Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mobilinternet
- Disney+
- DVBViewer
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gömbike
senior tag
Teljesen egyetértek. A cél a munkába járós, talán a városi, esetleg treccing bicaj támogatása lenne elsősorban.
A saját tapasztalatom is igazolja, hogy a hétköznapra szánt belépő munkábajárós bicaj a mostani 250-500 közötti szegmensben igazi hulladék alkatrészekkel van szerelve.
Gyagyi agy, gyagyi váltó, gagyi küllő, hulladék fékek, stb.
Inkább ne árulnák, mert a közlekedésben való részvétel nem játék.
Aki meg komolyan gondolja a pedelec használatot, az tudja mi miért annyi.Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
Aktív témák
Új prémium hirdetések