összes rejtett akkus Meridánál így van, hogy átalakító kell a töltéséhez?
Illetve van infód arról hogy esetleg más gyártók is így oldják-e meg az integrált akku töltést ha kiveszed?MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Joshi
titán
Nem tudom, de az enyémhez ezt az átalakítót kellett megvenni. Vagyis nem kell, mert vázról tölthető enélkül is.
-
Joshi
titán
válasz Somatom #3139 üzenetére
Nekem is ugyan ilyen. Az egy imbuszkulcs, egyáltalán nem kell az aksi kivételéhez. Nem is értem a videót.
Leveszed a burkolatot, majd a váz oldalán lévő kulcs foglalatába behellyezett kulccsal kinyitod az aksit. Ilyenkor kicsit kibillen, amit egy mozdulattal ki is vehetsz.Mindjárt kipróbálom ezt az imbuszkulcsos megoldást. Pár perc és írom a fejleményeket.
-
Joshi
titán
válasz Somatom #3139 üzenetére
Na. A lényeg hogy az a videó amit linkeltél, az már felejtős. Az aksi csak kulccsal kivehető, de ez logikus, mert különben bárki kivehetné a videót látva.
A folyamat kb olyan mint nálad, vagy bármilyen ebrinyónál általában. A képek elmondanak mindent.
Ami számomra felháborító, az az aksihoz vásárolható töltő adapter. Na kb ilyen dolgoktól van a globális felmelegedés ami nyilván sarkítottan de igaz. Én nem tudom milyen mérnökök dolgoznak a Shimanonál, de ezt kellene az EU-nak szarrá büntetnie ami simán kiváltható lenne egy az aksiba beépíthető csatival. Azt az érvet nem fogadom el, hogy ez egy külön elektronikát igényel, mert akkor azt a vázba is be kellett építeni. Építették volna be az aksiba és akkor nem kell semmilyen mókerolás csak egy sima csatlakozási aljzat.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #3139 üzenetére
Ez az imbusz kulcsos módszer csak a Merida eone sixty-nél van! Amúgy az egy 6-os és 4-es imbusz kulcs egyben, ami kis kéziszerszámként is funkcionál, pl nyeregcsőhöz, kormányszárhoz. Szerintem okos kis megoldás és mindig kéznél van. A többi merida bringánál kulcsos megoldás van. Az eone sixty-nek dupla akkufedele is van, hogy védje az ütődésektől.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #3142 üzenetére
Gondolod, hogy egy tolvaj ezt nem tudja? Nekem azt tanácsolták, hogy mindíg vegyem ki az akkut. Vajon, melyik módszer az egyszerűbb? Az enyémnél még a bringán ülve is cirka 5 mp az akku kiszedése. Egyébként otthon is külön töltöm. De jó lenne minden nap kétszer eljátszani ezt a fedél leszedős, imbuszkulcsos mutatványt! Ha a Merida szerszámmal akar kedveskedni, akkor adja inkább a bringához azt a tartót, amit a Merida nyereg alá lehet felcsavarozni. Bár, az sem egy telitalálat. Én úgy terveztem volna, hogy ne az ülés aljához lehessen csavarozni (mert az egyedi), hanem az ülés tartó sínjéhez, mert azt más üléshez is lehetne használni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #3143 üzenetére
Az eone sixty nem városi ingázásra lett kitalálva, hanem a durva terep használatra. Nem az a bicaj amit odaláncolsz egy oszlophoz a belvárosban. Amúgy az akkut ebből is viszonylag hamar ki lehet szedni. Én úgy gondolom, hogy a vázba rejtett akku szebb és megértem, hogy ebbe az irányba ment el a fejlesztés. De funkcionálisan nyilván semmi gond nincs a külső akkuval se. A plusz szerszám is jó dolog, bár ebben nekem a speci megoldása tetszik a legjobban.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3144 üzenetére
Scott Genius eRide 920, ehhez mit szólsz, bár a 3700 eur-s ár már nagyon vonz a Commensa-hoz, viszont a Scott 64,8 fokos fejcsőszöge a 66-os Commensal-hoz képest, meg az új motor..stb, [link]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Nekem ez jobban tetszik: [link]
A Scott geometria furcsa, 465-ös láncvilla kicsit hosszú, és a 441-es Reach az M-es mérethez rövid.Egyébként ott a Commencal oldalán, hogy Augusztus 31-től elérhetőek a 2021-es Commencal Meta Power kerékpárok, azokban már az új Shimano motor lesz! Én azért ezt megvárnám, már a nagyobb akku miatt is, de ahogy érzed.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3146 üzenetére
2020-as Commensal-ról lebeszéltél, a 2019-es 3800 eur-s ára nagyon vonzó a 2021-es minimum 5500-hoz képest pláne (600 eFt felár). Nekem a 183 cm-hez (M-L közötti méret sok helyen) nem lenne gond a rövidebb reach gondolom talán, de én csak a fejcsőszöggel vagyok képbe, a többi kínai, ja meg tőled tudom, a hosszabb láncvilla rosszabb fordulékonyság, ha jól emlékszem. Persze a Scott sem sokkal olcsóbb mint az új Commensal lesz
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Akkor valamit félreértettél, mert én a 2020-as Commencal-ról pozitívan nyilatkoztam.
"Ár/értékben kiváló a Commencal, és teszteken is kimagaslóan jól szerepelt! Nem extrém, de nagyon kellemes, modern Enduro geometriával rendelkezik. Szerintem kiváló választás. Ha most szeretnél mindenképpen egy E-Enduro-t, ezzel a géppel nem jársz rosszul, az biztos."
Én arra hívtam fel a figyelmed, hogy kb 2 hónapon belül itt az új Shimano pedelec rendszer, ami egy generáció váltás lesz, erősebb motorral és nagyobb akkuval! Épp ezért szerintem érdemes egy kicsit várni, de ha mindenképpen most akarsz venni egy pedelec enduro-t, akkor a 2020-as Commencal meta power egy jó választás lehet! Ennyi! A 2020-as geometriája jobb mint a 2019-es modellé! A Scott-nál meg főleg jobb! Ezért írtam azt, hogy nekem a 2020-as jobban tetszik.
Én 178cm vagyok és a 440-es Reach-et rövidnek éreztem.
A Reach az egyik legfontosabb adat az enduro geometriában, ez gyakorlatilag a kerékpár hossza. Mármint az első háromszög hossza, amikor állsz a pedálon. Nem véletlenül növeltek rajta sokat az elmúlt években, kell a hossz a stabilitáshoz. A hosszabb láncvilla valóban rontja a fordulékonyságot, de növeli a mászó képességet, épp ezért az extrém rövid sem feltétlen jó, egy aranyközéputat érdemes követni, de a 460 feletti hossz azért már sok, pláne úgy, hogy egy viszonylag rövid első háromszöggel párosítják. Ez már inkább a túrázósabb vonal, nem a sportos.[ Szerkesztve ]
-
Janaboy
veterán
-
sheep
addikt
válasz Janaboy #3149 üzenetére
Jó lenne, de tartok tőle hogy valami kutyacsontot dobnak majd: adnak 50e ft-ot és ezért megszabják az árat és a teljesítményt hogy a bringák 99%-a eleve kiesik, a maradéknak meg annyival felmegy az ára.
Ne legyen igazam de valahogy nem igazán reménykedem hogy értelmes támogatást fognak kitalálni.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Projektor topic
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen